abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_42516622
quote:
Op maandag 9 oktober 2006 15:45 schreef ThaGuitarmaistro het volgende:

[..]

Zoooo!! Dan ben jij vast heel stoer.

Kijk over een jaar of 10 nog maar eens in de spiegel
ach,.. tegen die tijd heb ik gewoon een baan, huis, hypotheek en ben ik jan met de pet die geen tijd / ruimte heeft voor ongezonde zaken.

Maar die wel kan zeggen dat ie heeft geleefd in z'n studententijd.
Kom ook eens spammen in mijn fotoboek :') **En ja, ik zie er goed uit dat hoef je niet nog eens te vermelden! ** ( hihi )
pi_42516684
quote:
Op maandag 9 oktober 2006 17:23 schreef roosjeroosje1988 het volgende:

[..]

Jeetje als ik dat allemaal zo lees. Zou er veel schade zijn bij mij? (Die bijna 18 jaar dat ik dus altijd als het mooi weer was buiten de hele dag onbeschermd in de zon heb gelegen?) Ik baal er echt van dat het niet terug te draaien valt.
Ik neem aan dat je moeder je als kind wel altijd heeft ingesmeerd, dat doen de meeste moeders.
En van die paar prutszomers die we hebben in Nederland zal je ook niet snel huidkanker krijgen als je je een paar keer niet insmeert. Maar het is wel iets om rekening mee te houden om het te voorkomen. Smeren is niet zoveel werk.
There is no love sincerer than the love of food.
pi_42516690
quote:
Op maandag 9 oktober 2006 17:16 schreef DDM het volgende:

[..]

Misschien hebben ze daarom het begrip controlegroep uitgevonden!?
Tja, controlegroep waarvan men van te voren al weet dat ze erg gaan rimpelen op later leeftijd of juist niet
dankzij de genen?
Mijn zus en ik, ik rimpel niet mijn zus wel, mijn zus met 26 jaar helemaal grijs, ik met 44 nog steeds niet.
Wie van de 2 moeten ze dan hebben om een goed onderzoek te kunnen doen?
Zelfde ouders, voorouders etc etc.
En we hebben alletwee lekker liggen zonnen. Maar ik veel en veel meer als mijn zus.

Uhm... wie is dan geschikt en kan men na onderzoek zeggen, ja we hebben gelijk het komt hoofdzakelijk
door de zon of juist niet?????

Of zijn we alletwee niet geschikt om te testen omdat we niet passen in het onderzoek?

Als ze ons alletwee hadden genomen 20 jaar geleden als testpersonen zou er van de bewering dat
zon je snel rimpelig maakt niets meer over blijven.
Nu 20 jaar later, zus rimpels en ik niet dus zou het advies zijn: veel zonnen blijf je jong bij!!!

Dus ze controleren zich maar een ongeluk, ze kunnen er geen logische conclusie uit trekken volgens
mij. Zon maakt je huid droog dat is het enige wat ik logisch vindt, invetten daarna en klaar is kees.
pi_42516759
Weinig transvetzuren is ook een goede denk, wat een troep is dat. Sowieso alle kunstmatige suikers en vetten vermijden lijkt me verstandig.
  maandag 9 oktober 2006 @ 17:50:55 #55
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_42516910
quote:
Op maandag 9 oktober 2006 16:22 schreef melanie_the_miss het volgende:

[..]

Misschien als je je kop vol vaseliene smeert dat dat wat tegenhoud maar die dag cremetjes is allen onnatuurlijk en verziekt je eigen huidsysteem.
ook crap; gewoon simpele nivea is 1 van de allerbeste dagcreme's. Volgens een consumentenonderzoek staat deze zelfs gelijk aan La Mer a 135 euro per miniscul potje.
En wie in is voor een geniale tip van flip: Ik smeer mijn smoel gewoon in met baby zonnemelk. ( dus geen creme, maar de melk! )
Deze is vrij van allerhande troep, heeft een flink UV block en hydrateert geniaal.
Mijn oma deed het, mijn moeder ook..en ik zal het mijn dochter ook aansmeren. We hebben alledrie een vrijwel rimpelloze huid! ( natuurlijk ook een beetje genetica he )
  maandag 9 oktober 2006 @ 18:12:15 #56
152738 KingKullWarriorKing
romantically challenged
pi_42517658
quote:
Op maandag 9 oktober 2006 17:23 schreef roosjeroosje1988 het volgende:

[..]

Jeetje als ik dat allemaal zo lees. Zou er veel schade zijn bij mij? (Die bijna 18 jaar dat ik dus altijd als het mooi weer was buiten de hele dag onbeschermd in de zon heb gelegen?) Ik baal er echt van dat het niet terug te draaien valt.
neem aan dat je uit 88 komt? je moeder zal je vast niet als baby in de zon gelegd hebben dus dat scheelt !
veni vidi gebanned
  maandag 9 oktober 2006 @ 18:20:23 #57
157031 roosjeroosje1988
viesdik/lelijk/daddy-issues
pi_42517981
quote:
Op maandag 9 oktober 2006 18:12 schreef KingKullWarriorKing het volgende:

[..]

neem aan dat je uit 88 komt? je moeder zal je vast niet als baby in de zon gelegd hebben dus dat scheelt !
Ja oke de eerste paar jaren misschien niet.
  maandag 9 oktober 2006 @ 18:27:10 #58
157031 roosjeroosje1988
pi_42518228
quote:
Op maandag 9 oktober 2006 17:44 schreef MinderMutsig het volgende:

[..]

Ik neem aan dat je moeder je als kind wel altijd heeft ingesmeerd, dat doen de meeste moeders.
En van die paar prutszomers die we hebben in Nederland zal je ook niet snel huidkanker krijgen als je je een paar keer niet insmeert. Maar het is wel iets om rekening mee te houden om het te voorkomen. Smeren is niet zoveel werk.
Ik weet het niet meer maar de eerste jaren zal ze dat wel gedaan hebben denk ik (hoop ik ).
Nou die 'paar keer niet insmeren' zijn zeker wel duiuizenden keren vrees ik. Ik vond het altijd 'te plakkerig' enzo. Ik heb ook nog eens een tijd gehad dat ik elke dag heel lang achter de gezichtsbruiner ging, dat doe ik dus ook nooit meer.
  maandag 9 oktober 2006 @ 18:33:53 #59
152738 KingKullWarriorKing
romantically challenged
pi_42518497
quote:
Op maandag 9 oktober 2006 17:44 schreef Kajalevi het volgende:

[..]

Tja, controlegroep waarvan men van te voren al weet dat ze erg gaan rimpelen op later leeftijd of juist niet
dankzij de genen?
Mijn zus en ik, ik rimpel niet mijn zus wel, mijn zus met 26 jaar helemaal grijs, ik met 44 nog steeds niet.
En we hebben alletwee lekker liggen zonnen. Maar ik veel en veel meer als mijn zus.

Uhm... wie is dan geschikt en kan men na onderzoek zeggen, ja we hebben gelijk het komt hoofdzakelijk

Of zijn we alletwee niet geschikt om te testen omdat we niet passen in het onderzoek?

Als ze ons alletwee hadden genomen 20 jaar geleden als testpersonen zou er van de bewering dat
Nu 20 jaar later, zus rimpels en ik niet dus zou het advies zijn: veel zonnen blijf je jong bij!!!

Dus ze controleren zich maar een ongeluk, ze kunnen er geen logische conclusie uit trekken volgens
mij. Zon maakt je huid droog dat is het enige wat ik logisch vindt, invetten daarna en klaar is kees.
ben je nou zo dom of doe je maar als of
veni vidi gebanned
pi_42518595
t hangt natuurlijk ook wel wat af van je genen...

mijn oma ziet er niet uit als 89, mijn moeder (ondanks dat die ontzettend veel gezond heeft, vooral in de jaren zeventig en tachtig ) niet als 59 en ik hoor ontzettend vaak dat mensen verbaasd zijn als ze horen dat ik volgend jaar 30 word

Dus dat is mooi meegenomen verder zon ik bewust nooit (ik heb een erg lichte huid) dus dat scheelt ook al denk ik.

[ Bericht 3% gewijzigd door DarkElf op 09-10-2006 18:54:50 ]
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  maandag 9 oktober 2006 @ 18:52:31 #61
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_42519232
quote:
Op maandag 9 oktober 2006 18:35 schreef DarkElf het volgende:
[...]
verder zon ik nooit bewust (ik heb een erg lichte huid) dus dat scheelt ook al denk ik.
Je bedoelt vast: verder zon ik bewust nooit.
The love you take is equal to the love you make.
pi_42519291
ja

*grin

{gewijzigd )
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_42519511
veel lachen!
pi_42519522
quote:
Op maandag 9 oktober 2006 16:45 schreef Kajalevi het volgende:

Hoe wil men dat bewijzen? Dat kan toch helemaal niet. Je kan niet op 1 persoon beide mogelijkheden
testen.
Nou ja, ik denk niet dat de 'American Academy of Dermatology' poep praat.

The Sun and Your Skin

Foto van wat UV-straling met de huid kan doen:

pi_42519582
oh men

(ben zooooo blij dat ik altijd uit de zon blijf)
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_42520271
quote:
Op maandag 9 oktober 2006 17:44 schreef Kajalevi het volgende:

[..]

dankzij de genen?

Jullie hebben geen identiek DNA en de omstandigheden zijn niet gecontroleerd. Je kan er geen conclusies uit trekken.
Er is genoeg onderzoek gedaan dat de schadelijke effecten van UV laat zien. En dat is echt wel meer dan alleen uitdrogen.
  maandag 9 oktober 2006 @ 19:51:09 #67
157031 roosjeroosje1988
pi_42521287
quote:
Op maandag 9 oktober 2006 18:59 schreef schatje het volgende:

[..]

The Sun and Your Skin

[afbeelding]
Aaaaaaaaaah!!!!! Ik ga nu helemaal nooit meer in de zon!!!!!
pi_42521482
quote:
Op maandag 9 oktober 2006 18:59 schreef schatje het volgende:

[..]

The Sun and Your Skin

[afbeelding]
M'n moeder is echt zo'n fervent zonaanbidster maar ik ga haar toch maar eens dit plaatje mailen kijken of ze dan nogsteeds wil gaan liggen bakken op vakantie en onder de zonnebank.

Brrr
pi_42521905
quote:
Op maandag 9 oktober 2006 17:25 schreef roosjeroosje1988 het volgende:

[..]

Ik dacht juist dat je dat dan niet moet doen?
Roosje, roosje!
Je hebt nog een hoop te leren!
**ALLES IS RELATIEF!**
  maandag 9 oktober 2006 @ 22:50:45 #70
136738 peleetje
He is a big mouth...
pi_42527099
quote:
Op maandag 9 oktober 2006 17:25 schreef roosjeroosje1988 het volgende:

[..]

Ik dacht juist dat je dat dan niet moet doen?
Ja dat zou ook niet moeten. Maar ik drink best veel en zie er jonger uit dan dat ik ben.
  maandag 9 oktober 2006 @ 22:56:27 #71
136738 peleetje
He is a big mouth...
pi_42527285
quote:
Op maandag 9 oktober 2006 19:51 schreef roosjeroosje1988 het volgende:

[..]

Aaaaaaaaaah!!!!! Ik ga nu helemaal nooit meer in de zon!!!!!
gewoon lekker in die zon liggen.
Goed insmeren heb je nergens last van.

Als je zo gaat doemdenken kan je helemaal niks meer.
pi_42529023
quote:
Op maandag 9 oktober 2006 22:50 schreef peleetje het volgende:

[..]

Ja dat zou ook niet moeten. Maar ik drink best veel en zie er jonger uit dan dat ik ben.
Nóg wel............
De huid heeft een geheugen: aangebrachte schade, ook al is het járen geleden, vergeet ze nooit!
**ALLES IS RELATIEF!**
  dinsdag 10 oktober 2006 @ 15:25:55 #73
157031 roosjeroosje1988
pi_42544355
quote:
Op maandag 9 oktober 2006 23:50 schreef Joky het volgende:
De huid heeft een geheugen: aangebrachte schade, ook al is het járen geleden, vergeet ze nooit!
Ah ik baal er zó van dat het niet terug te draaien valt.
pi_42548729
quote:
Op dinsdag 10 oktober 2006 15:25 schreef roosjeroosje1988 het volgende:

[..]

Ah ik baal er zó van dat het niet terug te draaien valt.
ach, stel je niet aan. Het valt allemaal wel mee.
Ik geniet nog steeds van de zon en de zonnebank.
pi_42551709
Maar eerlijk gezegd vraag ik mij strerk af hoe men dat onderzocht heeft.
Wie zegt dat de onderzochten niet gerimpeld zouden zijn als ze niet zo veel hadden liggen zonnen?
Hoe kan je onderzoeken dat iemand nog op oudere leeftijd een gladde huid heeft omdat hij niet zo veel
heeft liggen zonnen?
Hoe wil men dat bewijzen? Dat kan toch helemaal niet. Je kan niet op 1 persoon beide mogelijkheden
testen.

Hoeveel mensen ken jij met gerimpelde billen? ( behalve nudisten ) Het is wel zo hoe blanker je huid des te meer rimpels krijg je van de zon. Donkere mensen hebben veel pigment in hun huid en dat beschermt tegen beschadiging.
Als je huid bruin wordt is dat een teken van beschadiging, de huid verdikt zich onder invloed van zonlicht om de schade te beperken. Dus al smeer je je in met factor 20, als je verkleurt is er toch nog schade aangericht dus smeren, bedekken en in de schaduw blijven.
  dinsdag 10 oktober 2006 @ 18:52:41 #76
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_42551798
Edit.

[ Bericht 82% gewijzigd door Lienekien op 10-10-2006 20:06:06 ]
  dinsdag 10 oktober 2006 @ 19:03:27 #77
157031 roosjeroosje1988
pi_42552183
quote:
Op dinsdag 10 oktober 2006 18:49 schreef pcbkb het volgende:

Wie zegt dat de onderzochten niet gerimpeld zouden zijn als ze niet zo veel hadden liggen zonnen?
Hoe kan je onderzoeken dat iemand nog op oudere leeftijd een gladde huid heeft omdat hij niet zo veel
heeft liggen zonnen?
testen.

Hoeveel mensen ken jij met gerimpelde billen? ( behalve nudisten ) Het is wel zo hoe blanker je huid des te meer rimpels krijg je van de zon. Donkere mensen hebben veel pigment in hun huid en dat beschermt tegen beschadiging.
Als je huid bruin wordt is dat een teken van beschadiging, de huid verdikt zich onder invloed van zonlicht om de schade te beperken. Dus al smeer je je in met factor 20, als je verkleurt is er toch nog schade aangericht dus smeren, bedekken en in de schaduw blijven.
Ojee ik ben dus echt spierwit van mezelf. Argh ik moet dus wel heel erg beschadigt zijn. Ik baalde er pas nog zo van dat de zomer was afgelopen maar nu ben ik er ineens wel heel erg blij mee.
pi_42552230
quote:
Op dinsdag 10 oktober 2006 18:49 schreef pcbkb het volgende:

heeft liggen zonnen?
testen.

Haha gaan we weer. Zoiets heet statistiek. Je hebt o.a. een controlegroep nodig. Daarnaast heb je prachtige wiskundige formules waarvoor je voor bepaalde dingen kan corrigeren. Als laaste heb je nog een mooie wiskundige berekening om te kijken of dit als niet op toeval berust.
pi_42553417
Dat bovenste stukje was een quote, maar ik heb teveel verwijderd dus nu is het net of ik het geschreven heb
  dinsdag 10 oktober 2006 @ 20:05:26 #80
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_42554158
quote:
Op dinsdag 10 oktober 2006 19:38 schreef pcbkb het volgende:
Dat bovenste stukje was een quote, maar ik heb teveel verwijderd dus nu is het net of ik het geschreven heb
O sorry.
  dinsdag 10 oktober 2006 @ 23:50:15 #81
136738 peleetje
He is a big mouth...
pi_42563220
quote:
Op dinsdag 10 oktober 2006 19:03 schreef roosjeroosje1988 het volgende:

[..]

Ojee ik ben dus echt spierwit van mezelf. Argh ik moet dus wel heel erg beschadigt zijn. Ik baalde er pas nog zo van dat de zomer was afgelopen maar nu ben ik er ineens wel heel erg blij mee.
Ja je kan ook overdrijven.
Ik denk dat het beste is dat je jezelf gewoon in huis opsluit en niet meer buiten komt.
  zaterdag 14 oktober 2006 @ 23:06:18 #82
157031 roosjeroosje1988
pi_42683361
Vandaag gingen we naar Amsterdam en op de heenweg in de trein (het wa druk en we zaten op de gang) vroeg een mevrouw aan mij of ze op mijn plek mocht zitten en ze sprak me aan met 'U'. Hebben jullie misschien ook tips om er ook 'nu' jonger uit te zien? Ik kan moeilijk mijn smurfen T-shirt weer aandoen die ik droeg toen ik 10 was en heb bewaard uit nostaligie.
pi_42688293
quote:
Op zaterdag 14 oktober 2006 23:06 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Vandaag gingen we naar Amsterdam en op de heenweg in de trein (het wa druk en we zaten op de gang) vroeg een mevrouw aan mij of ze op mijn plek mocht zitten en ze sprak me aan met 'U'. Hebben jullie misschien ook tips om er ook 'nu' jonger uit te zien? Ik kan moeilijk mijn smurfen T-shirt weer aandoen die ik droeg toen ik 10 was en heb bewaard uit nostaligie.
mens, je bent 18!
Hoe kun je je nu al druk maken of je er te oud uitziet
Met die zon zal het ook allemaal wel meevallen als je je vanaf nu goed gaat insmeren als je de zon in gaat.

en sommige mensen spreken alle vreemden gewoon aan met U, ze zal heus niet gedacht hebben dat je 30 bent
pi_42692006
quote:
Ik denk dat je je pas echt zorgen hoeft te gaan maken als je mensen jou een zitplaats aan gaan bieden
pi_42694209
Ben 32 en voor het eerst dit jaar begonnen met een gezond kleurtje op te bouwen en te behouden, met gebruik van de zonnebank. Ik heb me nooit comfortabel gevoeld met mijn erg bleke tint en werd schijtziek van reacties van mensen van "oh wat zie je bleek, je ziet wel erg witjes, je bent toch niet ziek?, etc.. etc.. "

Ik heb nu echt een mooi lichtbruin kleurtje, waar ik erg blij mee ben, zit veel lekkerder in mijn vel, heb meer zelfvertrouwen aangaande mijn lichaam en zowat iedereen die me kent heeft me er wel mee gecomplimenteerd. Bovendien valt me op dat mijn nagels beter groeien en sterker worden en oneffenheden en puistje in mijn gezicht minder worden en sneller genezen. Verder kon je toen ik nog wit was altijd erg goed de aders door mijn lichaam zien lopen, wat nu veel minder is.

Het gebruik van de zonnebank probeer ik wel zoveel mogelijk te beperken, maar om het kleurtje te behouden, moet ik toch wel eens in de 2 weken 2x eronder, bij voorkeur 3x en om het te verintensiveren nog vaker. Me insmeren voor ik onder de zonnebank ga, heb ik echter bijna niet gedaan, maar ga het nu toch wel vaker doen, om de schade te beperken. Veel water drinken doe ik sowieso trouwens, voelt ook heel goed.
  zondag 15 oktober 2006 @ 12:36:13 #86
157031 roosjeroosje1988
pi_42694415
quote:
Op zondag 15 oktober 2006 12:26 schreef Escaflowne het volgende:
Ben 32 en voor het eerst dit jaar begonnen met een gezond kleurtje op te bouwen en te behouden, met gebruik van de zonnebank. Ik heb me nooit comfortabel gevoeld met mijn erg bleke tint en werd schijtziek van reacties van mensen van "oh wat zie je bleek, je ziet wel erg witjes, je bent toch niet ziek?, etc.. etc.. "
Dat herken ik.
quote:
Ik heb nu echt een mooi lichtbruin kleurtje, waar ik erg blij mee ben, zit veel lekkerder in mijn vel, heb meer zelfvertrouwen aangaande mijn lichaam en zowat iedereen die me kent heeft me er wel mee gecomplimenteerd. Bovendien valt me op dat mijn nagels beter groeien en sterker worden en oneffenheden en puistje in mijn gezicht minder worden en sneller genezen. Verder kon je toen ik nog wit was altijd erg goed de aders door mijn lichaam zien lopen, wat nu veel minder is.
Ik heb dus ook last van puistjes, oneffenheden en aders.
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 15 oktober 2006 @ 12:38:26 #87
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_42694450
quote:
Op maandag 9 oktober 2006 14:46 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Hebben jullie nog tips om er altijd zo jong mogelijk te blijven uitzien?
Op je hoogtepunt stoppen...
  zondag 15 oktober 2006 @ 12:39:53 #88
157031 roosjeroosje1988
pi_42694481
Gisteren toen we in Amsterdam liepen scheen de zon en had ik mijn jas uitgedaan. Ik liep in een t-shirt en later kwam ik er achter van: 'Oeps!'. Ik hoop maar dat oktober-zon niet zo veel effect heeft.
  zondag 15 oktober 2006 @ 12:40:21 #89
157031 roosjeroosje1988
pi_42694488
quote:
Op zondag 15 oktober 2006 12:38 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Op je hoogtepunt stoppen...
Stoppen met wat?
pi_42694511
quote:
goh, een oudere dame sprak mij laatst aan met "lief kind" en " jij"......
zou ook zomaar kunnen dat hun eyesight niet meer je dat is

doe eens normaal, zeg
je bent 18, en weet je waar je vroegtijdig oud van wordt, gaan lopen miepen over rimpels als je je babyvet nog niet eens kwijt bent.
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 15 oktober 2006 @ 12:44:17 #91
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_42694581
quote:
Op zondag 15 oktober 2006 12:40 schreef roosjeroosje1988 het volgende:

[..]

Stoppen met wat?
Nou, met ouder worden natuurlijk.
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 15 oktober 2006 @ 12:44:56 #92
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_42694590
quote:
Op zondag 15 oktober 2006 12:41 schreef milagro het volgende:

je bent 18, en weet je waar je vroegtijdig oud van wordt, gaan lopen miepen over rimpels als je je babyvet nog niet eens kwijt bent.
pi_42694607
quote:
Ik heb ook een hele blanke huid maar heb me er mee verzoend. Twee honderd jaar geleden was het een schoonheidsideaal, we zijn gewoon te laat geboren Ik draag altijd een beetje blusher, zo heb ik toch een gezonde blos. Tegenwoordig kun je van die lotions kopen die je geleidelijk een kleurtje geven. Er is laatst op dit forum een toppic over geweest en de meeste waren erg lovend.
pi_42695013
quote:
Op zondag 15 oktober 2006 12:39 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Gisteren toen we in Amsterdam liepen scheen de zon en had ik mijn jas uitgedaan. Ik liep in een t-shirt en later kwam ik er achter van: 'Oeps!'. Ik hoop maar dat oktober-zon niet zo veel effect heeft.
Je moet nu ook niet overdrijven hoor Roosje!

Maar om je gerust te stellen: in oktober kan de zon niet zo heel veel kwaad meer (je moet er ook weer niet vijf uur onbeschermd achtereen in gaan liggen lijkt me), maar als ik buiten ben terwijl het zonnig weer is gebruik ik (als ik er aan denk) een dagcrème met een beschermingsfactor.

Als je niet te wit wilt blijven kun je inderdaad prima een dagcrème met een "vleugje zelfbruiner" op doen. Oil of Olaz heeft er twee (voor lichte en voor donkere huid) met een BF15: Olaz Everyday Sunshine.
Echt een aanrader!! Ook bij bijvoorbeeld Albert Heijn te koop!
**ALLES IS RELATIEF!**
pi_42695308
quote:
Op maandag 9 oktober 2006 15:24 schreef kippiej het volgende:
Ik rook, blow, ik drink (veel) bier, ga laat naar bed, eet regelmatig uit de frituur / magnetron, doe niet aan sport, sta vaak vroeg op en heb geen cremetjes.

Maaarrrrrr; Ik heb geen stress
Hoezo schoolvoorbeeld cognitieve dissonantie

Tip voor de TS; begin niet aan autorijden, dat kan je leven ook vroegtijdig beëindigen.

doe normaal, ga genieten

[ Bericht 16% gewijzigd door riX- op 15-10-2006 13:26:45 ]
pi_42695426
http://www.facewrap.com/facewrap.htm

dit schijnt ook te helpen, bij voorkeur overdag te dragen uiteraard.

of anders the face bra, ietsje extremer maar dan ook met een extremer resultaat

[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
pi_42696509
Meisje van 18 wil er zo jong mogelijk uit blijven zien en laat zich een zonlicht-fobie aanpraten
  woensdag 17 januari 2007 @ 13:19:55 #98
157031 roosjeroosje1988
pi_45435146
In de nieuwe Veronica gids (nummer 3) staan op bladzijde 20 en 21 wat tips.
  woensdag 17 januari 2007 @ 13:28:12 #99
157031 roosjeroosje1988
pi_45435427
Heeft iemand hier nog wat tips?
  woensdag 17 januari 2007 @ 13:35:50 #100
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_45435671
-edit- post liever iets wat bijdraagt aan dit topic en geen negatieve sfeer zet

[ Bericht 68% gewijzigd door Escaflowne op 17-01-2007 19:34:15 ]
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')