abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_2717830
Zondag om 20.20 op Nederland 3, een nieuwe serie met Hans Teeuwen, Pieter Bouwman en Gummbah. Het schijnt net zo absurd te worden als de strips van Gummbah (die ik zelf geweldig vind), dus ik ben benieuwd. Ik ga iig kijken, meer mensen?
It is much easier to be critical than to be correct.
  zaterdag 5 januari 2002 @ 21:04:28 #2
14153 wimpie-bosboom
Charlie don't surf!
pi_2717855
In TV-Weekend heb ik er een stukje over gelezen, ik ga zeker kijken.
Als Teeuwen en Bouwman net z'on goed koppel vormen als bij De mannen van de radio kan het niet meer stuk.
Levende vissen zwemmen tegen de stroom in, alleen de dooie drijven mee.
  zondag 6 januari 2002 @ 00:32:48 #3
11923 I.R.Baboon
Schaterlachend langs ravijnen.
pi_2719938
Er stond vandaag een stukje over in trouw. Het wordt totaal onzinnig. Wat wil je nog meer?
Het gaat slecht, verder gaat het goed.
  zondag 6 januari 2002 @ 00:36:30 #4
13921 BdR
nu ook in ultra-lowres!
pi_2719983
was net stukje "morgen op ned3" ben wel nieuwsgierig

*video voor programmeert*

tv not rot brain..
Life is something to do when you can't get to sleep..
The snoozebar.. cause there's nothing like starting the day with a little procrastination
pi_2719996
Ga ik zeker kijken.
I wasn't supposed to BE here today!
  zondag 6 januari 2002 @ 00:37:50 #6
12871 Myster_E
Ne t'en fais pas,
pi_2719999
Ga zeker kijken na wat ik hier heb gelezen, klinkt goed
  zondag 6 januari 2002 @ 01:00:49 #7
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_2720276
Ga zeker kijken, en je was me maar een tijdje voor
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  zondag 6 januari 2002 @ 19:46:51 #8
12888 Skull-splitter
pi_2725976
straks weer...
pi_2726085
quote:
Op zaterdag 05 januari 2002 21:01 schreef Meneer_Aart het volgende:
Het schijnt net zo absurd te worden als de strips van Gummbah (die ik zelf geweldig vind), dus ik ben benieuwd.
Ik heb zelf thuis "Een kalfslederen onderbroek om U tegen te zeggen" liggen

Titel zegt al genoeg

Zééér aparte humor, erg zwart en dwaas maar wel geniaal.

P.S. De mannen van de radio... zijn ook geniaal!!
ik ga zeker kijken vanavond

"As soon as the land of any country has all become private property, the landlords, like all other men, love to reap where they never sowed, and demand a rent even for its natural produce."
Das Kapital, Karl Marx Wealth of Nations, Adam Smith
  zondag 6 januari 2002 @ 20:08:12 #10
9981 Melluh
Eggcellent!
pi_2726182
quote:
Op zondag 06 januari 2002 19:59 schreef MadScientist het volgende:
Titel zegt al genoeg

Zééér aparte humor, erg zwart en dwaas maar wel geniaal.

Hehe, ik heb hier 'De tijd vliegt slecht'. Staan echt geniale grappen in, ik ga zo dalijk ook kijken.
"Go ahead hate your neighbour, go ahead cheat a friend.[br]Do it in the name of heaven, you can justify it in the end" -Joan Baez[br]"Ah, but I was so much older then, I'm younger than that now" - Bob Dylan
pi_2726272
ik ga kijken... nu
pi_2726285
Ik ga zeker kijken..

zondag 6 januari 2002 @ 20:48:23 #13
20551 zodiaque
Epibreëer.
pi_2726669
Was wel aardig.
pi_2726674
quote:
Op zondag 06 januari 2002 19:59 schreef MadScientist het volgende:

[..]

Titel zegt al genoeg

Jah daar ben ik ook naar op zoek. De titel alleen al inderdaad

Ik vond Poelmo best humor, het gaat echt helemaal nergens over. Het is eik gewoon een soort samenvatting van hun shows, en stukken achter de schermen. 'Drelletje'

Volgende week ga ik zeker weer kijken.

pi_2726686
quote:
Op zondag 06 januari 2002 20:48 schreef zodiaque het volgende:
Was wel aardig.
Juist, en niet meer dan dat. Was wel een beetje de Hans Teeuwen-show. Dreddertje was natuurlijk leuk, daarna minder.
Just because you're paranoid doesn't mean they're not after you
pi_2726696
Was best grappig. Maar je merkt wel dat Hans Teeuwen de show wat moet trekken. Pieter Bouwman heeft wat meer (radio) ervaring, maar Gummbah stond niet echt op het podium als een? Vis in het water.

Hopelijk is het de volgende zeven keren beter.

zondag 6 januari 2002 @ 20:50:10 #17
9112 Joz
museumkids.nl/profile/21725
pi_2726701
idd een heel apart gevoel voor humor, maar die hans teeuwen speelde echt meesterlijk. vooral t eerste stukje met dat sprookje was ECHT MEESTERLIJK GOED.
(alleen al dat onzichtbare doof-stomme figuur in het sprookje )
Nog 10 stemmen en mijn dochtertje maakt kans op een prijs! (museumbezoek met de klas)
<a href="https://www.museumkids.nl/profile/21725" target="_blank" >https://www.museumkids.nl/profile/21725</a>
Klik op stem - 2 sec werk geen login nodig!
pi_2726745
quote:
Op zondag 06 januari 2002 20:50 schreef Joz het volgende:
idd een heel apart gevoel voor humor, maar die hans teeuwen speelde echt meesterlijk. vooral t eerste stukje met dat sprookje was ECHT MEESTERLIJK GOED.
(alleen al dat onzichtbare doof-stomme figuur in het sprookje )
Mwoh, meesterlijk vind ik wat overdreven. Wel lachen is m.i. meer in de richting..
Meesterlijk is ie in Hard en Zielig!
www.leonruben.tk
  zondag 6 januari 2002 @ 20:56:08 #19
9155 Scylla
Ggggrunge.
pi_2726777
Gummbah dee geen reet :|

Maar wel errug goed

Over Pieters moeder, dikke pret echt

pi_2726790
KUTKUTK()@#)(*@#)(@#*)(

word dit herhaald

ik heb het gemist

neeeeeeeeeeeeee, waarom

pi_2726797
Dat stuk met Huib vond ik ook humor. 'Wat voor macht, Huib?' 'Onbeperkt..' met zo'n dwaze blik
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 6 januari 2002 @ 20:58:58 #22
862 Arcee
Look closer
pi_2726820
quote:
Op zondag 06 januari 2002 20:16 schreef FuTilE het volgende:

Wahaha

Gummbah roeleert!

Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
pi_2726826
Yep, was wel aardig. Had er eerlijk gezegt meer van verwacht, Maar ja hoe kan het ook anders
Hans Teeuwen is DE man van hun 3en.
Ziet hetzelfde effect wat paul de leeuw had met die gozer waarmee die een programma heeft gehad, je kan gewoon niet tippen aan de meester van het caberet:).

Was het kijken wel waard though.

pi_2726851
quote:
Op zondag 06 januari 2002 20:50 schreef Bazyx het volgende:
Was best grappig. Maar je merkt wel dat Hans Teeuwen de show wat moet trekken. Pieter Bouwman heeft wat meer (radio) ervaring, maar Gummbah stond niet echt op het podium als een? Vis in het water.

Hopelijk is het de volgende zeven keren beter.

Achter de schermen was het van alledrie goed gespeeld, maar op het toneel zie je duidelijk dat Hans Teeuwen zijn mimiek geweldig is, in zijn one-man-shows merk je het misschien niet zo snel, maar nu wel...

"Het onzichtbare knaapje Fierliep, die is ook nog es doofstom dus daar heb je verder weinig aan"
Dolkomisch

"As soon as the land of any country has all become private property, the landlords, like all other men, love to reap where they never sowed, and demand a rent even for its natural produce."
pi_2726868
Vooruit, ik kan het niet laten...

pi_2727082
drelletje was top, maar had ik deels als bij Barend en Witteman gezien. Daar werd ook duidelijk dat een persoon wiens naam begint met een F en voor de rest reek de jonge heet het totaal niet vind (de zuurpruim).

hele leuke stukken met wel aardige, maar wel veel beter dan wat er normaal op zondag is.

Moderator zondag 6 januari 2002 @ 21:21:55 #27
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_2727112
quote:
Op zondag 06 januari 2002 20:58 schreef Arcee het volgende:

[..]

Wahaha

Gummbah roeleert!

Ja! Hilarisch!

Je kon wel zien in de aflevering van vanavond dat hij van de drie de minste ervaring had voor publiek...

In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.
pi_2727166
Het was wel ok, maar had meer verwacht van Teeuwen/Bouwman/Gummbah. Zeker voor de eerste uitzending, mja, in eerste uitzendingen worden zelden de beste stukken gebruikt...

Dat einde kon ik wel waarderen tho... "Komop man, Pieter.. We zullen het niet meer over je moeder hebben, Pieter.. Luister.. luister dan Pieter.. Je liedje.. weet je nog? Van toen, in Albanie?..."... En dan wat droog met twee aanstekers tegen elkaar zitten tikken...

Volgende keer Kamagurka erbij... ;]

pi_2727323
Ik vond het wel grappig. Qua mimiek steekt Hans Teeuwen er ver bovenuit inderdaad, maar ik vond Bouwman ook sterk hoor. Met name het stukje over 'macht' was geweldig.

Ik denk dat het ook een beetje de bedoeling is om Teeuwen als de leading man naar voren te schuiven. Bouwman is een beetje de onzekere sul maar geeft daardoor Teeuwen de gelegenheid om zijn grappen goed uit te bouwen. Ik vond dat Bouwman deze rol goed vervulde. Als hij wil kan hij ook wel agressiever spelen, zoals te zien was in het stukje in de kleedkamer waar hij tekeer ging tegen Teeuwen, maar ik denk dat het over het algemeen gewoon een heel duidelijke rolverdeling is.

En sjah, Gummbah loopt er inderdaad maar een beetje bij. Misschien dat zijn rol in de komende delen wat groter wordt.

Hmmzz....
  zondag 6 januari 2002 @ 21:47:31 #30
12889 BananeKoning
Kill Or Be Killed
pi_2727467
Tja....
Het was wel leuk om naar te kijken... Beter dan Henny 'snuitje' Huisman en RTL4 makkers... Maar echt spectaculair? Nee. Da onzichtbaar doofstomme knaapje was idd WEL leuk, maar de rest . Dat machtstukje deed me trouwens wel heel sterk denken aan die sketch van de vliegende panthers, de turbotwins met pierke die ze zon invuloefening laten doen.
Maar hoe dan ook, volgende week weer kijken, gewoon uit nieuwsgierigheid denk ik. Misschien is het deze keer dan wel helemaal lachen gieren brurren zoals gisterennacht met Monty Python.
*mompel mompel*
pi_2727694
quote:
Op zondag 06 januari 2002 20:57 schreef DeF2K het volgende:
KUTKUTK()@#)(*@#)(@#*)(

word dit herhaald

ik heb het gemist

neeeeeeeeeeeeee, waarom

Rustig maar
Het wordt herhaald op woensdagavond om 01.22u op ned 3
  zondag 6 januari 2002 @ 22:19:42 #32
18869 shitter
pff..sukkols
pi_2727873
Gummbah was juist briljant omdat hij er maar een beetje bij liep. Schitterend. Die man kan alleen maar briljante grappen bedenken enzo, maar zooooo goed op het toneel staan. Alleen staan. Ik lag meteen dubbel. Volgende week weer!!
Blah Blah Blah, jullie praten poep..
pi_2727940
quote:
Op zondag 06 januari 2002 22:19 schreef shitter het volgende:
Gummbah was juist briljant omdat hij er maar een beetje bij liep. Schitterend. Die man kan alleen maar briljante grappen bedenken enzo, maar zooooo goed op het toneel staan. Alleen staan. Ik lag meteen dubbel. Volgende week weer!!
Hij kon inderdaad wel goed, onverstoorbaar stilstaan. Is ook een gave
Hmmzz....
pi_2730863
quote:
Op zondag 06 januari 2002 22:03 schreef Weum het volgende:

[..]

Rustig maar
Het wordt herhaald op woensdagavond om 01.22u op ned 3

dank u,
redder van een Hans Teeuwen fan
pi_2731099
Ik vond het wel lachen. Zeker de moeite waard om volgende week weer te kijken. Teeuwen blijft super!
  maandag 7 januari 2002 @ 11:28:17 #36
13921 BdR
nu ook in ultra-lowres!
pi_2731625
in de varagids deze week geven ze per dag kort commentaar op wat er op tv is die dag.. ook erg lollig

H: Klokhuis moet je als pedofiel natuurlijk altijd kijken
P: ja, je moet een beetje weten wat die kinderen bezig houdt

H: "terug op de werk vloer", over een spaanse rijschool zal ik zeker kijken, spaanse rijscholen fascineren mij enorm.
P: je kan gerust stellen dat het een obsessie is
G: als je bij Hans thuis komt en je hoort tikken en kloppen, dan is hij een weer een spaanse rijschool aan het beeldhouwen

tv not rot brain..
The snoozebar.. cause there's nothing like starting the day with a little procrastination
pi_2731926
quote:
Op maandag 07 januari 2002 11:28 schreef BdR het volgende:
G: als je bij Hans thuis komt en je hoort tikken en kloppen, dan is hij een weer een spaanse rijschool aan het beeldhouwen
*proest* !
  maandag 7 januari 2002 @ 12:41:54 #38
3155 MeneerTim
de verschrikkelijke.
  maandag 7 januari 2002 @ 12:46:10 #39
11923 I.R.Baboon
pi_2732290
  maandag 7 januari 2002 @ 13:21:20 #40
3155 MeneerTim
de verschrikkelijke.
pi_2732787
quote:
Op maandag 07 januari 2002 12:46 schreef I.R.Baboon het volgende:
Poelmo, slaaf van het zuiden
Dank je.

pi_2742356
quote:
Op zondag 06 januari 2002 20:53 schreef Garibaldi het volgende:

[..]

Mwoh, meesterlijk vind ik wat overdreven. Wel lachen is m.i. meer in de richting..
Meesterlijk is ie in Hard en Zielig!

En in met een breierdeck (en in trui, en in dat dan weer wel )
Domheid is de geestelijk vader van arrogantie
pi_2742377
quote:
Op zondag 06 januari 2002 21:25 schreef FuTilE het volgende:

Dat einde kon ik wel waarderen tho... "Komop man, Pieter.. We zullen het niet meer over je moeder hebben, Pieter.. Luister.. luister dan Pieter.. Je liedje.. weet je nog? Van toen, in Albanie?..."... En dan wat droog met twee aanstekers tegen elkaar zitten tikken...

Volgende keer Kamagurka erbij... ;]

Mee eens! Ik voel dat ik er klaar voor ben, donders nogmaal! Ik zal eddy wally nog even voor een speciale bijrol overhalen.
  vrijdag 11 januari 2002 @ 12:26:09 #43
13921 BdR
nu ook in ultra-lowres!
pi_2780981
quote:
Op zondag 06 januari 2002 21:35 schreef -Wepeel2- het volgende:
Ik vond het wel grappig. Qua mimiek steekt Hans Teeuwen er ver bovenuit inderdaad, maar ik vond Bouwman ook sterk hoor. Met name het stukje over 'macht' was geweldig.
khad et opgenomen, net pas bekeken
ja dat vond ik ook het beste stukje "en wat zijn de rapen dan?" "gaar!" dat andere met 'drelletje' werd beetje langdradig

trouwens, was dat 'drelletje' niet een soort parodie op "lord of the rings" ofzo? ik bedoel, ze noemden in hoog tempo allerlei figuren en andere zaken zoals "de steen der.. nogwat", "brug van.. blabla"

tv not rot brain..
pi_2781035
quote:
Op vrijdag 11 januari 2002 12:26 schreef BdR het volgende:

trouwens, was dat 'drelletje' niet een soort parodie op "lord of the rings" ofzo?

Ja.
  zondag 13 januari 2002 @ 16:08:41 #45
13921 BdR
nu ook in ultra-lowres!
pi_2802041
kheb ff dat stukje van fantaseren over macht opgenomen (btw staat ook op kazaa)
tv not rot brain..
pi_2804606
Tweede aflevering leuker dan de eerste. Vooral de scene met de absudistische woordspelingen was leuk: 'Een walvis kan nog zo dik zijn, Elvis wordt 'ie nooit', of 'Italie is het bewijs van de stelling dat een land de vorm van een laars kan hebben'. Of zoiets.

Al halen Gummbah en Bouwman het niveau (?) van Teeuwen niet.

zondag 13 januari 2002 @ 20:59:37 #47
12888 Skull-splitter
pi_2804843
KUT KUT KUT KUT KUT KUT KUT KUT KUT, KUT! Gemist.
pi_2805067
Best de moeite waard weer. Ik kon de humor van Gummbah beter waarderen deze keer. Zoals iemand al zei: Hij kan echt geweldig op het podium 'staan', gewoon alleen staan. .
pi_2805494
quote:
Op zondag 13 januari 2002 20:43 schreef RoK het volgende:
Tweede aflevering leuker dan de eerste. Vooral de scene met de absudistische woordspelingen was leuk: 'Een walvis kan nog zo dik zijn, Elvis wordt 'ie nooit', of 'Italie is het bewijs van de stelling dat een land de vorm van een laars kan hebben'. Of zoiets.

Al halen Gummbah en Bouwman het niveau (?) van Teeuwen niet.

Dat was echt het visitekaartje van Teeuwen...
Hoe hij daar al die gezichtsuitdrukkingen door elkaar haalde, geweldig!
  zondag 13 januari 2002 @ 21:54:57 #50
11923 I.R.Baboon
pi_2805736
Neuken met een marmot (of was het een hamster), is als kotsen in een te kleine emmer.
pi_2806050
quote:
Op zondag 13 januari 2002 21:54 schreef I.R.Baboon het volgende:
Neuken met een marmot (of was het een hamster), is als kotsen in een te kleine emmer.
het was marmot jah
Bush: "Ik hou het er toch op dat de rest van de wereld gek is" [b] Loesje [/b]
  zondag 13 januari 2002 @ 22:17:28 #52
3155 MeneerTim
de verschrikkelijke.
pi_2806107
Ik vond het zowaar erg leuk, ondanks dat ik de woordspelingen gemist heb.
  zondag 13 januari 2002 @ 22:23:47 #53
1358 Xhorder
He's back...
pi_2806196
Ja ze waren net goed op dreef en toen was het al afgelopen. Ik vond hem best leuk deze keer. Vooral dat 'interview' met die regisseur die Dick Advocaat in z'n nieuwste film had. Dat herhalen steeds, van 'kom dan toch, kom op joh, ah kom nou ff, kom nou ff, kom dan joh' x 3440 is echt iets van Teeuwen, maar ik vond dat erg geslaagd, ook al duurde het best lang
... na vijf jaar
  zondag 13 januari 2002 @ 22:28:12 #54
11923 I.R.Baboon
pi_2806257
quote:
Op zondag 13 januari 2002 22:23 schreef Xhorder het volgende:
Ja ze waren net goed op dreef en toen was het al afgelopen. Ik vond hem best leuk deze keer. Vooral dat 'interview' met die regisseur die Dick Advocaat in z'n nieuwste film had. Dat herhalen steeds, van 'kom dan toch, kom op joh, ah kom nou ff, kom nou ff, kom dan joh' x 3440 is echt iets van Teeuwen, maar ik vond dat erg geslaagd, ook al duurde het best lang
Bouwman en Teeuwen hebben ook een keer zoiets bij de Mannen van de Radio gedaan, door alleen maar welterusten te roepen, en dat dan 200x.
  zondag 13 januari 2002 @ 22:30:36 #55
3155 MeneerTim
de verschrikkelijke.
pi_2806288
quote:
Op zondag 13 januari 2002 22:23 schreef Xhorder het volgende:
Ja, ik had het niet meer. Ook de toon waarop ze het deden is zo herkenbaar.
  zondag 13 januari 2002 @ 22:46:57 #56
1358 Xhorder
He's back...
pi_2806485
quote:
Bouwman en Teeuwen hebben ook een keer zoiets bij de Mannen van de Radio gedaan, door alleen maar welterusten te roepen, en dat dan 200x.
Dat heb ik helaas nooit gehoord, maar Teeuwen heeft zoiets volgens mij ook wel eens in z'n show gedaan...

En inderdaad.. op een gegeven moment had ik het ook niet meer.. En ze gingen maar door

... na vijf jaar
pi_2812138
quote:
Op zondag 13 januari 2002 22:46 schreef Xhorder het volgende:

Dat heb ik helaas nooit gehoord, maar Teeuwen heeft zoiets volgens mij ook wel eens in z'n show gedaan...

De badmeesterscetch!!!
Minstens 5 minuten twijfelen, met de bijbehorende 20 verschillende stadia v/d twijfel qua gezichtsuitdrukkingen, over de vraag of het nu een vrouw of een man moet zijn die iets aan de badmeester vraagt. MEESTERLIJK!
pi_2812356
quote:
Op zondag 13 januari 2002 20:59 schreef Skull-splitter het volgende:
Idem.
  maandag 14 januari 2002 @ 16:57:23 #59
13921 BdR
nu ook in ultra-lowres!
pi_2812471
"ah toe zing nou even dat liedje"
"NEEAAAARRAGHRAAAAAAARGH NEEEEE! AAAAARRGRGH!"
"nee nee ho! rustig! ... dat andere liedje"

geweldig!

tv not rot brain..
pi_2812581
KUT, gemist!
pi_2812845
quote:
Op zondag 13 januari 2002 20:59 schreef Skull-splitter het volgende:
quote:
Op maandag 14 januari 2002 16:48 schreef Meneer_Aart het volgende:
Idem.
quote:
Op maandag 14 januari 2002 17:04 schreef Forumpi het volgende:
KUT, gemist!
Herhaling: woensdagavond op ned3 om 01:20u
pi_2815135
Ik vond hem meesterlijk deze keer!!

"its about a men goink complietlie bersurk"

Weet er iemand hoeveel afleveringen er zijn?

pi_2815385
quote:
Op maandag 14 januari 2002 21:11 schreef Scylla het volgende:
hoeveel afleveringen
Acht.
pi_2845344
quote:
Op maandag 14 januari 2002 17:27 schreef Weum het volgende:

Herhaling: woensdagavond op ned3 om 01:20u

Ah, senks, was me gelukkig ook opgevallen.

Vond hem niet HELEMAAL geweldig, maar wel amusant. Vooral inderdaad het eeuwig blijven herhalen van sommige zinnetjes, zoals:

-"Ah, kom ff hier, joh"
-"Ah, 1 liedje, maar, kom op"
-"Opsodemieteren, nu"

pi_2846333
Verdomme, de video verkeerd ingesteld.
  Redactie Frontpage donderdag 17 januari 2002 @ 16:02:58 #66
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_2846374
Ik heb het gisteren gezien, toch niet mijn soort humor. Wel beetje geglimlacht.
pi_2872692
Om 20:25 weer. .

Ze hebben nu ook een website: http://www.poelmo.nl/.

pi_2872709
.
pi_2874271

pi_2874305

ROFLMAO

"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_2878149
Nu op tv.
Unox, the worst operating system.
  Redactie Frontpage zondag 20 januari 2002 @ 20:31:19 #72
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_2878225
Misschien moet je het in het theater zien, kvind er zo niks aan.
pi_2878285
ik neem het op, kijk 't straks effe.
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_2878287
quote:
Op zondag 20 januari 2002 20:31 schreef SunChaser het volgende:
Misschien moet je het in het theater zien, kvind er zo niks aan.
Ik wel. Dit is het betere absurdistische werk. .

Was echt een hele goede aflevering. De beste tot nu toe. Ik lag dubbel op de bank.

[Dit bericht is gewijzigd door Bazyx op 20-01-2002 20:55]

zondag 20 januari 2002 @ 20:57:53 #75
3155 MeneerTim
de verschrikkelijke.
pi_2878606
quote:
Op zondag 20 januari 2002 20:35 schreef Bazyx het volgende:

[..]

Ik wel. Dit is het betere absurdistische werk. .

Was echt een hele goede aflevering. De beste tot nu toe. Ik lag dubbel op de bank.

Hmm, ik vond deze dan weer iets minder. Sommige grappen in het stukje over de boeken waren leuk maar voor de rest was het dit keer een beetje middelbare school humor.
  zondag 20 januari 2002 @ 20:58:45 #76
11923 I.R.Baboon
pi_2878622
Deze viel idd tegen. Vorige week was beter.
pi_2878807
k vond het boek beter
Unox, the worst operating system.
pi_2879251
Met alle respect, dit was veel intelligentere humor dan de vorige twee keren.
  Redactie Frontpage zondag 20 januari 2002 @ 21:45:42 #79
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_2879300
Nog intelligenter? Doet mij erg denken aan het jaarlijkse cabaret op school.
pi_2879394
quote:
Op zondag 20 januari 2002 21:45 schreef SunChaser het volgende:
Nog intelligenter? Doet mij erg denken aan het jaarlijkse cabaret op school.
Waarom praat je nu Meneer Tim na?
  zondag 20 januari 2002 @ 22:07:30 #81
20297 Cybart
FRISBEE FUCKER
pi_2879626
de beste opmerking in de hele uitzending ????

Ik moet toch eens opzoek gaan naar een gek die dit wil opschrijven, dacht Nijntje!

pi_2880253
quote:
Op zondag 20 januari 2002 22:07 schreef Cybart het volgende:
de beste opmerking in de hele uitzending ????

Ik moet toch eens opzoek gaan naar een gek die dit wil opschrijven, dacht Nijntje!

Inderdaad, ik kwam niet meer bij.

Ik kan niet vergelijken met de vorige aflevering, maar deze vond ik in ieder geval leuker dan de eerste. Gummbah komt nu ook wat meer voor. En Pieter Bouwman is altijd de lul.

pi_2880289
Dat stukkie dat Pieter heel de tijd werd afgezeken ("links of rechts? FOUT!!!") vond ik ook erg gaaf, net als de boeken die net niet waren uitgebracht natuurlijk
  zondag 20 januari 2002 @ 23:53:39 #84
9362 Dubbelzuurrr
Humanistisch misantroop
pi_2881085
Ik moet zeggen dat ik Gummbah tot nu toe beter vond dan Teeuwen en Bouwman bij elkaar. Het is wel leuk, weer de stamelende stotteraar die het allemaal niet meer weet, de balloriggge brabander en de manische nay-sayer, maar ik vind het jammer dat ze er niet wat meer nieuwe dingen in verwerken. Gummbah weet imho beter waar de absurdistische klepel hangt...
It is no measure of health to be well adjusted to a profoundly sick society.
  Redactie Frontpage maandag 21 januari 2002 @ 00:21:38 #85
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_2881353
Gumbah vind ik qua strips echt fantastisch.
  maandag 21 januari 2002 @ 00:37:43 #86
13921 BdR
nu ook in ultra-lowres!
pi_2881491
"Ik moet toch eens op zoek naar 1 of andere gek die dit allemaal opschrijft, dacht Nijntje" of "haar gezicht sprak onleesbare boekdelen" en die boektitels ook hehe

die stukjes 'achter de schermen' hadden ze weg moeten laten..

tv not rot brain..
pi_2881525
quote:
Op maandag 21 januari 2002 00:21 schreef SunChaser het volgende:
Gumbah vind ik qua strips echt fantastisch.
Als je Gummbah's strips een beetje kent herken je die verhalen van die boeken ook wel. Op een gegeven moment heeft ie het over een vrouw met een voorbind-dildo (zal ik maar rijden vanavond? ). In strips van Gummbah komen ook heel vaak voorbind-dildo's voor (vaker dan gemiddeld iig )
  maandag 21 januari 2002 @ 01:08:36 #88
11923 I.R.Baboon
pi_2881727
quote:
Op maandag 21 januari 2002 00:42 schreef MadScientist het volgende:

[..]

Als je Gummbah's strips een beetje kent herken je die verhalen van die boeken ook wel. Op een gegeven moment heeft ie het over een vrouw met een voorbind-dildo (zal ik maar rijden vanavond? ).

Dat was inderdaad een geniale opmerking.
pi_2882451
quote:
Op maandag 21 januari 2002 00:37 schreef BdR het volgende:

die stukjes 'achter de schermen' hadden ze weg moeten laten..

Ja inderdaad, is er iemand die dat grappig vindt?
  maandag 21 januari 2002 @ 10:03:09 #90
13921 BdR
nu ook in ultra-lowres!
pi_2882767
wat me opvalt is dat ze Meppel wel erg vaak noemen in die grappen

"Als ik mijn leven over mocht doen, dan zou ik op mijn 38ste naar Meppel verhuizen"
"..in de trein van Amsterdam naar Meppel.."
"..en zo kreeg mijn opa de bijnaam, 'de brandende smurf van Meppel' "

.. vreemd

tv not rot brain..
pi_2882936
quote:
Op maandag 21 januari 2002 10:03 schreef BdR het volgende:
"Als ik mijn leven over mocht doen, dan zou ik op mijn 38ste naar Meppel verhuizen"
Die is ook echt grappig
  maandag 21 januari 2002 @ 11:28:56 #92
20297 Cybart
FRISBEE FUCKER
pi_2883242
.

FOUT !!!

.

pi_2883255
quote:
Op maandag 21 januari 2002 10:03 schreef BdR het volgende:
wat me opvalt is dat ze Meppel wel erg vaak noemen in die grappen

"..in de trein van Amsterdam naar Meppel.."
"..en zo kreeg mijn opa de bijnaam, 'de brandende smurf van Meppel' "

.. vreemd

Nee hoor, Meppel is het epicentrum van absurdisme in dit land
pi_2886065
"Als je een bebouwde kom mee mocht nemen naar een onbewoond eiland, welke zou dat dan zijn?"
pi_2889239
Ik moet deze gewoon ff posten

maandag 21 januari 2002 @ 22:00:16 #96
10037 Freelance_Enforcer
He's MAD I tell you!
pi_2891703
Wat was dat een hoop bullshit zeg
  dinsdag 22 januari 2002 @ 12:12:40 #97
13921 BdR
nu ook in ultra-lowres!
pi_2896254
whaaaahahahaha die site met Gummbah cartoons is geweldig!
tv not rot brain..
pi_2896362
quote:
Op maandag 21 januari 2002 11:31 schreef kamagurka het volgende:

[..]

Nee hoor, Meppel is het epicentrum van absurdisme in dit land

Dat is algemeen bekend dacht ik. Emmeloord staat op de tweede plaats der centra van het middle of the road absurdisme.

Gummbah is geniaal. Natuurlijk.

god i want to get you out of here
you can ride in a pink mustang
pi_2918060
Zit ik netjes voor de tv op de herhaling te wachten, komt 'ie niet! Weet iemand wanneer hij wel weer herhaald wordt!?
pi_2952703
* sgopje *

Vanavond weer om 20.30u op ned3

pi_2955862
Was net dus.

Ik vond 'm best goed. Gummbah kan ik het meest waarderen. Geniaal.

pi_2955914
'Zeg het nog 'es Pieter, we hebben het niet goed gehoord...'
  zondag 27 januari 2002 @ 21:13:32 #103
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_2956085
quote:
Op dinsdag 22 januari 2002 12:23 schreef RaisinGirl het volgende:
Gummbah is geniaal. Natuurlijk.
Mwah. Ik vind hem toch de minste van de drie.
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
  zondag 27 januari 2002 @ 21:16:11 #104
12888 Skull-splitter
pi_2956125
vandaag was weer lekker hoor.
pi_2956133
was een erg leuke aflevering, Gummbah vonnik vanavond zeker geniaal
  zondag 27 januari 2002 @ 21:18:10 #106
3155 MeneerTim
de verschrikkelijke.
  zondag 27 januari 2002 @ 21:19:10 #107
1078 Machiel
Ookwel Machielovic
pi_2956170
Helaas de eerste aflevering waar ik een stuk van gezien heb maar vind het bij vlagen fantastisch Dat stukkie waar Teeuwen eerst eerst al die vragen stelt en dan de rollen omdraait als je begrijpt wat ik bedoel vond ik zeer grappig Wel zeer vaag maar dat was Jiskefet ook bijv. juist het leuke ervan
It's my life.. It's now or never! I aint gonna live forever...
  zondag 27 januari 2002 @ 21:24:08 #108
3155 MeneerTim
de verschrikkelijke.
pi_2956259
quote:
Op zondag 27 januari 2002 21:19 schreef Machiel het volgende:
Wel zeer vaag maar dat was Jiskefet ook bijv. juist het leuke ervan
Ik vind de meest absurde scenes (zoals de scenes die niet op het toneel opgevoerd worden) juist het minst leuk.

Jiskefet werd ook een karikatuur en werd veel te extreem. De laatste seizoenen waren dan ook gewoon slecht.

pi_2957291
Leuke aflevering. Hans Teeuwen vind ik toch het leukst, Gummbah wordt wel steeds beter elke aflevering.
  zondag 27 januari 2002 @ 22:59:24 #110
12888 Skull-splitter
pi_2957396
quote:
Op zondag 27 januari 2002 22:48 schreef Meneer_Aart het volgende:
Leuke aflevering. Hans Teeuwen vind ik toch het leukst, Gummbah wordt wel steeds beter elke aflevering.
"Ga toch tekenen, man"
pi_2959788
Die pan bami op tafel Ieder die "dat dan weer wel" van Teeuwen heeft gezien kan zich de pan bami wellicht nog herrineren (de bereden politie)
  maandag 28 januari 2002 @ 10:09:43 #112
631 GHaven
Dementerende borstenbetaster.
pi_2959806
Ligt vast aan mij maareh, zo leuk vond ik 't nu ook weer niet.
Haalt gelijk bij rechter.
pi_2959850
quote:
Op maandag 28 januari 2002 10:09 schreef GHaven het volgende:
Ligt vast aan mij maareh, zo leuk vond ik 't nu ook weer niet.
Nee, gelukkig is er andre en ron's bingopaleis nog
  maandag 28 januari 2002 @ 10:33:35 #114
631 GHaven
pi_2959931
quote:
Op maandag 28 januari 2002 10:17 schreef kamagurka het volgende:

[..]

Nee, gelukkig is er andre en ron's bingopaleis nog

Bij Ron Brandsteder weet je tenminste van te voren dat het niet leuk wordt!
  maandag 28 januari 2002 @ 10:51:08 #115
20297 Cybart
FRISBEE FUCKER
pi_2960051
Eeuhm, ff een vraagje....

zitten hier wolven???

pi_2960117
quote:
Op maandag 28 januari 2002 10:33 schreef GHaven het volgende:

[..]

Bij Ron Brandsteder weet je tenminste van te voren dat het niet leuk wordt!

Ja, ik vind Teeuwens eigen shows ook oneindig veel leuker. Maar dit experiment boeit ook wel, al is het vaak niet echt leuk. We zien gummbah wellicht wel nooit meer terug op tv!
  maandag 28 januari 2002 @ 11:09:35 #117
631 GHaven
pi_2960167
quote:
Op maandag 28 januari 2002 11:01 schreef kamagurka het volgende:

[..]

We zien gummbah

Da's wel leuk en voor herhaling vatbaar ja. .
  maandag 28 januari 2002 @ 11:18:59 #118
4416 Da hopman
lamahangen = dierenmoord
pi_2960233
Ik heb Gummbah van de zomer op lowlands gezien op zondagmorgen met een dikke kater in een tent (foxtrot)met de zon erop en dit hield ik niet langer dan een half uur uit. Op een bepaald moment wordt het wel erg flauw ook al heet dat dan in die context weer absurdistisch. Een leuke kon wel onthouden.

"Boeken over diarree zijn per definitie dun"

Trouwens veel stukjes van wat ik daar zag, zie ik nu terug bij Poelmo. Maar geprakt in het geheel vind ik het nog wel binnen te houwuh. Dat zou me met een pan Bami niet lukken.

De mensen zijn gek geworden
  Redactie Frontpage maandag 28 januari 2002 @ 11:28:42 #119
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_2960302
Gisteren proberen te kijken maar het is gewoon niet (erg) grappig. GJ Droge in Argentiene was een stuk beter te pruimen.
  maandag 28 januari 2002 @ 16:10:04 #120
13921 BdR
nu ook in ultra-lowres!
pi_2963473
aflevering van gister was wel aardig, vooral dat stukje met "PAP! MAM! IK GA WEG! IK GA NAAR ARGENTINIË!" ghe ghe

anyway, Teeuwen en Gummbah zien dr een beetje uit als junkies, niet? zo uitgemergeld enzo, beetje creepy. Let ook es op Teeuwen als hij even geen tekst heeft, dan beweegt hij zn onderkaak zo vreemd naar links of rechts

tv not rot brain..
  maandag 28 januari 2002 @ 16:28:48 #121
4416 Da hopman
lamahangen = dierenmoord
pi_2963719
quote:
Op maandag 28 januari 2002 16:10 schreef BdR het volgende:
aflevering van gister was wel aardig, vooral dat stukje met "PAP! MAM! IK GA WEG! IK GA NAAR ARGENTINIË!" ghe ghe
Volgens mij was het Albanië

"Mis je hem al?"

maandag 28 januari 2002 @ 23:42:49 #122
13921 BdR
nu ook in ultra-lowres!
pi_2969480
quote:
Op maandag 28 januari 2002 16:28 schreef Da hopman het volgende:
Volgens mij was het Albanië
owja.. idd het was Albanië
quote:
"Mis je hem al?"
TOOOTAAAAL NIEE!!!!!
tv not rot brain..
  dinsdag 29 januari 2002 @ 20:06:18 #123
11682 Moonah
Jolie femme
pi_2978035
quote:
Op zondag 06 januari 2002 21:35 schreef -Wepeel2- het volgende:
Ik denk dat het ook een beetje de bedoeling is om Teeuwen als de leading man naar voren te schuiven. Bouwman is een beetje de onzekere sul maar geeft daardoor Teeuwen de gelegenheid om zijn grappen goed uit te bouwen. Ik vond dat Bouwman deze rol goed vervulde. Als hij wil kan hij ook wel agressiever spelen, zoals te zien was in het stukje in de kleedkamer waar hij tekeer ging tegen Teeuwen, maar ik denk dat het over het algemeen gewoon een heel duidelijke rolverdeling is.
Pieter is een goed acteur! Ik vind het juist knap als iemand een "ondergeschikte rol" kan spelen. Ik had het alleen verrassender gevonden als Teeuwen dat eens op zich had genomen.

* Moonah heeft jaren geleden een aantal theatervoorstellingen gemaakt onder regie van Pieter. Het is een erg leuke man!

"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
  donderdag 31 januari 2002 @ 09:41:36 #124
4416 Da hopman
lamahangen = dierenmoord
pi_2996058
Pieter, wij schamen ons voor jou snap je dat?
pi_3037292
Over een kwartier weer (Nederland 3). .
pi_3037812
. Echt goed!!!

Je merkt dat ze steeds meer op elkaar ingespeeld raken.

zondag 3 februari 2002 @ 20:52:24 #127
3155 MeneerTim
de verschrikkelijke.
pi_3037817
Ik heb nu wel weer genoeg geschreeuw gehoord.

.

zondag 3 februari 2002 @ 20:52:57 #128
3155 MeneerTim
de verschrikkelijke.
pi_3037825
quote:
Op zondag 03 februari 2002 20:52 schreef Bazyx het volgende:
. Echt goed!!!

Hmm, ik zal het dan wel niet begrijpen.
  zondag 3 februari 2002 @ 20:59:41 #129
12888 Skull-splitter
pi_3037919
"tjah, whiskey... dat sloopt je he"
  zondag 3 februari 2002 @ 21:40:52 #130
3878 Vork
Manisch creatief
pi_3038523
quote:
Op zondag 03 februari 2002 20:52 schreef MeneerTim het volgende:
Hmm, ik zal het dan wel niet begrijpen.
Nee ik vond 't ook nietzo deze keer.
  zondag 3 februari 2002 @ 21:42:54 #131
1078 Machiel
Ookwel Machielovic
pi_3038564
Het stukkie dat Gummbah voor lul gezet werd wel lachuh Maar verder is het programma toch niet helemaal wat ik ervan verwacht had maar ondanks dat kijk ik het toch graag net als Jiskefet omdat ik toch het niet wil missen als het toch hilarisch wordt zegmaar
It's my life.. It's now or never! I aint gonna live forever...
pi_3038845
Ik vond het deze keer beduidend minder dan vorige keren. Ze vallen wat in herhaling, en het is wel vrij veel geschreeuw nu.
  zondag 3 februari 2002 @ 22:09:43 #133
16149 -Sum-
opsodeflikkermietertieven!!
pi_3039000
behalve toen Hans speelde dat ie zn stem kwijt was

"tja mn spreekstem is wel helder, maar mn zangstem...mhoaw"

pi_3039060
quote:
Op zondag 03 februari 2002 22:09 schreef -Sum- het volgende:

dat was lachen jah

en ook van : hebben jullie ook hobbies?
vet droge verbaasde gezichten
euh....zuipen?

zondag 3 februari 2002 @ 22:16:07 #135
16149 -Sum-
pi_3039120
quote:
De vraag die op ieders lippen brandt: ZIJN jullie nou homoseksueel??

-stilte-

uh tja..... eigenlijk nooit echt over nagedacht

pi_3039141
De eindscène was ook wel tof, die sloeg echt helemaal nergens op. Met die schroevendraaiers .
  zondag 3 februari 2002 @ 22:18:06 #137
11923 I.R.Baboon
pi_3039161
quote:
. Echt goed!!!

Volgens mij zijn het registraties van 2 shows, dus dat lijkt me nogal onwaarschijnlijk.
pi_3039162
quote:
Op zondag 03 februari 2002 22:16 schreef -Sum- het volgende:

[..]

zo leuk
pi_3039391
quote:
Op zondag 03 februari 2002 22:18 schreef I.R.Baboon het volgende:
Volgens mij zijn het registraties van 2 shows, dus dat lijkt me nogal onwaarschijnlijk.
Bron?
  zondag 3 februari 2002 @ 22:32:00 #140
11923 I.R.Baboon
pi_3039412
quote:
Op zondag 03 februari 2002 22:30 schreef Bazyx het volgende:

[..]

Bron?

quote:
Een televisieserie gebaseerd op de theatervoorstellingen die deze drie speelden in het najaar van 2000 en het voorjaar van 2001 in Het Betty Asfalt Complex te Amsterdam.

Prachtig is het soms hoe drie mensen elkaar onder het genot van een glas wijn tegen het lijf lopen. Hans Teeuwen, Pieter Bouwman en Gummbah deden dat per fiets in het nu al adembenemend legendarische jaar 2000. Een verregaand gemeenschappelijk gevoel voor middle-of-the-road absurdisme dreef hen het theater in. Voor laaiend enthousiaste, halfgevulde zalen speelden zij, dronken van verveling en extreem bloothartig, Poelmo, slaaf van het zuiden.

Een gealarmeerde VPRO stuurde de ene cameraploeg na de andere, stak een sigaret danwel pijp op en registreerde nonchalant het leven van de Poelmos naast en op de planken.
Hoestend werd in kelders het resultaat gemonteerd en al snel goed genoeg gevonden voor uitzending op prime-time.
Zelden werden pelsjagers zo verward met pelgrims, ging iemand zo gebukt onder zijn sekssymbolisme, werd Duits bier zo hoog de hemel in geprezen en had Drelletje het zo moeilijk in sprookjesland.

Van de site.
pi_3039489
quote:
Op zondag 03 februari 2002 22:32 schreef I.R.Baboon het volgende:

[..]

[..]

Van de site.

.

Daar staat nergens hoeveel voorstellingen het waren.

Redactie Frontpage zondag 3 februari 2002 @ 22:38:06 #142
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_3039530
Het wordt steeds slechter
  zondag 3 februari 2002 @ 22:41:16 #143
11923 I.R.Baboon
pi_3039600
quote:
Op zondag 03 februari 2002 22:35 schreef Bazyx het volgende:

[..]

.

Daar staat nergens hoeveel voorstellingen het waren.

Ik had er ook een artikel over in de krant gelezen.. volgens mij stond daar dat er 2 verschillende voorstellingen waren.
pi_3039716
Het waren twee reeksen voorstellingen.
quote:
Op zondag 03 februari 2002 22:38 schreef SunChaser het volgende:
Het wordt steeds slechter
Steeds beter!!!
  zondag 3 februari 2002 @ 22:50:39 #145
16149 -Sum-
pi_3039749
quote:
Zelden werden pelsjagers zo verward met pelgrims, ging iemand zo gebukt onder zijn sekssymbolisme, werd Duits bier zo hoog de hemel in geprezen en had Drelletje het zo moeilijk in sprookjesland.
Duits Bier!! Duits Bier!! Duits Bier en Lekkere Worst!!
De Worst is voor de Honger en het Bier is voor de Dorst!!

geniaal liedje

pi_3041854
quote:
Op zondag 03 februari 2002 22:09 schreef -Sum- het volgende:

Dat stukje hadden Bouwman & Teeuwen echt van die stemmetjes die ze bij Mannen v/d Radio ook altijd deden...

Als je 'Carnaval' en 'Frisdrank' es luistert dan hoor je die stemmen precies terug

Niet erg verder

maandag 4 februari 2002 @ 17:50:21 #147
11923 I.R.Baboon
pi_3047624
quote:
Op zondag 03 februari 2002 22:48 schreef Bazyx het volgende:
Het waren twee reeksen voorstellingen.
Dat bedoelde ik dus. .
pi_3049388
quote:
. Echt goed!!!

Ik vond het deze week ook verschrikkelijk goed! Het valt me wel op hoe ze steeds Pieter moeten hebben; hij wordt altijd neergezet als de pispaal. Hij speelt de rol trouwens wel met veel egards. Gummbah wordt ook steeds beter (alhoewel ze hem een wel iets grotere rol mogen geven IMHO). Teeuwen blijft meesterlijk.
Is it washable?
  maandag 4 februari 2002 @ 21:28:00 #149
16149 -Sum-
pi_3049450
quote:
Op maandag 04 februari 2002 21:21 schreef Uncle_Sam het volgende:

[..]

...
Teeuwen blijft meesterlijk.

idd, IS en BLIJFT
  maandag 4 februari 2002 @ 23:58:50 #150
13921 BdR
nu ook in ultra-lowres!
pi_3051769
Gummbah helemaal hysterisch:
"Wij zijn zigeuners, man! Dan kun je toch niet zomaar een woonwagen binnen komen denderen met een bril op je neus!?" ghehe en dat over zuipen was ook erg goed
tv not rot brain..
pi_3052406
quote:
Op maandag 04 februari 2002 17:50 schreef I.R.Baboon het volgende:
Dat bedoelde ik dus. .
Ah, okay. Dan vraag ik me af hoeveel verschillende voorstellingen ze gemaakt hebben en hoe die verdeeld zijn over de televisie-uitzendingen.
Ik heb namelijk wel het idee dat ze elkaar deze uitzending beter aanvoelden dan in het begin. Gummbah staat er niet meer helemaal als decorstuk bij (nog wel een beetje, maar dat is juist ontzettend cool) en Pieter vervult heel sterk een ondersteunende rol. Als Hans bezig is met een enthousiaste scene weet hij dat precies goed aan te vullen. Die man weet veel meer van toneel dan ik in het begin dacht.
pi_3116734
Ik neem het vanavond op, Netwerk gaat deze keer voor.
  zondag 10 februari 2002 @ 22:07:23 #153
16149 -Sum-
pi_3119053
kheb t maar half en half gezien, maar vond het niet echt grappig deze x...
Ik vind dat stukje over de "droom" wel lachuh, typisch hans

maar ik miste een leuk liedje

zondag 10 februari 2002 @ 22:09:18 #154
12888 Skull-splitter
pi_3119086
niet gekeken
pi_3122063
Netwerk gekeken, Poelmo opgenomen.

Was echt goed. .

"Borduren met gebalde vuisten", .

pi_3128777
Vandaag de video bekeken. Deze was weer goed. 'Borduren met gebalde vuisten' was idd een van de beste grappen.
  maandag 11 februari 2002 @ 19:23:29 #157
10785 Smots
The Angriest Dog In The World
pi_3128843
* Smots heeft gisteravond HEEL erg hard gelachen!!

POELMO=COOL

The dog who is so angry he cannot move. He cannot eat. He cannot sleep. He can just barely growl. ...Bound so tightly with tension and anger, he approaches the state of rigor mortis.
pi_3199615
* kick

het komt zow weer

zondag 17 februari 2002 @ 20:23:19 #159
12888 Skull-splitter
pi_3199731
Ik ben al weg
  zondag 17 februari 2002 @ 20:52:29 #160
12888 Skull-splitter
pi_3200190
En het was weer extreem geweldig!
  zondag 17 februari 2002 @ 20:55:51 #161
22259 Fogerty
slapende account
pi_3200232
Ik vond het ook wel leuk. Ik vind wel dat Hans Teeuwen met kop en schouders boven de andere twee uitsteekt, vooral kwa mimiek.
Hieperdepiep hoera!
pi_3200286
hij was idd geweldig

"hij lijkt wel een buitenlander"

zondag 17 februari 2002 @ 21:00:52 #163
3155 MeneerTim
de verschrikkelijke.
pi_3200309
quote:
Op zondag 17 februari 2002 20:55 schreef Fogerty het volgende:
Ik vond het ook wel leuk. Ik vind wel dat Hans Teeuwen met kop en schouders boven de andere twee uitsteekt, vooral kwa mimiek.
Ja, hoewel Gummbah ook wel leuk is (zal ik het voor je vragen? DE WEEEEEEEEEEEEEEEEEG!). .

Deze aflevering vond ik erg sterk.

pi_3200691
Dat bandje!

zondag 17 februari 2002 @ 21:35:44 #165
20551 zodiaque
Epibreëer.
pi_3200918
quote:
Op zondag 17 februari 2002 21:23 schreef Meneer_Aart het volgende:
Dat bandje!

.
pi_3206789
Ik vond hem weer erg sterk. Vooral: "maar.. ik heet Johan" .."whatever.."
pi_3286354
Over twintig minuten de laatste aflevering.
  zondag 24 februari 2002 @ 20:28:32 #168
16149 -Sum-
pi_3286827
quote:
Op zondag 24 februari 2002 20:02 schreef Meneer_Aart het volgende:
Over twintig minuten de laatste aflevering.
pi_3287312
Gaan ze dan niet verder met een Duits team?
  zondag 24 februari 2002 @ 20:58:24 #170
20551 zodiaque
Epibreëer.
pi_3287342
Ik vond dit wel de beste aflevering.

Im Arsch!

pi_3287450
de vijf zieken
  zondag 24 februari 2002 @ 21:05:19 #172
1358 Xhorder
He's back...
pi_3287470
Ik vond hem eigenlijk helemaal niet goed, deze laatste keer... Alleen dat onuitgebrachte boeken stukje in het begin was wel tof..
... na vijf jaar
pi_3287477
'De vijf zieken' idd .

De stukjes achter de schermen vond ik ook best goed. Hoe ze Pieter Bouwman altijd weer manipuleren en hem overal de schuld van geven. En die sinistere muziek eronder.

zondag 24 februari 2002 @ 21:25:16 #174
16149 -Sum-
pi_3287816
vond het vanavond maaar half half
ik ben misschien wel bevooroordeeld, maar blijf Hans echt de beste vinden, met kop en schouders er boven uit
  zondag 24 februari 2002 @ 21:44:43 #175
12888 Skull-splitter
pi_3288159
quote:
Op zondag 24 februari 2002 20:58 schreef zodiaque het volgende:
Ik vond dit wel de beste aflevering.

Im Arsch!

Samen met de vijf, correctie, vier zieken een van de weinige grappen... Jammer dat ze er niet met een knaller uit gingen...
  zondag 24 februari 2002 @ 21:50:04 #176
22259 Fogerty
slapende account
pi_3288229
Ik moest om die dichtcursus ook wel lachen hoor Al was dat wel voornamelijk te danken aan Hans Teeuwen, die inderdaad wel de topper van het stel is

Ik had best meer afleveringen gewild (en baal dat ik het programma vorige week pas ontdekte )

Hieperdepiep hoera!
  zondag 24 februari 2002 @ 23:28:10 #177
11923 I.R.Baboon
pi_3289786
Ik ga voor de herhaling.
  maandag 25 februari 2002 @ 00:48:53 #178
13921 BdR
nu ook in ultra-lowres!
pi_3290593
"Ik ben niet echt groot geschapen, al vind ik zelf van wel"

whehehe

tv not rot brain..
  woensdag 17 juli 2002 @ 22:29:27 #179
11923 I.R.Baboon
pi_5056634
Ik zag dat bijna alle fragmenten nu online te vinden zijn. Ik zoek alleen nog het lied van "Gerard Reve is niet beter dan Hans Kazan" etc. etc. etc.

Weet iemand hoe dat heet?

pi_11602792
Sorry dat ik deze thread omhoog haal. Maar ik ben heel erg op zoek naar de videofragmenten van Poelmo, omdat ik veel gemist heb van deze show en maar een aflevering helemaal te zien. Help!
  Moderator zondag 6 juli 2003 @ 21:52:32 #181
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_11606124
quote:
Op zondag 6 juli 2003 19:38 schreef RiFF het volgende:
Sorry dat ik deze thread omhoog haal. Maar ik ben heel erg op zoek naar de videofragmenten van Poelmo, omdat ik veel gemist heb van deze show en maar een aflevering helemaal te zien. Help!
Die zul je hier niet vinden. Misschien even emailen naar de VPRO?
In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.
  zondag 6 juli 2003 @ 21:54:36 #182
11923 I.R.Baboon
pi_11606156
Video is nog steeds te koop bij de FRS hoor. En ik zag hem zelfs in de aanbieding liggen.
  dinsdag 14 december 2004 @ 12:07:15 #183
11923 I.R.Baboon
pi_23964016
Kut, zou het ooit nog op DVD uitkomen? Ik wil het graag thuis hebben staan, maar video is zo passé.
pi_23965770
misschien als de VHS verkoop goed loopt, maar iedereen zit op die DVDs te wachten natuurlijk.
  dinsdag 14 december 2004 @ 13:31:03 #185
11923 I.R.Baboon
pi_23965818
Ik heb de VPRO net maar een mailtje gestuurd, maar ik kan me niet indenken dat iemand poelmo nu nog op video gaat kopen (ik heb niet eens een videorecorder, en om die nou voor poelmo aan te schaffen is ook weer wat overdreven).
pi_24763013
nou ja, fuck de vpro met hun vhs banden, ik heb ze van internet geplukt.
  woensdag 26 januari 2005 @ 23:30:38 #187
11923 I.R.Baboon
pi_24770084
Ik hoorde van Bazyx ook al dat ze online te vinden zijn, dus dat ga ik mooi ook maar eens doen.

Ik ben in principe voor legale wegen, maar als men alleen op achterhaalde media uitbrengt wordt het mijn principes wel heel lastig gemaakt.
pi_32723791
zo hee ik ga morgen pieter bouwman interviewen
iemand nog leuke dingen om aan hem te vragen (waar's mama dan? heb ik al)
pi_32723972
quote:
Op donderdag 1 december 2005 12:55 schreef MadScientist het volgende:
Waarom heb jij geen vrienden?
underground forever baby
pi_32732816
quote:
Ik vraag me af of hij eigenlijk zelf cabaretier is geweest in het verleden?!

Aangezien hij in Poelmo goed met Teeuwen mee kan en hem ook adviezen geeft/gaf voor zijn shows, zou hij zeker de potentie hebben.

Misschien is dat al bekend, maar iig. niet bij mij.

Komt Poelmo nog op DVD uit eigenlijk (misschien ook een goeie vraag)??
pi_32733692
hij is vanaf vrijwel het prille begin bij de Comedytrain actief geweest, dus niet echt shows maar meer stand-up dingen. Toentertijd was dat wel nieuw in Nederland stand-up. Maar daar zit ie al lang niet meer bij

Ik las ook ergens (hierboven misschien ergens) dat de VHS verkoop nogal tegenviel van Poelmo, dus dat er vandaar niet veel animo was om het op DVD uit te brengen... maar ik zal het hem vragen en vertellen dat er toch wel vraag naar is (ook omdat gewoon niemand meer trek heeft om nog VHS aan te schaffen)
pi_32734448
quote:
Op donderdag 1 december 2005 19:13 schreef MadScientist het volgende:

Ik las ook ergens (hierboven misschien ergens) dat de VHS verkoop nogal tegenviel van Poelmo, dus dat er vandaar niet veel animo was om het op DVD uit te brengen... maar ik zal het hem vragen en vertellen dat er toch wel vraag naar is (ook omdat gewoon niemand meer trek heeft om nog VHS aan te schaffen)
Laat ik het zo zeggen, als 'ie op DVD uitkomt zal ik 'em iig. kopen

Oh ja, nu Teeuwen als cabaratier (tijdelijk?) is gestopt, zijn er niet toevallig plannen om Mannen van de radio nieuw leven in te blazen??
pi_32734807
quote:
Op donderdag 1 december 2005 19:13 schreef MadScientist het volgende:
hij is vanaf vrijwel het prille begin bij de Comedytrain actief geweest, dus niet echt shows maar meer stand-up dingen. Toentertijd was dat wel nieuw in Nederland stand-up. Maar daar zit ie al lang niet meer bij

Waarom interview je hem eigenlijk? waarvoor?
underground forever baby
  donderdag 1 december 2005 @ 19:48:12 #194
10995 WasQ
Godmiljaar!!
pi_32734885
Shit, ik zag dit topic en kreeg meteen hoop op een nieuwe serie

Vraag maar aan Pieter of we nog wat van hem en Teeuwen / Gummbah kunnen verwachten... Maar ik neem aan dat je die vraag zelf ook al had
Doe maar jong ik heb toch geen muil!
  donderdag 1 december 2005 @ 20:32:12 #195
59590 Spleed
Kolensky drinking milk
pi_32736242
Gummbah Het eerste waar ik naar kijk in de Volkskrant iedere ochtend!
lief, saai & lui
pi_32736462
quote:
Op donderdag 1 december 2005 19:48 schreef WasQ het volgende:
Shit, ik zag dit topic en kreeg meteen hoop op een nieuwe serie
ik ook
en een dvd zou ik ook wel willen!
[████████████████████]100% Finished loading....
baggeraccount, slotje!
  donderdag 1 december 2005 @ 21:02:17 #197
11923 I.R.Baboon
pi_32737267
quote:
Ik ook. .
  vrijdag 2 december 2005 @ 00:08:17 #198
10995 WasQ
Godmiljaar!!
pi_32743498
quote:
Op donderdag 1 december 2005 20:32 schreef Spleed het volgende:
Gummbah Het eerste waar ik naar kijk in de Volkskrant iedere ochtend!
Same here! Gelukkig staat hij er weer een tijdje elke werkdag in, dat is lange tijd anders geweest!
Doe maar jong ik heb toch geen muil!
pi_32748007
Waar blijft die DVD?
pi_32753451
Gummbah is geweldig inderdaad, maar ik vond hem er bij Poelmo een beetje hulpeloos bijstaan.

Alleen dat stuk over niet verschenen boeken, met "Breien met gebalde vuist", was erg grappig.
pi_32755481
quote:
Op donderdag 1 december 2005 19:45 schreef Laton het volgende:
Waarom interview je hem eigenlijk? waarvoor?
Voor het dubbeldikke kerstnummer van het blaadje van mijn studentenvereniging. IR Baboon heeft Drs. P al geinterviewd
pi_32763615
nou het was heel tof! het interview krijgen jullie nooit te zien natuurlijk
maar ik kan wel zeggen dat de 3 heren van Poelmo zelf wel graag een DVD uitgave zouden zien. Ook omdat ze het toch nog anders willen monteren enzo....
  vrijdag 2 december 2005 @ 20:45:28 #203
11923 I.R.Baboon
pi_32764527
Absurdisme is iemand op een goede manier op het verkeerde been zetten, sprak het orakel.
pi_32765061
Absurdisme is normaal doen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')