abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_48675776
Antioxidanten. Eet elke dag een pot vitamine C leeg, vol met antioxidanten. Je krijgt alleen wel nierstenen daarna.
Net wat je wilt he?

Of emigreer naar Japan, daar worden ze 120. Maar of ze er ook jonger uitzien weet ik eigenlijk niet.
  dinsdag 24 april 2007 @ 18:10:09 #202
176844 Liebe
scheisse passiert
pi_48676181
Krijg acne, dan krijg je laat rimpels.

Nee maar gewoon gezond leven, niet roken, genoeg groente en fruit, bescherming tegen overmatig zonnen, veel seks .

Enne, je bent zo oud als je je voelt he
Hé meid, hé gozer, dat jij een minderwaardigheidscomplex hebt betekent nog niet dat je niet dom en lelijk bent.
pi_48683621
quote:
Op dinsdag 24 april 2007 17:32 schreef roosjeroosje1988 het volgende:

[..]

Maar zijn er dan geen speciale dingen die je kunt eten die echt extreem gezond zijn op die manier?
Veel groente en fruit. Veel water drinken. Veel vezels eten.

Ik probeer de laatste tijd meer te letten wat om ik eet (nouja eigenlijk wat ik niet eet aan snoep etc). Is nog verdomd lastig zeg haha
pi_48685481
quote:
Op dinsdag 20 februari 2007 16:10 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
En er bestond toch ooit een programma van hoe je je echte leeftijd kan verlagen? Ik heb daar volgens mij wel eens iets van gezien in een flits maar wanneer komt dat programma eigenlijk?
Kijk uit man dalijk zit je in de min.
pi_48690592
quote:
Op maandag 9 oktober 2006 16:17 schreef melanie_the_miss het volgende:

[..]

Mijn eigen conclusie.
Heb heel veel op bejaardetehuizen gelopen en alle dames die er nog sprankelijk uitzagen hadden nog nooit creme makeup of andere zooi gebruikt.
Ik moet eerlijk zeggen dat ik het zelf wel gebruik maar het zet je aan het denken
Ha! Ik heb die theorie al jaren. Ik gebruik zelden creme. Alleen als ik echt met m'n kop in de zon heb gezeten, (wat ik trouwens ook nauwelijks doe) of als het extreem vriest. Je huid wordt nl. enorm lui van die creme. Ik merkte dat toen ik toen ik een jaar of 20 was heel veel labello op m'n lippen smeerde omdat het net lipgloss leek. Toen ik het een keer een paar dagen niet opdeed, kreeg ik direct hele ruwe lippen. Volgens mij werkt het hetzelfde met je huid. Dus óf je smeert heel veel en vaak zodat het niet uitmaakt of je huid lui is, of je doet zoals ik en dat is: nauwelijks creme. (behalve dus als je met je snoet de zon in gaat)
pi_48721873
Ik zie nu op tv dat 20% van de rimpels die je krijgt genetisch is en 80% 'environmental'.
Je kunt dus heel veel doen om rimpels te voorkomen....advies was ook: niet roken, veel water drinken en el-ke dag van het jaar een creme met factor 15 opsmeren. In de zomer sunblock gebruiken.
  woensdag 25 april 2007 @ 22:17:59 #207
157031 roosjeroosje1988
viesdik/lelijk/daddy-issues
pi_48722047
quote:
Op woensdag 25 april 2007 22:14 schreef cinnamongirl het volgende:
Ik zie nu op tv dat 20% van de rimpels die je krijgt genetisch is en 80% 'environmental'.
Je kunt dus heel veel doen om rimpels te voorkomen....advies was ook: niet roken, veel water drinken en el-ke dag van het jaar een creme met factor 15 opsmeren. In de zomer sunblock gebruiken.
Jeetje ik gebruik nooit iets, ik verbrand ook altijd. Ik heb ook pas voor het eerst zonnebrand gekocht en ik denk dat ik daar morgen aan ga beginnen. Ik lust alleen geen water. En waar koop je dat sunblock eigenlijk precies?
  woensdag 25 april 2007 @ 22:19:56 #208
157031 roosjeroosje1988
pi_48722160
quote:
Op woensdag 25 april 2007 00:30 schreef conleche het volgende:

[..]

Ha! Ik heb die theorie al jaren. Ik gebruik zelden creme. Alleen als ik echt met m'n kop in de zon heb gezeten, (wat ik trouwens ook nauwelijks doe) of als het extreem vriest. Je huid wordt nl. enorm lui van die creme. Ik merkte dat toen ik toen ik een jaar of 20 was heel veel labello op m'n lippen smeerde omdat het net lipgloss leek. Toen ik het een keer een paar dagen niet opdeed, kreeg ik direct hele ruwe lippen. Volgens mij werkt het hetzelfde met je huid. Dus óf je smeert heel veel en vaak zodat het niet uitmaakt of je huid lui is, of je doet zoals ik en dat is: nauwelijks creme. (behalve dus als je met je snoet de zon in gaat)
Jeetje moet ik nu wel of niet iets gaan gebruiken?
  woensdag 25 april 2007 @ 22:24:28 #209
157031 roosjeroosje1988
pi_48722383
Ik had trouwens zonnebrand Solar Expertise (L'Oréal) factor 30 gekocht. Kan die voor 'de theorie' zeg maar?
pi_48724781
Iedereen lust water, alleen ben je het in het begin niet gewend. Ik kan zonder moeite een liter water achterover gieten binnen een minuut, koud water is echt lekker!

Maar begin gewoon met wat minder dan.
pi_48726293
Ik gebruik de laatste tijd veel liever gewoon hydraterende creme en dan worden mijn lippen van droog weer accuut mooi soepel en voelen happy aan.
Labello hydrateert namelijk niet. Creme wel.
Lippenbalsem is alleen maar bescherming tegen het uitdrogen. Dus wie droge lippen krijgt van het stoppen met smeren doet iets fout of heeft iets fout in de omgeving. (Vast de cv...die is bijna altijd schuldig)

Ik vind niet dat je te vroeg kan beginnen met jezelf jong houden. Alleen kun je wel beter zo lang mogelijk de chemicalien uitstellen want die zijn niet zo gezond en gezond is waar het om draait he.

Enne elke dag cacao want cacao is gezond!....met mate..
---Grtz---------Spacehamster-->
Waarschuwing: Posts van deze user kunnen een hoog gehalte aan cynisme bevatten.
pi_48727891
Ik zit nooit in de volle zon, meestal onder een parasol en ik doe niet aan zonnebanken, dat is heel slecht voor je huid en je krijgt er rimpels van. Goed insmeren met de hoogste factor. Niet roken en gezond eten veel groente fruit en vitamine C. Water drinken, sporten en heel veel lachen en positieve mensen om je heen helpen allemaal om er jaaaren jonger uit te blijven zien. Verder is het ook erfelijk bepaald of je erg gerimpeld oud wordt.
  Admin donderdag 26 april 2007 @ 08:00:35 #213
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_48727973
quote:
Op woensdag 25 april 2007 22:14 schreef cinnamongirl het volgende:
Ik doe toch alles wat God verboden heeft, je kent m'n leeftijd, en het valt me alles mee
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  Admin donderdag 26 april 2007 @ 08:05:24 #214
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_48728019
quote:
Op zaterdag 10 februari 2007 17:01 schreef pcbkb het volgende:
Tomaten in de vorm van puree werken het beste.
Zonnebrand die je voor je 15e jaar opgelopen hebt weegt het zwaarst qua huidbeschadiging in de toekomst. Ze hadden in Australie onderzoek gedaan en daar bleek uit dat westerlingen die na hun 15e jaar naar Australie verhuisd waren minder kans hadden om huidkanker te ontwikkelen dan westerlingen die er eerder heen verhuisd waren of er geboren waren. Of het qua vroegtijdige rimpelvorming wat uit maakt weet ik niet
Ik zie iedere keer Australië voorbij komen, houden we er even rekening mee dat Australië een land is dat enorm te lijden heeft onder de verminderde Ozon-laag?
Dus misschien is dit voorbeeld extreem gekozen.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

pi_48728189
quote:
Op donderdag 26 april 2007 08:00 schreef yvonne het volgende:

[..]

Ik doe toch alles wat God verboden heeft, je kent m'n leeftijd, en het valt me alles mee
Goeie genen
pi_48728207
quote:
Op woensdag 25 april 2007 22:24 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Ik had trouwens zonnebrand Solar Expertise (L'Oréal) factor 30 gekocht. Kan die voor 'de theorie' zeg maar?
Lijkt me een goed begin. Ik gebruik dagelijks Oil of Olaz Complete dagcreme, daar zit een factor 15 in. Die kost maar een tientje en ik doe 3,4 maanden met een flesje.
En als de zon schijnt gebruik ik Solar Expertise voor het gezicht, factor 50.
Maare, je moet er niet paniekerig over doen, ik vergeet het ook weleens, geen man overboord. En ik heb trouwens een hele lichte huid met sproeten die al na 5 mins in de zon verbrandt. Dus ik moet wel.
  Admin donderdag 26 april 2007 @ 08:26:16 #217
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_48728235
quote:
Op donderdag 26 april 2007 08:22 schreef cinnamongirl het volgende:

[..]

Goeie genen
Je hoort mij niet klagen

Maar ff iets anders, er zijn een hele tijd mooie dames op tv geweest als presentatrice, zangeressen etc etc,
bv Astrid Joosten om maar een te noemen, en als vrouw ben je vals genoeg om te kijken wanneer die nou eindelijk eens rimpels kregen, en sindsdien ben ik er vaker op gaan letten, maar tv mensen hebben toch flinke rimpels zo rond de 35.
Iets zegt me dat dat felle licht en de make-up niet echt goed is voor je huid.

Admin donderdag 26 april 2007 @ 08:27:02 #218
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_48728245
quote:
Op donderdag 26 april 2007 08:24 schreef cinnamongirl het volgende:

[..]

Lijkt me een goed begin. Ik gebruik dagelijks Oil of Olaz Complete dagcreme, daar zit een factor 15 in.
Maare, je moet er niet paniekerig over doen, ik vergeet het ook weleens, geen man overboord. En ik heb trouwens een hele lichte huid met sproeten die al na 5 mins in de zon verbrandt. Dus ik moet wel.
Zie zonnebrandtopic, rennen, Zeeman, 3,99

pi_48728576
Weet iemand nog een goede dagcreme met beschermingsfactor die écht NIET vet is? Ik wil namelijk ook een creme met spf, maar het moet een creme zijn voor de vette huid, want anders ben ik net een biljartbal zo glimmend.
pi_48728896
mijn dagcreme , van louis widmer, bevat een uv 6 filter en is een fluide dus geen creme en trekt dus snel in.
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  donderdag 26 april 2007 @ 09:13:50 #221
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_48728920
quote:
Op donderdag 26 april 2007 08:51 schreef Plukie86 het volgende:
Weet iemand nog een goede dagcreme met beschermingsfactor die écht NIET vet is? Ik wil namelijk ook een creme met spf, maar het moet een creme zijn voor de vette huid, want anders ben ik net een biljartbal zo glimmend.
Oil of Olaz Complete dus. Dat is geen creme maar meer een fluide. SPF 15. Kost nog geen tientje. Absoluut niet vettig.
pi_48729898
Op de site van Olaz hebben ze het over 'klassieke versorging'
pi_48730257
quote:
Op donderdag 26 april 2007 08:51 schreef Plukie86 het volgende:
Het schijnt dat die van Vichy matterend zijn...
  donderdag 26 april 2007 @ 17:51:40 #224
157031 roosjeroosje1988
pi_48745802
quote:
Op donderdag 26 april 2007 08:24 schreef cinnamongirl het volgende:

[..]

Lijkt me een goed begin. Ik gebruik dagelijks Oil of Olaz Complete dagcreme, daar zit een factor 15 in. Die kost maar een tientje en ik doe 3,4 maanden met een flesje.
Ja maar ik wil niet voor altijd heel veel moeten smeren. Het is volgens die therorie toch 'niets' of 'veel'? Maar aangezien ik niet nog meer huidbeschadiging wil heb ik dus die zonnebrandcreme gekocht. En omdat er in die zonnebrandcreme toevallig zeg maar 'meer' zit zit ik dan voor altijd vast aan cremes?
  donderdag 26 april 2007 @ 18:01:36 #225
157031 roosjeroosje1988
pi_48746122
quote:
Op woensdag 25 april 2007 00:30 schreef conleche het volgende:

[..]

Ik smeer dan liever nauwelijks creme want dat scheelt veel gedoe en geld, en als je voor heel veel smeren kiest, en het een keer vergeet kan het misschien wel kwaad en als je nauwelijks smeert kan je het ook niet vergeten. Maar waarom smeren mensen dan cremes vraag ik me af? Dan kan je het toch net zo goed niet doen als je het volgens die theorie bekijkt? Of zie ik het nu verkeerd?
pi_48749165
quote:
Op donderdag 26 april 2007 18:01 schreef roosjeroosje1988 het volgende:

[..]

Ik smeer dan liever nauwelijks creme want dat scheelt veel gedoe en geld, en als je voor heel veel smeren kiest, en het een keer vergeet kan het misschien wel kwaad en als je nauwelijks smeert kan je het ook niet vergeten. Maar waarom smeren mensen dan cremes vraag ik me af? Dan kan je het toch net zo goed niet doen als je het volgens die theorie bekijkt? Of zie ik het nu verkeerd?
Nou ja de creme-fabrikanten hebben natuurlijk liever dat je wél smeert....Nee serieus, een vriendin van mij smeert echt de hele dag de duurste cremes en die heeft net als ik nog weinig rimpels, maar ze heeft dus altijd een glimmende kop! Misschien krijg ik over 10 jaar spijt, maar voorlopig ben ik 38 en heb geen rimpels. Behalve als ik lach zie je een beetje rimpeltjes bij mijn ogen, maar als ik niet lach zijn ze weer weg.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')