Waarschijnlijk bedoel je dat ik zo lekker simpel uit de hoek kan komen.quote:Op zondag 8 oktober 2006 23:35 schreef demins het volgende:
[..]
Wat kan jij toch altijd origineel uit de hoek komen!![]()
Hey pik, ingekakt forum vandaag he?quote:Op zondag 8 oktober 2006 23:43 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Waarschijnlijk bedoel je dat ik zo lekker simpel uit de hoek kan komen.
@bommiehai vriend
![]()
Is goed joh, kijk ik nog effies naar de 101 walgelijkste showpeoplemomenten.quote:Op zondag 8 oktober 2006 23:46 schreef demins het volgende:
[..]
Ik ga de kinderen zoeken en dan naar bed![]()
Hallo, vijand Joohanna!quote:Op zondag 8 oktober 2006 23:49 schreef Joohanna het volgende:
[..]
Is goed joh, kijk ik nog effies naar de 101 walgelijkste showpeoplemomenten.
TRUST!
Kom je aandacht tekort of zit je hand gewoon een beetje los, mister versabannie?quote:
truste vriend Jappie!quote:
leuke nickquote:Op maandag 9 oktober 2006 00:00 schreef Joohanna het volgende:
[..]
Kom je aandacht tekort of zit je hand gewoon een beetje los, mister versabannie?
neuh, wil me 10000 post jubileum halenquote:
Overal!quote:Op zondag 8 oktober 2006 23:49 schreef versabommie het volgende:
[..]
Hey pik, ingekakt forum vandaag he?
Ik vraag toch niet wat je aan hebt? Tis trouwens overall !quote:
*GAAP*quote:Op maandag 9 oktober 2006 00:08 schreef versabommie het volgende:
[..]
neuh, wil me 10000 post jubileum halen![]()
Ik ben um echt goed zat!quote:Op maandag 9 oktober 2006 00:16 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ja ja geh ghe ja ja is ook zo gih ghih
[afbeelding]
Ik heb de nsb knop ff gehanteerd, maar dat is meer om je op het rechte pad te houden, vriend LS!quote:Op maandag 9 oktober 2006 00:17 schreef LekkerSimpel het volgende:
oooops verkeerde topic ja ja ik zit in verkeerde topic te posten ja ja gheh gheh ja verkeerde topic ja ja ghih ghih
zal idd blij zijn als hij eruit gaatquote:Op maandag 9 oktober 2006 00:19 schreef chas het volgende:
[..]
Ik ben um echt goed zat!
Brrrrrrrrrrr...
Heb jij het nou over Egbert?quote:Op maandag 9 oktober 2006 00:20 schreef versabommie het volgende:
[..]
zal idd blij zijn als hij eruit gaat
die week erop semih en dan ga ik er goed voor zitten!
ja daar ging het over...blijf eens van de drank af orgelquote:
Oh, oh.... het is een schande!quote:Op maandag 9 oktober 2006 00:17 schreef LekkerSimpel het volgende:
oooops verkeerde topic ja ja ik zit in verkeerde topic te posten ja ja gheh gheh ja verkeerde topic ja ja ghih ghih
LOLquote:Op maandag 9 oktober 2006 00:31 schreef versabommie het volgende:
ice/ chas......skype verrot?
doe jij het even voor hem...gewoon opquote:Op maandag 9 oktober 2006 00:31 schreef chas het volgende:
[..]
Oh, oh.... het is een schande!
Schaam je diep en bied je suc6 aan!![]()
klikken
ohw dan kunnen we wel ff geilen door skype met webcamquote:Op maandag 9 oktober 2006 00:33 schreef chas het volgende:
[..]
LOL
Ice zit WTC te kijken en ik ben jou aan het vermoeien!
![]()
Eggie blijft gewoon lekker nog evenquote:Op maandag 9 oktober 2006 00:20 schreef versabommie het volgende:
[..]
zal idd blij zijn als hij eruit gaat
die week erop semih en dan ga ik er goed voor zitten!
Ik schaam mij ook heel diepquote:Op maandag 9 oktober 2006 00:31 schreef chas het volgende:
[..]
Oh, oh.... het is een schande!
Schaam je diep en bied je suc6 aan!![]()
Hehhhee.. je weet dat ik nooit luister naar jou hele goede adviezen!quote:Op maandag 9 oktober 2006 00:33 schreef versabommie het volgende:
[..]
doe jij het even voor hem...gewoon op [afbeelding] klikken![]()
LOLquote:Op maandag 9 oktober 2006 00:34 schreef versabommie het volgende:
[..]
ohw dan kunnen we wel ff geilen door skype met webcam![]()
doe een normaal, newbie!quote:Op maandag 9 oktober 2006 00:35 schreef nomen_nescio het volgende:
[..]
Eggie blijft gewoon lekker nog even![]()
Al is het alleen om jou te etteren, ga ze gewoon plat sms' en daarquote:
jij krijgt nog een keer inwendige stokslagen van me!quote:Op maandag 9 oktober 2006 00:46 schreef nomen_nescio het volgende:
[..]
Al is het alleen om jou te etteren, ga ze gewoon plat sms' en daar![]()
Welluke? hehehequote:Op maandag 9 oktober 2006 00:52 schreef PC eend het volgende:
Waar zijn al mijn nieuwe vriendjes gebleven?![]()
hiero vriend Eend!quote:Op maandag 9 oktober 2006 00:52 schreef PC eend het volgende:
Waar ik mee de oolog in zou gaan, die lafbekken zijn nu al nergens meer te bekennenquote:
Ik ben er toch?quote:Op maandag 9 oktober 2006 00:56 schreef PC eend het volgende:
[..]
Waar ik mee de oolog in zou gaan, die lafbekken zijn nu al nergens meer te bekennen![]()
doe normaal joh, ik ben met jullie!quote:
je oude vriendinnetje is wel hierquote:Op maandag 9 oktober 2006 00:52 schreef PC eend het volgende:
Sukkel, ik zat al voor in de linie in mijn schuttersputje, nu ben ik betraptquote:Op maandag 9 oktober 2006 00:56 schreef PC eend het volgende:
[..]
Waar ik mee de oolog in zou gaan, die lafbekken zijn nu al nergens meer te bekennen![]()
quote:Op maandag 9 oktober 2006 01:09 schreef latevogel het volgende:
[..]
je oude vriendinnetje is wel hier![]()
Sukkel zeg je maar tegen die mongolenvriendjes van jequote:Op maandag 9 oktober 2006 01:09 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Sukkel, ik zat al voor in de linie in mijn schuttersputje, nu ben ik betrapt
HOUD JE BEK HOUD JE BEK HOUD JE BEKquote:Op maandag 9 oktober 2006 01:22 schreef PC eend het volgende:
[..]
Sukkel zeg je maar tegen die mongolenvriendjes van je
Hee lekker dingquote:Op maandag 9 oktober 2006 01:22 schreef PC eend het volgende:
[..]
Sukkel zeg je maar tegen die mongolenvriendjes van je
heb jij ook zo'n dorstquote:
Dat weet ik niet, maar ik ben hierquote:Op maandag 9 oktober 2006 00:52 schreef PC eend het volgende:
En ik ookquote:Op maandag 9 oktober 2006 01:29 schreef nomen_nescio het volgende:
[..]
Dat weet ik niet, maar ik ben hier
Eendje![]()
Ben geen freak.. euh... nou ja...quote:Op maandag 9 oktober 2006 01:36 schreef PC eend het volgende:
Ik had het kunnen weten, the freaks come out at night![]()
![]()
Kon ik maar even bij je zijnquote:Op maandag 9 oktober 2006 01:46 schreef nomen_nescio het volgende:
Ik heb het verdomme koud, en tis toch echt 20 graden hierbinnen![]()
Trek dan wat warmers aan! De zomer is voorbij!quote:Op maandag 9 oktober 2006 01:46 schreef nomen_nescio het volgende:
Ik heb het verdomme koud, en tis toch echt 20 graden hierbinnen![]()
quote:
Mens, heb al een dikke trui aan, sterker nog ga een deken zoeken, vernikkel echt van de kou hier...quote:Op maandag 9 oktober 2006 01:49 schreef melke het volgende:
[..]
Trek dan wat warmers aan! De zomer is voorbij!
Wat erg voor je erg voor je...quote:Op maandag 9 oktober 2006 02:18 schreef latevogel het volgende:
ik wil ff lekker op msn kletsen is coos en eend er weer niet er weer niet![]()
Misschien een msn klets topic openen?quote:Op maandag 9 oktober 2006 02:18 schreef latevogel het volgende:
ik wil ff lekker op msn kletsen is coos en eend er weer niet er weer niet![]()
Eendje voor mij en eentje voor Coosquote:Op maandag 9 oktober 2006 02:23 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Wat erg voor je erg voor je...![]()
Nou ga ik het koud krijgenquote:Op maandag 9 oktober 2006 02:31 schreef nomen_nescio het volgende:
Ga m'n warme bed maar weer eens opzoeken
Trusten![]()
Nou de groeten dan hequote:Op maandag 9 oktober 2006 01:53 schreef nomen_nescio het volgende:
[..]
Mens, heb al een dikke trui aan, sterker nog ga een deken zoeken, vernikkel echt van de kou hier...
ik wil zomer![]()
ik ga gewoon emigreren naar warme oorden. brrr... klote kou.
Tuurlijk kunnen we datquote:Op maandag 9 oktober 2006 03:44 schreef Prospera het volgende:
Eendje is weg en apk ook. kunnen we elkaar nog warm houden![]()
Sorry, ik dacht ff dat het de SC wasquote:Op maandag 9 oktober 2006 03:45 schreef Morwen het volgende:
[..]
Tuurlijk kunnen we dat![]()
En eend is niet weg die is aan het vreemdgaan in de cosStoute eend
![]()
Wat heb ik nou weer gemistquote:Op maandag 9 oktober 2006 03:47 schreef Prospera het volgende:
Dan mag eend er niet bij zijn voor straf![]()
hey hey hey ff dimmen eend ik loop de ochtend wachtquote:Op maandag 9 oktober 2006 00:56 schreef PC eend het volgende:
[..]
goeiemorgen bommiequote:Op maandag 9 oktober 2006 09:01 schreef versabommie het volgende:
Morguh Oorties!
Goh aanstekelijk ik neem ook maar een bakkie koffie danquote:
ff lekker genietenquote:Op maandag 9 oktober 2006 10:01 schreef petraa het volgende:
[..]
Goh aanstekelijk ik neem ook maar een bakkie koffie dan
![]()
ik ga maar ff nuttig wezen en die grijze lokken weggummen.quote:
dan zou je het BB huis in kunnen.quote:Op maandag 9 oktober 2006 10:11 schreef versabommie het volgende:
ga eens ff een peuk roken.....
Kan niet in de serverruimte roken anders schiet er zo een paar liter halon de ruimte in en lig ik in een hele lange slaap
..das niet de bedoeling he...dan heeft je ban geen zinquote:Op maandag 9 oktober 2006 10:11 schreef versabommie het volgende:
ga eens ff een peuk roken.....
Kan niet in de serverruimte roken anders schiet er zo een paar liter halon de ruimte in en lig ik in een hele lange slaap
ban...... heb ik wat gemist ???quote:Op maandag 9 oktober 2006 10:14 schreef puntoortje het volgende:
[..]
..das niet de bedoeling he...dan heeft je ban geen zin![]()
hij heeft een ban op msnquote:
..nou ik ga me zoon ophalen bij het kinderdagverblijf...te ziek issiequote:
ohhh dat is niet leuk, sterkte met je kidquote:Op maandag 9 oktober 2006 10:23 schreef puntoortje het volgende:
[..]
..nou ik ga me zoon ophalen bij het kinderdagverblijf...te ziek issie
quote:
rustig maar ik heb je niet gebandquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |