Die heb ik ook nog voor jequote:Op donderdag 18 mei 2006 20:31 schreef ForlornSon het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
-edit-
Ik zal m omtabben in GP5 voor de liefhebbers ^^ (en zowieso voor mezelf)
Doe dat...quote:Op donderdag 18 mei 2006 21:18 schreef ForlornSon het volgende:
-edit-
Ik ga een goeie OP maken. Denk ik :p
Plaatje is wel leuk gedaan, zelf gemaakt?quote:
Ja. met mijn *kijk ik kan photoshop als een n00b* skillsquote:Op donderdag 18 mei 2006 21:38 schreef Agiath het volgende:
[..]
Plaatje is wel leuk gedaan, zelf gemaakt?
Mooi, de volgende keer maak ik er 1 met Levin, Berlin en Flea....de helden (tvp, valt het op?)quote:Op donderdag 18 mei 2006 21:43 schreef ForlornSon het volgende:
[..]
Ja. met mijn *kijk ik kan photoshop als een n00b* skills
meldt zich van de partij!quote:Op donderdag 18 mei 2006 22:29 schreef _Etter_ het volgende:
deel 2! dacht dat we dat nooit zouden halen!
quote:
zoiets?quote:Op zaterdag 20 mei 2006 12:54 schreef mikezwet het volgende:
Ik wil graag een electrisch bass gitaar kopen en wil gelijk een beetje goeie. Ik heb een goedkoop electrisch gitaar en dat vind ik zonder verdere ervaring niet veel...
Een zwarte Ibanez spreekt mij wel aan, iemand tips welke ik zou kunnen nemen?
Budget, tussen de 200 en 400 euro...
quote:Op zaterdag 20 mei 2006 14:07 schreef _Etter_ het volgende:
[..]
zoiets?
http://www.feedback.nl/?id=55&b=BTB200IPF
Ibanez BTB 200 IPF
[afbeelding]
ik heb een betere btb en die speelt lekker. heb ook van verschillende mensen gehoord dat ze de btb de beste ibanez bas vinden.
Hij lukt aardigquote:Op vrijdag 19 mei 2006 08:52 schreef ForlornSon het volgende:
[..]Dat is em!
Alleen die eerste gitaar klinkt verrot oO
maarja ^^ Daar doe ik het toch niet voor
Misschien dat het voor een bass niet goed klinkt maar met een gewoon gitaar klinkt het goed hoor!!quote:Op zondag 21 mei 2006 00:05 schreef _Etter_ het volgende:
een computer als versteker? jij luistert zeker ook naar 128kb mp3's vanwege hun fantatisch muziekkwaliteit!?
Niks mis met modelling software als versterker, alleen bas moet je inderdaad niet horen over een paar goedkope computerspeakertjes. Als je trouwens kijkt hoe vaak de bas DI wordt opgenomen kunnen we rustig stellen dat de versterker voor de bas verreweg niet zo belangrijk is als voor gitaar.quote:Op zondag 21 mei 2006 00:05 schreef _Etter_ het volgende:
een computer als versteker?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |