Het was ook gewoon een kutreden.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 20:23 schreef Nostalgist het volgende:
BB : Dus jij nomineert Marlies zodat ze niet meer aan je kan zitten....
Een onvervalste jenkerd....quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 20:25 schreef arneaux het volgende:
[..]
Tijn kan volgens mij ook huilen als hij erachter komt dat hij zn shirt binnenstebuiten aanheeft ofzo. Tijn is gewoon een jankbal.
E10 word wel zijn schoonzuster hequote:Op dinsdag 10 oktober 2006 20:24 schreef kukeleku het volgende:
[..]
Hij vertelt net dat hij sinds kort goed met Etjen overweg kan![]()
Hij valt goed door de mand. Marlies zei ook tegen hem: Maar je had ook 8 andere mensen kunnen nomineren....quote:
Je doet je naam weer eer aanquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 20:28 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Huh?!!?!?!?!?Hebben ze een cam in zijn huis geplaatst? Die is er gisteren toch uitgestemd?
Sorry, dat heb ik dan gemist, dat dat ook op de streams zou komen. Krijgen we Hilde ook nog in home-video dan, met een wijntje en een peukie?quote:
Alle exbewoners krijgen cameras thuis, wist je dat niet? Onder het Big Brother subforum heb ik het subforum :"Ex-Bewoners BB2006".quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 20:32 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Sorry, dat heb ik dan gemist, dat dat ook op de streams zou komen. Krijgen we Hilde ook nog in home-video dan, met een wijntje en een peukie?
Het leek net zo goed te gaan met je!quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 20:32 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Sorry, dat heb ik dan gemist, dat dat ook op de streams zou komen. Krijgen we Hilde ook nog in home-video dan, met een wijntje en een peukie?
nee net nietquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 20:37 schreef Lady-night het volgende:
Zit Marlies nou wel of niet op de bank??
Niet alles is zoals het lijkt. Dat zie je nu maar weerquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 20:36 schreef demins het volgende:
[..]
Het leek net zo goed te gaan met je!![]()
Eens.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 20:48 schreef schizolientje het volgende:
Ze mogen Jeroen wel een extra week geven dat hij niet genomineerd kan worden. Deze hele onderneming is voor hem het zwaarst.
Ben je doof ofzo? Jouw mening doet er niet toe volgens de bewoners, jij bent een funkie-indo en in het huis zitten alleen maar Indo-Rockers....quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 20:47 schreef funkie-indo het volgende:
Vreemde keuze van Mo, ik had eerder verwacht dat ze e10 zou nomineren, maar ja ze heeft elke dag last van 20 verschillende stemmingen, die haar dag bepalen.....
Stay of the drugs.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 20:50 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ben je doof ofzo? Jouw mening doet er niet toe volgens de bewoners, jij bent een funkie-indo en in het huis zitten alleen maar Indo-Rockers....![]()
![]()
Of beter: neem een OD.quote:
Ik denk dat ze Etienne (nog) niet nomineert vanwege haar zusje.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 20:47 schreef funkie-indo het volgende:
Vreemde keuze van Mo, ik had eerder verwacht dat ze e10 zou nomineren, maar ja ze heeft elke dag last van 20 verschillende stemmingen, die haar dag bepalen.....
Zo liggen ze ook allemaal in de Supperclub. Heb t ook nooit gesnapt.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 20:53 schreef BeeDee het volgende:
Liggend eten.... ook niet geweldig ! Hij heeft mazzel dat 't geen week is...![]()
Ik vind het wel grappig om te zien dat een constante vete tussen jou en LS niet word bestraft, maar zogauw ik met Djep woorden heb er onmiddelijk met een ban gedreigd wordt.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |