Heftig.quote:Presentatrice Daphne Bunskoek zit thuis nadat ze vrijdag betrokken was geraakt bij een verkeersongeval. Collega Jeroen Latijnhouwers heeft haar vervangen.
Zwaargewond
Afgelopen vrijdagavond kwam de presentatrice op de Europaboulevard in Amsterdam in botsing met een bromfietser van 20 jaar. De jongen raakte zwaargewond.
Traumahelikopter
Een traumahelikopter heeft de jongen naar het ziekenhuis vervoerd. Bunskoek zelf mankeerde niets en kon na het afleggen van een verklaring naar huis. De politie heeft het ongeluk in onderzoek.
bron: geenstijl.nlquote:Dit is RTL Ongeluk, ik ben Daphne Bunskoek
Gewoon even wat dilemma's. Simpelweg, omdat onze bezoekers terecht hun vraagtekens zetten bij het ernstige ongeval waarbij lekkerdje Daphe Bunskoek dit weekend was betrokken. Ter geruststelling: Daphne mankeert zo goed als niets. Even uitrusten, en ze is er weer bovenop. De geschepte bromfietser leert langzaam maar zeker weer zijn eigen naam weer zeggen. Maarrrr... waarom heeft dat handtasje, beter bekend als Albert Verlinde hier gisteravond geen melding van gemaakt. Waarom elke scheet en elke scheve schaats van iedere andere BN-er, BE-er, BA-er en Bekende Wereldburger wel breed uitmeten? Nu gebeurt er iets met zijn eigen Daphne Bunskoek en dat houdt hij onder de leren pet. Waarom? Simpel, omdat ze 80 reed waar 50 is toegestaan. Tot zover RTL Ongeluk. Ik ben Daphne Bunskoek.
quote:Volgens politiewoordvoerder Rob van de Veen is Daphne Bunskoek maandagavond slachtoffer, en geen veroorzaker, van een verkeersongeval geweest.
Daphne heeft verklaard dat ze net voor een groen stoplicht optrok om de A10 op te rijden toen een scootertje met volle snelheid tegen haar auto aanknalde. "Het was een afschuwelijk. Vooral voor die jongen", aldus Daphne.
Alberts woord is nog geen waarheid!quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 13:13 schreef JohnDope het volgende:
We zullen het vanavond wel horen van Albert.....
Ik ben benieuwd.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 18:25 schreef static het volgende:
Ze gaat het zelf vertellen.
Zeer, zeer triest.. Weliswaar een klein stukje op de website, maar excuses ho maar...quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 18:38 schreef schatje het volgende:
Telegraaf is weer eens voorbarig geweest.
uh ja en?quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 18:47 schreef scanman01 het volgende:
Ik snap iets niet aan het verhaal. Het is toch zo dat een stoplicht een soort van hulpmiddel is, maar dat je OOK bij groenlicht nog altijd verplicht bent om te kijken of je niet voor iemand langs kruist (zoals in het geval van Daphne). Ik heb wel eens gehoord dat door persoon die dan door rood rijdt, alleen een boete krijgt voor een verkeersovertreding, maar dat de persoon die geen voorrang heeft verleend (ondanks de stoplichten) toch als schuldige wordt gezien.
Die regel is er gekomen omdat ze mensen die groen licht hebben geen vrijbrief willen geven om zonder uit te kijken door te rijden volgens mij.
Nou, ze brachten het net in boulevard dus al alsof Daphne totaal onschuldig is omdat ze door groen reed. Zo kwam het in uieder geval duidelijk op mij over. Maar als je volgens de wet verplicht bent om ook nog voorrang te verlenen ondanks dat een stoplicht op groen staat, dan is nog maar de vraag wie schuld heeft. Vandaar de 'tegenwerping'quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 18:50 schreef milagro het volgende:
[..]
uh ja en?
ik snap nu weer niets van deze tegenwerping, er valt niets tegen te werpen, ze vertelt de feiten, klaar.
Nou, ik weet niet waar jij naar hebt zitten luisteren, maar ik heb wat anders gehoord; een opsomming van feiten zonder schuldaanwijzing.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 18:53 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Nou, ze brachten het net in boulevard dus al alsof Daphne totaal onschuldig is omdat ze door groen reed.
quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 18:53 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Nou, ze brachten het net in boulevard dus al alsof Daphne totaal onschuldig is omdat ze door groen reed. Zo kwam het in uieder geval duidelijk op mij over.
Zelf een paar jaar terug ook een ongeluk voor mijn neus zien gebeuren. Een persoon op een brommer reed mijn kant op. Auto van (voor hem) rechts, die hij geen voorrang gaf. Hij vloog over de auto heen en kwam in de goot terecht. Zag direct dat het afgelopen was, kon niets meer doen. Hij had geem helm op...quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 18:59 schreef zoalshetis het volgende:
als je die eikeltjes op scooters ziet rijden dan sta ik altijd perplex hoe weinig er een ongeluk krijgen.
Lijkt me een beetje vreemd. Als je door rood rijdt ben je nooit schuldig en als het groen is moet je altijd nog uitkijken. Waarom bestaan er dan verkeerslichten?quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 18:47 schreef scanman01 het volgende:
Ik snap iets niet aan het verhaal. Het is toch zo dat een stoplicht een soort van hulpmiddel is, maar dat je OOK bij groenlicht nog altijd verplicht bent om te kijken of je niet voor iemand langs kruist (zoals in het geval van Daphne). Ik heb wel eens gehoord dat door persoon die dan door rood rijdt, alleen een boete krijgt voor een verkeersovertreding, maar dat de persoon die geen voorrang heeft verleend (ondanks de stoplichten) toch als schuldige wordt gezien.
Die regel is er gekomen omdat ze mensen die groen licht hebben geen vrijbrief willen geven om zonder uit te kijken door te rijden volgens mij.
In de telegraaf werd gesproken over 'de veroorzaker'. Dat staat zo ongeveer gelijk aan 'de schuldige'. Vervolgens kwam Albert aan het woord om het daar over te hebben. Hij vroeg ' reed je door rood'? Antwoord: nee. Toen vroeg hij ' had je drank gebruikt?", waarop weer het antwoord 'nee' kwam. En daarmee was de kous afgedaan bij de heren. Wat mij betreft kwam dat wel degelijk over als ' Okee, dan ben je dus niet schuldig'.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 19:01 schreef Ali Salami het volgende:
[..]
Je was afgeleid door een stel tieten op je BB-stream??
Wat Static hierboven zegt, het werd neutraal gebracht met alleen een opsomming van de feiten. Een schuldige werd niet aangewezen..
[..]
Zelf een paar jaar terug ook een ongeluk voor mijn neus zien gebeuren. Een persoon op een brommer reed mijn kant op. Auto van (voor hem) rechts, die hij geen voorrang gaf. Hij vloog over de auto heen en kwam in de goot terecht. Zag direct dat het afgelopen was, kon niets meer doen. Hij had geem helm op...
Wat een onzin. Je hebt duidelijk iets niet begrepen. De voorrangregels gelden gewoon nog steeds, ook al staan er stoplichten.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 19:06 schreef Sapstengel het volgende:
Lijkt me een beetje vreemd. Als je door rood rijdt ben je nooit schuldig en als het groen is moet je altijd nog uitkijken. Waarom bestaan er dan verkeerslichten?
Nee joh, doe normaal.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 19:14 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Maar weet je wat, laat maar zitten. Ik trek me wel terug uit dit topic
nou, nou scanmannetjequote:Op dinsdag 10 oktober 2006 19:14 schreef scanman01 het volgende:
[..]
In de telegraaf werd gesproken over 'de veroorzaker'. Dat staat zo ongeveer gelijk aan 'de schuldige'. Vervolgens kwam Albert aan het woord om het daar over te hebben. Hij vroeg ' reed je door rood'? Antwoord: nee. Toen vroeg hij ' had je drank gebruikt?", waarop weer het antwoord 'nee' kwam. En daarmee was de kous afgedaan bij de heren. Wat mij betreft kwam dat wel degelijk over als ' Okee, dan ben je dus niet schuldig'.
Maar weet je wat, laat maar zitten. Ik trek me wel terug uit dit topic. Iedereen heeft zijn/haar mening toch al gevormd en ik kijk weer teveel toeten of snap er weer niets van.
Zie je nu voor het gemak even die woordvoerder van politie Amsterdam Amstelland over het hoofd?quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 19:14 schreef scanman01 het volgende:
Hij vroeg ' reed je door rood'? Antwoord: nee. Toen vroeg hij ' had je drank gebruikt?", waarop weer het antwoord 'nee' kwam. En daarmee was de kous afgedaan bij de heren. Wat mij betreft kwam dat wel degelijk over als ' Okee, dan ben je dus niet schuldig'.
Dat kan ik wel begrijpen, maar dat de persoon die door groen reed dan de schuldige is vind ik wel een beetje vreemd.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 19:14 schreef scanman01 het volgende:
Wat een onzin. Je hebt duidelijk iets niet begrepen. De voorrangregels gelden gewoon nog steeds, ook al staan er stoplichten.
Dan vatten we het beide iets anders op. Er werd alleen ontkracht dat Daphne de veroorzaker zou zijn. Er werd niet gezegd dat de jongen de schuldige is of dat Daphne helemaal niets aan het ongeval kon doen. Ze verhaalde zelf ook nog over het onderzoek dat er sowieso nog plaatsvind..quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 19:14 schreef scanman01 het volgende:
[..]
In de telegraaf werd gesproken over 'de veroorzaker'. Dat staat zo ongeveer gelijk aan 'de schuldige'. Vervolgens kwam Albert aan het woord om het daar over te hebben. Hij vroeg ' reed je door rood'? Antwoord: nee. Toen vroeg hij ' had je drank gebruikt?", waarop weer het antwoord 'nee' kwam. En daarmee was de kous afgedaan bij de heren. Wat mij betreft kwam dat wel degelijk over als ' Okee, dan ben je dus niet schuldig'.
Agossiepossie... Meneer voelt zich aangevallen... Niemand zegt dat je er niets van snapt, wel dat zij iets anders horen. En dat wordt je dan uitgelegd. Maar ga maar joh, lekker tieten scannen. Komen die toeten er automatisch ook wel op.quote:Maar weet je wat, laat maar zitten. Ik trek me wel terug uit dit topic. Iedereen heeft zijn/haar mening toch al gevormd en ik kijk weer teveel toeten of snap er weer niets van.
Dat mag jij best zo zien, als je dat graag wilt. Ik heb de reacties gelezen en heb besloten dat ik klaar ben met dit topic.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 19:17 schreef milagro het volgende:
ach jezus, hoor
geldt dit ook als het jaarlijkse Scanman vertrekt op hoge poten
hey, geen zinnige argumenten, hèquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 19:19 schreef SteveBallmer het volgende:
[..]
Zie je nu voor het gemak even die woordvoerder van politie Amsterdam Amstelland over het hoofd?
mooi, dan lees je ditquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 19:37 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat mag jij best zo zien, als je dat graag wilt. Ik heb de reacties gelezen en heb besloten dat ik klaar ben met dit topic.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dus ook niet
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 20:08 schreef Foo_niks het volgende:
Hij heeft hem er natuurlijk wel keihard ingeramd bij Daphne![]()
Maikuuul komt Amsterdam niet in.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 20:18 schreef longinus het volgende:
Heeft Maikuuul al gepost sinds vrijdag
Die woont niet in A'damquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 20:18 schreef longinus het volgende:
Heeft Maikuuul al gepost sinds vrijdag
Ik doe altijd aan bumperkleven met die fiets in de binnenstad. Auto, fietsers, brommers, het maakt mij helemaal niks uit, als ik er door moet, dan moet ik er gewoon door!quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 20:25 schreef Syrena het volgende:
[..]
Die woont niet in A'dam
Mijn vriend en ik werden zondag nog bijna van de sokken gereden door een fietser. Hij kwam echt keihard uit een zijstraat gescheurd en wij liepen als suffe toeristen rond te sloffen. Meneer werd me toch een partijtje kwaad![]()
"Next taim joe loek wit joer aais JA!" Ik: "ACH EIKEL FIETS DAN OOK NIET ZO HARD!"Ik heb nog nooit iemand zo onnozel zien kijken
Sukkel
Je gaat toch niet keihard fietsen in centrum A'dam op een koopzondag
je weet nu wat er kan gebeuren als je altijd de snelste wil zijn.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 22:19 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Ik doe altijd aan bumperkleven met die fiets in de binnenstad. Auto, fietsers, brommers, het maakt mij helemaal niks uit, als ik er door moet, dan moet ik er gewoon door!![]()
ik bedoel dus, dat wanneer ik op de fiets zit, dat ik dan zit te kleven(zo nu en dan). Ik zit niet in auto dan.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 22:20 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
je weet nu wat er kan gebeuren als je altijd de snelste wil zijn.
quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 19:40 schreef milagro het volgende:
[..]
mooi, dan lees je ditZeg kijk jij dit jaar geen Big Brother?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dus ook niet
ja dat zeg ik. je kan hard achterop knallen en de stoplichten lekker aan je laars lappen.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 22:21 schreef JohnDope het volgende:
[..]
ik bedoel dus, dat wanneer ik op de fiets zit, dat ik dan zit te kleven(zo nu en dan). Ik zit niet in auto dan.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |