Bookmarken...quote:Op maandag 9 oktober 2006 15:00 schreef imported_sphinx het volgende:
wat zeiden we nu over tvp's? bookmarken die zooi.
niet praktisch! wie kijkt er nou bij zn bookmarksquote:Op maandag 9 oktober 2006 15:00 schreef imported_sphinx het volgende:
wat zeiden we nu over tvp's? bookmarken die zooi.
Geen tabs... ik doe dat altijd op gehoor.....quote:Op maandag 9 oktober 2006 12:46 schreef Desensitized het volgende:
Goeie shit dude. Ga er nu ook eens naar kijken. Niet dat ik het meteen kan, maargoed. Welke tab heb je?
uitsloverquote:Op maandag 9 oktober 2006 15:17 schreef Ibanez het volgende:
[..]
Geen tabs... ik doe dat altijd op gehoor.....
Wow wat lelijkquote:Op maandag 9 oktober 2006 15:09 schreef Desensitized het volgende:
TVP!
[plaatjes]
Ik wil em! Ik wil em! Ik wil em! Ik wil em! Ik wil em! Ik wil em! Ik wil em! Ik wil em! Ik wil em! Ik wil em!
Worden maar 8 van gebouwd, dus stervens duur. En USA, dus hier niet te krijgen
![]()
Niet zulkequote:Op maandag 9 oktober 2006 15:11 schreef Dribbel_ het volgende:
Er stonden er 2 bij feedback, ander paintwork enz maar je mocht er ook neit zo op gaan spelen zonder dat er een verkoper bij was.
Ik vind het dan altijd net speelgoed lijken.quote:Op maandag 9 oktober 2006 15:39 schreef Desensitized het volgende:
[..]
Niet zulkeGeloof me.
En er zitten hier niet echt pointy gitaar liefhebbers merk ik wel
Ze maken bij Dean niet alleen pointies hoor [maar dat zijn wel de mooiste]!
http://www.deanguitars.com/electrics.htm
Ja okay dat snap ik, maar dat model :pquote:Op maandag 9 oktober 2006 15:39 schreef Desensitized het volgende:
[..]
Niet zulkeGeloof me.
En er zitten hier niet echt pointy gitaar liefhebbers merk ik wel
Ze maken bij Dean niet alleen pointies hoor [maar dat zijn wel de mooiste]!
http://www.deanguitars.com/electrics.htm
ik nietquote:Op maandag 9 oktober 2006 15:04 schreef Maaark het volgende:
[..]
niet praktisch! wie kijkt er nou bij zn bookmarks![]()
jah, tot en met het K akkoord.quote:Op maandag 9 oktober 2006 16:16 schreef Ibanez het volgende:
[..]
mannetje.... Ken je de basisakkoorden al?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |