quote:Ah, okay. Dan vraag ik me af hoeveel verschillende voorstellingen ze gemaakt hebben en hoe die verdeeld zijn over de televisie-uitzendingen.
Op maandag 04 februari 2002 17:50 schreef I.R.Baboon het volgende:
Dat bedoelde ik dus..
maar ik miste een leuk liedje
POELMO=COOL
het komt zow weer
"hij lijkt wel een buitenlander"
quote:Ja, hoewel Gummbah ook wel leuk is (zal ik het voor je vragen? DE WEEEEEEEEEEEEEEEEEG!).
Op zondag 17 februari 2002 20:55 schreef Fogerty het volgende:
Ik vond het ook wel leuk. Ik vind wel dat Hans Teeuwen met kop en schouders boven de andere twee uitsteekt, vooral kwa mimiek.
Deze aflevering vond ik erg sterk.
quote:
Op zondag 17 februari 2002 21:23 schreef Meneer_Aart het volgende:
Dat bandje!
![]()
![]()
quote:
Op zondag 24 februari 2002 20:02 schreef Meneer_Aart het volgende:
Over twintig minuten de laatste aflevering.
De stukjes achter de schermen vond ik ook best goed. Hoe ze Pieter Bouwman altijd weer manipuleren en hem overal de schuld van geven. En die sinistere muziek eronder.
quote:Samen met de vijf, correctie, vier zieken een van de weinige grappen... Jammer dat ze er niet met een knaller uit gingen...
Op zondag 24 februari 2002 20:58 schreef zodiaque het volgende:
Ik vond dit wel de beste aflevering.Im Arsch!
Ik had best meer afleveringen gewild (en baal dat ik het programma vorige week pas ontdekte
)
whehehe
Weet iemand hoe dat heet?
quote:Die zul je hier niet vinden. Misschien even emailen naar de VPRO?
Op zondag 6 juli 2003 19:38 schreef RiFF het volgende:
Sorry dat ik deze thread omhoog haal. Maar ik ben heel erg op zoek naar de videofragmenten van Poelmo, omdat ik veel gemist heb van deze show en maar een aflevering helemaal te zien. Help!
Waarom heb jij geen vrienden?quote:Op donderdag 1 december 2005 12:55 schreef MadScientist het volgende:
zo hee ik ga morgen pieter bouwman interviewen![]()
iemand nog leuke dingen om aan hem te vragen (waar's mama dan? heb ik al)
Ik vraag me af of hij eigenlijk zelf cabaretier is geweest in het verleden?!quote:Op donderdag 1 december 2005 12:55 schreef MadScientist het volgende:
iemand nog leuke dingen om aan hem te vragen (waar's mama dan? heb ik al)
Laat ik het zo zeggen, als 'ie op DVD uitkomt zal ik 'em iig. kopenquote:Op donderdag 1 december 2005 19:13 schreef MadScientist het volgende:
Ik las ook ergens (hierboven misschien ergens) dat de VHS verkoop nogal tegenviel van Poelmo, dus dat er vandaar niet veel animo was om het op DVD uit te brengen... maar ik zal het hem vragen en vertellen dat er toch wel vraag naar is (ook omdat gewoon niemand meer trek heeft om nog VHS aan te schaffen)
Waarom interview je hem eigenlijk? waarvoor?quote:Op donderdag 1 december 2005 19:13 schreef MadScientist het volgende:
hij is vanaf vrijwel het prille begin bij de Comedytrain actief geweest, dus niet echt shows maar meer stand-up dingen. Toentertijd was dat wel nieuw in Nederland stand-up. Maar daar zit ie al lang niet meer bij
Ik las ook ergens (hierboven misschien ergens) dat de VHS verkoop nogal tegenviel van Poelmo, dus dat er vandaar niet veel animo was om het op DVD uit te brengen... maar ik zal het hem vragen en vertellen dat er toch wel vraag naar is (ook omdat gewoon niemand meer trek heeft om nog VHS aan te schaffen)
ik ookquote:Op donderdag 1 december 2005 19:48 schreef WasQ het volgende:
Shit, ik zag dit topic en kreeg meteen hoop op een nieuwe serie
Ik ook.quote:Op donderdag 1 december 2005 12:55 schreef MadScientist het volgende:
Same here! Gelukkig staat hij er weer een tijdje elke werkdag in, dat is lange tijd anders geweest!quote:Op donderdag 1 december 2005 20:32 schreef Spleed het volgende:
Gummbah![]()
![]()
Het eerste waar ik naar kijk in de Volkskrant iedere ochtend!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |