dat kan toch alleen de bieder zelf? maar ik bied wel 91. Veel meer moet het niet gaan wordenquote:Op donderdag 7 september 2006 19:55 schreef Maaark het volgende:
Neidropje
Het liefste een simpel basgitaartje... maar wat heb je liggen?
Elixer
Kijk! een foto!
[[url=http://images6.theimagehosting.com/epifret.ecc.th.JPG]afbeelding][/URL]
Het hout ernaast is iets lichter en de fret is iets dikker.
muhammad_ali
Dan zul je toch hoger moeten bieden... al is het maar een euro... maar aangezien een of andere grappenmaker het voor elkaar heeft gekregen met de bovenstaande link het bod te verwijderen...![]()
mmm zoals ik geloof ik al gepost heb in het gitaristentopic een hele simpele basgitaar:quote:Op donderdag 7 september 2006 19:55 schreef Maaark het volgende:
Neidropje
Het liefste een simpel basgitaartje... maar wat heb je liggen?
hehhe i know, dacht meer aan een combinatie:) maar alee succes met de verkoopquote:Op donderdag 7 september 2006 21:35 schreef Maaark het volgende:
Ik ben niet zo van de effecten, aangezien ik meestal toch een modelingprogramma gebruik...
Die bas.... maar die had low output enzo, toch?
EDIT: kheb es ff rondgekeken, en die AVORA bas is het niet waardSorry!
Als je een linkje plaatst naar de biedingen op MP, kan iedereen via dat linkje de biedingen verwijderenquote:Op donderdag 7 september 2006 20:04 schreef Maaark het volgende:
Nee, ik kreeg een mailtje dat ik 'm verwijderd had...
De pickups die er standaard opzaten...quote:Op vrijdag 8 september 2006 00:14 schreef Troy het volgende:
wat voor pickups zitten erop? (merk en type evt?)
wat voor setup heb je er nu op qua snaren?
passief neem ik aan (gezien de prijs)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |