abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_42552283
quote:
Op dinsdag 10 oktober 2006 18:47 schreef scanman01 het volgende:
Ik snap iets niet aan het verhaal. Het is toch zo dat een stoplicht een soort van hulpmiddel is, maar dat je OOK bij groenlicht nog altijd verplicht bent om te kijken of je niet voor iemand langs kruist (zoals in het geval van Daphne). Ik heb wel eens gehoord dat door persoon die dan door rood rijdt, alleen een boete krijgt voor een verkeersovertreding, maar dat de persoon die geen voorrang heeft verleend (ondanks de stoplichten) toch als schuldige wordt gezien.
Die regel is er gekomen omdat ze mensen die groen licht hebben geen vrijbrief willen geven om zonder uit te kijken door te rijden volgens mij.
Lijkt me een beetje vreemd. Als je door rood rijdt ben je nooit schuldig en als het groen is moet je altijd nog uitkijken. Waarom bestaan er dan verkeerslichten?
  dinsdag 10 oktober 2006 @ 19:08:24 #27
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_42552359
tuurlijk moet je uitkijken, ook als het licht op groen springt, zeker in grote steden. maar de opgang naar de a10/snelweg? kom op zeg. als het gebeurd is zoals daphne zegt, kan ik me voorstellen dat ze zich nu heel klote voelt, maar ik hoop dat ze zich niet schuldig gaat voelen.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
  dinsdag 10 oktober 2006 @ 19:14:52 #28
16701 scanman01
Today's a good day
pi_42552578
quote:
Op dinsdag 10 oktober 2006 19:01 schreef Ali Salami het volgende:

[..]

Je was afgeleid door een stel tieten op je BB-stream??

Wat Static hierboven zegt, het werd neutraal gebracht met alleen een opsomming van de feiten. Een schuldige werd niet aangewezen..
[..]

Zelf een paar jaar terug ook een ongeluk voor mijn neus zien gebeuren. Een persoon op een brommer reed mijn kant op. Auto van (voor hem) rechts, die hij geen voorrang gaf. Hij vloog over de auto heen en kwam in de goot terecht. Zag direct dat het afgelopen was, kon niets meer doen. Hij had geem helm op...
In de telegraaf werd gesproken over 'de veroorzaker'. Dat staat zo ongeveer gelijk aan 'de schuldige'. Vervolgens kwam Albert aan het woord om het daar over te hebben. Hij vroeg ' reed je door rood'? Antwoord: nee. Toen vroeg hij ' had je drank gebruikt?", waarop weer het antwoord 'nee' kwam. En daarmee was de kous afgedaan bij de heren. Wat mij betreft kwam dat wel degelijk over als ' Okee, dan ben je dus niet schuldig'.

Maar weet je wat, laat maar zitten. Ik trek me wel terug uit dit topic. Iedereen heeft zijn/haar mening toch al gevormd en ik kijk weer teveel toeten of snap er weer niets van.
quote:
Op dinsdag 10 oktober 2006 19:06 schreef Sapstengel het volgende:
Lijkt me een beetje vreemd. Als je door rood rijdt ben je nooit schuldig en als het groen is moet je altijd nog uitkijken. Waarom bestaan er dan verkeerslichten?
Wat een onzin. Je hebt duidelijk iets niet begrepen. De voorrangregels gelden gewoon nog steeds, ook al staan er stoplichten.
My soul is painted like the wings of butterflies
  dinsdag 10 oktober 2006 @ 19:16:52 #29
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_42552643
quote:
Op dinsdag 10 oktober 2006 19:14 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Maar weet je wat, laat maar zitten. Ik trek me wel terug uit dit topic
Nee joh, doe normaal.
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
pi_42552660
ach jezus, hoor

geldt dit ook als het jaarlijkse Scanman vertrekt op hoge poten
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
  dinsdag 10 oktober 2006 @ 19:18:26 #31
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_42552707
quote:

[..]

In de telegraaf werd gesproken over 'de veroorzaker'. Dat staat zo ongeveer gelijk aan 'de schuldige'. Vervolgens kwam Albert aan het woord om het daar over te hebben. Hij vroeg ' reed je door rood'? Antwoord: nee. Toen vroeg hij ' had je drank gebruikt?", waarop weer het antwoord 'nee' kwam. En daarmee was de kous afgedaan bij de heren. Wat mij betreft kwam dat wel degelijk over als ' Okee, dan ben je dus niet schuldig'.

Maar weet je wat, laat maar zitten. Ik trek me wel terug uit dit topic. Iedereen heeft zijn/haar mening toch al gevormd en ik kijk weer teveel toeten of snap er weer niets van.
nou, nou scanmannetje , niet meteen zo in de verdediging schieten. zo ken ik je niet.

tuurlijk worden hier de voorlopige berichten aangenomen, dat is bijna met elk topic zo.

pi_42552726
quote:
Hij vroeg ' reed je door rood'? Antwoord: nee. Toen vroeg hij ' had je drank gebruikt?", waarop weer het antwoord 'nee' kwam. En daarmee was de kous afgedaan bij de heren. Wat mij betreft kwam dat wel degelijk over als ' Okee, dan ben je dus niet schuldig'.
Zie je nu voor het gemak even die woordvoerder van politie Amsterdam Amstelland over het hoofd?
pi_42552734
quote:
Wat een onzin. Je hebt duidelijk iets niet begrepen. De voorrangregels gelden gewoon nog steeds, ook al staan er stoplichten.
Dat kan ik wel begrijpen, maar dat de persoon die door groen reed dan de schuldige is vind ik wel een beetje vreemd.
  dinsdag 10 oktober 2006 @ 19:23:42 #34
1607 Ali Salami
Altijd actueel
pi_42552881
quote:

[..]

Dan vatten we het beide iets anders op. Er werd alleen ontkracht dat Daphne de veroorzaker zou zijn. Er werd niet gezegd dat de jongen de schuldige is of dat Daphne helemaal niets aan het ongeval kon doen. Ze verhaalde zelf ook nog over het onderzoek dat er sowieso nog plaatsvind..
quote:
Agossiepossie... Meneer voelt zich aangevallen... Niemand zegt dat je er niets van snapt, wel dat zij iets anders horen. En dat wordt je dan uitgelegd. Maar ga maar joh, lekker tieten scannen. Komen die toeten er automatisch ook wel op.
Hatsjoe!
pi_42553195
Ehh verkeerstekens gaan toch boven verkeersregels? Dus als ik door groen rij en iemand negeert een verkeersteken ben ik alsnog schuldig volgens jou, terwijl ik degene bent die de verkeerstekens opvolg?

Ik zou snappen dat je iemand dan niet express mag aanrijden natuurlijk, er is nog altijd een artikel 5 van de wegenverkeerswet (Het is een ieder verboden zich zodanig te gedragen dat gevaar op de weg wordt veroorzaakt of kan worden veroorzaakt of dat het verkeer op de weg wordt gehinderd of kan worden gehinderd.)

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 10-10-2006 19:32:26 ]
  dinsdag 10 oktober 2006 @ 19:33:43 #36
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_42553260
zo is het fietsbeleid in amsterdam ook heel erg vreemd. je bent als autobestuurder altijd schuldig...
  dinsdag 10 oktober 2006 @ 19:37:18 #37
16701 scanman01
Today's a good day
pi_42553375
quote:
Op dinsdag 10 oktober 2006 19:17 schreef milagro het volgende:
ach jezus, hoor

geldt dit ook als het jaarlijkse Scanman vertrekt op hoge poten
Dat mag jij best zo zien, als je dat graag wilt. Ik heb de reacties gelezen en heb besloten dat ik klaar ben met dit topic.

My soul is painted like the wings of butterflies
pi_42553396
quote:
Op dinsdag 10 oktober 2006 19:19 schreef SteveBallmer het volgende:

[..]

Zie je nu voor het gemak even die woordvoerder van politie Amsterdam Amstelland over het hoofd?
hey, geen zinnige argumenten, hè
pi_42553454
quote:
Op dinsdag 10 oktober 2006 19:37 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Dat mag jij best zo zien, als je dat graag wilt. Ik heb de reacties gelezen en heb besloten dat ik klaar ben met dit topic.

mooi, dan lees je dit
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dus ook niet
pi_42553871
De logica van sommige mensen
  dinsdag 10 oktober 2006 @ 20:08:30 #41
51513 Foo_niks
'Weg weezze ! '
pi_42554277
Hij heeft hem er natuurlijk wel keihard ingeramd bij Daphne
Klaar?
Ik niet!
  dinsdag 10 oktober 2006 @ 20:11:04 #42
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_42554383
quote:
Op dinsdag 10 oktober 2006 20:08 schreef Foo_niks het volgende:
Hij heeft hem er natuurlijk wel keihard ingeramd bij Daphne

kan ie dan altijd vertellen als hij met een pen in zijn mond dat verhaal typed aan zijn paar overgebleven vrienden.
pi_42554750
Heeft Maikuuul al gepost sinds vrijdag
Dit bericht is goedgekeurd door de NSA en de NVD en andere opsporingsdiensten.
pi_42554929
quote:
Op dinsdag 10 oktober 2006 20:18 schreef longinus het volgende:
Maikuuul komt Amsterdam niet in.
Problemen met zijn visum zei hij.
pi_42555062
quote:
Op dinsdag 10 oktober 2006 20:18 schreef longinus het volgende:
Die woont niet in A'dam

Mijn vriend en ik werden zondag nog bijna van de sokken gereden door een fietser. Hij kwam echt keihard uit een zijstraat gescheurd en wij liepen als suffe toeristen rond te sloffen. Meneer werd me toch een partijtje kwaad
"Next taim joe loek wit joer aais JA!" Ik: "ACH EIKEL FIETS DAN OOK NIET ZO HARD!" Ik heb nog nooit iemand zo onnozel zien kijken Sukkel Je gaat toch niet keihard fietsen in centrum A'dam op een koopzondag
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_42559596
quote:
Op dinsdag 10 oktober 2006 20:25 schreef Syrena het volgende:

[..]

Die woont niet in A'dam

Mijn vriend en ik werden zondag nog bijna van de sokken gereden door een fietser. Hij kwam echt keihard uit een zijstraat gescheurd en wij liepen als suffe toeristen rond te sloffen. Meneer werd me toch een partijtje kwaad
"Next taim joe loek wit joer aais JA!" Ik: "ACH EIKEL FIETS DAN OOK NIET ZO HARD!" Ik heb nog nooit iemand zo onnozel zien kijken Sukkel Je gaat toch niet keihard fietsen in centrum A'dam op een koopzondag
Ik doe altijd aan bumperkleven met die fiets in de binnenstad. Auto, fietsers, brommers, het maakt mij helemaal niks uit, als ik er door moet, dan moet ik er gewoon door!
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
  dinsdag 10 oktober 2006 @ 22:20:16 #47
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_42559623
quote:
Op dinsdag 10 oktober 2006 22:19 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Ik doe altijd aan bumperkleven met die fiets in de binnenstad. Auto, fietsers, brommers, het maakt mij helemaal niks uit, als ik er door moet, dan moet ik er gewoon door!
je weet nu wat er kan gebeuren als je altijd de snelste wil zijn.

dan kan je aangereden worden door een bnér die uit zieligheid misschien nog een keer met je neukt.
pi_42559659
quote:
Op dinsdag 10 oktober 2006 22:20 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

je weet nu wat er kan gebeuren als je altijd de snelste wil zijn.
ik bedoel dus, dat wanneer ik op de fiets zit, dat ik dan zit te kleven(zo nu en dan). Ik zit niet in auto dan.
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
pi_42562348
quote:
Op dinsdag 10 oktober 2006 19:40 schreef milagro het volgende:

[..]

mooi, dan lees je dit
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dus ook niet
Zeg kijk jij dit jaar geen Big Brother?
  dinsdag 10 oktober 2006 @ 23:29:10 #50
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_42562394
quote:
Op dinsdag 10 oktober 2006 22:21 schreef JohnDope het volgende:

[..]

ik bedoel dus, dat wanneer ik op de fiets zit, dat ik dan zit te kleven(zo nu en dan). Ik zit niet in auto dan.
ja dat zeg ik. je kan hard achterop knallen en de stoplichten lekker aan je laars lappen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')