erm, ik kan mij van dat gebeuren in belgië tijdje terug herinneren dat een paar polen voor noordafrikanen werden aangezien dus dat zegt feitelijk weinigquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 10:27 schreef SteveBallmer het volgende:
[..]
Ooggetuigen.
Het meisje dat buiten door hem is bedreigd zei dat ook.
Het was een Eskimo.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 10:32 schreef moussie het volgende:
erm, ik kan mij van dat gebeuren in belgië tijdje terug herinneren dat een paar polen voor noordafrikanen werden aangezien dus dat zegt feitelijk weinig
Ik zei behalve.. dat betekend dat gekke mensen ook rechts kunnen zijn. Ik heb wel een idee hoe jij stemt en denkt. Daarom zei ik het.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 10:22 schreef moussie het volgende:
[..]
je verwart begrip met afkeer voor conclusies trekken voor je de feiten kent .. en daar heeft een meerderheid hier nogal een handje van .. zoals gezegd, tegengas ..
en dat in het bold . je weet dus ook al hoe dat persoon stemt/denkt ?
of is een gestoord iemand per definitie links of zo ?
je voorbeeld is vrij onwaarschijnlijk omdat ik mijn kids altijd al verboden heb om tegen deuren ed aan te schieten maar for arguements sake .. als die man er alles aan heeft gedaan om het te laten stoppen, bij mij geweest, de politie gebeld etc en die ettertjes van mij blijven maar doorgaan .. ja, dan heb ik daar idd tot bepaalde hoogte begrip voor, dan begrijp ik zijn "motivatie" om tot zo'n daad over te gaan ..
neemt niet weg dat ik de daad op zich zou afkeuren
maar neem nou mijn reactie op dit fictieve gebeuren .. stel je voor ik ga over de rooie en doe die man wat aan, ik neem het recht in eigen hand, wat zeggen jullie dan over mij .. heb ik per definitie gelijk of juist niet .. ?
of is dat misschien afhankelijk van de voorgeschiedenis, als die man migraine heeft en wel 100 keer gevraagd heeft ermee te kappen, is het dan niet een beetje eigen schuld van die bloedjes van me, zo moeilijk als het ook is om dat zo te zien ?
So what?quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 10:18 schreef N.icka het volgende:
[..]
Ze zeiden gisteren op het journaal dat het een Marokkaanse man was
nou dan zou je dit jaar versteld staan, ik zit zowaar serieus te overwegen om op de christenunie te stemmen en dat terwijl ik niet gelovig benquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 10:39 schreef niet_links het volgende:
Ik zei behalve.. dat betekend dat gekke mensen ook rechts kunnen zijn. Ik heb wel een idee hoe jij stemt en denkt. Daarom zei ik het.
ik ben wat jaartjes ouder, misschien dat dat verschil uitmaakt, stukje levenservaring .. ?quote:IK vind het onbegrijpelijk hoe iemand doelbewust mensen kan neersteken. Wapens pak je niet en gebruik je niet. Slaan vind ik ook al te ver gaan maar dat is wat minder erg. Zoals ik al zei ik heb ervaring met ambtenaren van de IND.. dat zjin ook vervelende mensen.
Ik denk dat ik qua levenservaring genoeg heb meegemaakt. Ik heb ook genoeg problemen gehad, waarbij je rustig moest blijven. Scheiding.. vrouw die geweldadig was maar die je dus niet mocht aanraken want ja grote sterke man versus kleine vrouw. Wie zouden ze nu geloven he (en dan ik mn huis uit gezet worden). Dus kom niet aan met je levenservaring zonder dat je weet met wie je praat.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 11:08 schreef moussie het volgende:
[..]
nou dan zou je dit jaar versteld staan, ik zit zowaar serieus te overwegen om op de christenunie te stemmen en dat terwijl ik niet gelovig ben
[..]
ik ben wat jaartjes ouder, misschien dat dat verschil uitmaakt, stukje levenservaring .. ?
het is een hoofdstuk dat ik liever gemist zou hebben, daar niet van, maar het bestaat, een menselijke geest kan breken .. ook de jouwe ..
Ja, want als een Marokkaan zoiets heeft gedaan is het geen daad van een individu meer, nee, dan komt het door zijn (achterlijke) geloof, de slechte opvoeding, de agressie van Noord-Afrikanen, de bakker die geen stokbrood meer verkoopt en de trots.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 11:25 schreef MaJo het volgende:
Ik snap niet waarom de toevoeging dat hij Marokkaans is moet worden gedaan? Verandert dit iets aan de misdaad die hij heeft begaan?
houd er dan zelf nu ook over op.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 11:25 schreef MaJo het volgende:
Ik snap niet waarom de toevoeging dat hij Marokkaans is moet worden gedaan? Verandert dit iets aan de misdaad die hij heeft begaan?
er stond een vraagteken aan het eind van die zin, wellicht gemist en zo ja, waarom ?quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 11:16 schreef niet_links het volgende:
Ik denk dat ik qua levenservaring genoeg heb meegemaakt. Ik heb ook genoeg problemen gehad, waarbij je rustig moest blijven. Scheiding.. vrouw die geweldadig was maar die je dus niet mocht aanraken want ja grote sterke man versus kleine vrouw. Wie zouden ze nu geloven he (en dan ik mn huis uit gezet worden). Dus kom niet aan met je levenservaring zonder dat je weet met wie je praat.
het is dan ook dat gedeelte wat me tegenhoud, dat gelovige .. voor de rest kan ik me wel vinden in veel standpuntenquote:Ok dat van christenunie had ik niet verwacht.. ik probeer juist op partjien te stemmen die geloof wat proberen in te dammen. Mensen moeten voor zichzelf geloven.
Typisch een vrouwenreactie, het is de 1ste keer dat hij er over begint!quote:
Nee, dat verandert er niets aan. Maar wordt het verzwegen, dan wordt er door Marokkanen maar graag gekankerd op criminele Nederlanders.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 11:25 schreef MaJo het volgende:
quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 11:28 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ja, want als een Marokkaan zoiets heeft gedaan is het geen daad van een individue meer, nee, dan komt het door zijn (achterlijke) geloof, de slechte opvoeding, de agressie van Noord-Afrikanen, de bakker die geen stokbrood meer verkoopt en de trots.²
Wel meer dan dat.quote:Op maandag 9 oktober 2006 17:20 schreef -skippybal- het volgende:
A-sociaal hoor...
Sorry hoor, maar er is NIETS wat dit kan rechtvaardigen.quote:Op maandag 9 oktober 2006 17:34 schreef longinus het volgende:
Zolang de sociale dienst asociaal bezig is kan je dit verwachten, sommige mensen worden door die gasten als minderwaardig behandeld en dan kan het wel eens uit de hand lopen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |