Schorpie!quote:Op zondag 7 januari 2007 23:57 schreef Schorpioen het volgende:
Zou iemand voor mij een orakel willen raadplegen? Ik heb ook een specifieke vraag (al houd ik het expres vaag): wat moet ik met dat meisje dat onlangs in mijn leven gekomen is?
Als het niet teveel gevraagd is een uitgebreide leggingquote:Op maandag 8 januari 2007 21:10 schreef Geartsjuh het volgende:
[..]
Schorpie!![]()
![]()
Zal ik die vraag eens voor jou onder handen nemen?Wil je graag een uitgebreide legging, of wil je één of drie kaarten?
Ik vind het geen enkel probleem om mijn gegevens te geven maar ik ben alleen benieuwd waar je die voor nodig hebt.quote:Overigens is het voor mij handig als ik je volledige naam en adresgegevens hiervoor heb, maar kijk maar in hoeverre je die wil geven. Dat kan via PM of mail. Waarschijnlijk kan ik deze week nog wel de legging voor je doen.
Keltisch Kruisje?quote:Op maandag 8 januari 2007 21:17 schreef Schorpioen het volgende:
[..]
Als het niet teveel gevraagd is een uitgebreide legging
Nah opzich heb ik ze niet echt nodig, maar het helpt mij een beetje om me af te stemmen op jouw 'energie'. Het werkt wat gerichter. Maar nu ken ik jou persoonlijk dus zonder zou het waarschijnlijk ook wel lukkenquote:Ik vind het geen enkel probleem om mijn gegevens te geven maar ik ben alleen benieuwd waar je die voor nodig hebt.
Das liefquote:Oh ja en als je dat wil kan ik als tegenprestatie ook wel een legging voor jou doen.
Klinkt goed.quote:
Ik kan ook wel een foto van het meisje in kwestie opsturen?quote:Nah opzich heb ik ze niet echt nodig, maar het helpt mij een beetje om me af te stemmen op jouw 'energie'. Het werkt wat gerichter. Maar nu ken ik jou persoonlijk dus zonder zou het waarschijnlijk ook wel lukken.
Ok, deal!quote:Das lief. Ik heb net een legging voor mezelf gehad, maar als je er eentje ergens in februari voor me wil leggen, dan graag
.
Ik heb mijn kaarten niet bij me en mijn gewaardeerde collegae zullen me een beetje raar aankijkenquote:Op dinsdag 9 januari 2007 14:52 schreef Daniel.J het volgende:
Jogy, leggen, nu.
Leg maar gewoon op mijn leven. de toekomst...oid.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 15:00 schreef jogy het volgende:
[..]
Ik heb mijn kaarten niet bij me en mijn gewaardeerde collegae zullen me een beetje raar aankijken. Heb je nog een vraag? Zo ja dan moet ik een andere legging doen, hoef de vraag in principe niet te weten hoor, maakt het spannend
.
Check, komende jaar doe ik dan wel.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 15:21 schreef Daniel.J het volgende:
[..]
Leg maar gewoon op mijn leven. de toekomst...oid.
Gooi maar mijn kant opquote:Op maandag 8 januari 2007 22:35 schreef Schorpioen het volgende:
Ik kan ook wel een foto van het meisje in kwestie opsturen?
Waarschijnlijk morgen dude, en met een beetje geluk vanavondquote:
Ok, ik ben reuze benieuwd!quote:Op maandag 8 januari 2007 22:18 schreef Normalneo het volgende:
Missbehave..ik denk dat morgen of woensdag wel gaat lukkenik heb verder niks nodig..had al wat informatie zien staan..
![]()
Vanavond ben je de eerstequote:Op donderdag 11 januari 2007 09:54 schreef Daniel.J het volgende:
*wacht op lieve lieve jogy.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |