??? meer info ?quote:Op zondag 10 december 2006 16:48 schreef hierissiedan het volgende:
[..]
nu je het zegt wel, is echt feest der herkenning hiero...
Kom dicht bij de peppel wonen, daar schijnen de huisprijzen te gaan dalenquote:Op donderdag 14 december 2006 15:50 schreef ZwarteMagika het volgende:
Volgende maand op huizenjacht als alles meezit![]()
Daar werd Sinterklaas in vervoerd een paar weken geleden. Toevallig zag ik de auto weer staan vandaag.quote:Op vrijdag 22 december 2006 15:43 schreef tralalala het volgende:
Hebben jullie, die gare amerikaanse politie auto wel eens zien rijden?
Ziet er echt triest uiten die kerel die erin zit al helemaal.
Heletijd zo'n gaar geluid uit zijn toeter![]()
Ik zag hem vandaag toevallig over de veenderweg rijden.. Vind het wel een geinig ding, maar dan weer niet voor dagelijks vervoer..quote:Op vrijdag 22 december 2006 15:43 schreef tralalala het volgende:
Volgens mij woont de eigennaar ergens op de weerdenstein...quote:Op zaterdag 23 december 2006 17:08 schreef Woesteling het volgende:
[..]
Ik zag hem vandaag toevallig over de veenderweg rijden.. Vind het wel een geinig ding, maar dan weer niet voor dagelijks vervoer..
Gisteren zag ik 'm ergens in de Steinen geparkeerd staan.quote:Op vrijdag 22 december 2006 15:43 schreef tralalala het volgende:
Gisteravond (rond een uur of zes) klonk op de Proosdijerveldweg ook een hele harde knal, en ik zag ook een lichtflits. Het was denk ik geen vuurwerk, daar klonk het veel te hard voor. Maar we stonden echt stijf van de schrik.quote:Op zondag 7 januari 2007 13:19 schreef CherryLips het volgende:
Er klonk hier gisteravond (vannacht, geen idee hoe laat het precies was) een harde knal en wat sirenes (Rietkampen). Geen idee wat hetw as maar ik schrok me rot.
Ik ook. Denk ik.quote:Op zondag 7 januari 2007 18:15 schreef hierissiedan het volgende:
ik woon in de indische buurt
Bij mij in de Marokkaanse buurt ook niks verdachts gehoord, alleen de gebruikelijke drive-by-shootings.quote:Op zondag 7 januari 2007 18:15 schreef hierissiedan het volgende:
ik heb niks gehoord en niks gezienik woon in de indische buurt
quote:Op maandag 8 januari 2007 12:49 schreef DonJames het volgende:
[..]
Bij mij in de Marokkaanse buurt ook niks verdachts gehoord, alleen de gebruikelijke drive-by-shootings.
ligt eraan waar je precies woont bij die proosdijerveldweg....quote:
Ik weet niet hoe de wijkindeling precies loopt. Je zou denken dat de Indische buurt ophoudt bij de Proosdijerveldweg, maar daarachter heb je nog een drietal straten (Billintonlaan, Madoeralaan en Floreslaan) die doen vermoeden ook bij de Indische buurt te horen. Waar hoort de Proosdijerveldweg eigenlijk bij? Centrum? Indischebuurt?quote:Op maandag 8 januari 2007 13:08 schreef hierissiedan het volgende:
ligt eraan waar je precies woont bij die proosdijerveldweg....
knal gehoord?quote:Op maandag 8 januari 2007 13:35 schreef Badabingea het volgende:
Kwoon ernaast.
Flores en Billiton zijn -net als Madoera- Indonesische eilanden. Het zal dus toch bij de Indische buurt horen denk ik.quote:Op maandag 8 januari 2007 13:34 schreef hierissiedan het volgende:
bloemenbuurd zou ik zeggen en vind die madoera, flores, en billiton laan allemaal bij veldhuizen-steinen horen. IK heb mijn eigen wijkje en dat houden we zo. (MIsschien dat de Madoeralaan nog een status aparte kan krijgen vanwege de naam maar voor de rest niet!!)
dat wist ik niet.... Oke een generaal pardon voor die straten. Ze mogen zich vanaf onderdeel van de Indische buurt noemen....quote:Op maandag 8 januari 2007 14:39 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Flores en Billiton zijn -net als Madoera- Indonesische eilanden. Het zal dus toch bij de Indische buurt horen denk ik.
quote:Op woensdag 21 februari 2007 00:01 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Man, da's een hele andere provincie!
is de verkeersomleiding dan al klaargezet, aangezien het daar dan zo druk word dat er geen verkeer meer door kan?quote:Op donderdag 8 maart 2007 21:42 schreef tralalala het volgende:
JA!!!! Vanaf morgen is bernardo's weer open!!!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Het was vanmiddag druk!quote:Op donderdag 8 maart 2007 23:27 schreef hierissiedan het volgende:
[..]
is de verkeersomleiding dan al klaargezet, aangezien het daar dan zo druk word dat er geen verkeer meer door kan?
hoe lang heb je moeten wachten?quote:
Ede krijgt een metro, jeweettog!quote:Op woensdag 18 april 2007 01:25 schreef hierissiedan het volgende:
wat is een subway??
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |