Ja, je kunt ook aftrekken op een Ibanez...quote:Op maandag 9 oktober 2006 17:10 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
das wel veel voor zo'n strontplank jah.
quote:Op maandag 9 oktober 2006 17:18 schreef SNArky het volgende:
Ey Dribbel_, heb je al een beetje zin in gitaarles?
Ik heb het gelukkig kunnen verzetten naar woensdag, dat kwam wat beter uit in verband met sporttraining.
nehee, op ESP Explorerts natuurlijk.quote:Op maandag 9 oktober 2006 17:18 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Ja, je kunt ook aftrekken op een Ibanez...![]()
![]()
Vond em helemaal niet lekker spelen trouwens...quote:Op maandag 9 oktober 2006 17:38 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
nehee, op ESP Explorerts natuurlijk.
homo.![]()
Niet lekker spelen, wel lekker fappen...quote:Op maandag 9 oktober 2006 17:41 schreef Even het volgende:
[..]
Vond em helemaal niet lekker spelen trouwens...![]()
Lekker fappen ?!quote:Op maandag 9 oktober 2006 18:04 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Niet lekker spelen, wel lekker fappen...![]()
Heey ik had je gitaar nog zien hangen trouwensquote:Op maandag 9 oktober 2006 18:05 schreef muhammad_ali het volgende:
Ik tvp in de eerste pagina van het topic
![]()
Godzijdank niet...quote:Op maandag 9 oktober 2006 18:10 schreef Even het volgende:
[..]
Lekker fappen ?!Heb je dat ding wel eens gezien?!
Ik heb em alweer onstemd hoorquote:Op maandag 9 oktober 2006 18:11 schreef VaderJacob het volgende:
[..]
Heey ik had je gitaar nog zien hangen trouwens![]()
Enkele weken terug dan al.
Stemmen is niet zo erg hoorquote:Op maandag 9 oktober 2006 18:17 schreef muhammad_ali het volgende:
[..]
Ik heb em alweer onstemd hoorGa morgen lessen dus gelijk ff leren stemmen
![]()
Er staan 'BOOGIE' boven. Morgen ga ik het introtje van TELL ME BABY lerenquote:Op maandag 9 oktober 2006 18:19 schreef VaderJacob het volgende:
[..]
Stemmen is niet zo erg hoor![]()
Wat moest je leren![]()
kijk, en ik heb em dus in drop c staan, en dan klinkt ie dus geweldigquote:Op maandag 9 oktober 2006 17:41 schreef Even het volgende:
[..]
Vond em helemaal niet lekker spelen trouwens...![]()
Klonk wel vet met powerchords maar als je hoge noten moest hebben kom je er gewoon kut bij (vanaf ongeveer 17e fret bedoel ik dan hè)...
Owja het bekende boogiequote:Op maandag 9 oktober 2006 18:21 schreef muhammad_ali het volgende:
[..]
Er staan 'BOOGIE' boven. Morgen ga ik het introtje van TELL ME BABY leren![]()
Ik ben gewoon naar de balie van het CC geweest en gevraagd of ik kon verzetten en dat was geen enkel probleem.quote:Op maandag 9 oktober 2006 17:36 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]![]()
ik heb precies hetzelfde dat een andere dag me beter uitkomt maar hoe kan je dat verzetten want bij inschrijven was het alleen op de dinsdagavond
nouja ik ga morgen wel naar die les en vraag het die gozer wel![]()
Heb er wel zin in![]()
Ja maar ik doe niet aan hersenloos raggenquote:Op maandag 9 oktober 2006 18:23 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
kijk, en ik heb em dus in drop c staan, en dan klinkt ie dus geweldig
als je em dan op de brug pickup gooit klinkt het super vet met pinch harmonics![]()
maar wat wou je anders met zo'n gitaar?!quote:Op maandag 9 oktober 2006 19:42 schreef Even het volgende:
[..]
Ja maar ik doe niet aan hersenloos raggenVandaar: geen gitaar voor mij, ziet er gaaf uit maar no thanks
Genoeg gitaarstem dingetjes te vinden op het net. Bijvoorbeeld gitaar stemmenquote:Op maandag 9 oktober 2006 18:17 schreef muhammad_ali het volgende:
[..]
Ik heb em alweer onstemd hoorGa morgen lessen dus gelijk ff leren stemmen
![]()
Doen! Koop anders mijn half stack, haal ik weer wat anders.quote:Op maandag 9 oktober 2006 17:13 schreef Even het volgende:
Koop ik nou wel of niet een Marshall MG100DFX
Waar je je als 18-jarige al niet druk om kunt maken
VET !!!!quote:Op maandag 9 oktober 2006 15:09 schreef Desensitized het volgende:
TVP!
Behold! The Dean USA Satin Army Camo Razorback:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik wil em! Ik wil em! Ik wil em! Ik wil em! Ik wil em! Ik wil em! Ik wil em! Ik wil em! Ik wil em! Ik wil em!
Worden maar 8 van gebouwd, dus stervens duur. En USA, dus hier niet te krijgen
![]()
ik zal een 2ehands buizenampje op de kop tikken voor rond de 400 euro als ik jou was... jcm 800 of jcm 900 combotjequote:Op maandag 9 oktober 2006 17:13 schreef Even het volgende:
Koop ik nou wel of niet een Marshall MG100DFX
Waar je je als 18-jarige al niet druk om kunt maken
welcome back.... het hele topic is gevuld met newbies, dus je zult er maar nog enkele van de 'oude garde' tegenkomen.... op een gegeven ogenblik raak je uitgeluld over dat stuk hout... maarja, ze zijn ook niet om over te lullen maar om te bespelen...quote:Op maandag 9 oktober 2006 20:04 schreef Prep2Fight het volgende:
Jammer dat ik er niet meer tussen sta jongens!
En zo is dat!quote:Op maandag 9 oktober 2006 21:03 schreef Ibanez het volgende:
[..]
welcome back.... het hele topic is gevuld met newbies, dus je zult er maar nog enkele van de 'oude garde' tegenkomen.... op een gegeven ogenblik raak je uitgeluld over dat stuk hout... maarja, ze zijn ook niet om over te lullen maar om te bespelen...![]()
![]()
![]()
Ik vind het ook altijd een beetje geforceerd extreem/cool.quote:Op maandag 9 oktober 2006 15:51 schreef -Beer- het volgende:
[..]
Ik vind het dan altijd net speelgoed lijken.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |