En nog een appeltje zag ikquote:Op maandag 6 november 2006 21:54 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Hij sit er ook zo lekker relaxt bij
Zoals ik zei.quote:Op maandag 6 november 2006 21:38 schreef skiczukie het volgende:
[..]
En maar wachten totdat er niks meer is.
Ach, hoeveel honger zou hij hebben. Hij heeft steeds genoeg te eten gehad.quote:Op maandag 6 november 2006 22:10 schreef golfer het volgende:
Lenny is een bikkel, zo'n honger en dan nog maar zo weinig eten.
Hij had er toch niet uitgegaan, het zal sowieso Wietske of Linda worden die weggestemd worden.
Ja, echt ER.quote:Op maandag 6 november 2006 22:15 schreef skiczukie het volgende:
Wtf, een slaappilletje. Wat een Robinson is het toch!
ow alsjeblieft niet... ik was al zo blij dat die irritante telefoontjes achterwege blevenquote:Op maandag 6 november 2006 22:16 schreef golfer het volgende:
Ja, echt ER.
En daar komen de familieleden weer ingevlogen.
die andere twee trappen daar toch niet in mag je verwachten?quote:Op maandag 6 november 2006 22:17 schreef golfer het volgende:
En die Curd, wat een ongelovelijke leugenachtige draaikonterige inlikker is dat.![]()
En hij kan dan ook niet stoppen met praten hequote:Op maandag 6 november 2006 22:17 schreef golfer het volgende:
En die Curd, wat een ongelovelijke leugenachtige draaikonterige inlikker is dat.![]()
Neeh, echt? Ik was even pissen. Bah, dat wordt inderdaad weer janken. Ze hebben toch al gebeld enzo!quote:Op maandag 6 november 2006 22:16 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja, echt ER.
En daar komen de familieleden weer ingevlogen.
Ik erger me er ook aan, en nog meer aan dat kutaccent van Bernadette.quote:Op maandag 6 november 2006 22:24 schreef Fargo het volgende:
Kan iemand die Lenny even een scheermes geven? Met dat donshaar van hem...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |