Nou ik vind het wel een beetje beangstigend. Ik speel al tien jaar en heb een goede techniek en dit is me nog niet eerder gebeurd. Ik ga echt niet lopen miepen omdat ik een blaar heb ofzo...quote:
O, dat is best raar ja.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 00:51 schreef Cynic het volgende:
[..]
Nou ik vind het wel een beetje beangstigend. Ik speel al tien jaar en heb een goede techniek en dit is me nog niet eerder gebeurd. Ik ga echt niet lopen miepen omdat ik een blaar heb ofzo...
Ok.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 23:27 schreef Even het volgende:
[..]
Ja het is niet: het kutband heel goedMaar dat heeft verder niks met
Dire Straits
te maken
![]()
quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 21:21 schreef Thomzzzzz het volgende:
TVP Bookmark
Ik vind dat hier te veel "gitaristen" zijn die alleen kijken naar het uiterlijk van een gitaar... GODDAMNIT zo'n ding met meer punten dan een broodmes is niet alleen te lelijk voor woorden, maar klinkt ook nog eens 13 in een dozijn... Ga eens verder dan je ogen en gebruik... (niet schrikken, kinders...)
JE OREN
tvp dus
[edit]
te veel is NIET iedereen!!!
[/edit]
quote:Op woensdag 11 oktober 2006 10:19 schreef Ibanez het volgende:
[..]
[afbeelding]
Zou je 1 van deze doppen? (los van het feit dat je waarschijnlijk met je plasser het doel niet eens haalt)
Nou dan... lig niet te leuren over geluid. Ondanks dat het geluid en de bespeelbaarheid van een gitaar zeer belangrijk zijn, val je altijd (en ik zeg ALTIJD) eerst voor het uiterlijk, ook bij gitaren....
Whehehequote:Op woensdag 11 oktober 2006 11:16 schreef muhammad_ali het volgende:
Gister weer bij Ap geweestPijn aan mijn vingertjes
geen id wat je bedoeltquote:Op woensdag 11 oktober 2006 12:47 schreef muhammad_ali het volgende:
[..]
Uhm ik weet niet hoe dat heet. F C G enz enz, dat![]()
Akkoorden oefenen?quote:Op woensdag 11 oktober 2006 13:03 schreef muhammad_ali het volgende:
uhm je vingertjes voor die akkoorden leren zetten ofzo? Ik weet niet of ik het kan uitleggen...
Je hebt akkoorden geleerdquote:Op woensdag 11 oktober 2006 13:03 schreef muhammad_ali het volgende:
uhm je vingertjes voor die akkoorden leren zetten ofzo? Ik weet niet of ik het kan uitleggen...
gewoon eigen nummers gaan schrijven waar geen F in voorkomtquote:Op woensdag 11 oktober 2006 13:06 schreef muhammad_ali het volgende:
[..]
Wat hij zegt!![]()
Maar krijg die kut F maar niet goed![]()
quote:Op woensdag 11 oktober 2006 13:11 schreef Cynic het volgende:
[..]
gewoon eigen nummers gaan schrijven waar geen F in voorkomt
Juistquote:Op woensdag 11 oktober 2006 13:11 schreef Cynic het volgende:
[..]
gewoon eigen nummers gaan schrijven waar geen F in voorkomt met veel powerchords
semi-akoestischquote:Op woensdag 11 oktober 2006 15:09 schreef Sloavink het volgende:
Ik ga zometeen snaren kopen voor me elektrische en staalsnarige elek. akoustische. Voor me elek. ga ik ernie balls kopen maar ik heb geen idee wat ik voor me elek. akoustische moet kopen. Tips?
die zijn vet goed manquote:
De lijst van bands en artiesten die bier gebruiken is ook best indrukwekkend...quote:Op woensdag 11 oktober 2006 16:12 schreef Sloavink het volgende:
Ik ben helemaal fan van Ernie Ball. Speelt zo lekker, en als je de lijst ziet van bands en artiesten die ze gebruiken is dat ook best indrukwekkend.
Goed dat je het vraagt.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 16:59 schreef Even het volgende:
Hoe het trouwens met de snaren uit duitsland voor een euro afgelopen ?!
Hmmz want 33 euro voor 25 pakjes snaren is geen geld natuurlijk, mits de kwaliteit goed is.... Maar aan de andere kant wat kan je verwachten van snaren die 1 euro kostenquote:Op woensdag 11 oktober 2006 17:01 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Goed dat je het vraagt.
Mijn broer heeft ze nu op een gitaar zitten en ze vallen niet tegen. Ze kwamen bij mij wat stugjes over, maar dat is meestal het geval bij verse snaren! De tijd zal het leren [den tiet zul 't ler'n]!
quote:Op woensdag 11 oktober 2006 17:01 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Goed dat je het vraagt.
Mijn broer heeft ze nu op een gitaar zitten en ze vallen niet tegen. Ze kwamen bij mij wat stugjes over, maar dat is meestal het geval bij verse snaren! De tijd zal het leren [den tiet zul 't ler'n]!
Ja maar toch, baggerkwaliteit is het. Kan je net zo goed wat duurdere kopen, en hoe vaak verwissel je de snaren nou eigenlijk?quote:Op woensdag 11 oktober 2006 17:05 schreef Even het volgende:
[..]
Hmmz want 33 euro voor 25 pakjes snaren is geen geld natuurlijk, mits de kwaliteit goed is.... Maar aan de andere kant wat kan je verwachten van snaren die 1 euro kosten
Eens in de 2 weken ongeveer....quote:Op woensdag 11 oktober 2006 17:07 schreef Zyggie het volgende:
[..]
Ja maar toch, baggerkwaliteit is het. Kan je net zo goed wat duurdere kopen, en hoe vaak verwissel je de snaren nou eigenlijk?
Laatste tijd wat minder maar die snaren roesten zo snel man..... Maar ik heb er nu wat op gevondenquote:
Truequote:Op woensdag 11 oktober 2006 17:00 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
De lijst van bands en artiesten die bier gebruiken is ook best indrukwekkend...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |