Dat moet je dus loslaten, ze roepen maar wat.quote:Op maandag 9 oktober 2006 22:19 schreef Fargo het volgende:
[..]
Ik vind een softe editie best bezwaarlijk als de kijker wordt warm gemaakt met kreten als 'hardste Big Brother ooit'!
of gewoon laten afdoen voor een keerquote:Op maandag 9 oktober 2006 22:21 schreef K2u het volgende:
Als ze die mic van Jeroen nu ff wat zachter zetten, of gewoon dempen..
quote:Op maandag 9 oktober 2006 22:25 schreef HiDiHo het volgende:
Hartslag jeroen is al minder nu 56,481
vergeet Micheline nietquote:Op maandag 9 oktober 2006 22:18 schreef yellowfirst het volgende:
Volgens mij heeft Etienne dus nu echte 2 tegenstanders....Monique en Semih..hoop dat de rest gauw volgt![]()
Monique wordt door Marlies en Marcia genomineerd dus die zal ook wel op de bank zittenquote:Op maandag 9 oktober 2006 22:25 schreef scanman01 het volgende:
Komende week Marlies, Etienne en Semih genomineerd? Ook grote kans dat het er meer dan 3 zijn.
Marcia heeft Sabrina genomineerd.quote:Op maandag 9 oktober 2006 22:29 schreef natronic het volgende:
[..]
Monique wordt door Marlies en Marcia genomineerd dus die zal ook wel op de bank zitten
gebeurt toch nietquote:Op maandag 9 oktober 2006 22:30 schreef n1ek het volgende:
De zusjes zullen ook een aantal stemmen krijgen misschien, lache als ze die vrijstelling winnen dan =)
Tijn zei net nog dat 'ie zich vertieft voelde, die heeft er echt wel last van.quote:Op maandag 9 oktober 2006 22:29 schreef Kinga het volgende:
Ze zijn Eggie en Jeroen al vergeten.... Tijn die hypocriet. En vorige week wel drama bouwen dat Janine eruit ging.
Dat is waarschijnlijk ook de reden dat ze deze opdracht krijgen. De Mo/Tijn gate is nog niet uitgemolkenquote:Op maandag 9 oktober 2006 22:30 schreef n1ek het volgende:
De zusjes zullen ook een aantal stemmen krijgen misschien, lache als ze die vrijstelling winnen dan =)
Het ging toch over volgende week? Dus geldt pas voor de volgende nominaties?quote:Op maandag 9 oktober 2006 22:32 schreef Day het volgende:
Maar wat nou als 1 van de zusjes wordt genomineerd en de geheime opdracht mislukt? Wat gebeurt er dan met die stemmen? Of zou BB nu al in de DGK zeggen dat ze niet op de zussen mogen stemmen?
De vrijstelling is voor volgende week.quote:Op maandag 9 oktober 2006 22:32 schreef Day het volgende:
Maar wat nou als 1 van de zusjes wordt genomineerd en de geheime opdracht mislukt? Wat gebeurt er dan met die stemmen? Of zou BB nu al in de DGK zeggen dat ze niet op de zussen mogen stemmen?
Zeg nou gewoon dat je Tijn niet kunt lijden ipv een lul verhaal op te hangenquote:Op maandag 9 oktober 2006 22:29 schreef Kinga het volgende:
Ze zijn Eggie en Jeroen al vergeten.... Tijn die hypocriet. En vorige week wel drama bouwen dat Janine eruit ging.
Pardon?quote:Op maandag 9 oktober 2006 22:35 schreef natronic het volgende:
[..]
Zeg nou gewoon dat je Tijn niet kunt lijden ipv een lul verhaal op te hangen
Nee niet Sabrina maar die plofkop die er als een hondje achteraan looptquote:Op maandag 9 oktober 2006 22:37 schreef pullup het volgende:
Sabrina gaat deze opdracht zoooooo verkloten![]()
Ah natuurlijk. Stom!quote:Op maandag 9 oktober 2006 22:34 schreef CartWOman het volgende:
[..]
De vrijstelling is voor volgende week.![]()
Neequote:Op maandag 9 oktober 2006 22:39 schreef Shirley het volgende:
Gateway Timeout
The following error occurred:
[code=GATEWAY_TIMEOUT] A gateway timeout occurred. The server is unreachable. Retry the request.
--------------------------------------------------------------------------------
Please contact the administrator.
Dit krijg ik als ik de streams wil bekijken.Nog meer mensen last van?
Alleen bij de Talpa site. die er nu al een tijd uit ligtquote:Op maandag 9 oktober 2006 22:39 schreef Shirley het volgende:
Gateway Timeout
[code=GATEWAY_TIMEOUT] A gateway timeout occurred. The server is unreachable. Retry the request.
--------------------------------------------------------------------------------
Zie je die hele mooie rij kussens aan de zijkant van het bed, die zeeer natuurlijk gerangschikt staanquote:Op maandag 9 oktober 2006 22:39 schreef Day het volgende:
Waar ligt Jeroen nou precies?
Dat zie je toch ?quote:Op maandag 9 oktober 2006 22:39 schreef Day het volgende:
Waar ligt Jeroen nou precies?
quote:Op maandag 9 oktober 2006 22:39 schreef Shirley het volgende:
Gateway Timeout
Jij zou beter de streams moeten luisterenquote:
En ik maar denken dat Rik de grootste vriend was van E10quote:Op maandag 9 oktober 2006 22:39 schreef Myriam1978 het volgende:
Ok wie stemt op wie?
Sabrina: Marcia
Marcia: Sabrina
Monique: Etienne
Etienne: Monique
Semih: Etienne
Rik:Etienne
Tijn: Etienne
Micheline: Etienne
Marlies: Etienne
Dus Etienne en Semih geomineerd
Als ik het goed zag, zou ik het niet vragen, toch?quote:Op maandag 9 oktober 2006 22:41 schreef K2u het volgende:
[..]
Dat zie je toch ?
Half onder het bed, half onder de kussens.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |