Laatste topic?quote:Op maandag 9 oktober 2006 14:23 schreef Djaser het volgende:
...met een grote groene vlek.
Jammer dat ze ingrijpen, maar prima argument eigenlijk. Wie boeit ook het fok logo. Wie boeide die Koreaanse vlag?quote:Ik kreeg de volgende mail: http://www.drawball.nl/forum/viewtopic.php?t=10
fuck hem, je mag toch tekenen wat je wilt. Klinkt eerder als een jaloerse nerd...quote:Op maandag 9 oktober 2006 14:27 schreef soylent het volgende:
[..]
Jammer dat ze ingrijpen, maar prima argument eigenlijk. Wie boeit ook het fok logo. Wie boeide die Koreaanse vlag?
Is het misschien een idee om iets moois te maken in plaats van een suffe vlag of fok logo?
Bijvoorbeeld een mooi groot plaatje van een chick, of een mooie geometrische figuur.
Misschien wordt ie dan zelfs wel beschermd en dat zou toch een mooiere prestatie zijn dan tijdelijk een fok logo dumpen. Er kunnen mss best wat logo's in de kantlijn en zo.
Dit is de laatste keer dat ik erover begin, wordt 't niks dan ga ik toch maar kijken of ik meer IPs kan krijgen
We tieven gewoon de hele site vol met rood wit blauw en oranjequote:Op maandag 9 oktober 2006 14:35 schreef Repeat het volgende:
[..]
fuck hem, je mag toch tekenen wat je wilt. Klinkt eerder als een jaloerse nerd...
Mag, maar ja, die maat van hem mag het ook, dus het wordt dan allemaal zo groen hequote:Op maandag 9 oktober 2006 14:35 schreef Repeat het volgende:
[..]
fuck hem, je mag toch tekenen wat je wilt. Klinkt eerder als een jaloerse nerd...
ja machtsmisbruik noem ik dat.quote:Op maandag 9 oktober 2006 14:39 schreef soylent het volgende:
[..]
Mag, maar ja, die maat van hem mag het ook, dus het wordt dan allemaal zo groen he
Hoe je het wil noemen, dat ze zo te werk gaan is een feit!quote:
Blijkbaar wil de maker dat niet. En dat kan ik me heel goed voorstellen. Kan me voorstellen dat de site is bedoeld voor mooie tekeningen, kunst. En niet voor immens grote logo's, vlaggen of ander gedoe. Dus kap daar nu gewoon eens mee en ga wat moois maken.quote:Op maandag 9 oktober 2006 14:35 schreef Repeat het volgende:
[..]
Misschien wil Toeps wel poseren?quote:Op maandag 9 oktober 2006 18:36 schreef The_S het volgende:
een mooie tekening is eigenlijk veel gaver idd
edit: een chick met een fok! t-shirt aan ofzo
Ik had ook nog effe wat wit erin gegooidquote:Op maandag 9 oktober 2006 20:59 schreef B.A.Trix het volgende:
Ik heb expres om te klieren 50% wit gebruikt voor de vlag te maken..
Ik zal die David wat te doen geven..![]()
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |