Beetje een simpele ziel is het, blijkt daar maar weer uit.quote:Op maandag 30 oktober 2006 22:15 schreef BliksemSchigt het volgende:
Curd!
En Ignace is 100 graden gedraaid
Hij mist zijn vrouw en kinderen even heel erg, dat is wat ik heb gezien.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 00:22 schreef weathergirl het volgende:
het lijkt erop alsof ze alle eigenschappen waar ik een hekel aan heb, in één persoon gestopt hebben: haatdragend en wraakzuchtig, schijnheilig, met alle winden meewaaiend, zelfmedelijdend, oneerlijk en onoprecht, en zonder mogelijkheid tot zelfreflectie. Zijn naam is Curd. Hij vertoont nogal wat narcisitsche trekjes...
Ja en zijn hond en z'n goudvis. En een paar hersencellen die emoties reguleren.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 00:27 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Hij mist zijn vrouw en kinderen even heel erg, dat is wat ik heb gezien.
Jah, en jij vond Olga eerst een hoer met botoxlippen. Je kunt iemand niet beoordelen in dit soort programma's.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 00:37 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ja en zijn hond en z'n goudvis. En een paar hersencellen die emoties reguleren.
Dat was voordat het programma begon. Dan typeer je mensen. Ik was er na een minuur al achter dat ik fout zat.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 00:39 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Jah, en jij vond Olga eerst een hoer met botoxlippen. Je kunt iemand niet beoordelen in dit soort programma's.
Tuurlijk wel, ik beoordeel wat ik zie.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 00:39 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Jah, en jij vond Olga eerst een hoer met botoxlippen. Je kunt iemand niet beoordelen in dit soort programma's.
Ik heb me ook aan Curd geergerd maar toch vind ik het niet helemaal eerlijk dat alleen hem nu het 'meewaaien' verweten wordt. Wat dacht je van Wietske en Linda? Die zijn geen haar beter. En ook over Lenny en Ignace heb ik zo mijn twijfels, tenslotte was het pact het idee van Ignace en die is ineens ook ineens van gedachten veranderd.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 03:17 schreef Hertog_Martin het volgende:
Ach, als je ook maar een béétje hebt opgelet en ook maar een béétje mensenkennis hebt dan zie je zo door die Curd heen. Hij praat immer met de wind mee, spreekt immer de populistische mening uit. Bijvoorbeeld toen Ignace en Lenny tijdens het blok van 5 kritiek gingen uitten op Linda en Wietske en ze het het beste vonden om die 2 eruit te stemmen als het blok van 5 zou houden. En terwijl Curd eerst nog optrok met Wietse begon ie na dat gehoord te hebben ineens helemaal mee te lullen met de mannen en ging ie de meiden als troep behandelen.
Je krijgt altijd zo veel stemmen, hoe zou dat komen denk je? aha.. je bent te punctueel.. Tja. Hoe denk je dat je ontvangen zal worden op het andere eiland?quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 10:51 schreef Cybart het volgende:
mooi was ook om te zien dat EP helemaal niet geloofde wat Curd vertelde in het interview na de eilandraad.... dat zag je aan alles bij EP
Me too, Ignace was immers de grote aanstichter van het eerste complot.quote:En ook over Lenny en Ignace heb ik zo mijn twijfels,
Echte Robinson worden is per definitie al uitgesloten door de spelregels: slijmen en je inlikken wordt beloond door de redactie.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 23:06 schreef Bayswater het volgende:
Inderdaad opzouten met die Bernadette, wat een hypocriete boerin is dat. Tijd voor die andere twee nederlandse meiden om haar eens te bewerken, hoewel die ook niet al te snugger overkomen (meewerken aan een complot waar ze zelf eerst onwetend de lul van waren). Die belgen spelen het weer pienter, halen weer ladingen achter hun ellebogen vandaan zoals we van de belgen gewend zijn.
Tenslotte:
Olga heeft alles voor mij op het beeldscherm om de enige echte Robinson te worden![]()
(al dat gewauwel altijd over een echte Robinson)
Kan je dat geluid reproduceren?quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 18:22 schreef oldschoolf00l het volgende:
Alsof je een manke koe hoort blaten.
Die boerin is alles in 1. Koe, schaap. Je zal dr maar overheen moeten 's nachts.quote:Op woensdag 1 november 2006 02:25 schreef golfer het volgende:
[..]
Kan je dat geluid reproduceren?
Een manke koe die blaat?![]()
OK, dan de vraag andersom gesteld...waar moet volgens jou de winnaar aan voldoen?quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 23:06 schreef Bayswater het volgende:
Inderdaad opzouten met die Bernadette, wat een hypocriete boerin is dat. Tijd voor die andere twee nederlandse meiden om haar eens te bewerken, hoewel die ook niet al te snugger overkomen (meewerken aan een complot waar ze zelf eerst onwetend de lul van waren). Die belgen spelen het weer pienter, halen weer ladingen achter hun ellebogen vandaan zoals we van de belgen gewend zijn.
Tenslotte:
Olga heeft alles voor mij op het beeldscherm om de enige echte Robinson te worden![]()
(al dat gewauwel altijd over een echte Robinson)
Winnaars hoeven van mij nergens aan te voldoen. Vaak spelen ze het slim met een beetje mazzel. Robin zou daar over alle ER als beste in het plaatje passen, maarja die kan weer niet op een evenwichtsbalk staan.quote:Op woensdag 1 november 2006 08:26 schreef Fargo het volgende:
[..]
OK, dan de vraag andersom gesteld...waar moet volgens jou de winnaar aan voldoen?
Hier jou shot :quote:Op maandag 30 oktober 2006 22:00 schreef skiczukie het volgende:
Wat een shot. Die jankende kop van Curd op de voorgrond terwijl die tekst word opgelezen.
Alsof Ignace de executie aankondigt van de kinderen van Kurd, zo jankt ie.quote:Op zaterdag 4 november 2006 12:26 schreef sander260288 het volgende:
[..]
Hier jou shot : [afbeelding]
Walgelijk die boerin. Simpel huisvrouwtje dat eindelijk een keer uit haar schulp komt maar wel op een zeer negatieve manier.quote:Op maandag 6 november 2006 21:32 schreef Stranger het volgende:
Net een eeneiïge tweeling... maar dan nep
En maar wachten totdat er niks meer is.quote:Op maandag 6 november 2006 21:38 schreef Bruce117 het volgende:
De veiling
Altijd een leuk terugkerend nummer.
Hoe gek ze worden van een stukje chocola of een hamburger
Hahaha, geweldig!quote:Op zaterdag 4 november 2006 12:26 schreef sander260288 het volgende:
[..]
Hier jou shot : [afbeelding]
Bron: robinsonfan
Dit seizoen valt echt tegen; al is het nog best vermakelijk.quote:
Hij sit er ook zo lekker relaxt bijquote:Op maandag 6 november 2006 21:52 schreef Fargo het volgende:
Whehehe die Ignace...koffie, sigaretje...
En nog een appeltje zag ikquote:Op maandag 6 november 2006 21:54 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Hij sit er ook zo lekker relaxt bij
Zoals ik zei.quote:Op maandag 6 november 2006 21:38 schreef skiczukie het volgende:
[..]
En maar wachten totdat er niks meer is.
Ach, hoeveel honger zou hij hebben. Hij heeft steeds genoeg te eten gehad.quote:Op maandag 6 november 2006 22:10 schreef golfer het volgende:
Lenny is een bikkel, zo'n honger en dan nog maar zo weinig eten.
Hij had er toch niet uitgegaan, het zal sowieso Wietske of Linda worden die weggestemd worden.
Ja, echt ER.quote:Op maandag 6 november 2006 22:15 schreef skiczukie het volgende:
Wtf, een slaappilletje. Wat een Robinson is het toch!
ow alsjeblieft niet... ik was al zo blij dat die irritante telefoontjes achterwege blevenquote:Op maandag 6 november 2006 22:16 schreef golfer het volgende:
Ja, echt ER.
En daar komen de familieleden weer ingevlogen.
die andere twee trappen daar toch niet in mag je verwachten?quote:Op maandag 6 november 2006 22:17 schreef golfer het volgende:
En die Curd, wat een ongelovelijke leugenachtige draaikonterige inlikker is dat.![]()
En hij kan dan ook niet stoppen met praten hequote:Op maandag 6 november 2006 22:17 schreef golfer het volgende:
En die Curd, wat een ongelovelijke leugenachtige draaikonterige inlikker is dat.![]()
Neeh, echt? Ik was even pissen. Bah, dat wordt inderdaad weer janken. Ze hebben toch al gebeld enzo!quote:Op maandag 6 november 2006 22:16 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja, echt ER.
En daar komen de familieleden weer ingevlogen.
Ik erger me er ook aan, en nog meer aan dat kutaccent van Bernadette.quote:Op maandag 6 november 2006 22:24 schreef Fargo het volgende:
Kan iemand die Lenny even een scheermes geven? Met dat donshaar van hem...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |