Waar ik op antwoord: de valse melkzwamquote:Wat is de meest giftige paddenstoel ter wereld?
Ja, dat was het wat ik zocht.quote:Op maandag 9 oktober 2006 23:51 schreef MarkPeterse het volgende:
ik reken hem goed! Groene knolamaniet is het officieel.
Oke, goed.quote:Op maandag 9 oktober 2006 23:58 schreef MarkPeterse het volgende:
delftse poort dan maar....
Er was toen de woningen een tijdje geleden verkocht ook een makelaar die er een Porsche (kleinste model Boxster weliswaarquote:Op maandag 9 oktober 2006 23:59 schreef MarkPeterse het volgende:
De penthouse op de bovenste etage van Montevideo is trouwens te koop, 2 verdiepingen, eigen zwembad, prijs is slechts 2 miljoen (is echt niet duur voor wat je krijgt)
Ik ben eigenlijk nog op zoek naar kamer.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 00:04 schreef MarkPeterse het volgende:
Waar in het Rotterdamse woont Bolkesteijn trouwens?
Nee, helaas, ik wil geen onderhuur. Het valt nu allemaal nog wel aardig te bereizen, dus echt urgent is het niet dus ik zoek liever even verder naar gelijk een vaste stek.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 00:11 schreef MarkPeterse het volgende:
als je interesse hebt in een half jaar onderhuur vanaf eind oktober weet ik nog wel wat voor je
Ik woon nu in Amersfoort (met OV is het maar een uurtje naar de EUR) en heb eerst Civiele Techniek gestudeerd in Enschede, heb ik bijna (nog een paar maanden denk ik) mijn Bachelor diploma van, en doe nu Economie & Bedrijfseconomie aan de EUR. Volgend jaar wil ik er nog Werktuigbouwkunde (HBO of WO weet ik nog niet precies) naast gaan doen.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 00:13 schreef MarkPeterse het volgende:
waar woon je nu dan en waar studeer je (en wat?)
Ik woon en studeer trouwens in Rotterdam (bedrijfskunde) en heb daarnaast mijn studie Chemical engineering te delft afgerond
Ja dat niveau viel mij ook gelijk op bij Economie, ik heb echt het gevoel dat ik vergeleken met civiel helemaal niks doe in een week.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 00:25 schreef MarkPeterse het volgende:
6.5 jaar, inderdaad is het een goede combinatie. Je lacht je vooral dood om het niveau van bedrijfskunde etc en hebt echt veel meer inzicht in beide werelden. Ik ben blij dat ik beide studies heb gedaan....
Maar is dat niet veel lezen? Bedrijfskunde lijkt me echt zo'n leesstudie (daarom ben ik ook (bedrijfs)economie gaan doen), zeker gezien de lage informatiedichtheid van al die Amerikaanse boeken.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 00:28 schreef MarkPeterse het volgende:
Ik heb serieus tijdens een trimeter helemaal NIETS gedaan, en gewoon de week voor het tentamen keihard gaan leren. Resultaat: 2 achten, 2 negens.....
Jeejquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 00:23 schreef MarkPeterse het volgende:
exxon en mobil waren een deel van standard oil. (net als crevron en amoco)
Ik reken je antwoord maar goed
Yurithemaster +1
Oke, dan ik even wat bestellen bij SIR.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 00:31 schreef MarkPeterse het volgende:
Valt wel mee, van ieder dik ende karig amerikaans boek is een samenvatting gemaakt (slimstuderen heet dat van 50 paginas) en als je die leert, haal je een 10....
quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 00:34 schreef MarkPeterse het volgende:
ah de waltons van walmart
albrecht zijn trouwens duitsers van aldi
ik ga ook maar eens mijn eigen retailer opzetten
Waar bestel je slimstuderenquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 00:35 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Oke, dan ik even wat bestellen bij SIR.
quequote:Op dinsdag 10 oktober 2006 00:37 schreef Yurithemaster het volgende:
ze staan met ze stoden met zijn 5en
Aha, bedankt.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 00:38 schreef MarkPeterse het volgende:
[..]
Waar bestel je slimstuderen
Bij slimstuderen.nl, dus niet bij die prutsers van de SIR (die maken collegeverslagen). slimstuderen zijn samenvattingen van de boeken
TUe?quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 00:41 schreef MarkPeterse het volgende:
Welke Nederlandse Universiteit kwam recentelijk als beste uit de test bij een onderzoek door de times
Gaan jullie het hele topic zo doorquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 00:39 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Aha, bedankt.Dan moeten die tentamens wel lukken zonder overmatige inspanning.
![]()
What he saidquote:
Omdat iemand anders eerder op dat idee kwamquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 00:46 schreef MarkPeterse het volgende:
Grrrr, waarom heb ik niet een kutsite opgericht met leipe filmpjes die nooit winst gaat maken, om hem vervolgens voor1,65 miljard (!!!!!!!) te verkopen aan google.....
Ja dat zal het zijnquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 00:47 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Omdat iemand anders eerder op dat idee kwam
Marktplaats lijkt ook heel simpel, maar kom maar es op het idee
Ja goed.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 00:50 schreef MarkPeterse het volgende:
het foto-electrisch effect
quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 00:54 schreef MarkPeterse het volgende:
neen, hij zei het toen zijn zoon (van wie ik de naam ben vergeten) het een ranzig idee vond dat hij belasting wilde gaan heffen op wcgebruik....
Shit nu had ik het wel geweten maar ik was wat te snel met opzoekenquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 00:54 schreef MarkPeterse het volgende:
neen, hij zei het toen zijn zoon (van wie ik de naam ben vergeten) het een ranzig idee vond dat hij belasting wilde gaan heffen op wcgebruik....
Inderdaad een mooie moeilijkheidsgraad, je zou het antwoord ergens tussen de 5e en 10e post moeten krijgen (schat ikquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 00:57 schreef MarkPeterse het volgende:
volgens mij is deze vraag trouwens wel een mooie moeilijkheid, het is niet zo dat iedereen hem weet, maar de snelste f5-er hem pakt, en niet zo dat er toevallig iemand langskomt na een half uur die weet wat een groene knolamaniet is
Inderdaad! wyccie +1quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 01:00 schreef wyccie het volgende:
Vespasianus?
Die was makkelijk, hè.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 01:06 schreef MarkPeterse het volgende:
mare nostrum
Heerlijke ingeving was datquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 01:18 schreef MarkPeterse het volgende:
juistem! Bolkesteijn +1
Dat is een voortvloeisel uit de curve ja.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 01:25 schreef MarkPeterse het volgende:
dat er een optimaal belastingtarief is waarbij de overheidsinkomsten maximaal zijn
en dan in het latijnquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 01:30 schreef Yurithemaster het volgende:
S.P.Q.R
De senaat en de burgers van rome
ah ik dacht dat het een beschuldiging van arrogantie was omdat ik schreef "technici heerschen"quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 01:31 schreef kniertjeh het volgende:
applaus dat je het antwoord wist. Vind ik knap...![]()
nee hoor... it all a game.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 01:32 schreef MarkPeterse het volgende:
[..]
ah ik dacht dat het een beschuldiging van arrogantie was omdat ik schreef "technici heerschen"
Je bent sowieso de enigstequote:Op dinsdag 10 oktober 2006 01:33 schreef Yurithemaster het volgende:
Ben ik hier trouwens de enigste die geen vwo of universiteit heeft gedaan/gevolgt?
Nee je bent niet de enigste..quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 01:33 schreef Yurithemaster het volgende:
Ben ik hier trouwens de enigste die geen vwo of universiteit heeft gedaan/gevolgt?
quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 01:35 schreef MarkPeterse het volgende:
[..]
Je bent sowieso de enigste. Ik denk dat je wel een van de enige zal zijn, want naar mijn ervaring vinden mensen met een lagere opleiding dit soort zinloze trivia ook niet eens interessant.
Tja, dan weet je dus waarom een appel bruin wordt, en hoe een laffercurve werkt, maar het levert je niet echt geld, macht en vrouwen op
[b] Yurithemaster +1 [b] trouwens, het latijnse antwoord is: senatus populusque romanum
heeft dus veel macht geld en vrouwen......quote:
Maar die heeft ook een legendarische tongquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 01:40 schreef kniertjeh het volgende:
[..]
heeft dus veel macht geld en vrouwen......![]()
quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 01:41 schreef kniertjeh het volgende:
Zo hoe weet jij dat?
Jeejquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 01:35 schreef MarkPeterse het volgende:
Yurithemaster +1 trouwens, het latijnse antwoord is: senatus populusque romanum
Zorgde voor de watewr voorziening.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 01:42 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Jeej![]()
Wat deed een 'Aquilifer' in een romeins legioen
Nu is hij goedquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 01:45 schreef MarkPeterse het volgende:
ja hij draagt dus de standaard met adelaar en spqr erop en de naam van het legioen
quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 01:45 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
[..]
Maar jullie zijn wel een stuk ouder dan ik ben![]()
![]()
Jij zegt het, ik reken ze maar gewoon goedquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 01:48 schreef Nembrionic het volgende:
Chasey Lane
Jenna Jameson
Jewel de Nyle
Chrissy Moran
Neequote:Op dinsdag 10 oktober 2006 01:53 schreef MarkPeterse het volgende:
en bill zegt het tegen die verpleegster door de foon
quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 01:59 schreef MarkPeterse het volgende:
Het karakter "Budd" zegt het in de film kill bill
Nee, nou heb je het gemakkelijk gemaaktquote:
quote:K: M, it's good to see you again. It seems like a hundred years.
M: It's been a hundred years!
quote:R: Haggis? What is haggis?
M: Sheep's stomach, stuffed with meat and barley.
R: And what do you do with it?
M: You eat it.
R: How revolting!
das robocop volgens mijquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 10:36 schreef MarkPeterse het volgende:
films zijn een beetje mijn achilleshiel, heb die hele film nooit gezien.
dat is dat met die gast die niet doodkan toch?
wat is dr aan de handquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 10:41 schreef Etcetera het volgende:
* Etcetera laat het alarm afgaan, sirenes loeien, zwaailichten draaien dol
^^ datquote:
1 2 | [------------------------------------|--------------------] |
dat dus geloof ikquote:
en afmetingen...quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 10:55 schreef Etcetera het volgende:
a2 is 4x a4?
ik heb echt geen idee, weet alleen dat hoe lager het getal hoe groter het papier
maar wortels![]()
![]()
30,nogwatquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 10:56 schreef U het volgende:
pfoe, ik weet dat A4 een zijde van 21 cm heeft, dus zal A2 wel een zijde van 42 cm hebben.. Maar de andere zijde weet ik niet
Bijna, maar het klopt niet. Oppervlakte loopt kwadratisch met afmetingenquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 10:57 schreef RoofingBurner het volgende:
A4=210 x 297 mm
A3=2*A4 = 420 x 594 mm
A2=2*A3 = 840 x 1.188 mm
en zoals ikquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 11:07 schreef Homdeck het volgende:
Komt er nu weer een vraag voor het klootjesvolk zoals ik?
misschien had je gewoon de afmetingen van een a4tje moeten vragenquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 11:06 schreef MarkPeterse het volgende:
ja maar iedereen begon het slecht te trekken dat er ALWEER een meetkunde vraag was. ik ben hier pas een dag en heb geen zin in scheve gezichten....
quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 11:07 schreef Homdeck het volgende:
Komt er nu weer een vraag voor het klootjesvolk zoals ik?
Ik was eerstquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 11:23 schreef MarkPeterse het volgende:
lama
Ja, ik vind mijn vragen ook altijd leuk.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 11:21 schreef lienelien het volgende:
Ja, laat Neleos maar een vraag doen. Lijkt me leuk.
hoe kan de mount everest dan ooit de hoogste berg ter wereld zijn?quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 11:38 schreef MaJo het volgende:
Is K2 niet de hoogste berg van Azië? En ik dacht dat Mont Blacn de hoogste was van Europa
Conclusie: Azie ligt niet op deze wereldquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 11:40 schreef Homdeck het volgende:
[..]
hoe kan de mount everest dan ooit de hoogste berg ter wereld zijn?
Goed puntquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 11:40 schreef Homdeck het volgende:
[..]
hoe kan de mount everest dan ooit de hoogste berg ter wereld zijn?
Correct! Well done, ik had niet gedacht dat men het zonder hint zou wetenquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 11:55 schreef RoofingBurner het volgende:
De rederijkers?
dankjequote:Op dinsdag 10 oktober 2006 11:50 schreef MarkPeterse het volgende:
ok dan, zeikerds, ff bedenken....
Tweede kerstdag in Engeland klopt, verder klopt er niks van.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 11:59 schreef U het volgende:
voetbal in engeland op tweede kerstdag, herkomst weet ik niet
Da's al een stuk warmer.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 12:02 schreef MarkPeterse het volgende:
of misschien kwam men vroeger met een doos (box) langs de deur om geld op te halen voor de armen ofzo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |