Laatste reaktie van mij op dit punt, anders wordt het teveel offtopic.quote:Op maandag 9 oktober 2006 22:13 schreef Fargo het volgende:
[..]
Niet terecht. Ik kan heel ver met wolfer meegaan. Zeg eens eerlijk, Peter. Brengt BB dit jaar wat het aan ons, de kijker, heeft beloofd?
zelfde wss als met ingrid in BB5quote:Op maandag 9 oktober 2006 22:08 schreef Kinga het volgende:
Ik ben zo benieuwd naar de reactie van de bewoners als ze zien dat Jeroen niet weg is
Dan zijn er altijd nieuwsgierige die gaan kijkenquote:Op maandag 9 oktober 2006 22:16 schreef scanman01 het volgende:
Als de zusjes nou gewoon in de groep zeggen: 'jongens, wij willen graag dat er tot woensdag middag NIEMAND in onze slaapkamer komt. Willen jullie dat voor ons doen? En aub geen vragen stellen en ons gewoon vertrouwen."
Ik vind een softe editie best bezwaarlijk als de kijker wordt warm gemaakt met kreten als 'hardste Big Brother ooit'!quote:Op maandag 9 oktober 2006 22:16 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Dat is elk jaar zo, ik zie wel wat er gebeurt en hou me niet vast aan beloftes, dat kijkt een stuk makkelijker. En wat maakt dat softe nou uit? Als het leuk is om naar te kijken? De opdrachten vind ik tot nu toe best aardig en afwisselend.
Dat moet je dus loslaten, ze roepen maar wat.quote:Op maandag 9 oktober 2006 22:19 schreef Fargo het volgende:
[..]
Ik vind een softe editie best bezwaarlijk als de kijker wordt warm gemaakt met kreten als 'hardste Big Brother ooit'!
of gewoon laten afdoen voor een keerquote:Op maandag 9 oktober 2006 22:21 schreef K2u het volgende:
Als ze die mic van Jeroen nu ff wat zachter zetten, of gewoon dempen..
quote:Op maandag 9 oktober 2006 22:25 schreef HiDiHo het volgende:
Hartslag jeroen is al minder nu 56,481
vergeet Micheline nietquote:Op maandag 9 oktober 2006 22:18 schreef yellowfirst het volgende:
Volgens mij heeft Etienne dus nu echte 2 tegenstanders....Monique en Semih..hoop dat de rest gauw volgt![]()
Monique wordt door Marlies en Marcia genomineerd dus die zal ook wel op de bank zittenquote:Op maandag 9 oktober 2006 22:25 schreef scanman01 het volgende:
Komende week Marlies, Etienne en Semih genomineerd? Ook grote kans dat het er meer dan 3 zijn.
Marcia heeft Sabrina genomineerd.quote:Op maandag 9 oktober 2006 22:29 schreef natronic het volgende:
[..]
Monique wordt door Marlies en Marcia genomineerd dus die zal ook wel op de bank zitten
gebeurt toch nietquote:Op maandag 9 oktober 2006 22:30 schreef n1ek het volgende:
De zusjes zullen ook een aantal stemmen krijgen misschien, lache als ze die vrijstelling winnen dan =)
Tijn zei net nog dat 'ie zich vertieft voelde, die heeft er echt wel last van.quote:Op maandag 9 oktober 2006 22:29 schreef Kinga het volgende:
Ze zijn Eggie en Jeroen al vergeten.... Tijn die hypocriet. En vorige week wel drama bouwen dat Janine eruit ging.
Dat is waarschijnlijk ook de reden dat ze deze opdracht krijgen. De Mo/Tijn gate is nog niet uitgemolkenquote:Op maandag 9 oktober 2006 22:30 schreef n1ek het volgende:
De zusjes zullen ook een aantal stemmen krijgen misschien, lache als ze die vrijstelling winnen dan =)
Het ging toch over volgende week? Dus geldt pas voor de volgende nominaties?quote:Op maandag 9 oktober 2006 22:32 schreef Day het volgende:
Maar wat nou als 1 van de zusjes wordt genomineerd en de geheime opdracht mislukt? Wat gebeurt er dan met die stemmen? Of zou BB nu al in de DGK zeggen dat ze niet op de zussen mogen stemmen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |