Ben dus niet de enige met dat probleemquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 14:26 schreef rubbereend het volgende:
ik moet echt wat gaan doen, maar zo lukt dat nooit
True Storyquote:
quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 14:27 schreef 4-elements het volgende:
[..]
Ben dus niet de enige met dat probleem![]()
Ben ik blij dat ik een werkplek heb waarbij niemand op me scherm kan kijkenquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 14:28 schreef ijsmeis het volgende:
Morgen ga ik gewoon echt hard aan het werk.
Alhoewel, morgen is ook weer leuk en overmorgen ook en daarna ook.
* ijsmeis houdt het op maandag.
Relaxte shizzlequote:Op dinsdag 10 oktober 2006 14:29 schreef Da_Sandman het volgende:
Postmen, fijne muziek toch nog...
Nog steedsquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 14:29 schreef Da_Sandman het volgende:
Postmen, fijne muziek toch nog...
anders kunnen ze het aantal verzoekjes nooit aanquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 14:29 schreef ijsmeis het volgende:
Ik vind het trouwens wat minder dat ze de nummers steeds afkappen (okay, bij sommige nummers vind ik dat niet erg, maar toch)
morgen tussen 2 en 4 hakken dus laat dat hard werken dan maar zittenquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 14:28 schreef ijsmeis het volgende:
Morgen ga ik gewoon echt hard aan het werk.
Alhoewel, morgen is ook weer leuk en overmorgen ook en daarna ook.
* ijsmeis houdt het op maandag.
Ik kan nog een flink stuk in de auto luisterenquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 14:27 schreef Da_Sandman het volgende:
[..].
Ik moet ook al lang weg, maar ik heb geen zin.
De hele nummers kun je altijd nog downloadenquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 14:29 schreef ijsmeis het volgende:
Ik vind het trouwens wat minder dat ze de nummers steeds afkappen (okay, bij sommige nummers vind ik dat niet erg, maar toch)
Dan maken ze er potdomme maar 2 weken vanquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 14:29 schreef scarefreak het volgende:
[..]
anders kunnen ze het aantal verzoekjes nooit aan
Dan ga ik wel wat harder werken tussen 9 en 2quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 14:29 schreef rubbereend het volgende:
[..]
morgen tussen 2 en 4 hakken dus laat dat hard werken dan maar zitten
De plaat met Anouk is erg leuk, maar dat komt denk ik meer omdat ik Anouk heel erg leuk vindquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 14:29 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Nog steeds.
Ik vind zijn nieuwe nummers in ieder geval ook wel leuk.
quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 14:30 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Dan maken ze er potdomme maar 2 weken van!
Maar Anouk doet maar een inimini stukjequote:Op dinsdag 10 oktober 2006 14:31 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
De plaat met Anouk is erg leuk, maar dat komt denk ik meer omdat ik Anouk heel erg leuk vind.
Die nieuwe moet ik nog steeds eens horen...
Die passen niet in je dual layer dvd spelerquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 14:31 schreef dndiek het volgende:Postmen daar heb ik nog een bandje van
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |