Overdag slapen? Wat is dat?!quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 09:09 schreef bixister het volgende:
yppy, slaapt anna overdag nog steeds zo weinig?
Wat mij opvalt is dat ze erg slecht alleen kan zijn. Misschien komt het door de krampjes, misschien door iets anders, ik weet het niet, maar zelfs in de box liggen is een uitdaging. Mét mobile aan lukt dat nog wel eens. Dus 's nachts slaapt ze makkelijk 6, 7 uur en daarna is het op. Af en toe een kwartiertje, soms een uurtje en heel af en toe heeft ze een middag slaapje tussen 4 en 6, 7 uur. Wakker in bed leggen helpt niet, bijna slapend in bed leggen helpt niet en zelfs als ze al een half uur bij je ligt te slapen, en je legt d'r heeeeeeel voorzichtig in een voorverwarmd bedje, is ze 5 minuten later klaarwakker.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 09:17 schreef bixister het volgende:
pfoeh, dat is nogal wat vind ik hoor, voor zo'n kleintje. en niet te vergeten voor jullie. maar ja, wat niet gaat gaat niet. toch maar regelmatig blijven proberen zou ik zeggen, misschien is het iets wat ze nog moet/kan leren. sterkte ermee!
Echt een lief stukje ditquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 12:14 schreef owlet het volgende:
Ik vind het BV geven zo ontzettend leuk worden naarmate Ronja ouder wordt.
En dan die gelukzalige "lekker he mam"-blik als ze af en toe de tepel los laat...![]()
Wat mij betreft blijft ze zeker nog twee jaar drinken, dit is echt genieten!
Wat een geramble, ik ben gewoon vandaag even extra verliefd op mijn dochter omdat het lijkt alsof we inééns in rustiger vaarwater terecht zijn gekomen.
Na negen maanden veilig bij YPPY te zijn geweest, is alleen zijn misschien zoiets als een koude douche voor Anna. Maar misschien is ze ook wel heeel nieuwsgierig naar de wereld om haar heen (ze heeft ook zo'n leuke wakkere blik op de foto'squote:Op vrijdag 13 oktober 2006 09:24 schreef Jarno het volgende:
[..]
Wat mij opvalt is dat ze erg slecht alleen kan zijn. Misschien komt het door de krampjes, misschien door iets anders, ik weet het niet, maar zelfs in de box liggen is een uitdaging. Mét mobile aan lukt dat nog wel eens. Dus 's nachts slaapt ze makkelijk 6, 7 uur en daarna is het op. Af en toe een kwartiertje, soms een uurtje en heel af en toe heeft ze een middag slaapje tussen 4 en 6, 7 uur. Wakker in bed leggen helpt niet, bijna slapend in bed leggen helpt niet en zelfs als ze al een half uur bij je ligt te slapen, en je legt d'r heeeeeeel voorzichtig in een voorverwarmd bedje, is ze 5 minuten later klaarwakker.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |