deuterium?quote:Op maandag 9 oktober 2006 02:05 schreef Bolkesteijn het volgende:
Hoe noemt men de waterstof isotoop die als atoommassa 3 heeft?
Ja ik heb hemquote:Op maandag 9 oktober 2006 02:06 schreef WooZ het volgende:
[..]
is er niet gewoon een toets waar dat tekentje op staat
Dat is wel een waterstof istoop maar heeft een atoommassa van 2.quote:Op maandag 9 oktober 2006 02:06 schreef WooZ het volgende:
deuterium?
Sneakaapquote:Op maandag 9 oktober 2006 02:07 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Kom op... Nog eeentje! What harm can it do?![]()
Kom op... Nog eeentje! What harm can it do?quote:Op maandag 9 oktober 2006 02:01 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik kom er inmiddels wel voor uit
Hou me tegen om nog meer Lost te kijken, de volgende is binnen
daar was ik al bang voor, maar dit wordt em niet danquote:Op maandag 9 oktober 2006 02:07 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Dat is wel een waterstof istoop maar heeft een atoommassa van 2.![]()
Shh... Don't tell anyonequote:
Dat komt heel goed in de buurt.quote:Op maandag 9 oktober 2006 02:12 schreef kniertjeh het volgende:
trioterium. *punt voor creativiteit?*
Op zich prijzenswaardig, al is de keerzijde van de medaille dat er zo erg veel wordt ge-slowchat en mensen met verkeerde antwoorden gaan smijten, waardoor er minder gescoord kan worden. Zeker door jou, aangezien jijzelf natuurlijk geen punten kan halenquote:Op maandag 9 oktober 2006 02:10 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Ja dus ik heb een niet al te makkelijke vraag gekozen.
quote:Op maandag 9 oktober 2006 02:10 schreef wyccie het volgende:
Tong, lach eens.
Die link doet het nietquote:Op maandag 9 oktober 2006 02:18 schreef Asmodian het volgende:
(or visit our website at www.hatsthatmakeyoulooklikearetard.com)
Ik zat echt te hopen dat iemand zou klikkenquote:Op maandag 9 oktober 2006 02:19 schreef wyccie het volgende:
[..]
Die link doet het niet
En nu ben ik echt weg.
Tot over zo'n 43 minutenquote:
Zag je dat, MaJo? Zap noemt ons n00bsquote:
Wat ons? Dat kan nietquote:Op maandag 9 oktober 2006 02:23 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Zag je dat, MaJo? Zap noemt ons n00bs
Eisbar?quote:Op maandag 9 oktober 2006 02:40 schreef Zap het volgende:
Ja, het is een warme muts. Tegen de kou! Maar welk merk?
MaJo had het antwoord al lang moeten geven. Maar jij maakt ook kans, als je de OP even doorleest.
De beste vrienden van Jayhawkquote:Op maandag 9 oktober 2006 09:53 schreef Berkery het volgende:
De oprichters/eigenaars van Google.
ljublicicquote:Op maandag 9 oktober 2006 10:16 schreef U het volgende:
Noem 4 van de 5 top-10 ATP-spelers die voor het ABN AMRO World Tennis Tournament 2007 zijn vastgelegd
Hee, zou jij niet 2 maanden offline zijn?quote:Op maandag 9 oktober 2006 10:55 schreef U het volgende:
die 2 zijn goed in elk geval
Aha, nou, dan kun je vandaag iig nog snel wat dubbele punten pakken.quote:Op maandag 9 oktober 2006 11:00 schreef U het volgende:
klopt, maar @home is vergeten me af te sluiten vorige weekmoet wel helaas vandaag of morgen 't modem retourneren, dus dan is 't echt voorbij
jaquote:Op maandag 9 oktober 2006 12:08 schreef Supersheep het volgende:
Hey mensen!
zal ik een vraagje stellen?
Nee. Wel in de woonkamer, maar niet in de slaapkamerquote:
Waar woon jij dan?quote:
U +2quote:Op maandag 9 oktober 2006 12:11 schreef U het volgende:
Ted Turner?
groningenquote:Op maandag 9 oktober 2006 12:13 schreef U het volgende:
paterswoldseweg, niet superver van centrum, maar niet erzomiddenin als jij (wel lekker vlakbij station)
Lolquote:Op maandag 9 oktober 2006 12:13 schreef Supersheep het volgende:
[..]
U +2
Captain Planet filmpje uit Robot Chicken
Fok!ers in Groningenquote:
rocketarena?quote:Op maandag 9 oktober 2006 12:17 schreef Soempie het volgende:
[..]
Fok!ers in Groningen![]()
![]()
Heb er alleen nog geen internet![]()
(oja, weet iemand wat een RA junkie is????)
Helaas. Alles voor de punten?quote:Op maandag 9 oktober 2006 12:18 schreef kniertjeh het volgende:
als je er een punt mee kan scorren wil ik wel een gok doen
Ik ga voor de Reumatoïde Artritis junkiequote:Op maandag 9 oktober 2006 12:17 schreef Soempie het volgende:
[..]
Fok!ers in Groningen![]()
![]()
Heb er alleen nog geen internet![]()
(oja, weet iemand wat een RA junkie is????)
Supersheep +2quote:Op maandag 9 oktober 2006 12:20 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Ik ga voor de Reumatoïde Artritis junkie
quote:Op maandag 9 oktober 2006 12:21 schreef MarkPeterse het volgende:
hoi mensen, leuk topic. Aangezien ik vandaag eigenlijk aan mijn scriptie moet zitten, zal ik hier wel eea posten
Een RA junkie is volgens mij iemand die teveel command&conquer red alert speelt
Nah, ik heb nog 2 uur om 2 gigantische opdrachten af te hebbenquote:Op maandag 9 oktober 2006 12:24 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Is Macondo een RA junkie?
[..]
Het gaat opeens druk worden hier!
quote:
Ik zit vol verrassingenquote:Op maandag 9 oktober 2006 12:27 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Dat had ik nou niet achter je gezocht
Verrassingen zijn leukquote:
Yurithemaster +2quote:Op maandag 9 oktober 2006 12:30 schreef Yurithemaster het volgende:
Sleutelbeen?
quote:Op maandag 9 oktober 2006 12:42 schreef RoofingBurner het volgende:
Nederland
quote:Op maandag 9 oktober 2006 12:15 schreef MaJo het volgende:
!!!DIT IS EEN DUBBELE PUNTEN TOPIC!!!
Even voor de duidelijkheid
pardon?quote:Op maandag 9 oktober 2006 12:51 schreef RoofingBurner het volgende:
Volgende:
Noem de eerste 10 rangen bij een eenheid van "Huzaren van Boreel"
Dit is MIJ te moeilijk, wat is huzaren van boreel?quote:Op maandag 9 oktober 2006 12:51 schreef RoofingBurner het volgende:
Volgende:
ps. Yurithemaster, ik deed eerst mee met muziektrivia, maar dat is me te moeilijk.
Niet helemaal goed.quote:Op maandag 9 oktober 2006 12:53 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Wtf is Huzaren van Boreel?
Soldaat 2e klasse
Soldaat 1e klasse
Korporaal
Sergeant
Sergean-Majoor
Majoor
Luitenant
Kapitein
Kolonel
Nummer 10 vergeten te gokken:
Generaal
Klompenmakersquote:Op maandag 9 oktober 2006 12:51 schreef RoofingBurner het volgende:
Volgende:
quote:Op maandag 9 oktober 2006 12:57 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Huzarensaladeboeren
Huzarensaladeschoonmakersvandewc
Huzarensaladeschoonmakersvandelopendeband
Huzarensaladebereiders
Huzarensaladeverpakkers
Huzarensalademagazijnmedewerkers
Huzarensaladedistributeurs
Huzarensaladesecretaressen
Huzarensalademanagers
Huzarensaladedirecteuren
Ik gokte ook aan de hand van Stratego en oorlogsfilms/seriesquote:Op maandag 9 oktober 2006 12:57 schreef WooZ het volgende:
ja ik dacht zelf ook wel het zullen wel legerrangen zijn, maar die had ik nooit 10 geweten
quote:Op maandag 9 oktober 2006 12:53 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Wtf is Huzaren van Boreel? => een onderdeel binnen de landmacht
Soldaat 2e klasse = fout
Soldaat 1e klasse = fout
Korporaal = goed
Sergeant = fout
Sergean-Majoor = fout
Majoor = kan, maar zit niet bij de eerste 10
Luitenant = goed
Kapitein = fout
Kolonel = kan, maar zit niet bij de eerste 10.
Nummer 10 vergeten te gokken:
Generaal
quote:Op maandag 9 oktober 2006 12:57 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Klompenmakers
Domino D-Day dominostenenneerzetters
Berdrijfsuitjesorganisatoren
Pompbediendes
Huzarensaladeverpakkers
Bordeelschoonmaaksters
Taiwanese mikado-kampioenen
Rangeertereinbewakers
Neuriënde gospelkoor-achtergrondzangeressen
Schapen
Kijk, daar hebben we de eerste twee juiste antwoorden al is het Kornet i.p.v. cornetto. En ritmeester is ook goed.quote:Op maandag 9 oktober 2006 13:04 schreef MarkPeterse het volgende:
ah dan heb je cornetto en ritmeester volgens mij
10 rangen in de goede volgorde van een legereenheid waar ik nog nooit van gehoord heb valt onder algemene kennis? Er komen hier vaker vragen langs die ik niet weet, maar deze vind ik wel redelijk overdreven hoor.quote:Op maandag 9 oktober 2006 13:03 schreef RoofingBurner het volgende:
Hint, het gaat om een eenheid binnen de Cavalerie. Is trouwens gewoon een stukje algemene kennis hoor.
Dat gelijk iedereen bij een vraag die ze niet bekend voorkomt gaat zitten meuten valt me een beetje tegen.
De crux zit 'm in het woordje 'iedereen'. Als 'iedereen' het niet bekend in de oren klinkt, is het ook geen algemene kennis, lijkt me.quote:Op maandag 9 oktober 2006 13:03 schreef RoofingBurner het volgende:
Is trouwens gewoon een stukje algemene kennis hoor.
Dat gelijk iedereen bij een vraag die ze niet bekend voorkomt gaat zitten meuten valt me een beetje tegen.
blabla. Jij komt uit '69. De rest hier is wel net ietsie minder oud.quote:Op maandag 9 oktober 2006 13:03 schreef RoofingBurner het volgende:
Hint, het gaat om een eenheid binnen de Cavalerie. Is trouwens gewoon een stukje algemene kennis hoor.
Ik vind het best, maar iedereen is niet hard op je tenen aan het trappen hoor, slechts heel zachtjes.quote:Op maandag 9 oktober 2006 13:07 schreef RoofingBurner het volgende:
Ok, dan niet, zal ik de antwoorden geven?
Damn leestie het voor ik mijn leipe fout kan verbeterenquote:Op maandag 9 oktober 2006 13:05 schreef RoofingBurner het volgende:
[..]
Kijk, daar hebben we de eerste twee juiste antwoorden al is het Kornet i.p.v. cornetto. En ritmeester is ook goed.
Als je dit kan antwoorden reken ik het goed en heb je 2 punten.quote:Op maandag 9 oktober 2006 13:09 schreef MarkPeterse het volgende:
[..]
Damn leestie het voor ik mijn leipe fout kan verbeteren
Ik vind de vraag veel te moeilijk om eerlijk te zijn. Had je gevraagd om 4 rangen en standen die speciaal bij de cavallerie horen, dan had ik het een goede, maar moeilijke vraag gevonden....
Wat is het antwoord nou?
Zo'n beetje alles wat rond 1981 en later geboren is heeft niet in het leger gezeten....quote:Op maandag 9 oktober 2006 13:03 schreef RoofingBurner het volgende:
als je gewoon even een vraag stelt die niet te diep op iemand vakgebied ingaatquote:Op maandag 9 oktober 2006 13:12 schreef RoofingBurner het volgende:
[..]
Als je dit kan antwoorden reken ik het goed en heb je 2 punten.
en kan je gelijk een vraag op niveau stellen
Fout, bij een Cavalerie-eenheid heet een soldaat geen soldaat, maar een................huzaar.quote:Op maandag 9 oktober 2006 13:15 schreef MarkPeterse het volgende:
Soldaat, wachtmeester en mijn twee eerdere
Voor 1981 geboren en nooit in het leger gezeten trouwens..... iedereen die vanaf 1-1-1978 is geboren hoeft niet in dienst....vriend van mij is op 1-1-1978 geboren om 4 uur 's ochtends, lucky bastard
Helemaal gelijk in. Had nog even F5 gedaan en zag toen geen nieuwe post. Geef het punt maar aan MarkPetersequote:Op maandag 9 oktober 2006 13:23 schreef U het volgende:
oei, goede antwoord via 'n edit geven is nooit 'n goed idee...
Maar wel. Goed, uit Max Havelaar van Multatuli.quote:Op maandag 9 oktober 2006 13:21 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Uit een boek!
Weet alleen niet meer welk boek :/
Edit: ingeving: is het Max Havelaar?
Wordt ook wel Tungsten genoemdquote:Op maandag 9 oktober 2006 13:32 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Wolfraam
quote:Op maandag 9 oktober 2006 13:37 schreef MarkPeterse het volgende:
Upd: ik bedoel eigenlijk het hoogste atoomnummer
Dat leek me ook, maar geen hond die het atoomnummer uit zijn hoofd weet denk ik...quote:
KLOPT! Hawaii_Tim 2ptquote:
Neleos +2quote:Op maandag 9 oktober 2006 13:43 schreef Neleos het volgende:
Ploertendoder?
Doei RA junkie!quote:Op maandag 9 oktober 2006 13:46 schreef Soempie het volgende:
ik ga weer.
Was weer een productieve middag hier in de AKQ,
veel punten gehaald en zo...door anderen![]()
Dag allemaal!!![]()
![]()
Helegaar niet. Niemand heeft ze nogquote:Op maandag 9 oktober 2006 13:50 schreef Soempie het volgende:
Hee Nembrio, ik dacht dat ik ook foto's zou krijgen?je bent me helemaal vergeten
quote:Op maandag 9 oktober 2006 13:53 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Helegaar niet. Niemand heeft ze nog
Druk en lui geweest
quote:Op maandag 9 oktober 2006 13:54 schreef Soempie het volgende:
[..]
ow
Ik maakte me al druk![]()
Nou, dan vind ik je toch nog wel lief![]()
![]()
Correctemundo! NrSiX 2ptquote:Op maandag 9 oktober 2006 13:56 schreef NrSiX het volgende:
Dhr Stikker =]
quote:Op maandag 9 oktober 2006 13:55 schreef wyccie het volgende:
Ik dacht dat hier een fotoreisverslag zou komen te staan. (Of in ons slowchattopic (het stemtopic))
quote:Op maandag 9 oktober 2006 14:08 schreef Etcetera het volgende:
ik heb een verschrikkelijke leraar
Ik vatte het iets anders op en dacht dat je bedoelde dat ie geen koffie voor je ging halen tijdens de lesquote:Op maandag 9 oktober 2006 14:11 schreef Etcetera het volgende:
serieus, hij legt zo goed uit dat ik er geen flikker van snap
dat doettie ook nietquote:Op maandag 9 oktober 2006 14:12 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Ik vatte het iets anders op en dacht dat je bedoelde dat ie geen koffie voor je ging halen tijdens de les
quote:Op maandag 9 oktober 2006 14:15 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Dien gewoon een officiële klacht in. Dan wordt ie ongetwijfeld direct ontslagen.
Dat is Alfa Centauriquote:Op maandag 9 oktober 2006 14:22 schreef U het volgende:
en daarna proximus centauri geloof ik
Hehe, maar ik had een hele mooie hoofdletterquote:Op maandag 9 oktober 2006 14:22 schreef U het volgende:
oh oh, als ik nou geen lidwoord had getikt!
Hmmm, nog even wat preciezer dan. Alfa Centauri is het sterrensysteem, Alfa Centauri a vormt met Alfa Centauri b een dubbelster, Proxima Centauri is de derde ster van het sterrensysteem.quote:Op maandag 9 oktober 2006 14:23 schreef U het volgende:
nee, het is proximus centauri - een dubbelster van Alpha Centauri, maar die wel net iets dichterbij de aarde staat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |