*video voor programmeert*
quote:Ik heb zelf thuis "Een kalfslederen onderbroek om U tegen te zeggen" liggen
Op zaterdag 05 januari 2002 21:01 schreef Meneer_Aart het volgende:
Het schijnt net zo absurd te worden als de strips van Gummbah (die ik zelf geweldig vind), dus ik ben benieuwd.
Titel zegt al genoeg
Zééér aparte humor, erg zwart en dwaas maar wel geniaal.
P.S. De mannen van de radio... zijn ook geniaal!!
ik ga zeker kijken vanavond
quote:Hehe, ik heb hier 'De tijd vliegt slecht'. Staan echt geniale grappen in, ik ga zo dalijk ook kijken.
Op zondag 06 januari 2002 19:59 schreef MadScientist het volgende:
Ik heb zelf thuis "Een kalfslederen onderbroek om U tegen te zeggen" liggen
Titel zegt al genoegZééér aparte humor, erg zwart en dwaas maar wel geniaal.
quote:Jah daar ben ik ook naar op zoek. De titel alleen al inderdaad
Op zondag 06 januari 2002 19:59 schreef MadScientist het volgende:[..]
Ik heb zelf thuis "Een kalfslederen onderbroek om U tegen te zeggen" liggen
Titel zegt al genoeg
Ik vond Poelmo best humor, het gaat echt helemaal nergens over. Het is eik gewoon een soort samenvatting van hun shows, en stukken achter de schermen. 'Drelletje'
Volgende week ga ik zeker weer kijken.
quote:Juist, en niet meer dan dat. Was wel een beetje de Hans Teeuwen-show. Dreddertje was natuurlijk leuk, daarna minder.
Op zondag 06 januari 2002 20:48 schreef zodiaque het volgende:
Was wel aardig.
Hopelijk is het de volgende zeven keren beter.
quote:Mwoh, meesterlijk vind ik wat overdreven. Wel lachen is m.i. meer in de richting..
Op zondag 06 januari 2002 20:50 schreef Joz het volgende:
idd een heel apart gevoel voor humor, maar die hans teeuwen speelde echt meesterlijk. vooral t eerste stukje met dat sprookje was ECHT MEESTERLIJK GOED.
(alleen al dat onzichtbare doof-stomme figuur in het sprookje)
quote:Wahaha
Op zondag 06 januari 2002 20:16 schreef FuTilE het volgende:
Gummbah roeleert!
Was het kijken wel waard though.
quote:Achter de schermen was het van alledrie goed gespeeld, maar op het toneel zie je duidelijk dat Hans Teeuwen zijn mimiek geweldig is, in zijn one-man-shows merk je het misschien niet zo snel, maar nu wel...
Op zondag 06 januari 2002 20:50 schreef Bazyx het volgende:
Was best grappig. Maar je merkt wel dat Hans Teeuwen de show wat moet trekken. Pieter Bouwman heeft wat meer (radio) ervaring, maar Gummbah stond niet echt op het podium als een? Vis in het water.Hopelijk is het de volgende zeven keren beter.
"Het onzichtbare knaapje Fierliep, die is ook nog es doofstom dus daar heb je verder weinig aan"
Dolkomisch
hele leuke stukken met wel aardige, maar wel veel beter dan wat er normaal op zondag is.
quote:Ja! Hilarisch!
Op zondag 06 januari 2002 20:58 schreef Arcee het volgende:[..]
Wahaha
![]()
Gummbah roeleert!
Je kon wel zien in de aflevering van vanavond dat hij van de drie de minste ervaring had voor publiek...
Dat einde kon ik wel waarderen tho... "Komop man, Pieter.. We zullen het niet meer over je moeder hebben, Pieter.. Luister.. luister dan Pieter.. Je liedje.. weet je nog? Van toen, in Albanie?..."... En dan wat droog met twee aanstekers tegen elkaar zitten tikken...
Volgende keer Kamagurka erbij... ;]
Ik denk dat het ook een beetje de bedoeling is om Teeuwen als de leading man naar voren te schuiven. Bouwman is een beetje de onzekere sul maar geeft daardoor Teeuwen de gelegenheid om zijn grappen goed uit te bouwen. Ik vond dat Bouwman deze rol goed vervulde. Als hij wil kan hij ook wel agressiever spelen, zoals te zien was in het stukje in de kleedkamer waar hij tekeer ging tegen Teeuwen, maar ik denk dat het over het algemeen gewoon een heel duidelijke rolverdeling is.
En sjah, Gummbah loopt er inderdaad maar een beetje bij. Misschien dat zijn rol in de komende delen wat groter wordt.
quote:Rustig maar
Op zondag 06 januari 2002 20:57 schreef DeF2K het volgende:
KUTKUTK()@#)(*@#)(@#*)(word dit herhaald
ik heb het gemist
neeeeeeeeeeeeee, waarom
quote:Hij kon inderdaad wel goed, onverstoorbaar stilstaan. Is ook een gave
Op zondag 06 januari 2002 22:19 schreef shitter het volgende:
Gummbah was juist briljant omdat hij er maar een beetje bij liep. Schitterend. Die man kan alleen maar briljante grappen bedenken enzo, maar zooooo goed op het toneel staan. Alleen staan. Ik lag meteen dubbel. Volgende week weer!!
quote:dank u,
Op zondag 06 januari 2002 22:03 schreef Weum het volgende:[..]
Rustig maar
Het wordt herhaald op woensdagavond om 01.22u op ned 3
H: Klokhuis moet je als pedofiel natuurlijk altijd kijken
P: ja, je moet een beetje weten wat die kinderen bezig houdt
H: "terug op de werk vloer", over een spaanse rijschool zal ik zeker kijken, spaanse rijscholen fascineren mij enorm.
P: je kan gerust stellen dat het een obsessie is
G: als je bij Hans thuis komt en je hoort tikken en kloppen, dan is hij een weer een spaanse rijschool aan het beeldhouwen
quote:*proest*
Op maandag 07 januari 2002 11:28 schreef BdR het volgende:
G: als je bij Hans thuis komt en je hoort tikken en kloppen, dan is hij een weer een spaanse rijschool aan het beeldhouwen
quote:Dank je.
Op maandag 07 januari 2002 12:46 schreef I.R.Baboon het volgende:
Poelmo, slaaf van het zuiden
quote:En in met een breierdeck (en in trui, en in dat dan weer wel
Op zondag 06 januari 2002 20:53 schreef Garibaldi het volgende:[..]
Mwoh, meesterlijk vind ik wat overdreven. Wel lachen is m.i. meer in de richting..
Meesterlijk is ie in Hard en Zielig!
quote:Mee eens!
Op zondag 06 januari 2002 21:25 schreef FuTilE het volgende:
Dat einde kon ik wel waarderen tho... "Komop man, Pieter.. We zullen het niet meer over je moeder hebben, Pieter.. Luister.. luister dan Pieter.. Je liedje.. weet je nog? Van toen, in Albanie?..."... En dan wat droog met twee aanstekers tegen elkaar zitten tikken...
Volgende keer Kamagurka erbij... ;]
quote:khad et opgenomen, net pas bekeken
Op zondag 06 januari 2002 21:35 schreef -Wepeel2- het volgende:
Ik vond het wel grappig. Qua mimiek steekt Hans Teeuwen er ver bovenuit inderdaad, maar ik vond Bouwman ook sterk hoor. Met name het stukje over 'macht' was geweldig.
trouwens, was dat 'drelletje' niet een soort parodie op "lord of the rings" ofzo? ik bedoel, ze noemden in hoog tempo allerlei figuren en andere zaken zoals "de steen der.. nogwat", "brug van.. blabla"
quote:Ja.
Op vrijdag 11 januari 2002 12:26 schreef BdR het volgende:
trouwens, was dat 'drelletje' niet een soort parodie op "lord of the rings" ofzo?
Al halen Gummbah en Bouwman het niveau (?) van Teeuwen niet.
quote:Dat was echt het visitekaartje van Teeuwen...
Op zondag 13 januari 2002 20:43 schreef RoK het volgende:
Tweede aflevering leuker dan de eerste. Vooral de scene met de absudistische woordspelingen was leuk: 'Een walvis kan nog zo dik zijn, Elvis wordt 'ie nooit', of 'Italie is het bewijs van de stelling dat een land de vorm van een laars kan hebben'. Of zoiets.Al halen Gummbah en Bouwman het niveau (?) van Teeuwen niet.
quote:het was marmot jah
Op zondag 13 januari 2002 21:54 schreef I.R.Baboon het volgende:
Neuken met een marmot (of was het een hamster), is als kotsen in een te kleine emmer.
quote:Bouwman en Teeuwen hebben ook een keer zoiets bij de Mannen van de Radio gedaan, door alleen maar welterusten te roepen, en dat dan 200x.
Op zondag 13 januari 2002 22:23 schreef Xhorder het volgende:
Ja ze waren net goed op dreef en toen was het al afgelopen. Ik vond hem best leuk deze keer. Vooral dat 'interview' met die regisseur die Dick Advocaat in z'n nieuwste film had. Dat herhalen steeds, van 'kom dan toch, kom op joh, ah kom nou ff, kom nou ff, kom dan joh' x 3440 is echt iets van Teeuwen, maar ik vond dat erg geslaagd, ook al duurde het best lang
quote:Ja, ik had het niet meer. Ook de toon waarop ze het deden is zo herkenbaar.
Op zondag 13 januari 2002 22:23 schreef Xhorder het volgende:
Ja ze waren net goed op dreef en toen was het al afgelopen. Ik vond hem best leuk deze keer. Vooral dat 'interview' met die regisseur die Dick Advocaat in z'n nieuwste film had. Dat herhalen steeds, van 'kom dan toch, kom op joh, ah kom nou ff, kom nou ff, kom dan joh' x 3440 is echt iets van Teeuwen, maar ik vond dat erg geslaagd, ook al duurde het best lang
quote:Dat heb ik helaas nooit gehoord, maar Teeuwen heeft zoiets volgens mij ook wel eens in z'n show gedaan...
Bouwman en Teeuwen hebben ook een keer zoiets bij de Mannen van de Radio gedaan, door alleen maar welterusten te roepen, en dat dan 200x.
En inderdaad.. op een gegeven moment had ik het ook niet meer.. En ze gingen maar door
quote:De badmeesterscetch!!!
Op zondag 13 januari 2002 22:46 schreef Xhorder het volgende:
Dat heb ik helaas nooit gehoord, maar Teeuwen heeft zoiets volgens mij ook wel eens in z'n show gedaan...
quote:Idem.
Op zondag 13 januari 2002 20:59 schreef Skull-splitter het volgende:
KUT KUT KUT KUT KUT KUT KUT KUT KUT, KUT! Gemist.
geweldig!
quote:
Op zondag 13 januari 2002 20:59 schreef Skull-splitter het volgende:
KUT KUT KUT KUT KUT KUT KUT KUT KUT, KUT! Gemist.
quote:
Op maandag 14 januari 2002 16:48 schreef Meneer_Aart het volgende:
Idem.
quote:Herhaling: woensdagavond op ned3 om 01:20u
Op maandag 14 januari 2002 17:04 schreef Forumpi het volgende:
KUT, gemist!
"its about a men goink complietlie bersurk"
Weet er iemand hoeveel afleveringen er zijn?
quote:Ah, senks, was me gelukkig ook opgevallen.
Op maandag 14 januari 2002 17:27 schreef Weum het volgende:Herhaling: woensdagavond op ned3 om 01:20u
Vond hem niet HELEMAAL geweldig, maar wel amusant. Vooral inderdaad het eeuwig blijven herhalen van sommige zinnetjes, zoals:
-"Ah, kom ff hier, joh"
-"Ah, 1 liedje, maar, kom op"
-"Opsodemieteren, nu"
ROFLMAO
quote:Ik wel. Dit is het betere absurdistische werk.
Op zondag 20 januari 2002 20:31 schreef SunChaser het volgende:
Misschien moet je het in het theater zien, kvind er zo niks aan.
Was echt een hele goede aflevering. De beste tot nu toe. Ik lag dubbel op de bank.
[Dit bericht is gewijzigd door Bazyx op 20-01-2002 20:55]
quote:Hmm, ik vond deze dan weer iets minder. Sommige grappen in het stukje over de boeken waren leuk maar voor de rest was het dit keer een beetje middelbare school humor.
Op zondag 20 januari 2002 20:35 schreef Bazyx het volgende:[..]
Ik wel. Dit is het betere absurdistische werk.
.
Was echt een hele goede aflevering. De beste tot nu toe. Ik lag dubbel op de bank.
quote:Waarom praat je nu Meneer Tim na?
Op zondag 20 januari 2002 21:45 schreef SunChaser het volgende:
Nog intelligenter? Doet mij erg denken aan het jaarlijkse cabaret op school.
Ik moet toch eens opzoek gaan naar een gek die dit wil opschrijven, dacht Nijntje!
quote:
Op zondag 20 januari 2002 22:07 schreef Cybart het volgende:
de beste opmerking in de hele uitzending ????
Ik moet toch eens opzoek gaan naar een gek die dit wil opschrijven, dacht Nijntje!
Ik kan niet vergelijken met de vorige aflevering, maar deze vond ik in ieder geval leuker dan de eerste. Gummbah komt nu ook wat meer voor. En Pieter Bouwman is altijd de lul.
die stukjes 'achter de schermen' hadden ze weg moeten laten..
quote:Als je Gummbah's strips een beetje kent herken je die verhalen van die boeken ook wel. Op een gegeven moment heeft ie het over een vrouw met een voorbind-dildo (zal ik maar rijden vanavond?
Op maandag 21 januari 2002 00:21 schreef SunChaser het volgende:
Gumbah vind ik qua strips echt fantastisch.
quote:Dat was inderdaad een geniale opmerking.
Op maandag 21 januari 2002 00:42 schreef MadScientist het volgende:[..]
Als je Gummbah's strips een beetje kent herken je die verhalen van die boeken ook wel. Op een gegeven moment heeft ie het over een vrouw met een voorbind-dildo (zal ik maar rijden vanavond?
).
quote:Ja inderdaad, is er iemand die dat grappig vindt?
Op maandag 21 januari 2002 00:37 schreef BdR het volgende:die stukjes 'achter de schermen' hadden ze weg moeten laten..
"Als ik mijn leven over mocht doen, dan zou ik op mijn 38ste naar Meppel verhuizen"
"..in de trein van Amsterdam naar Meppel.."
"..en zo kreeg mijn opa de bijnaam, 'de brandende smurf van Meppel' "
.. vreemd
quote:Die is ook echt grappig
Op maandag 21 januari 2002 10:03 schreef BdR het volgende:
"Als ik mijn leven over mocht doen, dan zou ik op mijn 38ste naar Meppel verhuizen"
quote:Nee hoor, Meppel is het epicentrum van absurdisme in dit land
Op maandag 21 januari 2002 10:03 schreef BdR het volgende:
wat me opvalt is dat ze Meppel wel erg vaak noemen in die grappen"Als ik mijn leven over mocht doen, dan zou ik op mijn 38ste naar Meppel verhuizen"
"..in de trein van Amsterdam naar Meppel.."
"..en zo kreeg mijn opa de bijnaam, 'de brandende smurf van Meppel' ".. vreemd
quote:Dat is algemeen bekend dacht ik. Emmeloord staat op de tweede plaats der centra van het middle of the road absurdisme.
Op maandag 21 januari 2002 11:31 schreef kamagurka het volgende:[..]
Nee hoor, Meppel is het epicentrum van absurdisme in dit land
Gummbah
is geniaal. Natuurlijk.
quote:Mwah. Ik vind hem toch de minste van de drie.
Op dinsdag 22 januari 2002 12:23 schreef RaisinGirl het volgende:Gummbah
is geniaal. Natuurlijk.
quote:Ik vind de meest absurde scenes (zoals de scenes die niet op het toneel opgevoerd worden) juist het minst leuk.
Op zondag 27 januari 2002 21:19 schreef Machiel het volgende:
Wel zeer vaag maar dat was Jiskefet ook bijv. juist het leuke ervan
Jiskefet werd ook een karikatuur en werd veel te extreem. De laatste seizoenen waren dan ook gewoon slecht.
quote:"Ga toch tekenen, man"
Op zondag 27 januari 2002 22:48 schreef Meneer_Aart het volgende:
Leuke aflevering. Hans Teeuwen vind ik toch het leukst, Gummbah wordt wel steeds beter elke aflevering.
quote:Nee, gelukkig is er andre en ron's bingopaleis nog
Op maandag 28 januari 2002 10:09 schreef GHaven het volgende:
Ligt vast aan mij maareh, zo leuk vond ik 't nu ook weer niet.
quote:Bij Ron Brandsteder weet je tenminste van te voren dat het niet leuk wordt!
Op maandag 28 januari 2002 10:17 schreef kamagurka het volgende:[..]
Nee, gelukkig is er andre en ron's bingopaleis nog
quote:Ja, ik vind Teeuwens eigen shows ook oneindig veel leuker. Maar dit experiment boeit ook wel, al is het vaak niet echt leuk. We zien gummbah wellicht wel nooit meer terug op tv!
Op maandag 28 januari 2002 10:33 schreef GHaven het volgende:[..]
Bij Ron Brandsteder weet je tenminste van te voren dat het niet leuk wordt!
quote:Da's wel leuk en voor herhaling vatbaar ja.
Op maandag 28 januari 2002 11:01 schreef kamagurka het volgende:[..]
We zien gummbah
"Boeken over diarree zijn per definitie dun"
Trouwens veel stukjes van wat ik daar zag, zie ik nu terug bij Poelmo. Maar geprakt in het geheel vind ik het nog wel binnen te houwuh. Dat zou me met een pan Bami niet lukken.
anyway, Teeuwen en Gummbah zien dr een beetje uit als junkies, niet? zo uitgemergeld enzo, beetje creepy. Let ook es op Teeuwen als hij even geen tekst heeft, dan beweegt hij zn onderkaak zo vreemd naar links of rechts
quote:Volgens mij was het Albanië
Op maandag 28 januari 2002 16:10 schreef BdR het volgende:
aflevering van gister was wel aardig, vooral dat stukje met "PAP! MAM! IK GA WEG! IK GA NAAR ARGENTINIË!"ghe ghe
"Mis je hem al?"
quote:owja.. idd het was Albanië
Op maandag 28 januari 2002 16:28 schreef Da hopman het volgende:
Volgens mij was het Albanië
quote:TOOOTAAAAL NIEE!!!!!
"Mis je hem al?"
quote:Pieter is een goed acteur! Ik vind het juist knap als iemand een "ondergeschikte rol" kan spelen. Ik had het alleen verrassender gevonden als Teeuwen dat eens op zich had genomen.
Op zondag 06 januari 2002 21:35 schreef -Wepeel2- het volgende:
Ik denk dat het ook een beetje de bedoeling is om Teeuwen als de leading man naar voren te schuiven. Bouwman is een beetje de onzekere sul maar geeft daardoor Teeuwen de gelegenheid om zijn grappen goed uit te bouwen. Ik vond dat Bouwman deze rol goed vervulde. Als hij wil kan hij ook wel agressiever spelen, zoals te zien was in het stukje in de kleedkamer waar hij tekeer ging tegen Teeuwen, maar ik denk dat het over het algemeen gewoon een heel duidelijke rolverdeling is.
* Moonah heeft jaren geleden een aantal theatervoorstellingen gemaakt onder regie van Pieter. Het is een erg leuke man!
quote:Hmm, ik zal het dan wel niet begrijpen.
Op zondag 03 februari 2002 20:52 schreef Bazyx het volgende:. Echt goed!!!
Je merkt dat ze steeds meer op elkaar ingespeeld raken.
quote:Nee ik vond 't ook nietzo deze keer.
Op zondag 03 februari 2002 20:52 schreef MeneerTim het volgende:
Hmm, ik zal het dan wel niet begrijpen.
"tja mn spreekstem is wel helder, maar mn zangstem...mhoaw"
quote:
Op zondag 03 februari 2002 22:09 schreef -Sum- het volgende:
behalve toen Hans speelde dat ie zn stem kwijt was"tja mn spreekstem is wel helder, maar mn zangstem...mhoaw"
en ook van : hebben jullie ook hobbies?
vet droge verbaasde gezichten
euh....zuipen?
quote:
De vraag die op ieders lippen brandt: ZIJN jullie nou homoseksueel??-stilte-
uh tja..... eigenlijk nooit echt over nagedacht
quote:Volgens mij zijn het registraties van 2 shows, dus dat lijkt me nogal onwaarschijnlijk.
quote:
Op zondag 03 februari 2002 22:16 schreef -Sum- het volgende:[..]
![]()
quote:Bron?
Op zondag 03 februari 2002 22:18 schreef I.R.Baboon het volgende:
Volgens mij zijn het registraties van 2 shows, dus dat lijkt me nogal onwaarschijnlijk.
quote:
Op zondag 03 februari 2002 22:30 schreef Bazyx het volgende:[..]
Bron?
quote:Van de site.
Een televisieserie gebaseerd op de theatervoorstellingen die deze drie speelden in het najaar van 2000 en het voorjaar van 2001 in Het Betty Asfalt Complex te Amsterdam.Prachtig is het soms hoe drie mensen elkaar onder het genot van een glas wijn tegen het lijf lopen. Hans Teeuwen, Pieter Bouwman en Gummbah deden dat per fiets in het nu al adembenemend legendarische jaar 2000. Een verregaand gemeenschappelijk gevoel voor middle-of-the-road absurdisme dreef hen het theater in. Voor laaiend enthousiaste, halfgevulde zalen speelden zij, dronken van verveling en extreem bloothartig, Poelmo, slaaf van het zuiden.
Een gealarmeerde VPRO stuurde de ene cameraploeg na de andere, stak een sigaret danwel pijp op en registreerde nonchalant het leven van de Poelmos naast en op de planken.
Hoestend werd in kelders het resultaat gemonteerd en al snel goed genoeg gevonden voor uitzending op prime-time.
Zelden werden pelsjagers zo verward met pelgrims, ging iemand zo gebukt onder zijn sekssymbolisme, werd Duits bier zo hoog de hemel in geprezen en had Drelletje het zo moeilijk in sprookjesland.
quote:
Op zondag 03 februari 2002 22:32 schreef I.R.Baboon het volgende:[..]
[..]Van de site.
Daar staat nergens hoeveel voorstellingen het waren.
quote:Ik had er ook een artikel over in de krant gelezen.. volgens mij stond daar dat er 2 verschillende voorstellingen waren.
Op zondag 03 februari 2002 22:35 schreef Bazyx het volgende:[..]
.
Daar staat nergens hoeveel voorstellingen het waren.
quote:Steeds beter!!!
Op zondag 03 februari 2002 22:38 schreef SunChaser het volgende:
Het wordt steeds slechter
quote:Duits Bier!! Duits Bier!! Duits Bier en Lekkere Worst!!
Zelden werden pelsjagers zo verward met pelgrims, ging iemand zo gebukt onder zijn sekssymbolisme, werd Duits bier zo hoog de hemel in geprezen en had Drelletje het zo moeilijk in sprookjesland.
geniaal liedje
quote:Dat stukje hadden Bouwman & Teeuwen echt van die stemmetjes die ze bij Mannen v/d Radio ook altijd deden...
Op zondag 03 februari 2002 22:09 schreef -Sum- het volgende:
behalve toen Hans speelde dat ie zn stem kwijt was"tja mn spreekstem is wel helder, maar mn zangstem...mhoaw"
Als je 'Carnaval' en 'Frisdrank' es luistert dan hoor je die stemmen precies terug
Niet erg verder
quote:Dat bedoelde ik dus.
Op zondag 03 februari 2002 22:48 schreef Bazyx het volgende:
Het waren twee reeksen voorstellingen.
quote:Ik vond het deze week ook verschrikkelijk goed! Het valt me wel op hoe ze steeds Pieter moeten hebben; hij wordt altijd neergezet als de pispaal. Hij speelt de rol trouwens wel met veel egards. Gummbah wordt ook steeds beter (alhoewel ze hem een wel iets grotere rol mogen geven IMHO). Teeuwen blijft meesterlijk.
quote:idd, IS en BLIJFT
Op maandag 04 februari 2002 21:21 schreef Uncle_Sam het volgende:[..]
...
Teeuwen blijft meesterlijk.
quote:Ah, okay. Dan vraag ik me af hoeveel verschillende voorstellingen ze gemaakt hebben en hoe die verdeeld zijn over de televisie-uitzendingen.
Op maandag 04 februari 2002 17:50 schreef I.R.Baboon het volgende:
Dat bedoelde ik dus..
maar ik miste een leuk liedje
POELMO=COOL
het komt zow weer
"hij lijkt wel een buitenlander"
quote:Ja, hoewel Gummbah ook wel leuk is (zal ik het voor je vragen? DE WEEEEEEEEEEEEEEEEEG!).
Op zondag 17 februari 2002 20:55 schreef Fogerty het volgende:
Ik vond het ook wel leuk. Ik vind wel dat Hans Teeuwen met kop en schouders boven de andere twee uitsteekt, vooral kwa mimiek.
Deze aflevering vond ik erg sterk.
quote:
Op zondag 17 februari 2002 21:23 schreef Meneer_Aart het volgende:
Dat bandje!
![]()
![]()
quote:
Op zondag 24 februari 2002 20:02 schreef Meneer_Aart het volgende:
Over twintig minuten de laatste aflevering.
De stukjes achter de schermen vond ik ook best goed. Hoe ze Pieter Bouwman altijd weer manipuleren en hem overal de schuld van geven. En die sinistere muziek eronder.
quote:Samen met de vijf, correctie, vier zieken een van de weinige grappen... Jammer dat ze er niet met een knaller uit gingen...
Op zondag 24 februari 2002 20:58 schreef zodiaque het volgende:
Ik vond dit wel de beste aflevering.Im Arsch!
Ik had best meer afleveringen gewild (en baal dat ik het programma vorige week pas ontdekte )
whehehe
Weet iemand hoe dat heet?
quote:Die zul je hier niet vinden. Misschien even emailen naar de VPRO?
Op zondag 6 juli 2003 19:38 schreef RiFF het volgende:
Sorry dat ik deze thread omhoog haal. Maar ik ben heel erg op zoek naar de videofragmenten van Poelmo, omdat ik veel gemist heb van deze show en maar een aflevering helemaal te zien. Help!
Waarom heb jij geen vrienden?quote:Op donderdag 1 december 2005 12:55 schreef MadScientist het volgende:
zo hee ik ga morgen pieter bouwman interviewen![]()
iemand nog leuke dingen om aan hem te vragen (waar's mama dan? heb ik al)
Ik vraag me af of hij eigenlijk zelf cabaretier is geweest in het verleden?!quote:Op donderdag 1 december 2005 12:55 schreef MadScientist het volgende:
iemand nog leuke dingen om aan hem te vragen (waar's mama dan? heb ik al)
Laat ik het zo zeggen, als 'ie op DVD uitkomt zal ik 'em iig. kopenquote:Op donderdag 1 december 2005 19:13 schreef MadScientist het volgende:
Ik las ook ergens (hierboven misschien ergens) dat de VHS verkoop nogal tegenviel van Poelmo, dus dat er vandaar niet veel animo was om het op DVD uit te brengen... maar ik zal het hem vragen en vertellen dat er toch wel vraag naar is (ook omdat gewoon niemand meer trek heeft om nog VHS aan te schaffen)
Waarom interview je hem eigenlijk? waarvoor?quote:Op donderdag 1 december 2005 19:13 schreef MadScientist het volgende:
hij is vanaf vrijwel het prille begin bij de Comedytrain actief geweest, dus niet echt shows maar meer stand-up dingen. Toentertijd was dat wel nieuw in Nederland stand-up. Maar daar zit ie al lang niet meer bij
Ik las ook ergens (hierboven misschien ergens) dat de VHS verkoop nogal tegenviel van Poelmo, dus dat er vandaar niet veel animo was om het op DVD uit te brengen... maar ik zal het hem vragen en vertellen dat er toch wel vraag naar is (ook omdat gewoon niemand meer trek heeft om nog VHS aan te schaffen)
ik ookquote:Op donderdag 1 december 2005 19:48 schreef WasQ het volgende:
Shit, ik zag dit topic en kreeg meteen hoop op een nieuwe serie
Ik ook.quote:Op donderdag 1 december 2005 12:55 schreef MadScientist het volgende:
Same here! Gelukkig staat hij er weer een tijdje elke werkdag in, dat is lange tijd anders geweest!quote:Op donderdag 1 december 2005 20:32 schreef Spleed het volgende:
Gummbah![]()
![]()
Het eerste waar ik naar kijk in de Volkskrant iedere ochtend!
Voor het dubbeldikke kerstnummer van het blaadje van mijn studentenvereniging. IR Baboon heeft Drs. P al geinterviewdquote:Op donderdag 1 december 2005 19:45 schreef Laton het volgende:
Waarom interview je hem eigenlijk? waarvoor?![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |