Flores en Billiton zijn -net als Madoera- Indonesische eilanden. Het zal dus toch bij de Indische buurt horen denk ik.quote:Op maandag 8 januari 2007 13:34 schreef hierissiedan het volgende:
bloemenbuurd zou ik zeggen en vind die madoera, flores, en billiton laan allemaal bij veldhuizen-steinen horen. IK heb mijn eigen wijkje en dat houden we zo. (MIsschien dat de Madoeralaan nog een status aparte kan krijgen vanwege de naam maar voor de rest niet!!)
dat wist ik niet.... Oke een generaal pardon voor die straten. Ze mogen zich vanaf onderdeel van de Indische buurt noemen....quote:Op maandag 8 januari 2007 14:39 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Flores en Billiton zijn -net als Madoera- Indonesische eilanden. Het zal dus toch bij de Indische buurt horen denk ik.
quote:Op woensdag 21 februari 2007 00:01 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Man, da's een hele andere provincie!
is de verkeersomleiding dan al klaargezet, aangezien het daar dan zo druk word dat er geen verkeer meer door kan?quote:Op donderdag 8 maart 2007 21:42 schreef tralalala het volgende:
JA!!!! Vanaf morgen is bernardo's weer open!!!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Het was vanmiddag druk!quote:Op donderdag 8 maart 2007 23:27 schreef hierissiedan het volgende:
[..]
is de verkeersomleiding dan al klaargezet, aangezien het daar dan zo druk word dat er geen verkeer meer door kan?
hoe lang heb je moeten wachten?quote:
Ede krijgt een metro, jeweettog!quote:Op woensdag 18 april 2007 01:25 schreef hierissiedan het volgende:
wat is een subway??
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |