abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_23965770
misschien als de VHS verkoop goed loopt, maar iedereen zit op die DVDs te wachten natuurlijk.
"As soon as the land of any country has all become private property, the landlords, like all other men, love to reap where they never sowed, and demand a rent even for its natural produce."
Das Kapital, Karl Marx Wealth of Nations, Adam Smith
  dinsdag 14 december 2004 @ 13:31:03 #185
11923 I.R.Baboon
Schaterlachend langs ravijnen.
pi_23965818
Ik heb de VPRO net maar een mailtje gestuurd, maar ik kan me niet indenken dat iemand poelmo nu nog op video gaat kopen (ik heb niet eens een videorecorder, en om die nou voor poelmo aan te schaffen is ook weer wat overdreven).
Het gaat slecht, verder gaat het goed.
pi_24763013
nou ja, fuck de vpro met hun vhs banden, ik heb ze van internet geplukt.
"As soon as the land of any country has all become private property, the landlords, like all other men, love to reap where they never sowed, and demand a rent even for its natural produce."
  woensdag 26 januari 2005 @ 23:30:38 #187
11923 I.R.Baboon
pi_24770084
Ik hoorde van Bazyx ook al dat ze online te vinden zijn, dus dat ga ik mooi ook maar eens doen.

Ik ben in principe voor legale wegen, maar als men alleen op achterhaalde media uitbrengt wordt het mijn principes wel heel lastig gemaakt.
pi_32723791
zo hee ik ga morgen pieter bouwman interviewen
iemand nog leuke dingen om aan hem te vragen (waar's mama dan? heb ik al)
pi_32723972
quote:
Op donderdag 1 december 2005 12:55 schreef MadScientist het volgende:
Waarom heb jij geen vrienden?
underground forever baby
pi_32732816
quote:
Ik vraag me af of hij eigenlijk zelf cabaretier is geweest in het verleden?!

Aangezien hij in Poelmo goed met Teeuwen mee kan en hem ook adviezen geeft/gaf voor zijn shows, zou hij zeker de potentie hebben.

Misschien is dat al bekend, maar iig. niet bij mij.

Komt Poelmo nog op DVD uit eigenlijk (misschien ook een goeie vraag)??
pi_32733692
hij is vanaf vrijwel het prille begin bij de Comedytrain actief geweest, dus niet echt shows maar meer stand-up dingen. Toentertijd was dat wel nieuw in Nederland stand-up. Maar daar zit ie al lang niet meer bij

Ik las ook ergens (hierboven misschien ergens) dat de VHS verkoop nogal tegenviel van Poelmo, dus dat er vandaar niet veel animo was om het op DVD uit te brengen... maar ik zal het hem vragen en vertellen dat er toch wel vraag naar is (ook omdat gewoon niemand meer trek heeft om nog VHS aan te schaffen)
pi_32734448
quote:
Op donderdag 1 december 2005 19:13 schreef MadScientist het volgende:

Ik las ook ergens (hierboven misschien ergens) dat de VHS verkoop nogal tegenviel van Poelmo, dus dat er vandaar niet veel animo was om het op DVD uit te brengen... maar ik zal het hem vragen en vertellen dat er toch wel vraag naar is (ook omdat gewoon niemand meer trek heeft om nog VHS aan te schaffen)
Laat ik het zo zeggen, als 'ie op DVD uitkomt zal ik 'em iig. kopen

Oh ja, nu Teeuwen als cabaratier (tijdelijk?) is gestopt, zijn er niet toevallig plannen om Mannen van de radio nieuw leven in te blazen??
pi_32734807
quote:
Op donderdag 1 december 2005 19:13 schreef MadScientist het volgende:
hij is vanaf vrijwel het prille begin bij de Comedytrain actief geweest, dus niet echt shows maar meer stand-up dingen. Toentertijd was dat wel nieuw in Nederland stand-up. Maar daar zit ie al lang niet meer bij

Waarom interview je hem eigenlijk? waarvoor?
underground forever baby
  donderdag 1 december 2005 @ 19:48:12 #194
10995 WasQ
Godmiljaar!!
pi_32734885
Shit, ik zag dit topic en kreeg meteen hoop op een nieuwe serie

Vraag maar aan Pieter of we nog wat van hem en Teeuwen / Gummbah kunnen verwachten... Maar ik neem aan dat je die vraag zelf ook al had
Doe maar jong ik heb toch geen muil!
  donderdag 1 december 2005 @ 20:32:12 #195
59590 Spleed
Kolensky drinking milk
pi_32736242
Gummbah Het eerste waar ik naar kijk in de Volkskrant iedere ochtend!
lief, saai & lui
pi_32736462
quote:
Op donderdag 1 december 2005 19:48 schreef WasQ het volgende:
Shit, ik zag dit topic en kreeg meteen hoop op een nieuwe serie
ik ook
en een dvd zou ik ook wel willen!
[████████████████████]100% Finished loading....
baggeraccount, slotje!
  donderdag 1 december 2005 @ 21:02:17 #197
11923 I.R.Baboon
pi_32737267
quote:
Ik ook. .
  vrijdag 2 december 2005 @ 00:08:17 #198
10995 WasQ
Godmiljaar!!
pi_32743498
quote:
Op donderdag 1 december 2005 20:32 schreef Spleed het volgende:
Gummbah Het eerste waar ik naar kijk in de Volkskrant iedere ochtend!
Same here! Gelukkig staat hij er weer een tijdje elke werkdag in, dat is lange tijd anders geweest!
Doe maar jong ik heb toch geen muil!
pi_32748007
Waar blijft die DVD?
pi_32753451
Gummbah is geweldig inderdaad, maar ik vond hem er bij Poelmo een beetje hulpeloos bijstaan.

Alleen dat stuk over niet verschenen boeken, met "Breien met gebalde vuist", was erg grappig.
pi_32755481
quote:
Op donderdag 1 december 2005 19:45 schreef Laton het volgende:
Waarom interview je hem eigenlijk? waarvoor?
Voor het dubbeldikke kerstnummer van het blaadje van mijn studentenvereniging. IR Baboon heeft Drs. P al geinterviewd
pi_32763615
nou het was heel tof! het interview krijgen jullie nooit te zien natuurlijk
maar ik kan wel zeggen dat de 3 heren van Poelmo zelf wel graag een DVD uitgave zouden zien. Ook omdat ze het toch nog anders willen monteren enzo....
  vrijdag 2 december 2005 @ 20:45:28 #203
11923 I.R.Baboon
pi_32764527
Absurdisme is iemand op een goede manier op het verkeerde been zetten, sprak het orakel.
pi_32765061
Absurdisme is normaal doen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')