met een lengte van 1.94 moet je dat welquote:Op maandag 9 oktober 2006 15:40 schreef wolferl het volgende:
Marlies blijft ook maar vreten, ze komt ook geen gram aan.
Het is ook te klein allemaal, ze kan haar armen nauwelijks bewegenquote:
Hij is moe van het vele schoonmakenquote:Op maandag 9 oktober 2006 15:43 schreef Sug4r het volgende:
Hebben Sab en E10 ruzie? Ze liggen zo ver van elkaar af
Yeps! Nossie begon er mee!quote:
zo ben ik ook. even lang als marlies, wss zo rond de 60 kg en maar vretenquote:Op maandag 9 oktober 2006 15:40 schreef wolferl het volgende:
Marlies blijft ook maar vreten, ze komt ook geen gram aan.
Waar heb je hem gepost ?quote:Op maandag 9 oktober 2006 15:45 schreef arneaux het volgende:
De compilatie van vrijdagavond is 50 mb geworden. In totaal 8 minuut 40.
ja, hoor, al veel gehoordquote:Op maandag 9 oktober 2006 16:03 schreef Sug4r het volgende:
Vertelt Marlies eigenlijk wel eens wat over wat ze mee heeft gemaakt buiten het huis of over haar familie? volgens mij luistert ze alleen maar en reageert ze op anderen. "Ohh jaaa dat heb ik oook, bizarrrr, heerrrrlijk, ja ja ja ja"
quote:Op maandag 9 oktober 2006 16:12 schreef wolferl het volgende:
Wie mag er volgens jullie vanavond vertrekken?
Ik zeg Egbert.
Welnee, ze vertelt nooit iets van haarzelf, dus het ligt niet aan jou.quote:Op maandag 9 oktober 2006 16:19 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Dan heb ik die ene keer net niet gekeken![]()
Ik was inderdaad in de war, lees het net terug.quote:Op maandag 9 oktober 2006 15:38 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Beeb, verwar je Capaja nu met mij? Komt vast door de rode icoontjes?![]()
quote:Op maandag 9 oktober 2006 16:31 schreef BB6kijker het volgende:
[..]
Welnee, ze vertelt nooit iets van haarzelf, dus het ligt niet aan jou.
Ben 'm nu aan t uploaden.quote:
Laten alleen de leuke stukjes zien dat van Eg laten ze niet zienquote:Op maandag 9 oktober 2006 16:50 schreef Sug4r het volgende:
Ik ben benieuwd naar de uitzending van 19 uur over vrijdagavond. Hoe BB dat feest en erna met Egbert gaat neerzetten...
Tot nu toe vind ik dat ze het goed weergeven, er wordt weinig weg gelaten.quote:Op maandag 9 oktober 2006 16:50 schreef Sug4r het volgende:
Ik ben benieuwd naar de uitzending van 19 uur over vrijdagavond. Hoe BB dat feest en erna met Egbert gaat neerzetten...
Behalve dat ze t hele verhaal van Semih van vrijdag omdraaien.quote:Op maandag 9 oktober 2006 16:57 schreef Morwen het volgende:
[..]
Tot nu toe vind ik dat ze het goed weergeven, er wordt weinig weg gelaten.
Ik gun t 'm wel om naar huis te gaan.quote:Op maandag 9 oktober 2006 16:58 schreef bbfakir het volgende:
Tja. Er is een tiet van komen en er is een tiet van gaan.
En de tiet van gaan is voor Egbert gekomen.
[afbeelding]
Misschien dat alleen het stukje dat Semih zo kwaad werd op BB behoorlijk in wordt gekniptquote:Op maandag 9 oktober 2006 16:57 schreef Morwen het volgende:
[..]
Tot nu toe vind ik dat ze het goed weergeven, er wordt weinig weg gelaten.
De beelden spreken voor zich lijkt mij, maar het ligt er idd aan welk gedeelte ze van die woede-uitbarsting laten zien. En dat zal ook voor een deel bepalen hoe de mensen gaan stemmen. We shall see.......quote:Op maandag 9 oktober 2006 16:58 schreef arneaux het volgende:
[..]
Behalve dat ze t hele verhaal van Semih van vrijdag omdraaien..
Ik denk dat ze niet laten zien dat Semih op BB aan het schelden was en dat Semih t het beste voor had met Egbert.quote:Op maandag 9 oktober 2006 17:04 schreef Morwen het volgende:
[..]
De beelden spreken voor zich lijkt mij, maar het ligt er idd aan welk gedeelte ze van die woede-uitbarsting laten zien. En dat zal ook voor een deel bepalen hoe de mensen gaan stemmen. We shall see.......
Wat jij nu als link gaf is nieuw voor mij, ben iig toch met enige terughoudendheid benieuwd of het een veelbelovende uitzending wordtquote:Op maandag 9 oktober 2006 17:06 schreef n1ek het volgende:
Ook een geheime missie vanavond
http://www.talpa.tv/web/s(...)383/typeofpage=47019
of is dit oud nieuws
klassieke uitputtingsslag, een opdracht die al eerder geweest is dus naar alle waarschijnlijkheid
de fietsen???quote:Op maandag 9 oktober 2006 17:06 schreef n1ek het volgende:
of is dit oud nieuws
klassieke uitputtingsslag, een opdracht die al eerder geweest is dus naar alle waarschijnlijkheid
'quote:Op maandag 9 oktober 2006 17:06 schreef n1ek het volgende:
of is dit oud nieuws
Nou een dag lang fietsen lijkt me niet écht bijzonder.quote:
de opdracht duurt 48 uur, lijkt me vrij kort voor de fietsen maar zou kunnen en daarnaast leek de radopdracht ernstig op de fietsopdracht qua idee.quote:
24uur maar hoorquote:Op maandag 9 oktober 2006 17:13 schreef n1ek het volgende:
[..]
de opdracht duurt 48 uur, lijkt me vrij kort voor de fietsen maar zou kunnen en daarnaast leek de radopdracht ernstig op de fietsopdracht qua idee.
Tijdens de volgende spectaculaire Weekopdracht, die 48 uur zal duren, kan je jouw eigen streamverslag opsturen naar bigbrother.tvquote:
Klopt, ik heb ook 24 zien staan.quote:Op maandag 9 oktober 2006 17:17 schreef n1ek het volgende:
[..]
Tijdens de volgende spectaculaire Weekopdracht, die 48 uur zal duren, kan je jouw eigen streamverslag opsturen naar bigbrother.tv
staat er bij mij
stond eerst 24 ja
Ow, nou dan ben ik wel heel benieuwd hoe zwaar die opdracht wordt, ze zijn immers nog wel met zijn 10en na de exit, dus net als met het rad kan je dan alles (helaas) te goed verdelenquote:Op maandag 9 oktober 2006 17:17 schreef n1ek het volgende:
[..]
Tijdens de volgende spectaculaire Weekopdracht, die 48 uur zal duren, kan je jouw eigen streamverslag opsturen naar bigbrother.tv
staat er bij mij
stond eerst 24 ja
Net als bij de tussenstanden van vorig jaar: de laagste gaat er niet uit. Dus: Egbert.quote:Op maandag 9 oktober 2006 17:22 schreef MadMaster het volgende:
Poll op de BB-website van Talpa:
Wie moet er blijven?
Egbert 32%
Jeroen 47%
Semih 21%
29904 stemmen
------------------
Egbert kan z'n koffer dus straks weer uitpakken...
KLinkt veel belovend, ben benieuwd of het leuker wordt dan vorige keren.quote:Op maandag 9 oktober 2006 17:06 schreef n1ek het volgende:
of is dit oud nieuws
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |