Gisteren 430.000, het is jammergenoeg een stuk afgenomen sinds het naar Talpa verhuisd is, en ook de mensen op fok lijken er minder naar te kijken, jammer, want het is weer een leuk seizoen.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 09:18 schreef Sassefras het volgende:
ik denk dat het snel exit is voor Koen, olga en bernadette. écht jammer, want ik wilde nog wel meer van Olga en bernadette zien. Ipv die andere dozen.
was een leuke uitzending. ben benieuwd naar volgende week. (hoeveel mensen kijken eigenlijk expeditie robinson?)
Ik heb het niet gezien. En zo te lezen heb ik niks gemist ook.quote:Op maandag 9 oktober 2006 16:49 schreef Molline het volgende:
[..]
Voor het eerst dat ik twijfel of ik vanavond wel ga/wil kijken ....![]()
Precies, maar bij ER is het natuurlijk verschrikkelijk slecht om te proberen om te winnen, dus dat zal wel niet gebeuren. Ik denk ook niet dat ze er slim genoeg voor zijn. Ignace en Lenny zijn vooralsnog de enige die het spel spelen.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 10:16 schreef Knipoogje het volgende:
De 2 dames van Noord moeten het slim spelen. Meedoen met het complot. Eerst Koen er uit stemmen, dan met de overige 2 dames van zuid een complot smeden en de 3 heren eruit stemmen met zijn 4en
Curd is echt zo'n kinderlijke Belg, heel doorzichtig. Probeert eerst bij de vrouwtjes in het gevlij te komen. Ontdekt dan dat de mannen gewoon met hem een complot willen smeden. Dus zijn de vrouwtjes niet belangrijk (meteen laatdunkende opmerkingen). Vervolgens zijn ze met zijn 5en en smeden een complot en voelt hij zich helemaal veilig. En geeft dan lekker af op de andere groep. Lekker stoer. En domquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 10:43 schreef Mr_Romano het volgende:
Curd heeft wel een erg grote mond voor iemand die eerder is weggestemd.
Dit jaar krijgen 1 persoon van Noord en 1 persoon van Zuid EEN extra gouden stem.quote:misschien krijgen we wel net zoiets als vorig jaar, dat ze 6 stemmen krijgen en dat ze die mogen inzetten wanneer ze willen.
Robin en Klaar mogen/moeten ieder een extra stem weggeven, die kunnen natuurlijk ook naar 2 personen van hetzelfde eiland gaan (vb Olga en Bernadette) ( misschien nog wel "gestuurd" door de redactie ook, zodat het complot doorbroken kan worden (dit laatste is een gedachte van mij erover)quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 11:55 schreef Mr_Romano het volgende:
[..]
Dit jaar krijgen 1 persoon van Noord en 1 persoon van Zuid EEN extra gouden stem.
Er wordt vast iets ingebracht.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 10:16 schreef Knipoogje het volgende:
Maar goed, de regie verzint vast wel wat om het complot te doorbreken of het ze op zijn minst moeilijk te maken.
quote:Op woensdag 11 oktober 2006 00:26 schreef franktic het volgende:
Ik blijf het een briljant programma vinden. Denk dat miss playmate het erg ver schoppen gaat, die valt me 100% mee
Er komt dan misschien een geheim eiland, maar ja dat is al zo uitgemolken dat de deelnemers dat ook wel weten inmiddels.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 13:01 schreef kkkk het volgende:
Ja, precies, Klaar en Robin mochten ieder een speciale stem uitdelen.
En ik kan me niet voorstellen dat men bij Robinson dat weer zo helemaal laat lopen dat het ene kamp het andere kamp eruit kan wippen. Ik vermoed dat ze wel weer wat proeven laten spelen in de samensmeliting waarbij mensen zeker door kunnen gaan of zeker afvallen of zo. Iets in die trant. Om in ieder geval te voorkomen dat het een vooraf bekende strijd gaat worden.
Dat denk ik ook wel, anders hadden ze die complotten gisteren niet zo uitgebreid in beeld gebracht. Als ze er niets aan doen zou je de uitslag van de eilandraad van de volgende afleveringen al weten en zouden er 3 Belgen in de finale zitten. Ik denk niet dat ze het zo ver zullen laten komen, dus daar wordt zeker bijgestuurd.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 10:16 schreef Knipoogje het volgende:
Maar goed, de regie verzint vast wel wat om het complot te doorbreken of het ze op zijn minst moeilijk te maken.
Laten we het hopenquote:Op woensdag 11 oktober 2006 00:26 schreef franktic het volgende:
Ik blijf het een briljant programma vinden. Denk dat miss playmate het erg ver schoppen gaat, die valt me 100% mee
quote:Op maandag 16 oktober 2006 22:37 schreef golfer het volgende:
Ik hoop dat ze alsnog in de finale komt, want Olga is leuk.![]()
Olga mag alleen op een eiland verdergaan met de expeditiequote:Op maandag 16 oktober 2006 22:37 schreef golfer het volgende:
volgens verwachtingen 6 tegen 4.
Kansloos voor Olga, helaas.
Ik hoop dat ze alsnog in de finale komt, want Olga is leuk.![]()
Bullshit, dna hadden ze er 5.quote:Op maandag 16 oktober 2006 23:00 schreef Wakey het volgende:
Die 3 hadden misschien hun hachje kunnen redden als ze allemaal op Curd hadden gestemd
Ja heh! Kan ook wel kloppen natuurlijk, vorig jaar was toch Survivor Panama? (waar ER nu zit..)quote:Op maandag 16 oktober 2006 21:54 schreef trepper het volgende:
Casaya? Dat eiland zaten ze bij Survivor ook op vorig jaar.
quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 00:26 schreef koetjeboe het volgende:
Ze zitten inderdaad op een Survivor eiland. Misschien vinden ze de Blueberry van Shane nog wel ergens in de bosjes
Ja, dat denk ik ook constant. Ik zit echt gefrustreerd op de bank voor iedereen te bedenken hoe ze zich het beste kunnen gedragen. Ik weet dat het anders is als je echt in zo'n situatie zit, maar ik zou t toch beter doen hoor....quote:Lenny en Ignazio spelen het erg dom, ze zijn er beiden al helemaal van overtuigt dat ze de finale wel gaan halen, terwijl het bijna nooit zo gaat als je verwacht bij dit soort spelletjes. Ik snap dan ook echt niet waarom de deelnemers niet alle seizoenen van ER en vooral van Survivor van te voren hebben bekeken, daar kun je heel goed bij leren wat je allemaal wel en niet kan zeggen ^_^
Ik hoop eigenlijk dat bij die nietsdoende meiden de schellen van de ogen vallen en dat ze met Olga en Bernadette gaan samenspannen. Ze doen dan wel geen reet, maar de zelfverzekerdheid van die kerels mag nou wel eens doorbroken worden.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 07:57 schreef berney het volgende:
hopelijk keert het tij volgende week en stemmen ze die niets doende meiden eruit.
Ik heb juist liever wél dat die kerels straks tegen Olga&bernadette staan en dan gewoon afgemaakt worden.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 08:15 schreef _Floddertje_ het volgende:
[..]
Ik hoop eigenlijk dat bij die nietsdoende meiden de schellen van de ogen vallen en dat ze met Olga en Bernadette gaan samenspannen. Ze doen dan wel geen reet, maar de zelfverzekerdheid van die kerels mag nou wel eens doorbroken worden.
Hup Olga!
quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 10:25 schreef Knipoogje het volgende:
Schitterende actie van Olga ook om eventjes die dames hetzelfde klokje te laten horen als onze Indiaan in allstars
Precies, die Olga heeft het allemaal goed door en is mijn absolute favoriet. Ze houdt zich prima staande tussen al die egotrippers.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 10:56 schreef Mr_Romano het volgende:
Olga heeft als enige door hoe ER in elkaar zit: 'they think they play the game but the game plays them."
Het is alleen op illegale wijze te verkrijgen voor zover ik weet....quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 04:15 schreef Greetings het volgende:
Ik lees hier iedereen over "survivor" praten, maar kan ik dat nog ergens online zien ofzo? Lijkt me ook wel leuk.
Of waar hebben jullie het gezien?
Dat vraag ik me al een tijdje af, wanneer komt de naturistische versie van ER nou eens?quote:in alle vrijheid daar lekker naakt gaan rond huppellen
Daar is Drs. Olga Urashova te slim voor ;-)quote:Als Olga alleen op dat eilandje zit kan ze in alle vrijheid daar lekker naakt gaan rond huppellen!
Goed voor de kijkcijfers!
Denk ik ook :-)quote:Ik hoop dat Olga in de finale komt en dat het publiek mag stemmen. Dan gaat ze zo ontzettend winnen
Is trouwens een punt dat goed laat zien dat deze ER te makkeljk is. In de vorige afleveringen had niemand halverwege de expeditie zulke hamsterwangen als zij!quote:Linda. Ze zit er al weken en is nog steeds even vadsig.
Normaliter is het gebrek aan voedsel ook een groot punt van discussie, nu is er in overvloed.quote:Is trouwens een punt dat goed laat zien dat deze ER te makkeljk is. In de vorige afleveringen had niemand halverwege de expeditie zulke hamsterwangen als zij!
Ja, dat dachten mijn zoon en ik nou ook - ik had Linda gráág in dr eentje op een eiland nutteloos zien wezen. Volgens mij was dat machtig mooie tv geworden.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 10:37 schreef pluisje het volgende:
Eigenlijk is het jammer dat niet 1 van die 2 mutsen zich in haar eentje moet redden op dat onbewoonde eiland. Dat had ik wel eens willen zien nl
Wie is een rat dan? Vishaak-Curd?quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 16:35 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Voor de volgende ER, strafeilanden voor rattig gedrag!
Dat hebben ze indirect aan Klaar te danken, die hen op het eiland achter liet en zodoende in het sterkste team terecht kwamen. Nikszeggende mensen voor de rest..quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 07:57 schreef berney het volgende:
Dat die Linda&Wietske überhoubt de samensmelting gehaald hebben.![]()
er zal dus nog wel flink gemanipuleerd worden door ER om een leuke kandidaat naar de finale te 'helpen'quote:Wordt dus 1 proef aan het eind voor de finaleplaats denk ik.
Niet meer, alles.quote:Op maandag 23 oktober 2006 22:35 schreef golfer het volgende:
Mooi dat dat complot doorbroken is.
En volgende week weer meer tietuh van Olga.![]()
Wietske won een proef met hoepelsquote:Op woensdag 25 oktober 2006 10:33 schreef Fargo het volgende:
Fuck! Alles gemist vanwege overwerk.. Dus Koen is weg naar Olga..Bernadette blijft achter bij het geteisem. Klopt dat?
En wat was de reden dat het complot uiteindelijk doorbroken werd/wordt?
Thnx!!quote:Op woensdag 25 oktober 2006 10:40 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Wietske won een proef met hoepels. Toen nam ze Linda en Curd mee naar een eiland waar ze eten kregen etc. Koen, Bernadette, Ignace en Lenny bleven achter. Goed kunnen praten, alles uitgesproken etc. Alles bijna koek en ei, maar ze zaten met dat complot.
Linda en Wietske komen terug van hun trip, hebben een complete kreeft gegeten, goed ontbeten, lekker geslapen; het eerste wat ze doen is .. jawel, lekker een mango eten want "ik heb eigenlijk nog best wel trek".!!!
Dus Lenny wilde er mee kappen, Ignace ook met het complot. Op de eilandraad allemaal uitgesproken. Lenny stemde uiteindelijk ook op Linda, Koen op Curd, Bernadette op Linda en de rest op Koen. Koen er dus uit, maar wat er volgende week gaat gebeuren weet niemand.
Geen slecht idee! Had ik nog niet aan gedacht. Wellicht vanavond...thnx!quote:Op woensdag 25 oktober 2006 10:54 schreef BliksemSchigt het volgende:
Je had het toch ook nog terug kunnen kijken op talpa.tv?
Misschien nu een beetje achteraf, maar toch
Volgende keer maar 20% vrouwen toelaten. Leuk voor de tieten die chicks maar slaapverwekkend voor de suspense en complotten.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 15:48 schreef 18konijn het volgende:
Die complotten zijn wel leuk maar waarom moeten het dit keer van die volstrekt niet boeiende personages zijn die ze smeden?
De enige die eruit spring is natuurlijk Olga, van de rest weet ik echt nauwelijks de namen ditmaal en dat was vorige edities wel anders!
Volgens mij is er ditmaal echt heel weinig bruikbaar filmmateriaal van de eilanden gekomen, het zou aardig zijn eens met een stopwatch te meten hoeveel minuten er nu echt wat gebeurt, afgezien van de oneindige reeks beelden van caracollen, de ruisende zee, wolkenmassa's, slangen in het oerwoud en andere natuurverschijnselen met een hoog NAtional Geographic-gehalte. Pittige dialogen zijn er nauwelijks, althans ze zijn niet gefilmd; alleen bij de eilandraad lukt het EPH met enige moeite de deelnemers wat explosieve uitspraken te ontlokken.
Afijn, misschien ben ik gewoon op ER uitgekeken...
Oh ja, geil, plastic tieten en plastic lippen.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 21:43 schreef WheeleE het volgende:
Olga red het aardig op dat barre eilandje. Vieze slakjes eten die 'smaken als aangebrande patat', vuur maken terwijl ze dat nog niet eerder gedaan had, en naakt poedelen in het water (ja, dat heb ik ook gezien, helemaal aan het eind van de aflevering)
Hier voor jou nog een leuke foto van Olga:quote:Op donderdag 26 oktober 2006 23:54 schreef oldschoolf00l het volgende:
[..]
Oh ja, geil, plastic tieten en plastic lippen.![]()
Woooooootquote:Op maandag 30 oktober 2006 14:50 schreef sander260288 het volgende:
[..]
Hier voor jou nog een leuke foto van Olga:
[afbeelding]
Bron: robinsonfan.be
quote:Op maandag 30 oktober 2006 21:50 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik dacht op het voorstukje dat olga in een bikinibroekje liep, maar t is dr schaamhaar!
Echt niet, pfff.quote:Op maandag 30 oktober 2006 21:50 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik dacht op het voorstukje dat olga in een bikinibroekje liep, maar t is dr schaamhaar!
Rest ende briefkes.quote:Op maandag 30 oktober 2006 21:57 schreef Fargo het volgende:
Wat nam ' ie nou mee? Kon het gewoon niet volgen..
Of Koen's vinger in Olga.quote:Op maandag 30 oktober 2006 22:07 schreef Apache4U het volgende:
1. Onbewoond eiland - Olga
2. Onbewoond eiland - OIga - Koen
3. Onbewoond eiland - Olga - Koen - Olga's vinger
Uiteindelijk:
Onbewoon eiland - Olga - Koen om Olga's vinger![]()
Neuh. Maar ach, je hebt altijd een pispaaltje nodig heh.quote:Op maandag 30 oktober 2006 22:37 schreef Fargo het volgende:
Wordt die Curd nu terecht zo hard aangepakt?
Nou, het is wel een beetje een windjewaai hoor.quote:Op maandag 30 oktober 2006 22:37 schreef Fargo het volgende:
Wordt die Curd nu terecht zo hard aangepakt?
Verwacht ik ook.quote:Op maandag 30 oktober 2006 22:43 schreef Brighteyes het volgende:
Lult met iedereen mee en is in die zin idd wel de minst oprechte van het stel.
Maar die 2 dozen volgen hem heel snel hoor...
Beetje een simpele ziel is het, blijkt daar maar weer uit.quote:Op maandag 30 oktober 2006 22:15 schreef BliksemSchigt het volgende:
Curd!
En Ignace is 100 graden gedraaid
Hij mist zijn vrouw en kinderen even heel erg, dat is wat ik heb gezien.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 00:22 schreef weathergirl het volgende:
het lijkt erop alsof ze alle eigenschappen waar ik een hekel aan heb, in één persoon gestopt hebben: haatdragend en wraakzuchtig, schijnheilig, met alle winden meewaaiend, zelfmedelijdend, oneerlijk en onoprecht, en zonder mogelijkheid tot zelfreflectie. Zijn naam is Curd. Hij vertoont nogal wat narcisitsche trekjes...
Ja en zijn hond en z'n goudvis. En een paar hersencellen die emoties reguleren.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 00:27 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Hij mist zijn vrouw en kinderen even heel erg, dat is wat ik heb gezien.
Jah, en jij vond Olga eerst een hoer met botoxlippen. Je kunt iemand niet beoordelen in dit soort programma's.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 00:37 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ja en zijn hond en z'n goudvis. En een paar hersencellen die emoties reguleren.
Dat was voordat het programma begon. Dan typeer je mensen. Ik was er na een minuur al achter dat ik fout zat.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 00:39 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Jah, en jij vond Olga eerst een hoer met botoxlippen. Je kunt iemand niet beoordelen in dit soort programma's.
Tuurlijk wel, ik beoordeel wat ik zie.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 00:39 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Jah, en jij vond Olga eerst een hoer met botoxlippen. Je kunt iemand niet beoordelen in dit soort programma's.
Ik heb me ook aan Curd geergerd maar toch vind ik het niet helemaal eerlijk dat alleen hem nu het 'meewaaien' verweten wordt. Wat dacht je van Wietske en Linda? Die zijn geen haar beter. En ook over Lenny en Ignace heb ik zo mijn twijfels, tenslotte was het pact het idee van Ignace en die is ineens ook ineens van gedachten veranderd.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 03:17 schreef Hertog_Martin het volgende:
Ach, als je ook maar een béétje hebt opgelet en ook maar een béétje mensenkennis hebt dan zie je zo door die Curd heen. Hij praat immer met de wind mee, spreekt immer de populistische mening uit. Bijvoorbeeld toen Ignace en Lenny tijdens het blok van 5 kritiek gingen uitten op Linda en Wietske en ze het het beste vonden om die 2 eruit te stemmen als het blok van 5 zou houden. En terwijl Curd eerst nog optrok met Wietse begon ie na dat gehoord te hebben ineens helemaal mee te lullen met de mannen en ging ie de meiden als troep behandelen.
Je krijgt altijd zo veel stemmen, hoe zou dat komen denk je? aha.. je bent te punctueel.. Tja. Hoe denk je dat je ontvangen zal worden op het andere eiland?quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 10:51 schreef Cybart het volgende:
mooi was ook om te zien dat EP helemaal niet geloofde wat Curd vertelde in het interview na de eilandraad.... dat zag je aan alles bij EP
Me too, Ignace was immers de grote aanstichter van het eerste complot.quote:En ook over Lenny en Ignace heb ik zo mijn twijfels,
Echte Robinson worden is per definitie al uitgesloten door de spelregels: slijmen en je inlikken wordt beloond door de redactie.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 23:06 schreef Bayswater het volgende:
Inderdaad opzouten met die Bernadette, wat een hypocriete boerin is dat. Tijd voor die andere twee nederlandse meiden om haar eens te bewerken, hoewel die ook niet al te snugger overkomen (meewerken aan een complot waar ze zelf eerst onwetend de lul van waren). Die belgen spelen het weer pienter, halen weer ladingen achter hun ellebogen vandaan zoals we van de belgen gewend zijn.
Tenslotte:
Olga heeft alles voor mij op het beeldscherm om de enige echte Robinson te worden![]()
(al dat gewauwel altijd over een echte Robinson)
Kan je dat geluid reproduceren?quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 18:22 schreef oldschoolf00l het volgende:
Alsof je een manke koe hoort blaten.
Die boerin is alles in 1. Koe, schaap. Je zal dr maar overheen moeten 's nachts.quote:Op woensdag 1 november 2006 02:25 schreef golfer het volgende:
[..]
Kan je dat geluid reproduceren?
Een manke koe die blaat?![]()
OK, dan de vraag andersom gesteld...waar moet volgens jou de winnaar aan voldoen?quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 23:06 schreef Bayswater het volgende:
Inderdaad opzouten met die Bernadette, wat een hypocriete boerin is dat. Tijd voor die andere twee nederlandse meiden om haar eens te bewerken, hoewel die ook niet al te snugger overkomen (meewerken aan een complot waar ze zelf eerst onwetend de lul van waren). Die belgen spelen het weer pienter, halen weer ladingen achter hun ellebogen vandaan zoals we van de belgen gewend zijn.
Tenslotte:
Olga heeft alles voor mij op het beeldscherm om de enige echte Robinson te worden![]()
(al dat gewauwel altijd over een echte Robinson)
Winnaars hoeven van mij nergens aan te voldoen. Vaak spelen ze het slim met een beetje mazzel. Robin zou daar over alle ER als beste in het plaatje passen, maarja die kan weer niet op een evenwichtsbalk staan.quote:Op woensdag 1 november 2006 08:26 schreef Fargo het volgende:
[..]
OK, dan de vraag andersom gesteld...waar moet volgens jou de winnaar aan voldoen?
Hier jou shot :quote:Op maandag 30 oktober 2006 22:00 schreef skiczukie het volgende:
Wat een shot. Die jankende kop van Curd op de voorgrond terwijl die tekst word opgelezen.
Alsof Ignace de executie aankondigt van de kinderen van Kurd, zo jankt ie.quote:Op zaterdag 4 november 2006 12:26 schreef sander260288 het volgende:
[..]
Hier jou shot : [afbeelding]
Walgelijk die boerin. Simpel huisvrouwtje dat eindelijk een keer uit haar schulp komt maar wel op een zeer negatieve manier.quote:Op maandag 6 november 2006 21:32 schreef Stranger het volgende:
Net een eeneiïge tweeling... maar dan nep
En maar wachten totdat er niks meer is.quote:Op maandag 6 november 2006 21:38 schreef Bruce117 het volgende:
De veiling
Altijd een leuk terugkerend nummer.
Hoe gek ze worden van een stukje chocola of een hamburger
Hahaha, geweldig!quote:Op zaterdag 4 november 2006 12:26 schreef sander260288 het volgende:
[..]
Hier jou shot : [afbeelding]
Bron: robinsonfan
Dit seizoen valt echt tegen; al is het nog best vermakelijk.quote:
Hij sit er ook zo lekker relaxt bijquote:Op maandag 6 november 2006 21:52 schreef Fargo het volgende:
Whehehe die Ignace...koffie, sigaretje...
En nog een appeltje zag ikquote:Op maandag 6 november 2006 21:54 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Hij sit er ook zo lekker relaxt bij
Zoals ik zei.quote:Op maandag 6 november 2006 21:38 schreef skiczukie het volgende:
[..]
En maar wachten totdat er niks meer is.
Ach, hoeveel honger zou hij hebben. Hij heeft steeds genoeg te eten gehad.quote:Op maandag 6 november 2006 22:10 schreef golfer het volgende:
Lenny is een bikkel, zo'n honger en dan nog maar zo weinig eten.
Hij had er toch niet uitgegaan, het zal sowieso Wietske of Linda worden die weggestemd worden.
Ja, echt ER.quote:Op maandag 6 november 2006 22:15 schreef skiczukie het volgende:
Wtf, een slaappilletje. Wat een Robinson is het toch!
ow alsjeblieft niet... ik was al zo blij dat die irritante telefoontjes achterwege blevenquote:Op maandag 6 november 2006 22:16 schreef golfer het volgende:
Ja, echt ER.
En daar komen de familieleden weer ingevlogen.
die andere twee trappen daar toch niet in mag je verwachten?quote:Op maandag 6 november 2006 22:17 schreef golfer het volgende:
En die Curd, wat een ongelovelijke leugenachtige draaikonterige inlikker is dat.![]()
En hij kan dan ook niet stoppen met praten hequote:Op maandag 6 november 2006 22:17 schreef golfer het volgende:
En die Curd, wat een ongelovelijke leugenachtige draaikonterige inlikker is dat.![]()
Neeh, echt? Ik was even pissen. Bah, dat wordt inderdaad weer janken. Ze hebben toch al gebeld enzo!quote:Op maandag 6 november 2006 22:16 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja, echt ER.
En daar komen de familieleden weer ingevlogen.
Ik erger me er ook aan, en nog meer aan dat kutaccent van Bernadette.quote:Op maandag 6 november 2006 22:24 schreef Fargo het volgende:
Kan iemand die Lenny even een scheermes geven? Met dat donshaar van hem...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |