Waarom ook danquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 17:12 schreef Bartoli het volgende:
niemand die het in zijn hoofd haalt om te gaan kijken in de prinsessenkamer ofzo
Ook niet echte slimme zet van Hummie om af te wijken van de normale procedure m.b.t. tot het geld. Geen wonder dat ze argwaan hebben. En de nominaties niet te zeggen.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 17:11 schreef scanman01 het volgende:
Ze geloven wel dat Jeroen terug komt, maar ook dat hij wel evenveel stemmen had als Egbert
De zusjes liggen er niet in hehquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 17:12 schreef Bartoli het volgende:
niemand die het in zijn hoofd haalt om te gaan kijken in de prinsessenkamer ofzo
Zou het beste zijn om ze wel te misleiden.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 17:15 schreef scanman01 het volgende:
Misschien is het nog verwarrend als BB nu WEL de uitslag van de nominaties geeft
Daar hebben we het al lang over gehad.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 17:13 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ook niet echte slimme zet van Hummie om af te wijken van de normale procedure m.b.t. tot het geld. Geen wonder dat ze argwaan hebben. En de nominaties niet te zeggen.
Nu krijg je morgen: "ZIE JE WEL DAT ZEIDEN WE AL!!!!" In plaats van verbazing. Dus hele effect is al weg.
Een soort van Monique/Sabrina, ook Haagse met neptieten....quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 17:19 schreef Martijn_fijn het volgende:
Micheline heeft het over ene Ingrid.
Jammer dat ik BB5 niet gevolgd heb.
Hebben ze daar al iets tegen gevonden?quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 17:20 schreef LekkerSimpel het volgende:
Akkie heeft goud-ster.... Ik goud-dubbelster.
Wilde ik toch ff zeggen
Ingrid zat paar dagen in een huisje en kon alles volgen wat gezegd werd door de anderequote:Op dinsdag 10 oktober 2006 17:19 schreef Martijn_fijn het volgende:
Micheline heeft het over ene Ingrid.
Jammer dat ik BB5 niet gevolgd heb.
Volg nu gewoon de streams en luister waar ze het over hebben, in plaats van kompleet gefrustreerd op mijn postst te reageren.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 17:19 schreef Gert het volgende:
[..]
Daar hebben we het al lang over gehad.
Bij LS hebben ze als tegenwicht een bruine ster onder z'n neus gemonteerd.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 17:22 schreef demins het volgende:
[..]
Hebben ze daar al iets tegen gevonden?
Heb jij een geheime missie ?quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 17:24 schreef Gert het volgende:
[..]
Bij LS hebben ze als tegenwicht een bruine ster onder z'n neus gemonteerd.![]()
Sommige inkoppertjes werken ook altijd bij dezelfden he? En dan denken ze dat ze slim zijnquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 17:24 schreef Gert het volgende:
[..]
Bij LS hebben ze als tegenwicht een bruine ster onder z'n neus gemonteerd.![]()
boeit nu toch niet meer. bewoners weten het denk ik toch al door die blunders van BBquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 17:35 schreef Morwen het volgende:
De zusjes kunnen beter die kamer uit, voordat het halve huis erachteraan komt.
Het gaat erom dat ze hem niet vinden, dacht ik?quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 17:37 schreef Bartoli het volgende:
[..]
boeit nu toch niet meer. bewoners weten het denk ik toch al door die blunders van BB![]()
Volgens mij ook.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 17:39 schreef Morwen het volgende:
[..]
Het gaat erom dat ze hem niet vinden, dacht ik?
Niet meer doen, dat heeft een jongen als jij helemaal niet nodig!quote:
ja ok dat klopt wel. Ze hebben iig geen idee nog dat die bij sa en mo ligtquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 17:39 schreef Morwen het volgende:
[..]
Het gaat erom dat ze hem niet vinden, dacht ik?
die heeft gewoon geslapen als tijdverdrijfquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 17:39 schreef Djep het volgende:
Ik kom net thuis van een dagje werken. En heb me vermaakt...Heeft Jeroen zich niet te pletter verveeld?
Goed voor z'n dagritme.. en teveel slaap en te weinig beweging. Dus die slaapt de avond en nacht niet meer, behalve als Saartje en Mo hem entertainen.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 17:41 schreef Bartoli het volgende:
[..]
die heeft gewoon geslapen als tijdverdrijf
Joh Over Jeroen praat niemand. Wat valt er te zeggen?quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 17:22 schreef Bartoli het volgende:
[..]
Ingrid zat paar dagen in een huisje en kon alles volgen wat gezegd werd door de andere. Jammer dat Jeroen dat niet mag
![]()
striptease komaanquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 17:44 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
Goed voor z'n dagritme.. en teveel slaap en te weinig beweging. Dus die slaapt de avond en nacht niet meer, behalve als Saartje en Mo hem entertainen.![]()
quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 17:30 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Sommige inkoppertjes werken ook altijd bij dezelfden he? En dan denken ze dat ze slim zijn![]()
![]()
quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 17:54 schreef Djep het volgende:
Tja, een dagje slapen, ok. Maar vannacht zal ie wel vast niet kunnen slapen.
Dat kan nog wat worden!
Doen de zussen eigenlijk ook mee aan de gesprekken over waar Jeroen zou zijn?
Ja, die zaten ook mee te dollen. Sab riep op een gegeven moment: Kijk daar is ie al. Iedereen kijken natuurlijkquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 17:54 schreef Djep het volgende:
Tja, een dagje slapen, ok. Maar vannacht zal ie wel vast niet kunnen slapen.
Dat kan nog wat worden!
Doen de zussen eigenlijk ook mee aan de gesprekken over waar Jeroen zou zijn?
Ik neem aan dat ze niet 48 uur achter elkaar hoeven te dansen, tegelijk. Of is dat wel de bedoeling?quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 17:58 schreef Morwen het volgende:
Goed zo jongens, ga maar lekker veel oefenen.....storten jullie dadelijk nog eerder in![]()
Ik denk net zoals bij bb1, met stelletjes.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 17:58 schreef arneaux het volgende:
[..]
Ik neem aan dat ze niet 48 uur achter elkaar hoeven te dansen, tegelijk. Of is dat wel de bedoeling?
Ze krijgen een schema zodadelijk.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 17:58 schreef arneaux het volgende:
[..]
Ik neem aan dat ze niet 48 uur achter elkaar hoeven te dansen, tegelijk. Of is dat wel de bedoeling?
maar na mijn weten heeft dat schema geen nut aangezien als ze beginnen jeroen ook mee moet doen en hij dan niet ingedeeld isquote:
Misschien begint de opdracht pas als de missie afgelopen is?quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 18:06 schreef Coraatje het volgende:
[..]
maar na mijn weten heeft dat schema geen nut aangezien als ze beginnen jeroen ook mee moet doen en hij dan niet ingedeeld is
ja maar dan nog hebben ze waarschijnlijk het schema dan al gemaakt en staat jeroen er niet opquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 18:10 schreef Morwen het volgende:
[..]
Misschien begint de opdracht pas als de missie afgelopen is?
Nee, geef dat mens haar bezemsteel.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 18:07 schreef T-lex het volgende:
Is die Marlies nou nog d'r nagels aant doen. vet irritant...geef dat mens een Dremel.![]()
Das een goeie ja, ik weet het ook nietquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 18:11 schreef Coraatje het volgende:
[..]
ja maar dan nog hebben ze waarschijnlijk het schema dan al gemaakt en staat jeroen er niet op
Morgenmiddag 1 uur toch?quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 18:15 schreef Morwen het volgende:
[..]
Das een goeie ja, ik weet het ook nietMisschien hoeft hij dan niet mee te dansen omdat hij al die tijd al in die kamer heeft gelegen..........
Tot wanneer moet ie eigenlijk in die kamer blijven, ben het ff kwijt?
morgenmiddag 1u ofzo. om 5u morgen begint de weekopdr.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 18:15 schreef Morwen het volgende:
[..]
Das een goeie ja, ik weet het ook nietMisschien hoeft hij dan niet mee te dansen omdat hij al die tijd al in die kamer heeft gelegen..........
morgenquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 18:15 schreef Morwen het volgende:
[..]
dan heeft dat schema ook geen nut ,want dan heb je de koppeltjes ... ik zei al het slaat nergens op maar het gevoel dat het toch wat anders dan styl dansen word heb ikquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 18:17 schreef Bartoli het volgende:
[..]
morgenmiddag 1u ofzo. om 5u morgen begint de weekopdr.
Jeroen zal wel met diegene moeten dansen die als enigste overblijft![]()
Dat zie je morgen pasquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 18:23 schreef Morwen het volgende:
Kom nu maar op met de genomineerdenDe uitzending begint al over een half uur.....
Is u familie van Egbert?quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 18:17 schreef Bartoli het volgende:
[..]
morgenmiddag 1u ofzo. om 5u morgen begint de weekopdr.
Jeroen zal wel met diegene moeten dansen die als enigste overblijft![]()
Dat valt dan ook weer lekker op ivm Jeroen. Meestal is het de dag na de live uitzending.quote:
Precies,hij zal wel erg stijf zijn na al die tijd op die harde vloer te liggen.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 18:21 schreef Morwen het volgende:
Dus Jeroen kan gewoon meedansen, zal ie wel fijn vinden na dat gelig heel de tijd.![]()
ik vind het knap hoor, volgens mij is hij nog niet van de kamer af geweest vandaag. Dat is ook moeilijk want E10 en Tijn hangen als 2 strontvliegen om de zusjes.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 18:37 schreef kukeleku het volgende:
[..]
Precies,hij zal wel erg stijf zijn na al die tijd op die harde vloer te liggen.
Ik heb wel met hem te doen ,zou mezelf dood vervelen.
Is hij vandaag eig al een keer naar de wc geweest?![]()
idd,.. e<10 zal wel ff stil zijn en als ie wat zegt gaat hij het vast plat amsterdams proberenquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 18:47 schreef Suikeroom het volgende:
hihi Rik zet E-10 leuk voor lul
Geheime missie. Nu moet hij doen alsof hij fibromyalgie heeft. (oftewel de Hilderitus)quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 18:59 schreef kukeleku het volgende:
Semih heeft last van zijn gewrichten ,vnml zijn rug,armen en nek....wordt zwaar dan voor hem met dat dansen.
Dat zie ik nog wel eens gebeuren op de volgende zuip partyquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 19:05 schreef kukeleku het volgende:
Rik: "Etjen schatje, zal ik je straks is effe lekker afzuigen"![]()
nee, is nog niet bekend gemaaktquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 19:46 schreef Nostalgist het volgende:
Weten de bewoners eigenlijk al wie er genomineerd is ?
Thanks, Kuukquote:
hij denkt dat hij door meerdere bewoners genomineerd is.oa door Micheline,Etjen en Marlies.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 19:49 schreef tjeez3 het volgende:
[..]
Tijn zegt dat hij erg nerveus is over de nominaties
Jeroen - Tijnquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 19:29 schreef Fikkert het volgende:
marcia, e<10, marlies en semih op de bank
Vermoord in de badkuip met een sjaal door Tijn.....quote:
Prima bank. Eerst Etiënne naar huis, daarna Marcia. Semih gaat dit wel overleven.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 19:58 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Dus bij 3-persoonsbank zijn het: Semih, Marcia en Etiënne.
Ik weet het niet hoor, wel een zware bank... Semih was er volgens de polls bijna afgesodemieterd...quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 20:02 schreef arneaux het volgende:
[..]
Prima bank. Eerst Etiënne naar huis, daarna Marcia. Semih gaat dit wel overleven.
Marcia zit nu lekker te kletsen. Haar pa is weg he? Ze komt best wel los nu.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 20:02 schreef arneaux het volgende:
[..]
Prima bank. Eerst Etiënne naar huis, daarna Marcia. Semih gaat dit wel overleven.
Ja maar ik denk wel dat Semih populairder is dan Etiënne. En Marcia is gewoon amper in beeld.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 20:04 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Ik weet het niet hoor, wel een zware bank... Semih was er volgens de polls bijna afgesodemieterd...
En E10 krijgt natuurlijk alle stemmen van de NFHG he?quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 20:02 schreef arneaux het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 20:07 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
En E10 krijgt natuurlijk alle stemmen van de NFHG he?
Neo-Fascistische-Homo-Groepering
Wie is dat? De knuffel van Marcia?quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 20:07 schreef Lady-night het volgende:
Hopelijk zetten ze wel Marrlies erbij
Jammer,BB moest er gelijk weer een waarschuwing voor geven.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 20:09 schreef T-lex het volgende:
Was wel weer grappig net met Sa en Tijn...![]()
Edit: Respectivelijk de voorzitter, de covergirl van het partijblad en de barjuffvrouw....quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 20:11 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Laat me raden... Marcel, Milica en Hilde![]()
het zijn gewoon een stelletje ouwe zeikerds bij de regiequote:Op dinsdag 10 oktober 2006 20:11 schreef kukeleku het volgende:
[..]
Jammer,BB moest er gelijk weer een waarschuwing voor geven.![]()
Doet ze eindeijk haar bekkie open na al die weken, krijgen we deze infoquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 20:15 schreef Zjaak_Trekhaak het volgende:
Marcia vertelt dat ze vrijwel iedere avond een handdoek tussen haar benen heeft, omdat het zaad na de dagelijkse beurt er langzaam uit druipt.
Of de weekopdracht....quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 20:16 schreef arneaux het volgende:
Zal wel bekend gemaakt worden wie de genomineerden zijn.
Je was me voor, ik wilde net typen... de nominaties gaat hij voorlezen...quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 20:16 schreef arneaux het volgende:
Zal wel bekend gemaakt worden wie de genomineerden zijn.
Hear Hear , OPZOUTEN !!!!!quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 20:17 schreef arneaux het volgende:
Heel goed Etiënne, flikker maar op naar je eigen huis.
Ze keek effe rond en daarna zei ze"oh dus alle bui.....o nee laat ik dat maar niet zeggen"quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 20:18 schreef LekkerSimpel het volgende:
Sabrina: "De Indo's de Indo-Rockers..."
quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 20:21 schreef kukeleku het volgende:
[..]
Ze keek effe rond en daarna zei ze"oh dus alle bui.....o nee laat ik dat maar niet zeggen"![]()
Hij vertelt net dat hij sinds kort goed met Etjen overweg kanquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 20:22 schreef schizolientje het volgende:
Ik hoop dat Tijn zich heeeeeeel lang k.u.t. voelt, wat een schijnheilige l.u.l. Alle reden voor E10 en die laten gaan. Wat valt hij door de mand
Tijn kan volgens mij ook huilen als hij erachter komt dat hij zn shirt binnenstebuiten aanheeft ofzo. Tijn is gewoon een jankbal.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 20:21 schreef Nostalgist het volgende:
Tijn heeft spijt van zijn nominatie....
Het was ook gewoon een kutreden.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 20:23 schreef Nostalgist het volgende:
BB : Dus jij nomineert Marlies zodat ze niet meer aan je kan zitten....
Een onvervalste jenkerd....quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 20:25 schreef arneaux het volgende:
[..]
Tijn kan volgens mij ook huilen als hij erachter komt dat hij zn shirt binnenstebuiten aanheeft ofzo. Tijn is gewoon een jankbal.
E10 word wel zijn schoonzuster hequote:Op dinsdag 10 oktober 2006 20:24 schreef kukeleku het volgende:
[..]
Hij vertelt net dat hij sinds kort goed met Etjen overweg kan![]()
Hij valt goed door de mand. Marlies zei ook tegen hem: Maar je had ook 8 andere mensen kunnen nomineren....quote:
Je doet je naam weer eer aanquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 20:28 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Huh?!!?!?!?!?Hebben ze een cam in zijn huis geplaatst? Die is er gisteren toch uitgestemd?
Sorry, dat heb ik dan gemist, dat dat ook op de streams zou komen. Krijgen we Hilde ook nog in home-video dan, met een wijntje en een peukie?quote:
Alle exbewoners krijgen cameras thuis, wist je dat niet? Onder het Big Brother subforum heb ik het subforum :"Ex-Bewoners BB2006".quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 20:32 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Sorry, dat heb ik dan gemist, dat dat ook op de streams zou komen. Krijgen we Hilde ook nog in home-video dan, met een wijntje en een peukie?
Het leek net zo goed te gaan met je!quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 20:32 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Sorry, dat heb ik dan gemist, dat dat ook op de streams zou komen. Krijgen we Hilde ook nog in home-video dan, met een wijntje en een peukie?
nee net nietquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 20:37 schreef Lady-night het volgende:
Zit Marlies nou wel of niet op de bank??
Niet alles is zoals het lijkt. Dat zie je nu maar weerquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 20:36 schreef demins het volgende:
[..]
Het leek net zo goed te gaan met je!![]()
Eens.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 20:48 schreef schizolientje het volgende:
Ze mogen Jeroen wel een extra week geven dat hij niet genomineerd kan worden. Deze hele onderneming is voor hem het zwaarst.
Ben je doof ofzo? Jouw mening doet er niet toe volgens de bewoners, jij bent een funkie-indo en in het huis zitten alleen maar Indo-Rockers....quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 20:47 schreef funkie-indo het volgende:
Vreemde keuze van Mo, ik had eerder verwacht dat ze e10 zou nomineren, maar ja ze heeft elke dag last van 20 verschillende stemmingen, die haar dag bepalen.....
Stay of the drugs.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 20:50 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ben je doof ofzo? Jouw mening doet er niet toe volgens de bewoners, jij bent een funkie-indo en in het huis zitten alleen maar Indo-Rockers....![]()
![]()
Of beter: neem een OD.quote:
Ik denk dat ze Etienne (nog) niet nomineert vanwege haar zusje.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 20:47 schreef funkie-indo het volgende:
Vreemde keuze van Mo, ik had eerder verwacht dat ze e10 zou nomineren, maar ja ze heeft elke dag last van 20 verschillende stemmingen, die haar dag bepalen.....
Zo liggen ze ook allemaal in de Supperclub. Heb t ook nooit gesnapt.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 20:53 schreef BeeDee het volgende:
Liggend eten.... ook niet geweldig ! Hij heeft mazzel dat 't geen week is...![]()
Ik vind het wel grappig om te zien dat een constante vete tussen jou en LS niet word bestraft, maar zogauw ik met Djep woorden heb er onmiddelijk met een ban gedreigd wordt.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |