http://www.megaupload.com/?d=0ORSY2FPquote:Op maandag 9 oktober 2006 21:37 schreef Chanty87 het volgende:
Ik heb 't zelfs opgenomen! Voor degenen die onze Bernie hebben gemist
Handig. Morgen ff naar luisteren.quote:Op maandag 9 oktober 2006 21:43 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
http://www.megaupload.com/?d=0ORSY2FP
Dus!
Gisteren niks gehad, maar ik ahd wel verrekte honger op school in zo'n lekkere tosti..... gelukkig had ik geen tostiapparaat meegenomen!quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 10:56 schreef RaymanNL het volgende:
Neej
DouweHoe is je dag gister verlopen
Ik heb een handje borrelnootjes gehadMaar verder ging het goed
![]()
Goedzoquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 11:04 schreef mordradead het volgende:
[..]
Gisteren niks gehad, maar ik ahd wel verrekte honger op school in zo'n lekkere tosti..... gelukkig had ik geen tostiapparaat meegenomen!
ik denk dat ik dan maar een appeltje of een boterham moet pakkenquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 11:11 schreef mordradead het volgende:
Inderdaadmaar je moet maar zo denken, wat je vandaag eet hoef je over 10 jaar niet te eten!
lekkere geur in de mac? spoor je welquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 11:14 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
ik denk dat ik dan maar een appeltje of een boterham moet pakkenIk ga straks even zwolle in, en dan gaan me klasgenoten weer naar de Mac, maar daar kan ik me dan wel weer inhouden. ondanks de lekkere geur en de goedkope hamburgers
![]()
Nee, die zijn hier niet.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 14:25 schreef Moogle het volgende:
Zijn er nog RPG fans hier?
Onze nieuwe gamebitch.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 15:16 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Nee, die zijn hier niet.
Wij spelen geen Final Fantasy of Kingdom HeartsOf al die andere toffe games
Ga luisteren danquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 15:42 schreef Frankeinstein het volgende:
waarom was bernie nou op de radio?
Hij betaalde in natura.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 15:42 schreef Frankeinstein het volgende:
waarom was bernie nou op de radio?
Bedankt voor de info.quote:
Liefst zou ik niets over willen typen.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 21:05 schreef Poit het volgende:
Moet je die ruis ook niet over willen typen
lever hem in als podcastquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 21:40 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Liefst zou ik niets over willen typen.![]()
Het kutte is dat het juist een verdomd goed interview is voor het hele onderzoek gebeuren waardoor de informatie nog gebruik gaat worden ook. Overtypen is dus echt nodig en niet zo zeer om het aan een docent te tonen.quote:
dat rest er slechts een tip:quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 21:47 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Het kutte is dat het juist een verdomd goed interview is voor het hele onderzoek gebeuren waardoor de informatie nog gebruik gaat worden ook. Overtypen is dus echt nodig en niet zo zeer om het aan een docent te tonen.
nog 2 weekjesquote:Op woensdag 11 oktober 2006 11:11 schreef Poit het volgende:
Prison Break![]()
* Poit wacht met smart op aflevering 7 8 that is.. seizoen 2![]()
I know... duurt nog veel te lang.. En na deel 8 komt de volgende toch pas weer in januari?quote:
teringlijer je liet me schrikken!!quote:Op woensdag 11 oktober 2006 11:22 schreef Poit het volgende:
[..]
I know... duurt nog veel te lang.. En na deel 8 komt de volgende toch pas weer in januari?![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.RRoD : Het is niet de vraag OF het gebeurt, maar WANNEER het gebeurt!
quote:Op woensdag 11 oktober 2006 11:55 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
teringlijer je liet me schrikken!!
Nee loopt gewoon door , hier het schemaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
All those moments will be lost, like tears in rain... Time to die.
Disturbingquote:
Behoorlijik...quote:
enaquote:Op woensdag 11 oktober 2006 12:21 schreef mordradead het volgende:
mooi....... van c
quote:Op woensdag 11 oktober 2006 00:40 schreef Chanty87 het volgende:
Nee
en had je der gedaan?quote:Op woensdag 11 oktober 2006 14:18 schreef Poit het volgende:
Duhs....
als m'n broer een vrouw was, was het m'n zus....
mag ik dan?quote:Op woensdag 11 oktober 2006 14:22 schreef Poit het volgende:
Hmm.. in de wetenschap dat ik een zus heb en m'n transseksuele broer daar op zou gaan lijken...
Neen.
Natuurlijk jongen.. Als jij valt op 32 jarige oude vrouwen welke al 3 kinderen hebben zodat je zelf niets meer hoeft te doen..quote:
Vrouwen zijn net als wijn, hoe ouder, hoe lekkerderquote:Op woensdag 11 oktober 2006 14:25 schreef Poit het volgende:
[..]
Natuurlijk jongen.. Als jij valt op 32 jarige oude vrouwen welke al 3 kinderen hebben zodat je zelf niets meer hoeft te doen..
Do your thing!
hahaha.. die is ECHT té nasty!!!!quote:Op woensdag 11 oktober 2006 14:29 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
want onder de 11 zijn ze voor pappie zelf
LLLLLLLquote:
LLLLLLLquote:Op woensdag 11 oktober 2006 15:15 schreef Roi het volgende:
[..]
LLLLLLL
LLLLLLL
LLLLLLL
LLLLLLL
LLLLLLL
LLLLLLL
LLLLLLL
LLLLLLL
LLLLLLL
LLLLLLL
LLLLLLL
LLLLLLL
LLLLLLL
LLLLLLL
LLLLLLL
LLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLL
EEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
EEEEEEE
EEEEEEE
EEEEEEE
EEEEEEE
EEEEEEE
EEEEEEE
EEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
EEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
EEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
EEEEEEE
EEEEEEE
EEEEEEE
EEEEEEE
EEEEEEE
EEEEEEE
LLLLLLL
LLLLLLL
LLLLLLL
LLLLLLL
LLLLLLL
LLLLLLL
LLLLLLL
LLLLLLL
LLLLLLL
LLLLLLL
LLLLLLL
LLLLLLL
LLLLLLL
LLLLLLL
LLLLLLL
Gelukkig ben jij bekend met cabaret klassiekers.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 15:44 schreef mordradead het volgende:
gelukkig praat jij abn
Ik heb wel respect voor je ook al heb je nog geen schaamhaar.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 16:00 schreef Poit het volgende:
[..]
Gelukkig ben jij bekend met cabaret klassiekers.
hoe is het met je videokaart?quote:
14.gif!quote:Op woensdag 11 oktober 2006 16:52 schreef mordradead het volgende:
mensen die in november jarig zijn, zijn tof
JAIKVINDHET OOK HEEL ERG GOEDquote:Op woensdag 11 oktober 2006 20:44 schreef mordradead het volgende:
GELUKKIG MAAR BERNIE
Hij is weer geniaal!!quote:
tis goeiemorgenquote:Op donderdag 12 oktober 2006 05:32 schreef Notorious_Roy het volgende:
Goeimorgen. Of is het Welterseuten? Ik weet het niet meer
quote:Op donderdag 12 oktober 2006 11:14 schreef Poit het volgende:
IT'S PEANUTBUTTER JELLY TIME!
De hele dag ja!quote:Op donderdag 12 oktober 2006 11:24 schreef Poit het volgende:
Ach.. denk je tenminste nog een keer aan me
Wo0t! Bernie!quote:Op donderdag 12 oktober 2006 11:32 schreef RaymanNL het volgende:
Ik ben er:
:
:
: !!!!!!1 *O
O* O8o8O
O*O *O *:')
quote:
Wtf.quote:
Neen, jij bent zelf ook oud, dan mag dat.quote:
^^quote:Op donderdag 12 oktober 2006 12:45 schreef peristilius het volgende:
[..]
Neen, jij bent zelf ook oud, dan mag dat.
Afstudeerfeestjequote:Op donderdag 12 oktober 2006 09:10 schreef Laniboekje het volgende:
God, Roy.. wat heb jij vannacht uitgespookt?!
Gratis drank, drugs en vrouwen?quote:Op donderdag 12 oktober 2006 12:56 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
AfstudeerfeestjeDaar is alles gratis
Het was er allemaal wel jaquote:Op donderdag 12 oktober 2006 12:57 schreef peristilius het volgende:
[..]
Gratis drank, drugs en vrouwen?
Haha.. mijn ervaring is daarmee dat ik tijdens het bakken van het ei al besloten heb of ik hem eet of nietquote:Op donderdag 12 oktober 2006 13:01 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Het was er allemaal wel jaIk ga trouwens ns kijken of ik een gebakken ei kan binnenhouden nu
En ik maar denken dat Roi blij is dat ik weer een keer wat postquote:
quote:Op donderdag 12 oktober 2006 17:20 schreef Chanty87 het volgende:
Ja hoor, de drie enige negroïde personen uit het dorp zijn 14 jaar en lopen hier net aan de overkant van de straat vuurwerk af te steken... Lopen ze verder, gaat er eentje op z'n bek (God straft meteen) en blijft op de grond liggen. Eerste wat ie zegt: "Kanker! Kanker man!"
Gooit één van z'n matties een rotje naar 'm toe, zegt ie weer "Kanker! Kanker op, kankerjong!"
Wtf?
quote:Op donderdag 12 oktober 2006 17:22 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Ik wist niet dat jij bij ons achter woonde?!
quote:Op donderdag 12 oktober 2006 17:20 schreef Chanty87 het volgende:
Ja hoor, de drie enige negroïde personen uit het dorp zijn 14 jaar en lopen hier net aan de overkant van de straat vuurwerk af te steken... Lopen ze verder, gaat er eentje op z'n bek (God straft meteen) en blijft op de grond liggen. Eerste wat ie zegt: "Kanker! Kanker man!"
Gooit één van z'n matties een rotje naar 'm toe, zegt ie weer "Kanker! Kanker op, kankerjong!"
Wtf?
Dat je daar nog van opkijkt.. Ach. het is maar net wat je gewend bent denk ik.quote:
Tsja, hier in het dorp komt het vrijwel nooit voor...quote:Op donderdag 12 oktober 2006 17:46 schreef Poit het volgende:
[..]
Dat je daar nog van opkijkt.. Ach. het is maar net wat je gewend bent denk ik.
Denk maar zo, het went vanzelf
quote:Op donderdag 12 oktober 2006 18:25 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Tsja, hier in het dorp komt het vrijwel nooit voor...
Tsja.. dan blijft het inderdaad vrij schokkend. Helaas ga je wennen aan wat je ziet en vallen dat soort dingen me niet echt meer op en sta er zeker niet meer van te kijken.. Maarja..quote:Op donderdag 12 oktober 2006 18:25 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Tsja, hier in het dorp komt het vrijwel nooit voor...
Jij weet hoe klein dit gat is hoorquote:Op donderdag 12 oktober 2006 18:32 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]![]()
![]()
Sorry, dit was er weer een
Ja daarom juist. Blijf het fantastisch vinden als jij 'ons dorp' zegtquote:Op donderdag 12 oktober 2006 19:40 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Jij weet hoe klein dit gat is hoorIn de stad heb ik het zat keer meegemaakt, daar niet van. Maar 14-jarige pisventjes die te pas en te onpas met 'kanker' strooien vind ik echt te belachelijk voor woorden. Had mijn generatie en de vroegere generaties niet eens moeten proberen, toentertijd kreeg je gewoon keihard op je donder door je ouders als je iets flikte... Ik mis die tijd
![]()
Och.. ik wil je voor deze ene keer wel een pak billenkoek geven hoorquote:
Karvan Cevitam. Lijkt me beterquote:Op donderdag 12 oktober 2006 19:43 schreef Gamedemon het volgende:
bier
Dubbel frisss?quote:Op donderdag 12 oktober 2006 19:46 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Karvan Cevitam. Lijkt me beter
Opvoedende tik was vroegâh gewoon een klap voor je kopquote:Op donderdag 12 oktober 2006 19:41 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ja daarom juist. Blijf het fantastisch vinden als jij 'ons dorp' zegt
Verder heb je overigens echt wel gelijkMaar tegenwoordig mag een 'opvoedkundige tik' niet eens meer geloof ik
Ohw zeker wel haha! Ik kan me ook nog herinneren dat ik op een gegeven moment op een stoel moest gaan zitten en 100 keer 'kut' moest zeggen nadat ik iemand had uitgescholden voor kutkindquote:Op donderdag 12 oktober 2006 19:50 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Opvoedende tik was vroegâh gewoon een klap voor je kopHielp wel moet ik zeggen...
![]()
zeker geen slechte oplossingquote:Op donderdag 12 oktober 2006 20:08 schreef Sharkdoggie het volgende:
Niets mis met de pedagogische tik, al gaat mijn voorkeur uit naar het gebruik van hulpmiddelen (vooral bij snotjochies) zoals deze:
[afbeelding]
mag ik je slaan met mijn zweepje schat? i know you like itquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 01:45 schreef peristilius het volgende:
Tss, mijn ouders moesten het eens wagen, ik eet ze rauw op.
goedemorgen laniquote:
Dat is mijn barmeisjequote:Op vrijdag 13 oktober 2006 11:08 schreef Notorious_Roy het volgende:
Is dat je vriendinnetje Bernie?
is dat bier wat hij in zijn handen heeft groen of ben ik kleurenblind aan het worden?quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 11:28 schreef mordradead het volgende:
zij geeft hem bier, dus ja
Dat drankje kreeg ik in me handen gedrukt (door Sandraquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 11:54 schreef Frankeinstein het volgende:
[..]
is dat bier wat hij in zijn handen heeft groen of ben ik kleurenblind aan het worden?
Modra bedoelt denk ik wat andersquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 11:58 schreef Frankeinstein het volgende:
ja, zou ik ook doenMaar dan klopt het ook niet wat mordra zegt.
Ze is cutequote:
Doe je de groeten aan Douwequote:Op vrijdag 13 oktober 2006 13:33 schreef Laniboekje het volgende:
Wo0t! Ik heb mijn haartjes laten knippen door de hyperactieve 'hairdresser' zoals hij zichzelf noemt. En nu ben ik dus kaal
En nee, ik maak geen foto's. Heb ik geen tijd voor, ik ga het einde van de wereld onveilig maken. Leeuwarden!![]()
Lollerkapper.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 13:49 schreef Chanty87 het volgende:
Heh, ik moet vandaag ook naar de kapper
Bij mij niet hoorquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 17:55 schreef capibar het volgende:
[..]
Lollerkapper.
Ik van vanavond om 9 uur fitnessen, ik hoop niet dat ik een metrosexueel als Bernie word.
Alhoewel, ik heb gehoort dat metrosexuele mannen wel goed scoren bij de ladies.![]()
Geen gezeik ik wil pics zien. Mag ook na het weekende zolang er meer pics zijn.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 13:33 schreef Laniboekje het volgende:
Wo0t! Ik heb mijn haartjes laten knippen door de hyperactieve 'hairdresser' zoals hij zichzelf noemt. En nu ben ik dus kaal
En nee, ik maak geen foto's. Heb ik geen tijd voor, ik ga het einde van de wereld onveilig maken. Leeuwarden!![]()
ik ga op zoek baas!quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 20:05 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Geen gezeik ik wil pics zien. Mag ook na het weekende zolang er meer pics zijn.![]()
gratzquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 06:36 schreef Sharkdoggie het volgende:
Goedemorgen. Vandaag ga ik naar FACTS.Merchandise inkopen en de stem acter Sam Fisher ontmoeten.
Ik kan me enigzins indenken dat als het elke dag hetzelfde is er ook nooit verandering in gaat komenquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 05:22 schreef Notorious_Roy het volgende:
Het is ook elke dag hetzelfde ook heWeer net te laat naar bned
Dat laatste kon ook op de Dutch Star Con tijdje terugquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 17:16 schreef Sharkdoggie het volgende:
[afbeelding]
Weer terug van FACTS. Wat spulletjes gekocht waaronder een Xbox 360 frontje van SC Double Agent. Geen handtekening op het frontje want dat vond ik te prijzig.
Wel handtekeningen van mijn Allo Allo helden Helga, Herr Flick en Gruber.
Geweldig leuke film, ja.quote:
Morgen Papa Roach, ik kan nietquote:
Ja nogal, maar moet de volgende dag vergadering enzoquote:
Hoe krijg je dat voor elkaarquote:Op zondag 15 oktober 2006 10:28 schreef mordradead het volgende:
godverdomme wat een kutkater
Ik ook, half 4quote:Op zondag 15 oktober 2006 11:16 schreef taart het volgende:
ik heb het vroeg gehouden dit keer, 3 uur.![]()
JA ok, maar dan nog. Ik had dinsdag constitutieborrel waarbij ongeveer de helft van de recipierende besturen ons een adtje sterke drank aanbood en dan drink je daarbij ook nog wat biertjes. En ik had nergens last van, dus je meot het wel heel bont gemaakt hebbenquote:Op zondag 15 oktober 2006 11:11 schreef mordradead het volgende:
Ik normaal ook niet maar dit keer is het toch ernstigen dat terwijl ik gisteravond bijna alleen maar Hertog Jan heb gedronken
Het zijn nog kinderen, die kunnen sowieso niet zoveel drinkenquote:Op zondag 15 oktober 2006 11:55 schreef Morthill het volgende:
[..]
JA ok, maar dan nog. Ik had dinsdag constitutieborrel waarbij ongeveer de helft van de recipierende besturen ons een adtje sterke drank aanbood en dan drink je daarbij ook nog wat biertjes. En ik had nergens last van, dus je meot het wel heel bont gemaakt hebben
Je hebt thomas niet overgehaaldquote:Op zondag 15 oktober 2006 12:01 schreef mordradead het volgende:
Wat een deceptie Bernie, ik heb helemaal Thomas voor je overgehaald en dan ga je maar tot 2 uur
of ben je met Sandra mee gegaan hihi
quote:Op zondag 15 oktober 2006 12:45 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Je hebt thomas niet overgehaaldIk heb Sandra niet eens gezien
![]()
Thomas had geen zin in de buitenwacht gisterenquote:Op zondag 15 oktober 2006 12:47 schreef mordradead het volgende:
[..]ik heb hem wel overgehaald en nog een foto van jou met Sandra gestuurd als bewijs!!!!!!
En daarna zijn me naarquote:Op zondag 15 oktober 2006 12:53 schreef mordradead het volgende:
Is Thomas alleen naar keet de indrinker geweest
Chilleb met bier jaquote:Op zondag 15 oktober 2006 12:56 schreef mordradead het volgende:
GEDVERDEMMMEE, ik was gisteren in de Purple Lounge.... lekker chillen enzo
Arme jongequote:Op zondag 15 oktober 2006 14:06 schreef capibar het volgende:
Ik moet tijdelijk op mijn windows bak internetten...
Auw![]()
Ik zocht een sega topic om in te spammen, maar die kon ik niet vindenquote:Op zondag 15 oktober 2006 20:55 schreef Notorious_Roy het volgende:
Zeg kutmod, daar is dit topic niet voor
Dan maak je er 1.. of 4quote:Op zondag 15 oktober 2006 20:57 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik zocht een sega topic om in te spammen, maar die kon ik niet vinden
klopt , Dreamcast heerschte hard, en nog steedsquote:Op zondag 15 oktober 2006 21:03 schreef Notorious_Roy het volgende:
SEGA topics![]()
Er is een kleine Dreamcast reeks ergens ver weggestopt, maar SEGA is dood. Er zijn ook geen SEGA fans meer. Dat zijn Xbots nu.
qftquote:Op zondag 15 oktober 2006 22:49 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
klopt , Dreamcast heerschte hard, en nog steeds
Shenmue
Ryu hazuki
Ine San
Fuku San
nee QTE, Quick time event, die shit roeleerde als gekkenquote:
QTE is gay, net als shenmue, fucking slaapverwekkende game man..quote:Op zondag 15 oktober 2006 23:54 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
nee QTE, Quick time event, die shit roeleerde als gekken
Shenmue heerscht gekquote:Op maandag 16 oktober 2006 01:34 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
QTE is gay, net als shenmue, fucking slaapverwekkende game man..
"where can I find some sailors?"
Helemaal niet, kutgame slotjequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |