Blijft hun huisquote:Op maandag 9 oktober 2006 20:21 schreef no1uknow het volgende:
Je bent fucking 18, en dan zeggen 'Het mag niet van m'n ouders'![]()
Waarom niet gewoon 2 dagen?quote:Op maandag 9 oktober 2006 20:25 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Klootviool, @ the meeting gaan we van vrijdag tot zaterdag al bij mij maffen.
ja echt wel!!1111ein!1zwei!!1 ja sandert daar komt ie: polizei!!111lollergriezel!1bbqqmoapimp!quote:
je hebt gewoon kudoudersquote:Op maandag 9 oktober 2006 20:30 schreef hardcorebass het volgende:
Ja maar ik bedoel, ligt maar net aan je ouwe.. al ben je 17 en dan mag het niet, zal het echt niet opeens wel mogen omdat je 18 bent.
quote:Op maandag 9 oktober 2006 20:35 schreef fs180 het volgende:
[..]
ja echt wel!!1111ein!1zwei!!1 ja sandert daar komt ie: polizei!!111lollergriezel!1bbqqmoapimp!![]()
En dat vind m'n pa nou iets teveel van het goede, en zowiezo, wou je de hele dag rondom Zoetermeer rijden?quote:
Ken toch kenkersniel terugboekenquote:Op maandag 9 oktober 2006 20:45 schreef no1uknow het volgende:
[..]
En dat vind m'n pa nou iets teveel van het goede, en zowiezo, wou je de hele dag rondom Zoetermeer rijden?![]()
Ik heb hier zelf een ruime 2 persoonstent, en ik kan wel nog een tent regelen dat daar iemand in kan slapen en dan kan ik zelf lekker in m'n bedjequote:Op maandag 9 oktober 2006 20:47 schreef Diemietuhriej het volgende:
Nou kijk, ik weet niet of jij thuis een tent hebt ofzo No1, maar ik geef er geen hol om of ik binnen slaap of buiten in een tentje ofzo.. En een jeugdherberg is mij ook best voor de 2e nacht..
Of bij iemand thuis, nog beter..![]()
Nee, om een weekend buitenshuis te slapen, en naar Zoetermeer te rijden.quote:Op maandag 9 oktober 2006 18:32 schreef fs180 het volgende:
wtf
jij vraagt je ouders toestemming om op je brommer te rijden dus
Ja is best.quote:Op maandag 9 oktober 2006 20:48 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Ik heb hier zelf een ruime 2 persoonstent, en ik kan wel nog een tent regelen dat daar iemand in kan slapen en dan kan ik zelf lekker in m'n bedje![]()
![]()
Nadat we erin geslapen hebben dan he.quote:Op maandag 9 oktober 2006 20:49 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Ja is best.![]()
En FS heeft wel een tent ofzo, anders kopen we bij de lokale wibra ofzo wel een tent voor 20 euro, of wat die krengen ook kosten, en daarna tapen we hem om BazzieK z'n uitlaat.![]()
Tuurlijk welquote:
Hell noquote:Op maandag 9 oktober 2006 20:50 schreef Diemietuhriej het volgende:
Maar zou ik eigenlijk met mijn brommer in de trein mogen?
Handig tochquote:Op maandag 9 oktober 2006 20:48 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Nee, om een weekend buitenshuis te slapen, en naar Zoetermeer te rijden.
Jij schrijft zeker zoeen briefje als je 's morgens gaat:
"Ik ben ff een weekendje naar Limburg op de brommer, tot zondag!"
Waar is die meeting nou eigenlijk??quote:Op maandag 9 oktober 2006 20:48 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
"Ik ben ff een weekendje naar Limburg op de brommer, tot zondag!"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |