Moehaquote:Op zondag 8 oktober 2006 19:28 schreef Renesite het volgende:
FIPO
Ik begin wel:quote:Op zondag 8 oktober 2006 19:40 schreef Merovingian het volgende:
oke, eerst dus even een pagina met tvp's... Wanneer gaan we on-topic lullen?
Ik heb daar nog een mooie savegame voor, met alle junctions erin, daar haal ik wel wat screenshots uit. En screenshots van ttd kun je beter in png-formaat maken, worden ze een stuk duidelijker van.quote:Op zondag 8 oktober 2006 19:57 schreef Gamer_V het volgende:
[[url=http://img127.imagevenue.com/loc536/th_30164_Kruising_122_536lo.jpg]afbeelding][/URL] [[url=http://img142.imagevenue.com/loc347/th_30181_stations_122_347lo.jpg]afbeelding][/URL]
Misschien wat praktischer, misschien niet, misschien had ik ze gelijke grootte moeten maken, misschien niet.
Je hebt geen presignals. Zodra je drie treinen op 1 station hebt en er zitten 2 treinen op het station en 1tje wil erin. Krijg je een probleemquote:Op zondag 8 oktober 2006 19:57 schreef Gamer_V het volgende:
[[url=http://img127.imagevenue.com/loc536/th_30164_Kruising_122_536lo.jpg]afbeelding][/URL] [[url=http://img142.imagevenue.com/loc347/th_30181_stations_122_347lo.jpg]afbeelding][/URL]
Misschien wat praktischer, misschien niet, misschien had ik ze gelijke grootte moeten maken, misschien niet.
Wehehequote:Op maandag 9 oktober 2006 11:24 schreef Gamer_V het volgende:
Das gewoon hardcore, zat ook niet bij de originele TT dacht ik.
Ooit was zo'n nick coolquote:Op zondag 8 oktober 2006 17:34 schreef Merovingian het volgende:
Ik zal in de nieuwe OP die ik ga maken ook wel een lijstje met industrieen opnemen, en een soort van mini-tutorial voor complete newbies als RoOoYtJuH (wel erge BrEeZaH-nIcK trouwens)
Alleen als je in de verkeerde kringen zitquote:
Dat is ook wel knap, dat is mij nooit gelukt.. Zelfs niet in het beginquote:Maar ik deed altijd maar wat met dat spel en ging daarom altijd failliet, dus ik dacht ik vraag het even
Ik bleef maar geld lenenquote:Op maandag 9 oktober 2006 18:02 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Alleen als je in de verkeerde kringen zit
[..]
Dat is ook wel knap, dat is mij nooit gelukt.. Zelfs niet in het begin
Mij wel, de eerste keer dat ik TT original speelde... Ik ging graan naar een stad vervoeren, dacht dat die mensen wel wilden etenquote:Op maandag 9 oktober 2006 18:02 schreef MaxMark het volgende:
Dat is ook wel knap, dat is mij nooit gelukt.. Zelfs niet in het begin
Wat een ondankbare honden hequote:Op maandag 9 oktober 2006 18:43 schreef Merovingian het volgende:
[..]
Mij wel, de eerste keer dat ik TT original speelde... Ik ging graan naar een stad vervoeren, dacht dat die mensen wel wilden eten
eerst even lezen voor je vragen gaat stellenquote:Op maandag 9 oktober 2006 19:22 schreef densmee het volgende:
waar kan ik dit spel nog kopen of downloaden want ik heb weer zin om het te spelen
Enjoyen hequote:Op maandag 9 oktober 2006 19:40 schreef densmee het volgende:
In order to successfully start Transport Tycoon Deluxe
you will need to import the registry file in this
directory! To do this you will have to be logged in
as administrator. After you have successfully imported
the registry settings, start the "Trasport Tycoon Deluxe"
file in the Transport Tycoon Deluxe directory! Enjoy
wat moet ik hier doen![]()
![]()
Je bent beter met kolenquote:Op maandag 9 oktober 2006 21:25 schreef bolletje_25 het volgende:
En een paar olietankers in het begin zorgen voor duftig wat winst.
dankquote:
Ik houd meer van lánge treinenquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 07:54 schreef bolletje_25 het volgende:
Yeah.
Check
Beetje brakke screen, maar toch.
Het is dat er .png staat, anders had ik gedacht dat het een .gif wasquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 07:54 schreef bolletje_25 het volgende:
Yeah.
Check
Beetje brakke screen, maar toch.
Ghe, MaartenA's server staat er ook bij op dat plaatjequote:Op dinsdag 10 oktober 2006 11:15 schreef Wouser het volgende:
Ziet er vet uitga zeker downloaden heb nog nooit gespeeld??? Maar vraagje kun je dit ook online spelen? http://www.openttd.org/sc(...)4.7/multiplayer_menu
En ik vind het ook allemaal beetje onrealistich uitzien? maar evengoed ga toch eens kijken en misschien is het wel super tof
Je beantwoordt de vraag zelf?quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 11:15 schreef Wouser het volgende:
Ziet er vet uitga zeker downloaden heb nog nooit gespeeld??? Maar vraagje kun je dit ook online spelen? http://www.openttd.org/sc(...)4.7/multiplayer_menu
Ja, het ziet er "getekend" uit maar dat geeft juist de leuke sfeer aan het spel. Qua uiterlijk is alles vrij realistisch nagemaakt.quote:En ik vind het ook allemaal beetje onrealistich uitzien? maar evengoed ga toch eens kijken en misschien is het wel super tof
quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 11:22 schreef Troel het volgende:
Wauw, wat een supergave uitleg in de OP!
Nu heb ik weer zin om te gaan spelen!
Bij een beetje drukke kruising, lijkt me het een must eigenlijk.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 11:37 schreef Troel het volgende:
Ik heb trouwens nog nooit een voertuig in een depot gebouwd? Moet dat per se? Heb je zo'n ding nodig? Ik plempte het altijd maar gewoon op het spoor zeg maar
Je kunt voertuigen alleen maar in depots bouwen. Vanuit daar moeten ze dan het spoor/de weg op, richting het 1e station.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 11:37 schreef Troel het volgende:
Ik heb trouwens nog nooit een voertuig in een depot gebouwd? Moet dat per se? Heb je zo'n ding nodig? Ik plempte het altijd maar gewoon op het spoor zeg maar
Transport Tycoon is toch al een beetje ouder dan rollercoaster tycoonquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 14:34 schreef Wouser het volgende:
Lijkt trouwens ook veel op de oude rollercoaster tycoon
Rollercoaster Tycoon is eigenlijk ook een beetje de nieuwe Transport Tycoonquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 14:35 schreef Maikalo het volgende:
[..]
Transport Tycoon is toch al een beetje ouder dan rollercoaster tycoon![]()
Ik denk dat je in de war bent met een ander spel. Je hebt in TTo, TTDLX, TTDPatch en OpenTTD altijd voertuigen in een depot moeten bouwen.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 16:29 schreef Troel het volgende:
Maar waarom kon dat vroeger dan wel altijd? Of komt het omdat dit een nieuwe versie is?
Geen idee hoe het werkt.. PM me eens?quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 17:23 schreef Gamer_V het volgende:
Ik wil multipleejeren!
Wat dan wel weer matig is, is dat ik om de zoveel tijd gekickt wordt vanwege een synchronanisatie fout. En ik ben niet de enige die er last van heeft.
Geen idee hoe wat werkt?quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 17:40 schreef Renesite het volgende:
[..]
Geen idee hoe het werkt.. PM me eens?
Hmm, ik heb openttd jaquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 18:58 schreef Gamer_V het volgende:
[..]
Geen idee hoe wat werkt?Met de gewone Transport Tycoon lukt het niet, maar met Openttd heb je gewoon de knop multipleejer in je menu staan. Aldus OP. Dus wat is je vraag precies?
O wacht.. ik kan niemand ook vinden via die multiplayerquote:
Jupquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 19:12 schreef Merovingian het volgende:
krijg je wel een lijst met servers als je op server zoeken klikt?
Okayyy.. Heb ik dus een rood bolletjequote:Op dinsdag 10 oktober 2006 19:17 schreef Merovingian het volgende:
en daar staat allemaal 0/12 - 0/12 achter? welke versie speel je? 0.4.8 of de laatste nightly? Bijna elke server is 0.4.8 dus die moet je wel hebben. Servers die dezelfde versie hebben als jij staat een groen bolletje achter, met een andere versie en dus onspeelbaar een rood bolletje.
Enter drukken en dan kan je tiepen.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 19:37 schreef Renesite het volgende:
HIj doetut.![]()
Hoe tik ik brichies in het spel, ik kwam leejow ook tegen ofzo!
Er is een te lange tijd verstreken, je mag m evt. wel aan mij mailen ( nickname @ fok .nl )quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 20:06 schreef Merovingian het volgende:
Modjes: waarom kan ik mijn OP niet meer editen? Hij is nog niet af!
Kan maar tot 48 uur na je post. Moet je jump of renesite ff vragenquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 20:06 schreef Merovingian het volgende:
Modjes: waarom kan ik mijn OP niet meer editen? Hij is nog niet af!
Ja dat gaat dus niet, aangezien ik hem niet meer kan editen. Ik wou hem opslaan in een txt bestand zodra ie af isquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 20:12 schreef Renesite het volgende:
[..]
Er is een te lange tijd verstreken, je mag m evt. wel aan mij mailen ( nickname @ fok .nl )
Ooh, ik dacht afmaken, als in, iets erbij editten.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 20:17 schreef Merovingian het volgende:
[..]
Ja dat gaat dus niet, aangezien ik hem niet meer kan editen. Ik wou hem opslaan in een txt bestand zodra ie af is
Jij kan hem toch zelf wel editen en opslaan? Wie is er hier nou de mod?![]()
Okay.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 20:22 schreef Merovingian het volgende:
Nee als je hem mij kunt sturen als .txt dan kan ik weer ff editen in die .txt, als ik hem af heb mail ik dat wel weer naar jou ofzo. Of kan mij voor deze post een onbeperkte edit tijd worden ingesteld? Dat zou wel het makkelijkst zijn... Als ie af is host ik hem inderdaad daar wel. Email is gewoon mijn msn adres in profiel...
Presignals zijn vrij makkelijk.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 07:21 schreef A321456 het volgende:
Ben ook bezig met dit spel, the Netherlands by Vidar, terug te vinden in de OP. Enooooooooooooooorme map waarvan ik nog steeds niet alles heb gezien. Ik heb de grotere steden rond Amsterdam en Rotterdam met elkaar verbonden en ben zojuist begonnen met de ongeveer 30 farms te verbinden met 1 factory bij Leeuwarden. Voor die laatste moet ik nog even de pre signals enzo doorkrijgen want dat wil nog maar niet lukken
1 2 3 4 5 | : : : : : x x / . . | | |
Als je op den duur rond de 100 treinen op een netwerk hebt zonder signalen, kan er wel eens iets misgaanquote:Op woensdag 11 oktober 2006 09:21 schreef Troel het volgende:
Ik doe het nog maar even zonder die signalen
Mijn maximum op dit moment is 10 treinenquote:Op woensdag 11 oktober 2006 09:23 schreef Maikalo het volgende:
[..]
Als je op den duur rond de 100 treinen op een netwerk hebt zonder signalen, kan er wel eens iets misgaan![]()
Ik leg dan met lieve lust 100 sporen aanquote:Op woensdag 11 oktober 2006 09:23 schreef Maikalo het volgende:
[..]
Als je op den duur rond de 100 treinen op een netwerk hebt zonder signalen, kan er wel eens iets misgaan![]()
Ik eigenlijk niet. Als ik begin, maak ik er direct een netwerk van. Maar ik vind dat gewoon veel makkelijker, dan kan je op hetzelfde spoor goederen naar A brengen, en staal naar B, en de passagiers naar C.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 09:38 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik leg dan met lieve lust 100 sporen aan![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |