Ik moet om 14.00 werkenquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 14:29 schreef rubbereend het volgende:
[..]
morgen tussen 2 en 4 hakken dus laat dat hard werken dan maar zitten
In de tijd van Postmen was ik toch echt al overgestapt op cd'squote:Op dinsdag 10 oktober 2006 14:31 schreef dndiek het volgende:Postmen daar heb ik nog een bandje van
Ik ben ook voor het eerst in 6jaar weer een plekje gestegenquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 14:32 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Maar Anouk doet maar een inimini stukje? Of bedoel je Downhill?
Volgens mij sta ik mede dankzij dit topic op nummer 100 in de top 500 van FOK!![]()
Dat was juist de charme, je wist nooit hoe vaak je hem nog kon luisterenquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 14:33 schreef 4-elements het volgende:
[..]
In de tijd van Postmen was ik toch echt al overgestapt op cd's![]()
Over casettebandjes gesproken, wilde er laatst weer eentje luisteren, vreet die #$@$ speler 'm half op.![]()
aan het eind van de week ff de postcijfers van dit topic aan Bruce vragen, denk dat we dan met zn alle schrikkenquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 14:32 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Maar Anouk doet maar een inimini stukje? Of bedoel je Downhill?
Volgens mij sta ik mede dankzij dit topic op nummer 100 in de top 500 van FOK!![]()
quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 14:32 schreef scarefreak het volgende:
[..]
Die passen niet in je dual layer dvd speler
Kom op man, cassette bandjes, heb jij nog iets wat dat kan afspelen in je huis staan?quote:
Ikke nog niet helemaal want ik had nog eenquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 14:33 schreef 4-elements het volgende:
[..]
In de tijd van Postmen was ik toch echt al overgestapt op cd's![]()
Ik welquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 14:34 schreef scarefreak het volgende:
[..]
Kom op man, cassette bandjes, heb jij nog iets wat dat kan afspelen in je huis staan?
quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 14:34 schreef scarefreak het volgende:
[..]
Kom op man, cassette bandjes, heb jij nog iets wat dat kan afspelen in je huis staan?
In de jaren negentig had het nog wel wat... Onderhand lijken al die nummers veel te veel op elkaar.quote:
quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 14:36 schreef Da_Sandman het volgende:
Deze plaat is met Anouk en Sarah Bettens veel beter.
Dat is waar, maar nu ben ik het echt zat gewoonquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 14:36 schreef 4-elements het volgende:
[..]
In de jaren negentig had het nog wel wat... Onderhand lijken al die nummers veel te veel op elkaar.
quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 14:37 schreef 4-elements het volgende:
*bekent ook nog een walkman te hebben*
Now is Minequote:Op dinsdag 10 oktober 2006 14:39 schreef scarefreak het volgende:
[..]
![]()
K's Choice - Not an Addict moet eens komen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |