Juist, en niet Steve Jonesquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 09:36 schreef belsen het volgende:
[..]
Nee, want Mick Jones was juist ontslagen uit The Clash en vormde het matigpopulaire Big Audio Dynamite.
uuuuhm.....een rerelease van London Calling?quote:Van een tour is het daarna nooit meer gekomen, trouwens.
Ow.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 09:39 schreef cafca het volgende:
[..]
Juist, en niet Steve Jones
[..]
uuuuhm.....een rerelease van London Calling?
Ik gluur ook weer eens een keertje mee.quote:Op maandag 9 oktober 2006 23:11 schreef Sack_Blabbath het volgende:
En TVP voor mij
quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 11:43 schreef Mark het volgende:
Hij smeekte de rest om weer mee te doen?
Hier zit ik even mee: heet dat nummer niet gewoon "Amsterdam"?quote:
Nee, de vertaling heet ook In de stad Amsterdam of In the port of Amsterdam.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 12:10 schreef Mark het volgende:
[..]
Hier zit ik even mee: heet dat nummer niet gewoon "Amsterdam"?
Het probleem is dat ik geen betrouwbare site kan vinden waar het nummer "(Dans) le port d'Amsterdam" heet ipv "Amsterdam". Van de vertaalde versies kan ik dat wel. Heb jij misschien een link?quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 12:13 schreef belsen het volgende:
[..]
Nee, de vertaling heet ook In de stad Amsterdam of In the port of Amsterdam.
Maar dan heb je niet 10 titelsquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 12:20 schreef belsen het volgende:
Nagezocht en hij staat op de Olympia CD inderdaad onder de titel Amsterdam. Maar ja, dan is Parijs, Berlijn, Madrid natuurlijk dubbel.
cafca +1quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 11:58 schreef cafca het volgende:
Robyn Hitchcock - Trams of Old London
REM - Don't go back to Rockville
David Bowie - Port of Amsterdam
Noodweer - Rotterdam Bijvoorbeeld
The Dubliners - I wish I was back in Liverpool
Marc Cohn - Walking in Memphis
Murray Head - One night in Bangkok
Lou Reed - New York telephone conversation
the Waterboys - Glastonbury Song
the Waterboys - Spring comes to Spiddal
ken je Bitburg niet? Bitte ein Bit?quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 12:29 schreef cafca het volgende:
(is Bitburg een bestaande plaats, trouwens?)
Ah, natuurlijk!quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 12:30 schreef ranja het volgende:
[..]
ken je Bitburg niet? Bitte ein Bit?
ik ken dan Rockville weer niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |