ja dat dus, en dan met een tquote:Op maandag 9 oktober 2006 17:55 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Het enzym dat deze oxidatie-reactie versneld wordt inactief door de lage pH van de citroen.
dat zei de vraagsteller ook alquote:Op maandag 9 oktober 2006 17:55 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Het enzym dat deze oxidatie-reactie versneld wordt inactief door de lage pH van de citroen.
Als er een tweede plaats was kreeg jij hemquote:Op maandag 9 oktober 2006 17:51 schreef Jayhawk het volgende:
het gaat dus "roesten" omdat er oxidatie plaatsvind van bepaalde componenten in de appel
Johnson toch?quote:Op maandag 9 oktober 2006 17:56 schreef MaJo het volgende:
Waarom weten jullie dit soort dingen? Als er naar de opvolger van Kennedy wordt gevraagd weet bijna niemand het en dit dan welApart!
je moet even de juiste mensen erbij hebben zittenquote:Op maandag 9 oktober 2006 17:56 schreef MaJo het volgende:
Waarom weten jullie dit soort dingen? Als er naar de opvolger van Kennedy wordt gevraagd weet bijna niemand het en dit dan welApart!
Ach, ik weet volgens mij helemaal niks vandaagquote:Op maandag 9 oktober 2006 17:56 schreef MaJo het volgende:
Ik zat ook aardig in de richting, toch toch ??quote:Op maandag 9 oktober 2006 17:47 schreef erkel het volgende:
Door de zuurstof die erbij komt, zorgt voor een reactie en bij citroenen treedt er geen reactie op
Hoover?quote:Op maandag 9 oktober 2006 18:02 schreef MarkPeterse het volgende:
Wie was de voorganger van Roosevelt
Nee die kwam dus na Kennedyquote:Op maandag 9 oktober 2006 18:04 schreef Yurithemaster het volgende:
Johnson
Dat zou dan voor Theodore gelden en niet voor F.D. Rooseveltquote:Op maandag 9 oktober 2006 18:03 schreef MarkPeterse het volgende:
Volgens mij niet, maar ik zou om eerlijk te zijn niet weten wie de voorganger van de eerste Roosevelt is
Correct! En ik heb op wikipedia opgezocht dat de voorganger van Theo Roosevelt McKinley wasquote:
quote:Op maandag 9 oktober 2006 18:05 schreef MarkPeterse het volgende:
[..]
Correct! En ik heb op wikipedia opgezocht dat de voorganger van Roosevelt1 McKinley was
Bolkesteijn +1
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |