En ik ookquote:Op maandag 9 oktober 2006 01:29 schreef nomen_nescio het volgende:
[..]
Dat weet ik niet, maar ik ben hier
Eendje![]()
Ben geen freak.. euh... nou ja...quote:Op maandag 9 oktober 2006 01:36 schreef PC eend het volgende:
Ik had het kunnen weten, the freaks come out at night![]()
![]()
Kon ik maar even bij je zijnquote:Op maandag 9 oktober 2006 01:46 schreef nomen_nescio het volgende:
Ik heb het verdomme koud, en tis toch echt 20 graden hierbinnen![]()
Trek dan wat warmers aan! De zomer is voorbij!quote:Op maandag 9 oktober 2006 01:46 schreef nomen_nescio het volgende:
Ik heb het verdomme koud, en tis toch echt 20 graden hierbinnen![]()
quote:
Mens, heb al een dikke trui aan, sterker nog ga een deken zoeken, vernikkel echt van de kou hier...quote:Op maandag 9 oktober 2006 01:49 schreef melke het volgende:
[..]
Trek dan wat warmers aan! De zomer is voorbij!
Wat erg voor je erg voor je...quote:Op maandag 9 oktober 2006 02:18 schreef latevogel het volgende:
ik wil ff lekker op msn kletsen is coos en eend er weer niet er weer niet![]()
Misschien een msn klets topic openen?quote:Op maandag 9 oktober 2006 02:18 schreef latevogel het volgende:
ik wil ff lekker op msn kletsen is coos en eend er weer niet er weer niet![]()
Eendje voor mij en eentje voor Coosquote:Op maandag 9 oktober 2006 02:23 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Wat erg voor je erg voor je...![]()
Nou ga ik het koud krijgenquote:Op maandag 9 oktober 2006 02:31 schreef nomen_nescio het volgende:
Ga m'n warme bed maar weer eens opzoeken
Trusten![]()
Nou de groeten dan hequote:Op maandag 9 oktober 2006 01:53 schreef nomen_nescio het volgende:
[..]
Mens, heb al een dikke trui aan, sterker nog ga een deken zoeken, vernikkel echt van de kou hier...
ik wil zomer![]()
ik ga gewoon emigreren naar warme oorden. brrr... klote kou.
Tuurlijk kunnen we datquote:Op maandag 9 oktober 2006 03:44 schreef Prospera het volgende:
Eendje is weg en apk ook. kunnen we elkaar nog warm houden![]()
Sorry, ik dacht ff dat het de SC wasquote:Op maandag 9 oktober 2006 03:45 schreef Morwen het volgende:
[..]
Tuurlijk kunnen we dat![]()
En eend is niet weg die is aan het vreemdgaan in de cosStoute eend
![]()
Wat heb ik nou weer gemistquote:Op maandag 9 oktober 2006 03:47 schreef Prospera het volgende:
Dan mag eend er niet bij zijn voor straf![]()
hey hey hey ff dimmen eend ik loop de ochtend wachtquote:Op maandag 9 oktober 2006 00:56 schreef PC eend het volgende:
[..]
Waar ik mee de oolog in zou gaan, die lafbekken zijn nu al nergens meer te bekennen![]()
goeiemorgen bommiequote:Op maandag 9 oktober 2006 09:01 schreef versabommie het volgende:
Morguh Oorties!
Goh aanstekelijk ik neem ook maar een bakkie koffie danquote:
ff lekker genietenquote:Op maandag 9 oktober 2006 10:01 schreef petraa het volgende:
[..]
Goh aanstekelijk ik neem ook maar een bakkie koffie dan
![]()
ik ga maar ff nuttig wezen en die grijze lokken weggummen.quote:
dan zou je het BB huis in kunnen.quote:Op maandag 9 oktober 2006 10:11 schreef versabommie het volgende:
ga eens ff een peuk roken.....
Kan niet in de serverruimte roken anders schiet er zo een paar liter halon de ruimte in en lig ik in een hele lange slaap
..das niet de bedoeling he...dan heeft je ban geen zinquote:Op maandag 9 oktober 2006 10:11 schreef versabommie het volgende:
ga eens ff een peuk roken.....
Kan niet in de serverruimte roken anders schiet er zo een paar liter halon de ruimte in en lig ik in een hele lange slaap
ban...... heb ik wat gemist ???quote:Op maandag 9 oktober 2006 10:14 schreef puntoortje het volgende:
[..]
..das niet de bedoeling he...dan heeft je ban geen zin![]()
hij heeft een ban op msnquote:
..nou ik ga me zoon ophalen bij het kinderdagverblijf...te ziek issiequote:
ohhh dat is niet leuk, sterkte met je kidquote:Op maandag 9 oktober 2006 10:23 schreef puntoortje het volgende:
[..]
..nou ik ga me zoon ophalen bij het kinderdagverblijf...te ziek issie
quote:
rustig maar ik heb je niet gebandquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |