denk eerder rik aangezien hij met tijn de afgelopen week beter kon opschietenquote:Op maandag 9 oktober 2006 13:17 schreef avonne het volgende:
[..]
Ik denk dat Jeroen nog wel even Rik of Tijn zal blijven nomineren.
Het is ook niet mijn favoriet maar je kunt echt niet zeggen dat hij niet geleerd heeft in het huis.quote:Op maandag 9 oktober 2006 13:33 schreef arneaux het volgende:
[..]
Ik kan t niet meer oneens zijn. Etiënne is gewoon een heel smerig ventje wat heel snel het huis moet verlaten.
Hij heeft idd. geleerd nog meer achter de ellebogen te zijn.quote:Op maandag 9 oktober 2006 13:37 schreef versabommie het volgende:
[..]
Het is ook niet mijn favoriet maar je kunt echt niet zeggen dat hij niet geleerd heeft in het huis.
De vraag is of hij er leering uit trekt.quote:Op maandag 9 oktober 2006 13:37 schreef versabommie het volgende:
[..]
Het is ook niet mijn favoriet maar je kunt echt niet zeggen dat hij niet geleerd heeft in het huis.
Ik hoop dat degene die Micheline onderdrukt eruit mag!quote:Op maandag 9 oktober 2006 13:42 schreef pepper_961 het volgende:
Ik hoop zo dat Egbert vanavond eruit mag. Dat gelach van hem stoort me mateloos.
"Ehhuh Ehhuh eh eh eh jajaeh ehhuh ehhuh"![]()
![]()
Ze laat zich onderdrukken, want als ze van zich af zou bijten zou het anders lijken. Dus conclusie Micheline houdt van mannen met overwicht.quote:Op maandag 9 oktober 2006 13:49 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik hoop dat degene die Micheline onderdrukt eruit mag!![]()
eensquote:Op maandag 9 oktober 2006 13:40 schreef petraa het volgende:
[..]
Hij heeft idd. geleerd nog meer achter de ellebogen te zijn.![]()
Voorui gaat, vooruit gaat. Ach het enige wat ie met drank iedere keer bewijst is hoe een schijnheilig spel ie aan het spelen is.Aangepast aan de rest in het huis om, niet meer genomineerd te worden, aangepast en dus niet veranderd. Eruit met dat teringventje, liefst nog nu hij eruit ipv een van de 3 genomineerden.quote:Op maandag 9 oktober 2006 13:30 schreef versabommie het volgende:
[..]
ik wil het niet goedpraten he...nee echt niet goedpraten...
Maar ik vond het nogal meevallen met in het achterhoofd dat hij dus het huis in ging met veel meer extremistische bagage. Hij heeft mi een flinke terugval na dronkenscha en boosheid, maar niemand hoor ik erover dat hij wel degelijk vooruit gaat per week!
Een korte post drie keer lezen en er dan nog steeds geen touw aan kunnen vastknopen...quote:Op maandag 9 oktober 2006 13:57 schreef petraa het volgende:
[..]
Ze laat zich onderdrukken, want als ze van zich af zou bijten zou het anders lijken. Dus conclusie Micheline houdt van mannen met overwicht.
Conclusie Semih erin laten.![]()
Als hij dat kan leren van zijn medebewoners, zegt dat genoeg over de rest niet?quote:Op maandag 9 oktober 2006 13:40 schreef petraa het volgende:
[..]
Hij heeft idd. geleerd nog meer achter de ellebogen te zijn.![]()
ERFGENAAM! ERFGENAAM!quote:Op maandag 9 oktober 2006 14:01 schreef versabommie het volgende:
[..]
Als hij dat kan leren van zijn medebewoners, zegt dat genoeg over de rest niet?
Ben je blont of zo????????quote:Op maandag 9 oktober 2006 14:01 schreef demins het volgende:
[..]
Een korte post drie keer lezen en er dan nog steeds geen touw aan kunnen vastknopen...![]()
Wat een godsgruwelijke irritante opmerking is dat toch, wie is daarmee begonnen?!quote:
Even uit mijn hoofd... Nostalgist?quote:Op maandag 9 oktober 2006 14:08 schreef arneaux het volgende:
[..]
Wat een godsgruwelijke irritante opmerking is dat toch, wie is daarmee begonnen?!
Nee hoor! Hoop van jou hetzelfde! Maar ik vrees het ergste...quote:
koekie erbijquote:Op maandag 9 oktober 2006 14:08 schreef Suikeroom het volgende:
Egbert: ik koekle altijd op de computer
![]()
Goesow! niet vrezen, ik ben echt niet blontquote:Op maandag 9 oktober 2006 14:12 schreef demins het volgende:
[..]
Nee hoor! Hoop van jou hetzelfde! Maar ik vrees het ergste...![]()
quote:Op maandag 9 oktober 2006 14:12 schreef avonne het volgende:
Sabrina kent Ralph (vriend van Barrie), Natalie (dochter van een vriendin van de moeder van Simon) en Ingrid (gemist waarvan)
cap?quote:Op maandag 9 oktober 2006 14:31 schreef schizolientje het volgende:
Ik ben niet echt modebewust maar wat heeft Marlies in godesnaam aan?
werd ik geroepen ?quote:
http://www.talpa.tv/web/s(...)383/typeofpage=47019quote:Op maandag 9 oktober 2006 14:48 schreef Capaja het volgende:
[..]
werd ik geroepen ?
even vraagje op de blog staat dat er een 24 uurs opdracht aankomt, waar is dat te vinden ?
Heb je t al gevonden? Ik ben namelijk ook wel benieuwd.quote:Op maandag 9 oktober 2006 14:48 schreef Capaja het volgende:
[..]
werd ik geroepen ?
even vraagje op de blog staat dat er een 24 uurs opdracht aankomt, waar is dat te vinden ?
Een bolero. Mên wat zijn dat lelijke dingen, helemaal bij iemand met een lang bovenlijf zoals Marlies.quote:Op maandag 9 oktober 2006 14:31 schreef schizolientje het volgende:
Is dat een navel-vestjequote:
quote:Op maandag 9 oktober 2006 15:02 schreef CartWOman het volgende:
[..]
http://www.talpa.tv/web/s(...)383/typeofpage=47019
misschien is er een enclave in het westen waar ze nog nooit van Commentaren Op Streams hebben gehoordquote:Op maandag 9 oktober 2006 15:32 schreef berney het volgende:
CWtje, je kan niet alles weten meis.
Typisch, dat deze bewoners sommige kennen van de vorige bb, zouden er zo weinig aanmeldingen zijn geweest.
Of zijn dit "kruiwagentjes"?
Beeb, verwar je Capaja nu met mij? Komt vast door de rode icoontjes?quote:
een vestje van 15 jaar terug waar ze geen afstand van kan doen zo lijkt het welquote:Op maandag 9 oktober 2006 14:31 schreef schizolientje het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |