Danquote:
quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 13:56 schreef EvilThijn het volgende:
De OP begint al steeds mooier te worden. nog even en het wordt een nieuw subforum![]()
Misschien leuk om over te brainstormen wat voor topics we dan kunnen verwachtenquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 13:56 schreef EvilThijn het volgende:
De OP begint al steeds mooier te worden. nog even en het wordt een nieuw subforum![]()
Een topic voor de screenshotsquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 13:59 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Misschien leuk om over te brainstormen wat voor topics we dan kunnen verwachten.
Ik vond de fotosoeps tot nu toe erg leuk. Misschien heeft iemand nog inspiratie? Ik kan het jammergenoeg (nog) niet
Valt wel mee.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 14:03 schreef venomsnake het volgende:
Kon wel eens noodweer gaan worden daar!![]()
Ja iddquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 14:04 schreef Impry het volgende:
Vanwege het slechte weer zijn waarschijnlijk de meeste dieren aan het schuilen.
Niet gesoept hequote:Op dinsdag 10 oktober 2006 14:13 schreef EvilThijn het volgende:
Mocht het onweer worden dan krijgt de eerste die een bliksemflits weet te screenen een kratje bier van me![]()
Haha daar zat ik gister ook bij na te denkenquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 14:37 schreef Karstman het volgende:
Hebben jullie ook steeds de stem van sir Richard Attenborough in jullie hoofd als jullie die beestjes zien scharrelen?
Ik eis een betere zoom!quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 14:37 schreef SpeedyGJ het volgende:
Hij kan tot maar 15X inzoomen.
Als jij dat even voor hun betaaldquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |