Daar zou ik niks op tegen hebbenquote:Op donderdag 19 oktober 2006 13:19 schreef CherryLips het volgende:
dan kan ik naar je zwaaien vanuit de trein.
das dicht bij de eijlander, daar reed ik altijd op de terugweg van school langsquote:Op donderdag 19 oktober 2006 12:36 schreef DonJames het volgende:
Hier woon ik:
[afbeelding]
Nog wel, want hier komt mijn nieuwe bachelor-pad te staan:![]()
[afbeelding]
Klopt, Eijleider kan ik vanuit mijn (toekomstige) balkon wel zien liggen denk ik.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 15:34 schreef arnold-d het volgende:
[..]
das dicht bij de eijlander, daar reed ik altijd op de terugweg van school langs![]()
JAAaaa, he jij ook nad?quote:Op donderdag 26 oktober 2006 18:47 schreef DonJames het volgende:
[..]
Klopt, Eijleider kan ik vanuit mijn (toekomstige) balkon wel zien liggen denk ik.
fijn spul hè, NAD!
hihiquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 10:43 schreef marinus_huissoon het volgende:
weet je wat ook een leuken site voor zulken fot kijk een op http://www.gelderlandinbeeld.nl/
wat staat hier?quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 10:43 schreef marinus_huissoon het volgende:
weet je wat ook een leuken site voor zulken fot kijk een op http://www.gelderlandinbeeld.nl/
Ik kon bij Verkerk (op de Parkweg) een showmodel-opstelling kopen, gewoon nog met de volledige garantie en verpakkingen erbij. Voor de prijs van een Pioneer of Philips-surroundsetje een T-513 DVD-speler, T-743 Surround reciever, Mordaunt-Short surroundset en alle kabels gescoord.quote:
Je moet het positief bekijken, de sportschool is dan wel weer dichtbij!quote:
subtielquote:Op zondag 29 oktober 2006 20:39 schreef DonJames het volgende:
[..]
Je moet het positief bekijken, de sportschool is dan wel weer dichtbij!![]()
niet dat jij die nodig hebt hoor![]()
Honey, "subtle" is my middle name..quote:
Waar willen ze alle ruimte vandaan halen dan? Ziet er wel vet uit overigens..quote:Op zondag 29 oktober 2006 16:49 schreef tralalala het volgende:
[afbeelding]
Stedebouwkundig plan en uitwerking hotel, evenementenhal, kantoorgebouw, sport en leisurecentrum en woningen en ondergrondse parkeergarages; totaal ca. 45.000 m2 bvo
Data uitvoering : 2006-2008![]()
Het Valley Center aan de A12 is de nieuwe zuidelijke entree van Ede en wordt een ontmoetingsplek voor de hele regio. Het plan omvat een aantal nieuwe functies zoals een hotel, expohal, woningen, kantoren en sportfaciliteiten. De expohal wordt gebouwd in een voortzetting van het dijklichaam van de geluidswal langs de A12. Het hotel zal fungeren als een landmark. Een plein zal de verbinding gaan vormen naar het tegenoverliggende winkelcentrum Stadspoort.
Ziet er toch wel vet uit![]()
wanneer zat jij op 't marnix dan?quote:Op donderdag 2 november 2006 01:12 schreef tokyo het volgende:
ehhhhhhh neutro's? en als ze eruit zagen als robert smith dan zijn ze per definitie gaaf ja.
ik heb verschillende IMAGO's gehad in mijn puberteit maar stond vooral bij de stoere BLOWENDE !!!!!!!! kids op t schoolplein.
Hoi Cees.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 22:21 schreef WolfOfDarkness het volgende:
* WolfOfDarkness meldt zich.. ik woon bij het Beatrixpark in de buurt.. En ook Marnix ganger.. Een van de 4 metal luisterende mensen tussen o jawel de kakkers.
*Maanderengquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 20:34 schreef tokyo het volgende:
ieeee een ede topic, maandereng anyone?
van 1999 tot 2004quote:Op donderdag 2 november 2006 11:45 schreef CherryLips het volgende:
[..]
wanneer zat jij op 't marnix dan?
Maandereng!!quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 20:34 schreef tokyo het volgende:
ieeee een ede topic, maandereng anyone?
Ik snap alleen nog niet helemaal waar dit complex komt te liggen. Als je dat plaatje bekijkt zie je in de verte cinemex liggen. Dan zou je denken dat het aan de overkant van de snelweg komt te liggen, tegenover het drinkwaterreservoir ofzo...quote:Op zondag 29 oktober 2006 16:49 schreef tralalala het volgende:
[afbeelding]
Stedebouwkundig plan en uitwerking hotel, evenementenhal, kantoorgebouw, sport en leisurecentrum en woningen en ondergrondse parkeergarages; totaal ca. 45.000 m2 bvo
Data uitvoering : 2006-2008![]()
Het Valley Center aan de A12 is de nieuwe zuidelijke entree van Ede en wordt een ontmoetingsplek voor de hele regio. Het plan omvat een aantal nieuwe functies zoals een hotel, expohal, woningen, kantoren en sportfaciliteiten. De expohal wordt gebouwd in een voortzetting van het dijklichaam van de geluidswal langs de A12. Het hotel zal fungeren als een landmark. Een plein zal de verbinding gaan vormen naar het tegenoverliggende winkelcentrum Stadspoort.
Ziet er toch wel vet uit![]()
Ik ook.quote:
tsss, 1 minuut, opschepperquote:Op donderdag 23 november 2006 20:47 schreef CherryLips het volgende:
dan woon je vlak bij mij. ik woon op 1 minuut van de cinemec
.
Komt allemaal op een volledig nieuw ingericht plein tussen de huidige Edah en Cinemec. De Willy Btandtlaan moet gewoon over dat plein gaan lopen. Vorig jaar is er een informatieavond geweest in de Cinemec. Hier konden mensen die redelijk 'last' konden krijgen van de nieuwe situatie naar toe. Mooi verhaal, mooie presentatie, maar er gebeurt nog weinig.quote:Op zondag 19 november 2006 22:18 schreef Headlong het volgende:
[..]
Maandereng!!![]()
[..]
Ik snap alleen nog niet helemaal waar dit complex komt te liggen. Als je dat plaatje bekijkt zie je in de verte cinemex liggen. Dan zou je denken dat het aan de overkant van de snelweg komt te liggen, tegenover het drinkwaterreservoir ofzo...![]()
oja, dat waren we toen vergetenquote:Op woensdag 29 november 2006 00:21 schreef ElectricEye het volgende:
[..]
Komt allemaal op een volledig nieuw ingericht plein tussen de huidige Edah en Cinemec. De Willy Btandtlaan moet gewoon over dat plein gaan lopen. Vorig jaar is er een informatieavond geweest in de Cinemec. Hier konden mensen die redelijk 'last' konden krijgen van de nieuwe situatie naar toe. Mooi verhaal, mooie presentatie, maar er gebeurt nog weinig.
jeugd sentimentquote:Op zondag 8 oktober 2006 21:10 schreef tralalala het volgende:
Nog mensen uit de maandereng?
Check deze foto![]()
Foto
Oude winkelcentrum
nu je het zegt wel, is echt feest der herkenning hiero...quote:Op zondag 8 oktober 2006 22:08 schreef arnold-d het volgende:
welke edenaar kan zich deze garage nog herkennen, garage DIRKSEN op de molenstraat
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
definitie:quote:Op zondag 8 oktober 2006 22:00 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Nee, Ede heeft geen stadsrechten. Ede is echt nooit stad geweest.
bijk bij de karzenelaan, daar bij BSO de regenboog achterquote:Op maandag 9 oktober 2006 21:19 schreef mstx het volgende:
[..]
Nee.
Met deze foto zou je het wel moeten weten:
[afbeelding]
Wel apart dat ik jou nog nooit gezien heb dan, woon er ook ongeveer 5 minuten vanaf (in de maandereng, dat wel) dus geen bijster grote afstand..quote:Op donderdag 23 november 2006 20:47 schreef CherryLips het volgende:
dan woon je vlak bij mij. ik woon op 1 minuut van de cinemec
.
En dan 1 straat verder.quote:Op zondag 10 december 2006 16:58 schreef hierissiedan het volgende:
[..]
bijk bij de karzenelaan, daar bij BSO de regenboog achter
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |