Met een Staggquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 18:05 schreef Desensitized het volgende:
[..]
Die van ons heeft er tenminste een.
[afbeelding]
En Maaaark je hebt mail, in je Gmail.
Die vogels op die halsquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 16:52 schreef Even het volgende:
[..]
Single Cut PRS![]()
[afbeelding]
![]()
[..]
Ik hoef helemaal niet loeihardHeb ik hier thuis niks aan
Als ik centjes zou hebben, zou ik het wel weten...quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 18:54 schreef the_legend_killer het volgende:
Deze Paul Reed Smith gitaar vind ik het mooist,
En normaal heb ik niks net wit.
[afbeelding]
Dave Navarroquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 18:54 schreef the_legend_killer het volgende:
Deze Paul Reed Smith gitaar vind ik het mooist,
En normaal heb ik niks net wit.
[afbeelding]
Joah, tot er een betere te betalen isquote:
Ik wil wel een foto van de bassiste uit mn vorige band posten maar weet niet of ze dat kan waarderenquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 18:05 schreef Desensitized het volgende:
[..]
Die van ons heeft er tenminste een.
[afbeelding]
En Maaaark je hebt mail, in je Gmail.
Kloptvpquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 21:14 schreef mberg86 het volgende:
M'n mobiel maakt niet te beste foto's nee..
BOEIUH!! JE KEN TOG OP PUNTIGE GITAREN OOK HARD RAGGUH!!quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 21:21 schreef Thomzzzzz het volgende:
TVP Bookmark
Ik vind dat hier te veel "gitaristen" zijn die alleen kijken naar het uiterlijk van een gitaar... GODDAMNIT zo'n ding met meer punten dan een broodmes is niet alleen te lelijk voor woorden, maar klinkt ook nog eens 13 in een dozijn... Ga eens verder dan je ogen en gebruik... (niet schrikken, kinders...)
JE OREN
tvp dus
[edit]
te veel is NIET iedereen!!!
[/edit]
hoe doe je die rooie tekst? nooit gewetenquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 21:41 schreef NASDAQbastardo het volgende:
Godver, ik was het even vergeten ja, alle puntige gitaren klinken hetzelfde
* NASDAQbastardo begint in polsen te krassen
* imported_sphinx ragt zich helemaal dood.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 21:46 schreef NASDAQbastardo het volgende:
/ me [tekst]
(en dan zonder spatie he... en dan RAGGEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEENNN op die puntige invoeren-toets!!)
Het gaat hier sowieso voornamelijk over gear, hoeveel wat waar kost, en hoe graag mensen een bepaalde gitaar willen maar hem niet mogen kopen van hun ouders. Pubers enzo. Maar goed, waarom ook niet... Op een dag word je wakker, heb je een Les Paul, speel je alleen nog maar Frygische ladders in alternate picking, vind je Bruce Springsteen en de Dire Straits ineens 'best goed', en besef je dat je loopt te zeuren als een ouwe lul.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 21:21 schreef Thomzzzzz het volgende:
TVP Bookmark
Ik vind dat hier te veel "gitaristen" zijn die alleen kijken naar het uiterlijk van een gitaar... GODDAMNIT zo'n ding met meer punten dan een broodmes is niet alleen te lelijk voor woorden, maar klinkt ook nog eens 13 in een dozijn... Ga eens verder dan je ogen en gebruik... (niet schrikken, kinders...)
JE OREN
tvp dus
[edit]
te veel is NIET iedereen!!!
[/edit]
je kunt ook gewoon een deathmetal band maken die Heaven Denies heet en kontschoppende nummers maken op puntige gitaren..quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 21:58 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Het gaat hier sowieso voornamelijk over gear, hoeveel wat waar kost, en hoe graag mensen een bepaalde gitaar willen maar hem niet mogen kopen van hun ouders. Pubers enzo. Maar goed, waarom ook niet... Op een dag word je wakker, heb je een Les Paul, speel je alleen nog maar Frygische ladders in alternate picking, vind je Bruce Springsteen en de Dire Straits ineens 'best goed', en besef je dat je loopt te zeuren als een ouwe lul.![]()
een kammeraad van me heeft zoeen, maar dan in een andere kleur.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 22:33 schreef imported_sphinx het volgende:
toch nog ff deze:
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 21:58 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
de Dire Straits ineens 'best goed', en besef je dat je loopt te zeuren als een ouwe lul.![]()
Jij vindt Dire Straits nog steeds gewoon poepquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 22:16 schreef Svyatagor het volgende:
For the record: ik had het dus niet over mezelf. [afbeelding]
Maar het is wel gewoon 'de kutband', toch?quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 22:51 schreef Even het volgende:
[..]
![]()
En het gewoon Dire Straits niet "de Dire Straits"![]()
Ja het is niet: het kutband heel goedquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 23:17 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Maar het is wel gewoon 'de kutband', toch?![]()
Kut zeg, gaat het wel met je?quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 23:36 schreef Cynic het volgende:
damn, mijn pols doet zeer na iets te fanatiek gitaarspelen gisteren...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |