Dat viel mij ook enorm tegen, het deed met regelmaat wat cartoonesque aan.quote:Op donderdag 1 januari 2009 22:48 schreef SunChaser het volgende:
Die dialogen
Schoft!
Laat hem toch creperen!
Misschien omdat er in die tijd zo gesproken werd?quote:Op vrijdag 2 januari 2009 00:11 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Dat viel mij ook enorm tegen, het deed met regelmaat wat cartoonesque aan.
Zo houtrerig? En zong iedereen daar de hele tijd op straat Oranje Boven?quote:Op vrijdag 2 januari 2009 00:17 schreef honda1990 het volgende:
[..]
Misschien omdat er in die tijd zo gesproken werd?
De Mol speelt het niet geweldig, vooral als hij geïntroduceerd wordt is het lachwekkend te noemen. Maar het is vooral het script van Gerard Soeteman die hem nekt, die zoals zo vaak een Verhoeven film deels weet te verzieken. De eerste keer stoorde ik mij overigens nog niet zo aan talloze kromme zinnen en vreemde plotwendingen. Baal nu dat ik Zwartboek nog een keer heb gezien, al blijft het een aardige film.quote:
Omdat het in het script staatquote:Op vrijdag 2 januari 2009 00:20 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Waarom probeerde Tom Hofman haar met Insuline te vermoorden? Hij had vast wel sterkere dingen in zn kastje staan.
Soeteman:quote:
Nou geloof ik niet dat men zo in die tijd sprak op die wijze en al helemaal niet onder dergelijke omstandigheden.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 00:17 schreef honda1990 het volgende:
Misschien omdat er in die tijd zo gesproken werd?
quote:Op donderdag 5 juli 2007 10:59 schreef Crush65 het volgende:
Zat alleen wel met een neefje en nichtje van 15 jaar te kijken en dan moet je soms wel even slikken van de 'tietenscenes'
Hij zat geen jaar in de gevangenis, maar 'een jaar geleden'. Heel kort, daarom wisten ze het niet. En zo gemakkelijk was het natuurlijk niet om even onder te duiken.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 00:57 schreef SunChaser het volgende:
Wat ik niet snap, Die Thom Hofman zat een jaar in de Duitse gevangenis. Hij was verzetsstrijder, waarom schoten ze m niet dood? En waarom wist t verzet niet dat ie een jaar gevangen zat? En waarom deed Hofman zomaar mee met de Duitsers, zodra die vrij was had ie onder kunnen duiken.
Er wordt ook veel te veel gepraat in die film. Op momenten dat het niet hoeft. Er wordt weinig gebruik gemaakt van stiltes en subtiele suggestieve dingetjes.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 12:02 schreef SunChaser het volgende:
Waarom klinken de dialogen in Nederlandse filsm altijd zo fake?
Pas op, niet gaan, daar zijn de Duitsers
Maar ik kan ze toch niet laten creperen?
Het is te laat. Hou je haaks
Laat me los, naarling
En de decors, je ziet steeds dat ze 1 plek helemaal hebben opgebouwd om t oud te laten lijken, het komt onnatuurlijk over
WTFquote:Op vrijdag 2 januari 2009 00:57 schreef SunChaser het volgende:
Wat ik niet snap, Die Thom Hofman zat een jaar in de Duitse gevangenis. Hij was verzetsstrijder, waarom schoten ze m niet dood? En waarom wist t verzet niet dat ie een jaar gevangen zat? En waarom deed Hofman zomaar mee met de Duitsers, zodra die vrij was had ie onder kunnen duiken.
Idd. Als je ziet dat ze er vandoor moeten en gaan zeggen ze alsnog: kom, we moeten er vandoor. Ja duh, dat zien we zelf ook wel. Alles wat je ziet moet nog eens worden gezegd.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 09:51 schreef Dodecahedron het volgende:
[..]
Er wordt ook veel te veel gepraat in die film. Op momenten dat het niet hoeft. Er wordt weinig gebruik gemaakt van stiltes en subtiele suggestieve dingetjes.
Doet me een beetje denken aan al jouw reacties in dit topic. Mijn goeie God, je irriteert me nog meer als die kneus van een Johnny de Mol en dat zegt toch wel heel wat.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 13:27 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Alles wat je ziet moet nog eens worden gezegd.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |