Bookmarken...quote:Op maandag 9 oktober 2006 15:00 schreef imported_sphinx het volgende:
wat zeiden we nu over tvp's? bookmarken die zooi.
niet praktisch! wie kijkt er nou bij zn bookmarksquote:Op maandag 9 oktober 2006 15:00 schreef imported_sphinx het volgende:
wat zeiden we nu over tvp's? bookmarken die zooi.
Geen tabs... ik doe dat altijd op gehoor.....quote:Op maandag 9 oktober 2006 12:46 schreef Desensitized het volgende:
Goeie shit dude. Ga er nu ook eens naar kijken. Niet dat ik het meteen kan, maargoed. Welke tab heb je?
uitsloverquote:Op maandag 9 oktober 2006 15:17 schreef Ibanez het volgende:
[..]
Geen tabs... ik doe dat altijd op gehoor.....
Wow wat lelijkquote:Op maandag 9 oktober 2006 15:09 schreef Desensitized het volgende:
TVP!
[plaatjes]
Ik wil em! Ik wil em! Ik wil em! Ik wil em! Ik wil em! Ik wil em! Ik wil em! Ik wil em! Ik wil em! Ik wil em!
Worden maar 8 van gebouwd, dus stervens duur. En USA, dus hier niet te krijgen
![]()
Niet zulkequote:Op maandag 9 oktober 2006 15:11 schreef Dribbel_ het volgende:
Er stonden er 2 bij feedback, ander paintwork enz maar je mocht er ook neit zo op gaan spelen zonder dat er een verkoper bij was.
Ik vind het dan altijd net speelgoed lijken.quote:Op maandag 9 oktober 2006 15:39 schreef Desensitized het volgende:
[..]
Niet zulkeGeloof me.
En er zitten hier niet echt pointy gitaar liefhebbers merk ik wel
Ze maken bij Dean niet alleen pointies hoor [maar dat zijn wel de mooiste]!
http://www.deanguitars.com/electrics.htm
Ja okay dat snap ik, maar dat model :pquote:Op maandag 9 oktober 2006 15:39 schreef Desensitized het volgende:
[..]
Niet zulkeGeloof me.
En er zitten hier niet echt pointy gitaar liefhebbers merk ik wel
Ze maken bij Dean niet alleen pointies hoor [maar dat zijn wel de mooiste]!
http://www.deanguitars.com/electrics.htm
ik nietquote:Op maandag 9 oktober 2006 15:04 schreef Maaark het volgende:
[..]
niet praktisch! wie kijkt er nou bij zn bookmarks![]()
jah, tot en met het K akkoord.quote:Op maandag 9 oktober 2006 16:16 schreef Ibanez het volgende:
[..]
mannetje.... Ken je de basisakkoorden al?![]()
Nee hoor, les is goed te doen op die leeftijdquote:Op maandag 9 oktober 2006 16:36 schreef Petsopjebilletjes het volgende:
ik wil ook gitaar spelen
hoe/wat/waar te beginnen, moet je echt les nemen? is dat wel te doen voor een 19 jarige knakker als ik, straks zit ik tussen kindjes van 8 jaar enzo
die stond laatst te koop op tweedehands.be weet niet precies meer hoeveel maar weet wel dat het ENORM veel was (70.000? zoiets?)quote:
das wel veel voor zo'n strontplank jah.quote:Op maandag 9 oktober 2006 16:49 schreef Neidropje het volgende:
[..]
die stond laatst te koop op tweedehands.be weet niet precies meer hoeveel maar weet wel dat het ENORM veel was (70.000? zoiets?)
Ja, je kunt ook aftrekken op een Ibanez...quote:Op maandag 9 oktober 2006 17:10 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
das wel veel voor zo'n strontplank jah.
quote:Op maandag 9 oktober 2006 17:18 schreef SNArky het volgende:
Ey Dribbel_, heb je al een beetje zin in gitaarles?
Ik heb het gelukkig kunnen verzetten naar woensdag, dat kwam wat beter uit in verband met sporttraining.
nehee, op ESP Explorerts natuurlijk.quote:Op maandag 9 oktober 2006 17:18 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Ja, je kunt ook aftrekken op een Ibanez...![]()
![]()
Vond em helemaal niet lekker spelen trouwens...quote:Op maandag 9 oktober 2006 17:38 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
nehee, op ESP Explorerts natuurlijk.
homo.![]()
Niet lekker spelen, wel lekker fappen...quote:Op maandag 9 oktober 2006 17:41 schreef Even het volgende:
[..]
Vond em helemaal niet lekker spelen trouwens...![]()
Lekker fappen ?!quote:Op maandag 9 oktober 2006 18:04 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Niet lekker spelen, wel lekker fappen...![]()
Heey ik had je gitaar nog zien hangen trouwensquote:Op maandag 9 oktober 2006 18:05 schreef muhammad_ali het volgende:
Ik tvp in de eerste pagina van het topic
![]()
Godzijdank niet...quote:Op maandag 9 oktober 2006 18:10 schreef Even het volgende:
[..]
Lekker fappen ?!Heb je dat ding wel eens gezien?!
Ik heb em alweer onstemd hoorquote:Op maandag 9 oktober 2006 18:11 schreef VaderJacob het volgende:
[..]
Heey ik had je gitaar nog zien hangen trouwens![]()
Enkele weken terug dan al.
Stemmen is niet zo erg hoorquote:Op maandag 9 oktober 2006 18:17 schreef muhammad_ali het volgende:
[..]
Ik heb em alweer onstemd hoorGa morgen lessen dus gelijk ff leren stemmen
![]()
Er staan 'BOOGIE' boven. Morgen ga ik het introtje van TELL ME BABY lerenquote:Op maandag 9 oktober 2006 18:19 schreef VaderJacob het volgende:
[..]
Stemmen is niet zo erg hoor![]()
Wat moest je leren![]()
kijk, en ik heb em dus in drop c staan, en dan klinkt ie dus geweldigquote:Op maandag 9 oktober 2006 17:41 schreef Even het volgende:
[..]
Vond em helemaal niet lekker spelen trouwens...![]()
Klonk wel vet met powerchords maar als je hoge noten moest hebben kom je er gewoon kut bij (vanaf ongeveer 17e fret bedoel ik dan hè)...
Owja het bekende boogiequote:Op maandag 9 oktober 2006 18:21 schreef muhammad_ali het volgende:
[..]
Er staan 'BOOGIE' boven. Morgen ga ik het introtje van TELL ME BABY leren![]()
Ik ben gewoon naar de balie van het CC geweest en gevraagd of ik kon verzetten en dat was geen enkel probleem.quote:Op maandag 9 oktober 2006 17:36 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]![]()
ik heb precies hetzelfde dat een andere dag me beter uitkomt maar hoe kan je dat verzetten want bij inschrijven was het alleen op de dinsdagavond
nouja ik ga morgen wel naar die les en vraag het die gozer wel![]()
Heb er wel zin in![]()
Ja maar ik doe niet aan hersenloos raggenquote:Op maandag 9 oktober 2006 18:23 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
kijk, en ik heb em dus in drop c staan, en dan klinkt ie dus geweldig
als je em dan op de brug pickup gooit klinkt het super vet met pinch harmonics![]()
maar wat wou je anders met zo'n gitaar?!quote:Op maandag 9 oktober 2006 19:42 schreef Even het volgende:
[..]
Ja maar ik doe niet aan hersenloos raggenVandaar: geen gitaar voor mij, ziet er gaaf uit maar no thanks
Genoeg gitaarstem dingetjes te vinden op het net. Bijvoorbeeld gitaar stemmenquote:Op maandag 9 oktober 2006 18:17 schreef muhammad_ali het volgende:
[..]
Ik heb em alweer onstemd hoorGa morgen lessen dus gelijk ff leren stemmen
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |