Bookmarken...quote:Op maandag 9 oktober 2006 15:00 schreef imported_sphinx het volgende:
wat zeiden we nu over tvp's? bookmarken die zooi.
niet praktisch! wie kijkt er nou bij zn bookmarksquote:Op maandag 9 oktober 2006 15:00 schreef imported_sphinx het volgende:
wat zeiden we nu over tvp's? bookmarken die zooi.
Geen tabs... ik doe dat altijd op gehoor.....quote:Op maandag 9 oktober 2006 12:46 schreef Desensitized het volgende:
Goeie shit dude. Ga er nu ook eens naar kijken. Niet dat ik het meteen kan, maargoed. Welke tab heb je?
uitsloverquote:Op maandag 9 oktober 2006 15:17 schreef Ibanez het volgende:
[..]
Geen tabs... ik doe dat altijd op gehoor.....
Wow wat lelijkquote:Op maandag 9 oktober 2006 15:09 schreef Desensitized het volgende:
TVP!
[plaatjes]
Ik wil em! Ik wil em! Ik wil em! Ik wil em! Ik wil em! Ik wil em! Ik wil em! Ik wil em! Ik wil em! Ik wil em!
Worden maar 8 van gebouwd, dus stervens duur. En USA, dus hier niet te krijgen
![]()
Niet zulkequote:Op maandag 9 oktober 2006 15:11 schreef Dribbel_ het volgende:
Er stonden er 2 bij feedback, ander paintwork enz maar je mocht er ook neit zo op gaan spelen zonder dat er een verkoper bij was.
Ik vind het dan altijd net speelgoed lijken.quote:Op maandag 9 oktober 2006 15:39 schreef Desensitized het volgende:
[..]
Niet zulkeGeloof me.
En er zitten hier niet echt pointy gitaar liefhebbers merk ik wel
Ze maken bij Dean niet alleen pointies hoor [maar dat zijn wel de mooiste]!
http://www.deanguitars.com/electrics.htm
Ja okay dat snap ik, maar dat model :pquote:Op maandag 9 oktober 2006 15:39 schreef Desensitized het volgende:
[..]
Niet zulkeGeloof me.
En er zitten hier niet echt pointy gitaar liefhebbers merk ik wel
Ze maken bij Dean niet alleen pointies hoor [maar dat zijn wel de mooiste]!
http://www.deanguitars.com/electrics.htm
ik nietquote:Op maandag 9 oktober 2006 15:04 schreef Maaark het volgende:
[..]
niet praktisch! wie kijkt er nou bij zn bookmarks![]()
jah, tot en met het K akkoord.quote:Op maandag 9 oktober 2006 16:16 schreef Ibanez het volgende:
[..]
mannetje.... Ken je de basisakkoorden al?![]()
Nee hoor, les is goed te doen op die leeftijdquote:Op maandag 9 oktober 2006 16:36 schreef Petsopjebilletjes het volgende:
ik wil ook gitaar spelen
hoe/wat/waar te beginnen, moet je echt les nemen? is dat wel te doen voor een 19 jarige knakker als ik, straks zit ik tussen kindjes van 8 jaar enzo
die stond laatst te koop op tweedehands.be weet niet precies meer hoeveel maar weet wel dat het ENORM veel was (70.000? zoiets?)quote:
das wel veel voor zo'n strontplank jah.quote:Op maandag 9 oktober 2006 16:49 schreef Neidropje het volgende:
[..]
die stond laatst te koop op tweedehands.be weet niet precies meer hoeveel maar weet wel dat het ENORM veel was (70.000? zoiets?)
Ja, je kunt ook aftrekken op een Ibanez...quote:Op maandag 9 oktober 2006 17:10 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
das wel veel voor zo'n strontplank jah.
quote:Op maandag 9 oktober 2006 17:18 schreef SNArky het volgende:
Ey Dribbel_, heb je al een beetje zin in gitaarles?
Ik heb het gelukkig kunnen verzetten naar woensdag, dat kwam wat beter uit in verband met sporttraining.
nehee, op ESP Explorerts natuurlijk.quote:Op maandag 9 oktober 2006 17:18 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Ja, je kunt ook aftrekken op een Ibanez...![]()
![]()
Vond em helemaal niet lekker spelen trouwens...quote:Op maandag 9 oktober 2006 17:38 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
nehee, op ESP Explorerts natuurlijk.
homo.![]()
Niet lekker spelen, wel lekker fappen...quote:Op maandag 9 oktober 2006 17:41 schreef Even het volgende:
[..]
Vond em helemaal niet lekker spelen trouwens...![]()
Lekker fappen ?!quote:Op maandag 9 oktober 2006 18:04 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Niet lekker spelen, wel lekker fappen...![]()
Heey ik had je gitaar nog zien hangen trouwensquote:Op maandag 9 oktober 2006 18:05 schreef muhammad_ali het volgende:
Ik tvp in de eerste pagina van het topic
![]()
Godzijdank niet...quote:Op maandag 9 oktober 2006 18:10 schreef Even het volgende:
[..]
Lekker fappen ?!Heb je dat ding wel eens gezien?!
Ik heb em alweer onstemd hoorquote:Op maandag 9 oktober 2006 18:11 schreef VaderJacob het volgende:
[..]
Heey ik had je gitaar nog zien hangen trouwens![]()
Enkele weken terug dan al.
Stemmen is niet zo erg hoorquote:Op maandag 9 oktober 2006 18:17 schreef muhammad_ali het volgende:
[..]
Ik heb em alweer onstemd hoorGa morgen lessen dus gelijk ff leren stemmen
![]()
Er staan 'BOOGIE' boven. Morgen ga ik het introtje van TELL ME BABY lerenquote:Op maandag 9 oktober 2006 18:19 schreef VaderJacob het volgende:
[..]
Stemmen is niet zo erg hoor![]()
Wat moest je leren![]()
kijk, en ik heb em dus in drop c staan, en dan klinkt ie dus geweldigquote:Op maandag 9 oktober 2006 17:41 schreef Even het volgende:
[..]
Klonk wel vet met powerchords maar als je hoge noten moest hebben kom je er gewoon kut bij (vanaf ongeveer 17e fret bedoel ik dan hè)...
Owja het bekende boogiequote:Op maandag 9 oktober 2006 18:21 schreef muhammad_ali het volgende:
[..]
Er staan 'BOOGIE' boven. Morgen ga ik het introtje van TELL ME BABY leren![]()
Ik ben gewoon naar de balie van het CC geweest en gevraagd of ik kon verzetten en dat was geen enkel probleem.quote:Op maandag 9 oktober 2006 17:36 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]![]()
ik heb precies hetzelfde dat een andere dag me beter uitkomt maar hoe kan je dat verzetten want bij inschrijven was het alleen op de dinsdagavond
nouja ik ga morgen wel naar die les en vraag het die gozer wel![]()
Heb er wel zin in![]()
Ja maar ik doe niet aan hersenloos raggenquote:Op maandag 9 oktober 2006 18:23 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
kijk, en ik heb em dus in drop c staan, en dan klinkt ie dus geweldig
als je em dan op de brug pickup gooit klinkt het super vet met pinch harmonics![]()
maar wat wou je anders met zo'n gitaar?!quote:Op maandag 9 oktober 2006 19:42 schreef Even het volgende:
[..]
Ja maar ik doe niet aan hersenloos raggenVandaar: geen gitaar voor mij, ziet er gaaf uit maar no thanks
Genoeg gitaarstem dingetjes te vinden op het net. Bijvoorbeeld gitaar stemmenquote:Op maandag 9 oktober 2006 18:17 schreef muhammad_ali het volgende:
[..]
Ik heb em alweer onstemd hoorGa morgen lessen dus gelijk ff leren stemmen
![]()
Doen! Koop anders mijn half stack, haal ik weer wat anders.quote:Op maandag 9 oktober 2006 17:13 schreef Even het volgende:
Koop ik nou wel of niet een Marshall MG100DFX
Waar je je als 18-jarige al niet druk om kunt maken
VET !!!!quote:Op maandag 9 oktober 2006 15:09 schreef Desensitized het volgende:
TVP!
Behold! The Dean USA Satin Army Camo Razorback:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik wil em! Ik wil em! Ik wil em! Ik wil em! Ik wil em! Ik wil em! Ik wil em! Ik wil em! Ik wil em! Ik wil em!
Worden maar 8 van gebouwd, dus stervens duur. En USA, dus hier niet te krijgen
![]()
ik zal een 2ehands buizenampje op de kop tikken voor rond de 400 euro als ik jou was... jcm 800 of jcm 900 combotjequote:Op maandag 9 oktober 2006 17:13 schreef Even het volgende:
Koop ik nou wel of niet een Marshall MG100DFX
Waar je je als 18-jarige al niet druk om kunt maken
welcome back.... het hele topic is gevuld met newbies, dus je zult er maar nog enkele van de 'oude garde' tegenkomen.... op een gegeven ogenblik raak je uitgeluld over dat stuk hout... maarja, ze zijn ook niet om over te lullen maar om te bespelen...quote:Op maandag 9 oktober 2006 20:04 schreef Prep2Fight het volgende:
Jammer dat ik er niet meer tussen sta jongens!
En zo is dat!quote:Op maandag 9 oktober 2006 21:03 schreef Ibanez het volgende:
[..]
welcome back.... het hele topic is gevuld met newbies, dus je zult er maar nog enkele van de 'oude garde' tegenkomen.... op een gegeven ogenblik raak je uitgeluld over dat stuk hout... maarja, ze zijn ook niet om over te lullen maar om te bespelen...![]()
![]()
![]()
Ik vind het ook altijd een beetje geforceerd extreem/cool.quote:Op maandag 9 oktober 2006 15:51 schreef -Beer- het volgende:
[..]
Ik vind het dan altijd net speelgoed lijken.![]()
Ja, ik heb het door ja.quote:Op maandag 9 oktober 2006 21:03 schreef Ibanez het volgende:
[..]
welcome back.... het hele topic is gevuld met newbies, dus je zult er maar nog enkele van de 'oude garde' tegenkomen.... op een gegeven ogenblik raak je uitgeluld over dat stuk hout... maarja, ze zijn ook niet om over te lullen maar om te bespelen...![]()
![]()
![]()
Vandaar dat ik ook zei:quote:Op maandag 9 oktober 2006 19:53 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
maar wat wou je anders met zo'n gitaar?!![]()
hij is natuurlijk wel gemaakt om op te scheuren, maar voor hoge solo's moet je een andere hebben dan
quote:Op maandag 9 oktober 2006 17:41 schreef Even het volgende:
[..]
Wat moet ik nou weer met een half stackquote:Op maandag 9 oktober 2006 20:07 schreef Desensitized het volgende:
[..]
Doen! Koop anders mijn half stack, haal ik weer wat anders.
Want? Wat is daar beter aan dan?quote:Op maandag 9 oktober 2006 20:32 schreef Jorikjet het volgende:
[..]
ik zal een 2ehands buizenampje op de kop tikken voor rond de 400 euro als ik jou was... jcm 800 of jcm 900 combotje
Ben ook benieuwd... wat was de URL?quote:Op maandag 9 oktober 2006 23:24 schreef -Beer- het volgende:
is er al wat gepost op die ene site? Met sampeltjes enzo?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je raakt nooit uitgeluld over een stuk hout (met snaren). Hoort bij de pret!quote:Op maandag 9 oktober 2006 21:03 schreef Ibanez het volgende:
[..]
op een gegeven ogenblik raak je uitgeluld over dat stuk hout... maarja, ze zijn ook niet om over te lullen maar om te bespelen...![]()
![]()
![]()
Hahaha, dat bedoel ik.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 07:06 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Je raakt nooit uitgeluld over een stuk hout (met snaren). Hoort bij de pret!![]()
Maar als het weer een heel topic over Ibanez tremelos gaat en over metal, dan ga ik hier net zo veel posten als jij, P2F!
Stuk? Hoezo?quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 07:10 schreef Prep2Fight het volgende:
[..]
Hahaha, dat bedoel ik.
Mijn ibanez hollowbody is trouwens nog steeds stuk
achgut... je hebt waarschijnlijk mijn reactie gelezen over dat gekloot met die houtblokjes..... en sorry dat er hier nu iets meer metalgasten zijn als eerder (alto's....)quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 07:06 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Je raakt nooit uitgeluld over een stuk hout (met snaren). Hoort bij de pret!![]()
Maar als het weer een heel topic over Ibanez tremelos gaat en over metal, dan ga ik hier net zo veel posten als jij, P2F!
Welke heb jij dan? Ik de AS73 TCRquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 07:10 schreef Prep2Fight het volgende:
[..]
Hahaha, dat bedoel ik.
Mijn ibanez hollowbody is trouwens nog steeds stuk
Was niet bedoeld om je op de kast te jagen... Ieder zijn ding, geen probleem. Verwacht alleen niet dat ik mee ga lullen...quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 08:48 schreef Ibanez het volgende:
[..]
achgut... je hebt waarschijnlijk mijn reactie gelezen over dat gekloot met die houtblokjes..... en sorry dat er hier nu iets meer metalgasten zijn als eerder (alto's....)
Tele's, Strat's ? Nu alles goed?
![]()
Wordt ie wel een stuk stabieler van...quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 09:24 schreef guitarist.nl het volgende:
Tja erg zonde om houtblokjes in die alto's te plaatsen.
Ja, idd... dat was het punt in mijn betoog...quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 09:07 schreef Cynic het volgende:Tja die blokjes hout zorgen er natuurlijk wel een beetje voor dat je niet serieus genomen wordt
Als je een nieuwe snelle auto koopt ga je toch ook geen blokje hout onder het gaspedaal leggen omdat-ie anders te snel gaat? Nee, je moet er mee leren/kunnen omgaan
quote:Op maandag 9 oktober 2006 10:32 schreef Ibanez het volgende:
Toch blijven het kwakzalvermethodes, met die blokjes hout. Das niet goed voor de sustain e.d. Heb je een zwevende brug of een tremmolo, dan zorg gewoon dat je brug goed is afgesteld... Is hetzelfde als in een cabriolet rijden en het dak dicht laten als het 26 graden Celcius met zonneschijn is!
Komt je brug te zeer omhoog? plaats een veertje bij en stel je gitaar opnieuw af.
Zakt je brug te ver weg in de body? Haal een veertje weg en stel de gitaar opnieuw af.
In geval van nood: je kunt je brug ook afstellen met de twee schroeven die aan de achterzijde de body ingaan. Let wel: bij teveel gekloemel hieraan draai je het hout naar de snippers en kan het zijn dat je de schroeven niet meer krijgt aangedraaid.
Experimenteren met snaar maten icm een zwevende brug is altijd uit den boze en verneukt je hele afstelling. Let op: bij het wisselen van merk snaren, in dezelfde dikte, kunnen ook verschillen zitten in de tussensnaren en is je afstelling ook niet meer zoals ie van te voren was.
Om je brug af te stellen naar de fabriekswaarden (floyd rose): op de zijkant van de brug staat een streep: die moet gelijk liggen aan de body. Het kan zijn dat je brug volgens fabrieksspecs dus iets omhoog of omlaag staat. Het streepje is je parameter voor het goed afstellen van je brug! Vind je de snaren te dicht of te ver op/van de hals liggen kun je je actie afstellen met de inbusbouten boven op de brug. Je intonatie blijft gewaarborgd bij het stellen van je actie met die bewuste bouten. Kom je aan de halspen om de actie af te stellen, dan is het weer een ander verhaal.
Soapbar II met p90'squote:Op dinsdag 10 oktober 2006 09:49 schreef the_legend_killer het volgende:
Vrijdag een nieuwe gitaar halen.
Zoen paul reed Smith gitaar vind ik wel sjiek.
My thought exactly!!!quote:
Ik stond op mn eigen snoer te springen tijdens het oefenen. hele hout naar de klote enzo..quote:
De AF85quote:
Pijnlijk!!!quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 10:33 schreef Prep2Fight het volgende:
[..]
Ik stond op mn eigen snoer te springen tijdens het oefenen. hele hout naar de klote enzo..
[..]
De AF85
Hoe krijg je dat in godsnaam voor elkaar...?quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 10:33 schreef Prep2Fight het volgende:
[..]
Ik stond op mn eigen snoer te springen tijdens het oefenen. hele hout naar de klote enzo..
[..]
De AF85
Of een peavey classic, dat zijn echt enorm leuke kleine combo's die ook nog es loeihard gaan!quote:Op maandag 9 oktober 2006 20:32 schreef Jorikjet het volgende:
[..]
ik zal een 2ehands buizenampje op de kop tikken voor rond de 400 euro als ik jou was... jcm 800 of jcm 900 combotje
Heb je daar nog foto's van gemaaktquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 10:33 schreef Prep2Fight het volgende:
[..]
[..]
De AF85
Gelukkig is niet iedereen verslaafd aan het kopen van nieuwe gitaren, ergo ik heb het geld niet.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 09:48 schreef TeleluvR het volgende:
Het is uiteindelijk een beetje omkeren van het probleem. Je kunt wel uit alle macht je trem vast proberen te zetten, maar dan denk ik: Neem een gitaar met vaste brug...
wat voor half stack?quote:Op maandag 9 oktober 2006 20:07 schreef Desensitized het volgende:
[..]
Doen! Koop anders mijn half stack, haal ik weer wat anders.
Dat is dus het kenmerk van een echte GASserquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 13:35 schreef Zyggie het volgende:
[..]
Gelukkig is niet iedereen verslaafd aan het kopen van nieuwe gitaren, ergo ik heb het geld niet.![]()
Maar jullie praten meer over de gitaar zelf dan over het spelen. Daarin verschillen we.![]()
Single Cut PRSquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 09:49 schreef the_legend_killer het volgende:
Vrijdag een nieuwe gitaar halen.
Zoen paul reed Smith gitaar vind ik wel sjiek.
Ik hoef helemaal niet loeihardquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 11:55 schreef --H-I-M-- het volgende:
[..]
Of een peavey classic, dat zijn echt enorm leuke kleine combo's die ook nog es loeihard gaan!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |