Hou toch op manquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 12:30 schreef -scorpione- het volgende:
[..]
Mensen worden in de huidige samenleving meer en meer tot wanhoop gedreven. Je moet als maatschappij niet gaan miepen als er dan mensen over de schreef gaan. Vergelijk het met treiteren op de basissschool, op een gegeven moment kan het gepeste kind terugslaan en meestal gaat dat niet zachtzinnig. Moet je dan al die pesters beteuterd zien staan van 'ja maar dat wilden we niet'. Prima, dan had je niet moeten pesten.
Individuen maken beslissingen, maar je kunt niet zomaar de sociale context uitvlakken, je krijgt zoveel invloeden van buiten dat wil je niet weten. De vraag is zelfs of je soms wel beslissingen neemt of dat de omgeving die voor je neemt.
Ja, door ontslag te nemen of niet. Maar iemand moet het werk doen. De medewerkers mogen niet zomaar een uitkering verstrekken aan iemand die er geen recht op heeft. Of ze het nu eens zijn met die regel of niet. Het mag niet.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 13:02 schreef -scorpione- het volgende:
[..]
En daar verschillen we dus van inzicht. Ik vind namelijk dat je hier wel zelf kunt beslissen of je het beleid gaat uitvoeren en uitdragen of niet.
Je doet nou net of er soort NSB-ers bij die instanties werken, je hebt echt geen idee man.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 13:02 schreef -scorpione- het volgende:
[..]
En daar verschillen we dus van inzicht. Ik vind namelijk dat je hier wel zelf kunt beslissen of je het beleid gaat uitvoeren en uitdragen of niet.
Goh, ik schrik ervan dat ik het ergens met je over eens ben. Komt niet zo vaak voor.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 13:05 schreef SCH het volgende:
[..]
Hou toch op man
Je mag nooit naar dit soort middelen, naar wapens grijpen. Daar is geen enkele rechtvaardiging voor. Bovendien voeren de medewerkers gewoon het beleid uit dat door hun meerderen en de politiek is vastgesteld. Van directiewege zijn de omgangsvormen vrij strikt beschreven en is het echt niet langer toegestaan om al te medelevend te doen.
Maar los daarvan: ik schrik er echt van dat mensen hier uberhaupt iets relativerends over dit soort geweld durven te zeggen. Plaatsvervangende schaamte.
Inderdaad, minstens de Stasi. Het is werkelijk van een simpelheid..quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 13:06 schreef SCH het volgende:
Je doet nou net of er soort NSB-ers bij die instanties werken, je hebt echt geen idee man.
Zullen we het leger en de politie dan ook maar afschaffen?quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 13:05 schreef SCH het volgende:
Je mag nooit naar dit soort middelen, naar wapens grijpen.
Effe alle NSB'ers over één kam scheren.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 13:06 schreef SCH het volgende:
[..]
Je doet nou net of er soort NSB-ers bij die instanties werken, je hebt echt geen idee man.
Ik ben niet degene die hierboven roept dat de werknemers het beleid maar uit te voeren hebben volgens de regeltjes. Dus eigenlijk maakt je je bondgenoten dit verwijt. Ga zo doorquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 13:09 schreef SteveBallmer het volgende:
[..]
Inderdaad, minstens de Stasi. Het is werkelijk van een simpelheid..
ik denk dat diegene die hier geeen idee heeft jij bent .. je hebt er van die figuren tussen zitten die je zo een baantje op cuba zou aanbieden ..quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 13:06 schreef SCH het volgende:
domme opmerkingquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 13:14 schreef -scorpione- het volgende:
[..]
Zullen we het leger en de politie dan ook maar afschaffen?![]()
quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 13:14 schreef -scorpione- het volgende:
[..]
Zullen we het leger en de politie dan ook maar afschaffen?![]()
Ja tuurlijk vertel mij wat, maar die heb je bij Telfort ook - ook maar met een mes naar binnen rennen dan?quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 13:15 schreef moussie het volgende:
[..]
ik denk dat diegene die hier geeen idee heeft jij bent .. je hebt er van die figuren tussen zitten die je zo een baantje op cuba zou aanbieden ..
en het ergste zijn die mutsen aan de telefoon, vaak uitzendkrachten met een air dat je werkelijk tot aan de rand van de waanzin kan drijven
Niet de eerste en vast ook niet de laatste.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 13:15 schreef milagro het volgende:
domme opmerking
Anders verandert er nooit iets...quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 13:17 schreef SCH het volgende:
[..]
Ja tuurlijk vertel mij wat, maar die heb je bij Telfort ook - ook maar met een mes naar binnen rennen dan?
Allemaal heel logisch en begrijpelijk want ze hebben het uitgelokt. Hadden ze maar niet bij de soos moeten werken.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 13:17 schreef SCH het volgende:
ook maar met een mes naar binnen rennen dan?
oh, dus als ze je telefoon gaan afsluiten heb je geen eten meer, kan je je rekeningen niet meer betalen, raak je je huis kwijt ?quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 13:17 schreef SCH het volgende:
[..]
Ja tuurlijk vertel mij wat, maar die heb je bij Telfort ook - ook maar met een mes naar binnen rennen dan?
ja en ?quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 13:15 schreef moussie het volgende:
[..]
ik denk dat diegene die hier geeen idee heeft jij bent .. je hebt er van die figuren tussen zitten die je zo een baantje op cuba zou aanbieden ..
en het ergste zijn die mutsen aan de telefoon, vaak uitzendkrachten met een air dat je werkelijk tot aan de rand van de waanzin kan drijven
Die gebruiken regelmatig geweld, dus zo taboeloos is geweld gebruiken niet.quote:
Een mes pakken is rigoreus, dat klopt, en vaak bedenk je je ook wel even. Maar dat pleit niet de organisatie vrij die je tot deze gedachten heeft gedreven.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 13:22 schreef milagro het volgende:
[..]
ja en ?
dan ga je met een mes naar het CWI en steekt de eerste de beste maar neer?
wat een larie, zeg
ik heb zelf het meer dan eens aan de stok gehad met het UWV en ja ik ging ook flippen, maar dan wel verbaal en dat mens bleef ijzig kalm en dat maakte me nog kwader, en toen kwamen de tranen ( ja ik ben een vrouw, he) en smeet ik de haak op de telefoon, om vervolgens een mes te pakken.... oh nee, om vervolgens mijn pa te bellen en al mijn frustraties op zijn schoot te gooien.
dat mens, hoe irritant ze ook was, doet gewoon haar werk, ze moet streng zijn en zich niet laten leiden door mijn tranen en weetikwat.
er bellen wel 100 milagro's op een dag, en allemaal hebben ze een zielig verhaal, soms terecht (zoals bij mij uiteraard) en soms niet... ze kunnen eenvoudig niet anders dan 1 lijn trekken.
de frustraties, hoe je die uit , zijn ten alle tijden voor EIGEN rekening, nooit kan je buitenproportioneel geweld vergoeilijken, er zijn tig 'normale' manieren om je gram te halen, en daar hoort een mes door een keel raggen dus NIET bij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |