http://www.megaupload.com/?d=0ORSY2FPquote:Op maandag 9 oktober 2006 21:37 schreef Chanty87 het volgende:
Ik heb 't zelfs opgenomen! Voor degenen die onze Bernie hebben gemist
Handig. Morgen ff naar luisteren.quote:Op maandag 9 oktober 2006 21:43 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
http://www.megaupload.com/?d=0ORSY2FP
Dus!
Gisteren niks gehad, maar ik ahd wel verrekte honger op school in zo'n lekkere tosti..... gelukkig had ik geen tostiapparaat meegenomen!quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 10:56 schreef RaymanNL het volgende:
Neej
DouweHoe is je dag gister verlopen
Ik heb een handje borrelnootjes gehadMaar verder ging het goed
![]()
Goedzoquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 11:04 schreef mordradead het volgende:
[..]
Gisteren niks gehad, maar ik ahd wel verrekte honger op school in zo'n lekkere tosti..... gelukkig had ik geen tostiapparaat meegenomen!
ik denk dat ik dan maar een appeltje of een boterham moet pakkenquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 11:11 schreef mordradead het volgende:
Inderdaadmaar je moet maar zo denken, wat je vandaag eet hoef je over 10 jaar niet te eten!
lekkere geur in de mac? spoor je welquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 11:14 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
ik denk dat ik dan maar een appeltje of een boterham moet pakkenIk ga straks even zwolle in, en dan gaan me klasgenoten weer naar de Mac, maar daar kan ik me dan wel weer inhouden. ondanks de lekkere geur en de goedkope hamburgers
![]()
Nee, die zijn hier niet.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 14:25 schreef Moogle het volgende:
Zijn er nog RPG fans hier?
Onze nieuwe gamebitch.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 15:16 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Nee, die zijn hier niet.
Wij spelen geen Final Fantasy of Kingdom HeartsOf al die andere toffe games
Ga luisteren danquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 15:42 schreef Frankeinstein het volgende:
waarom was bernie nou op de radio?
Hij betaalde in natura.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 15:42 schreef Frankeinstein het volgende:
waarom was bernie nou op de radio?
Bedankt voor de info.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |