Waarom heb jij geen vrienden?quote:Op donderdag 1 december 2005 12:55 schreef MadScientist het volgende:
zo hee ik ga morgen pieter bouwman interviewen![]()
iemand nog leuke dingen om aan hem te vragen (waar's mama dan? heb ik al)
Ik vraag me af of hij eigenlijk zelf cabaretier is geweest in het verleden?!quote:Op donderdag 1 december 2005 12:55 schreef MadScientist het volgende:
iemand nog leuke dingen om aan hem te vragen (waar's mama dan? heb ik al)
Laat ik het zo zeggen, als 'ie op DVD uitkomt zal ik 'em iig. kopenquote:Op donderdag 1 december 2005 19:13 schreef MadScientist het volgende:
Ik las ook ergens (hierboven misschien ergens) dat de VHS verkoop nogal tegenviel van Poelmo, dus dat er vandaar niet veel animo was om het op DVD uit te brengen... maar ik zal het hem vragen en vertellen dat er toch wel vraag naar is (ook omdat gewoon niemand meer trek heeft om nog VHS aan te schaffen)
Waarom interview je hem eigenlijk? waarvoor?quote:Op donderdag 1 december 2005 19:13 schreef MadScientist het volgende:
hij is vanaf vrijwel het prille begin bij de Comedytrain actief geweest, dus niet echt shows maar meer stand-up dingen. Toentertijd was dat wel nieuw in Nederland stand-up. Maar daar zit ie al lang niet meer bij
Ik las ook ergens (hierboven misschien ergens) dat de VHS verkoop nogal tegenviel van Poelmo, dus dat er vandaar niet veel animo was om het op DVD uit te brengen... maar ik zal het hem vragen en vertellen dat er toch wel vraag naar is (ook omdat gewoon niemand meer trek heeft om nog VHS aan te schaffen)
ik ookquote:Op donderdag 1 december 2005 19:48 schreef WasQ het volgende:
Shit, ik zag dit topic en kreeg meteen hoop op een nieuwe serie
Ik ook.quote:Op donderdag 1 december 2005 12:55 schreef MadScientist het volgende:
Same here! Gelukkig staat hij er weer een tijdje elke werkdag in, dat is lange tijd anders geweest!quote:Op donderdag 1 december 2005 20:32 schreef Spleed het volgende:
Gummbah![]()
![]()
Het eerste waar ik naar kijk in de Volkskrant iedere ochtend!
Voor het dubbeldikke kerstnummer van het blaadje van mijn studentenvereniging. IR Baboon heeft Drs. P al geinterviewdquote:Op donderdag 1 december 2005 19:45 schreef Laton het volgende:
Waarom interview je hem eigenlijk? waarvoor?![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |