echt verschrikkelijk, een wereldramp.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 18:03 schreef --H-I-M-- het volgende:
Hey, wat hoor ik nu? Justin Hawkins is gestopt met de Darkness............... wat erg!
net als dat iedere oude gibson en fender klinkt alsof het door god gemaakt isquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 21:41 schreef NASDAQbastardo het volgende:
Godver, ik was het even vergeten ja, alle puntige gitaren klinken hetzelfde. Dat hout van de Puntboom klinkt echt nergens naar, nog slechter dan multiplex is het. Snel m'n dure explorer verbranden, klinkt natuurlijk nergens naar vergeleken bij een
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
LES PAUL
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
* NASDAQbastardo begint in polsen te krassen
| 1 2 3 4 5 6 | Bb|--------15-------15---------------17-------17----------------17-------17 Gb|------------------------------------------------------------------------ Db|------------------------------------------------------------------------ Ab|------------------------------------------------------------------------ Eb|------------------------------------------------------------------------ |
Ik heb het toch niet op Fender.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 18:28 schreef Jorikjet het volgende:
[..]
net als dat iedere oude gibson en fender klinkt alsof het door god gemaakt is![]()
quote:Op woensdag 11 oktober 2006 19:23 schreef Friek_ het volgende:
Ik ga binnekort een nieuwe basgitaar halen. Ibanez BTB 550.. Ibanez heerst harder dan ik dacht op basgebied. Speel nu op een OLP StingRay overigens.
Gefeliciteerdquote:Op woensdag 11 oktober 2006 19:23 schreef Friek_ het volgende:
Ik ga binnekort een nieuwe basgitaar halen. Ibanez BTB 550.. Ibanez heerst harder dan ik dacht op basgebied. Speel nu op een OLP StingRay overigens.
als jij er nou eens heen ging.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 19:40 schreef Friek_ het volgende:
Alsof ooit iemand post in dat krebstopic.
Gewoon snel en langzaam oefenen, ookal lukt het snel niet dat helpt wel. Maar vooral dus wel langzaam oefenen.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 19:11 schreef Even het volgende:
http://ultimate-guitar.co(...)es_the_darkness.html
Doei
[ code verwijderd ]
Dit lukt mij dus gewoon voor geen meter heIk kan wel wat hammer on's en pull off's maken maar precies zo dat je ook Bb speelt lukt me niet zoals Kirk dat doet
![]()
(niet allemaal Kirk gaan dissen by the wayhet gaat om die techniek, wat kan je doen om dat goed te oefenen? Langzaam spelen gaat voor geen meter
)
* Even Even zich bij aansluitquote:Op woensdag 11 oktober 2006 19:43 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
als jij er nou eens heen ging.
en hier wordt je toch niet getolereerd, we gaan je negeren en buitensluiten![]()
Tja opzich hammer on en pull off lukt wel maar als je dat zou willen doen graagquote:Op woensdag 11 oktober 2006 20:15 schreef -Beer- het volgende:
[..]
Gewoon snel en langzaam oefenen, ookal lukt het snel niet dat helpt wel. Maar vooral dus wel langzaam oefenen.
Heb nog wel een paar goeie hammeron en pull off oefeningen, als je wil kan ik ze wel even uitschrijven en posten.
Oke, komt er aan!quote:Op woensdag 11 oktober 2006 20:28 schreef Even het volgende:
[..]
* Even Even zich bij aansluit![]()
Now fuck off![]()
![]()
[..]
Tja opzich hammer on en pull off lukt wel maar als je dat zou willen doen graagIk wil dat gewoon kunnen! Het klinkt nu ook wel vet maar natuurlijk niet zoals het hoort en dan is nog vetter
![]()
Gaarne!quote:Op woensdag 11 oktober 2006 20:15 schreef -Beer- het volgende:
[..]
Gewoon snel en langzaam oefenen, ookal lukt het snel niet dat helpt wel. Maar vooral dus wel langzaam oefenen.
Heb nog wel een paar goeie hammeron en pull off oefeningen, als je wil kan ik ze wel even uitschrijven en posten.
Jezus wat laatquote:Op woensdag 11 oktober 2006 20:33 schreef Desensitized het volgende:
Jammer van de DarknessWel gave muziek.
Bier drinkende artiesten lijst? Zet ons, Kramtried en Stikeltried, er ook maar op.
Bier![]()
Gitaren![]()
Kirk Hammett![]()
Ben dus inmiddels weer thuis Mark [20.32]. Alles is nog heel. Eerst even eten, dan even spelen, morgen foto's maken en met de band oefenen. Meteen even goed uit testen![]()
Thnxquote:Op woensdag 11 oktober 2006 21:07 schreef -Beer- het volgende:
Hammer on en Pull off oefeningen:
Het zijn telkens eigenlijk triolen die je speelt, het kan op elke willekeurige snaar. Maar je kan het het best op de lage E snaar spelen, dat is het zwaarst dus train je je vingers het best.
De eerste:
131 242 424 313 Luister
De cijfers staan voor fretten en je speelt het als volgt: je slaat de 1 aan, vervolgens hammer-on je op 3 en pull off je weer van 3. Vrij simpel![]()
De tweede:
313 424 242 131 Luister
De derde:
434 424 414 Luister
Ik heb het ook even opgenomen zodat je het resultaat kan horen. Probeer het overigens wel doorlopend door te spelen, dus niet zo'n serie 1x doen en dan klaar maar gewoon weer opnieuw spelen en zorgen dat het mooi soepel klinkt.
Zo, ik hoop dat het duidelijk is.
![]()
Ja dan is het een kwestie van steeds sneller en snellerquote:Op woensdag 11 oktober 2006 21:45 schreef Even het volgende:
[..]
ThnxMaar nu nog die dingen zoals Hammett ze doet
Dit is me al gelukt namelijk
![]()
Nee wat ik bedoel is dit:quote:Op woensdag 11 oktober 2006 21:47 schreef -Beer- het volgende:
[..]
Ja dan is het een kwestie van steeds sneller en sneller :P
| 1 2 | b-----------------14----- |
Wsijvinger op de 12quote:Op woensdag 11 oktober 2006 22:00 schreef Even het volgende:
[..]
Nee wat ik bedoel is dit:
[ code verwijderd ]
Dit lukt me voor geen meter..die 12h15p12 lukt wel maar daarna heel snel en precies die 14 ook nog te pakken krijgen lukt gewoon niet....
Tsja wat ik redelijk veel oefen is dit:quote:Op woensdag 11 oktober 2006 22:00 schreef Even het volgende:
[..]
Nee wat ik bedoel is dit:
[ code verwijderd ]
Dit lukt me voor geen meter..die 12h15p12 lukt wel maar daarna heel snel en precies die 14 ook nog te pakken krijgen lukt gewoon niet....
| 1 2 | b----12-13-15----------- |
| 1 2 | b----12-13-15----15-13-12-- |
dat zijn pinch-harmonics, natural harmonics is wat je bijv. op de 12e fret doet.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 22:17 schreef Desensitized het volgende:
Hoe doe je nu natural harmonics? De snaar aanslaan en zorgen dat hij je duim raakt toch? Beetje ge-oefend, maar wil nog niet echt lukken...
Mijn afgezaagde "cheer" idee wat doe jequote:Op woensdag 11 oktober 2006 20:33 schreef Desensitized het volgende:
Jammer van de DarknessWel gave muziek.
Bier drinkende artiesten lijst? Zet ons, Kramtried en Stikeltried, er ook maar op.
Bier![]()
Gitaren![]()
Kirk Hammett![]()
Ben dus inmiddels weer thuis Mark [20.32]. Alles is nog heel. Eerst even eten, dan even spelen, morgen foto's maken en met de band oefenen. Meteen even goed uit testen![]()
maar het is nog geen 5 november..quote:Op donderdag 12 oktober 2006 11:40 schreef G.Fawkes het volgende:
nog even groeten hoor.
(Voor mensen die het niet snappen... check mijn sig)
voorbereiding natuurlijk.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 12:56 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
maar het is nog geen 5 november..
qu'est que c'est? hoe werkt dat?quote:Op donderdag 12 oktober 2006 13:13 schreef Blivox het volgende:
Tijd dat we binnenkort via http://www.ninjam.com/index.php wat gaan jammen, guys!
Dan bespeel ik de triangelquote:Op donderdag 12 oktober 2006 13:13 schreef Blivox het volgende:
Tijd dat we binnenkort via http://www.ninjam.com/index.php wat gaan jammen, guys!
200 pleurotjes maarquote:Op donderdag 12 oktober 2006 13:13 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
ik heb inderdaad nog wel een berg vuurwerk over..
wat kost een retourtje naar engeland?
ja maar, ja maar....quote:Op donderdag 12 oktober 2006 13:18 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
daar kun je 2 Boss md-2's van halen!![]()
The NINJAM client records and streams synchronized intervals of music between participants. Just as the interval finishes recording, it begins playing on everyone else's client. So when you play through an interval, you're playing along with the previous interval of everybody else, and they're playing along with your previous interval. If this sounds pretty bizarre, it sort of is, until you get used to it, then it becomes pretty natural. In many ways, it can be more forgiving than a normal jam, because mistakes propagate differently.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 13:13 schreef Blivox het volgende:
Yes, gisteren heb ik even ingelogd om te luisteren op een public server en het was heel cool. 2 Basgitaartjes, een jazzy leadguitar en drums. Prachtig hoe het werkt, alles wat perfect qua ritme en samenwerking enzo.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 13:28 schreef Zyggie het volgende:
[..]
The NINJAM client records and streams synchronized intervals of music between participants. Just as the interval finishes recording, it begins playing on everyone else's client. So when you play through an interval, you're playing along with the previous interval of everybody else, and they're playing along with your previous interval. If this sounds pretty bizarre, it sort of is, until you get used to it, then it becomes pretty natural. In many ways, it can be more forgiving than a normal jam, because mistakes propagate differently.
![]()
Daar moet je heel muzikaal en creatief voor zijn.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 16:19 schreef Dribbel_ het volgende:
Hoe verzin je een goeie bandnaam ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |