nee, is nog niet bekend gemaaktquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 19:46 schreef Nostalgist het volgende:
Weten de bewoners eigenlijk al wie er genomineerd is ?
Thanks, Kuukquote:
hij denkt dat hij door meerdere bewoners genomineerd is.oa door Micheline,Etjen en Marlies.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 19:49 schreef tjeez3 het volgende:
[..]
Tijn zegt dat hij erg nerveus is over de nominaties
Jeroen - Tijnquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 19:29 schreef Fikkert het volgende:
marcia, e<10, marlies en semih op de bank
Vermoord in de badkuip met een sjaal door Tijn.....quote:
Prima bank. Eerst Etiënne naar huis, daarna Marcia. Semih gaat dit wel overleven.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 19:58 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Dus bij 3-persoonsbank zijn het: Semih, Marcia en Etiënne.
Ik weet het niet hoor, wel een zware bank... Semih was er volgens de polls bijna afgesodemieterd...quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 20:02 schreef arneaux het volgende:
[..]
Prima bank. Eerst Etiënne naar huis, daarna Marcia. Semih gaat dit wel overleven.
Marcia zit nu lekker te kletsen. Haar pa is weg he? Ze komt best wel los nu.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 20:02 schreef arneaux het volgende:
[..]
Prima bank. Eerst Etiënne naar huis, daarna Marcia. Semih gaat dit wel overleven.
Ja maar ik denk wel dat Semih populairder is dan Etiënne. En Marcia is gewoon amper in beeld.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 20:04 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Ik weet het niet hoor, wel een zware bank... Semih was er volgens de polls bijna afgesodemieterd...
En E10 krijgt natuurlijk alle stemmen van de NFHG he?quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 20:02 schreef arneaux het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 20:07 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
En E10 krijgt natuurlijk alle stemmen van de NFHG he?
Neo-Fascistische-Homo-Groepering
Wie is dat? De knuffel van Marcia?quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 20:07 schreef Lady-night het volgende:
Hopelijk zetten ze wel Marrlies erbij
Jammer,BB moest er gelijk weer een waarschuwing voor geven.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 20:09 schreef T-lex het volgende:
Was wel weer grappig net met Sa en Tijn...![]()
Edit: Respectivelijk de voorzitter, de covergirl van het partijblad en de barjuffvrouw....quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 20:11 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Laat me raden... Marcel, Milica en Hilde![]()
het zijn gewoon een stelletje ouwe zeikerds bij de regiequote:Op dinsdag 10 oktober 2006 20:11 schreef kukeleku het volgende:
[..]
Jammer,BB moest er gelijk weer een waarschuwing voor geven.![]()
Doet ze eindeijk haar bekkie open na al die weken, krijgen we deze infoquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 20:15 schreef Zjaak_Trekhaak het volgende:
Marcia vertelt dat ze vrijwel iedere avond een handdoek tussen haar benen heeft, omdat het zaad na de dagelijkse beurt er langzaam uit druipt.
Of de weekopdracht....quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 20:16 schreef arneaux het volgende:
Zal wel bekend gemaakt worden wie de genomineerden zijn.
Je was me voor, ik wilde net typen... de nominaties gaat hij voorlezen...quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 20:16 schreef arneaux het volgende:
Zal wel bekend gemaakt worden wie de genomineerden zijn.
Hear Hear , OPZOUTEN !!!!!quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 20:17 schreef arneaux het volgende:
Heel goed Etiënne, flikker maar op naar je eigen huis.
Ze keek effe rond en daarna zei ze"oh dus alle bui.....o nee laat ik dat maar niet zeggen"quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 20:18 schreef LekkerSimpel het volgende:
Sabrina: "De Indo's de Indo-Rockers..."
quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 20:21 schreef kukeleku het volgende:
[..]
Ze keek effe rond en daarna zei ze"oh dus alle bui.....o nee laat ik dat maar niet zeggen"![]()
Hij vertelt net dat hij sinds kort goed met Etjen overweg kanquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 20:22 schreef schizolientje het volgende:
Ik hoop dat Tijn zich heeeeeeel lang k.u.t. voelt, wat een schijnheilige l.u.l. Alle reden voor E10 en die laten gaan. Wat valt hij door de mand
Tijn kan volgens mij ook huilen als hij erachter komt dat hij zn shirt binnenstebuiten aanheeft ofzo. Tijn is gewoon een jankbal.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 20:21 schreef Nostalgist het volgende:
Tijn heeft spijt van zijn nominatie....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |