met een lengte van 1.94 moet je dat welquote:Op maandag 9 oktober 2006 15:40 schreef wolferl het volgende:
Marlies blijft ook maar vreten, ze komt ook geen gram aan.
Het is ook te klein allemaal, ze kan haar armen nauwelijks bewegenquote:
Hij is moe van het vele schoonmakenquote:Op maandag 9 oktober 2006 15:43 schreef Sug4r het volgende:
Hebben Sab en E10 ruzie? Ze liggen zo ver van elkaar af
Yeps! Nossie begon er mee!quote:
zo ben ik ook. even lang als marlies, wss zo rond de 60 kg en maar vretenquote:Op maandag 9 oktober 2006 15:40 schreef wolferl het volgende:
Marlies blijft ook maar vreten, ze komt ook geen gram aan.
Waar heb je hem gepost ?quote:Op maandag 9 oktober 2006 15:45 schreef arneaux het volgende:
De compilatie van vrijdagavond is 50 mb geworden. In totaal 8 minuut 40.
ja, hoor, al veel gehoordquote:Op maandag 9 oktober 2006 16:03 schreef Sug4r het volgende:
Vertelt Marlies eigenlijk wel eens wat over wat ze mee heeft gemaakt buiten het huis of over haar familie? volgens mij luistert ze alleen maar en reageert ze op anderen. "Ohh jaaa dat heb ik oook, bizarrrr, heerrrrlijk, ja ja ja ja"
quote:Op maandag 9 oktober 2006 16:12 schreef wolferl het volgende:
Wie mag er volgens jullie vanavond vertrekken?
Ik zeg Egbert.
Welnee, ze vertelt nooit iets van haarzelf, dus het ligt niet aan jou.quote:Op maandag 9 oktober 2006 16:19 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Dan heb ik die ene keer net niet gekeken![]()
Ik was inderdaad in de war, lees het net terug.quote:Op maandag 9 oktober 2006 15:38 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Beeb, verwar je Capaja nu met mij? Komt vast door de rode icoontjes?![]()
quote:Op maandag 9 oktober 2006 16:31 schreef BB6kijker het volgende:
[..]
Welnee, ze vertelt nooit iets van haarzelf, dus het ligt niet aan jou.
Ben 'm nu aan t uploaden.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |