Ja, heb al om verandering gevraagd. Komt door die Romeinse cijfers, raak er helemaal van slag door...quote:
Je had ook kunnen doen alsof je blij met de nieuwe topic bent.quote:Op zondag 8 oktober 2006 17:48 schreef Captain_Redbeard het volgende:
Een goed begin is het halve werk![]()
![]()
Ik ben best blij hoor Enigma!quote:Op zondag 8 oktober 2006 17:49 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Je had ook kunnen doen alsof je blij met de nieuwe topic bent.![]()
quote:Op zondag 8 oktober 2006 17:49 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Je had ook kunnen doen alsof je blij met de nieuwe topic bent.![]()
Ik ga ervan uit dat 'Dreaming of me' correct is. Alleen New Life kan ik dan niet helemaal plaatsen, want ik dacht dat die na dreaming of me is, maar dat moet dan ook ná Just can't get enough geweest zijn als dat de 2e was. En daar twijfel ik nu dus aan.quote:Op zondag 8 oktober 2006 17:52 schreef Captain_Redbeard het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ik ben enorm verheugd
![]()
![]()
alleen behoor ik deze depeche mode vraag te weten![]()
zou hij weer liggen te pitten???quote:Op zondag 8 oktober 2006 17:57 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Ik ga ervan uit dat 'Dreaming of me' correct is. Alleen New Life kan ik dan niet helemaal plaatsen, want ik dacht dat die na dreaming of me is, maar dat moet dan ook ná Just can't get enough geweest zijn als dat de 2e was. En daar twijfel ik nu dus aan.
en new life is volgens mij ook een van de eerste singles...quote:Op zondag 8 oktober 2006 18:13 schreef brabo74 het volgende:
[..]
zou hij weer liggen te pitten???
of moet het gewoon master and servant zijn?
Je hebt het juist!quote:Op zondag 8 oktober 2006 17:57 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Ik ga ervan uit dat 'Dreaming of me' correct is. Alleen New Life kan ik dan niet helemaal plaatsen, want ik dacht dat die na dreaming of me is, maar dat moet dan ook ná Just can't get enough geweest zijn als dat de 2e was. En daar twijfel ik nu dus aan.
Ik kom tot 5quote:Op zondag 8 oktober 2006 20:33 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Ah! Oké, een nieuwe vraag. Graag 10 bands beginnende én eindigende met een A.
En heb je aan de band gedacht waaraan ik mijn naam heb ontleend?quote:Op zondag 8 oktober 2006 21:03 schreef Berkery het volgende:
Met die van z erbij heb ik er nu 8![]()
En een tvp!
Ik renken 'A' niet goed, sorry.quote:Op zondag 8 oktober 2006 21:15 schreef knars het volgende:
Apocalyptica
Anathema
Abba
A-Ha
Arena
A Cloud Mireya
Augustina
Afrika Bambataa
Avantasia
A
Roep er snel nog een!quote:Op zondag 8 oktober 2006 21:18 schreef knars het volgende:
En waar ik Augustina zei moet het Augustana zijn. Stop!
quote:Op zondag 8 oktober 2006 21:15 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
En heb je aan de band gedacht waaraan ik mijn naam heb ontleend?
Sorry BigShadow, maar met dit rijtje is de vraag volledig en correct beantwoord. Knars+1quote:
Doe maarquote:Op zondag 8 oktober 2006 21:23 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Oh, Bigshadow wil dat ik het punt naar Knars doe begrijp ik nu? Ik vind het prima, zeg het maar!
Aaaah... vorige week nog van mn harde schijf gegooid omdat ik er nooit naar luisterde...quote:Op zondag 8 oktober 2006 21:22 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Sorry Knars, maar met dit rijtje is de vraag volledig en correct beantwoord. BIGSHADOW+1
Andere opties:
Aurora
Ataraxia
Ajattara
Arcana
TSE +1quote:Op zondag 8 oktober 2006 21:43 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Soulwax
quote:Op zondag 8 oktober 2006 22:49 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Conner Oberst?
Waar dromen wij van?quote:Pay your surgeon very well
To break the spell of aging
Celebrity skin is this your chin
Or is that war your waging
Californacation, dus.quote:Op zondag 8 oktober 2006 23:19 schreef Sack_Blabbath het volgende:
RHCP - Californication?
quote:Op zondag 8 oktober 2006 23:25 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Omdat ze altijd nog gelukkig bij elkaar zijn?
Hehe, eindelijk naar bedje!quote:Op maandag 9 oktober 2006 00:18 schreef bukgeit het volgende:
My Dying Bride, dat kan ik dan ook nog verzinnen.
[afbeelding]
biggie +1quote:Op maandag 9 oktober 2006 00:44 schreef bigshadow het volgende:
My bloody Valentine
My latest Novel
My morning Jacket
My dad is dead
My dying Bride
My Brightest Diamond
Oh No! Oh My!
My Vitriol
En dan van TSE geleend, Bullets for my Valentine & In My Rosary
Mwah, ik heb niks in m'n collectie gebladerd ofzo, gewoon nagedachtquote:Op maandag 9 oktober 2006 02:26 schreef bigshadow het volgende:
Haha, je collectie netjes bijhouden helpt!
Dan niks dan huldequote:Op maandag 9 oktober 2006 10:20 schreef ranja het volgende:
[..]
Mwah, ik heb niks in m'n collectie gebladerd ofzo, gewoon nagedacht
Sorteren had ik gedaan om te controleren of er geen dubbelen tussen zaten (had ik eerst wel).
quote:Op maandag 9 oktober 2006 10:55 schreef cafca het volgende:
The Victorian English Gentlemens Club hebben wel een Muse, maar die smijten er niet mee?
half goedquote:Op maandag 9 oktober 2006 11:45 schreef cafca het volgende:
Gokje dan maar:
Counting backwards / Walking backwards ?
bijna. denk aan 'wat leer je op school'...quote:Op maandag 9 oktober 2006 12:00 schreef cafca het volgende:
Talking backwards dan?
how to bend not break the rules backwards?quote:Op maandag 9 oktober 2006 12:04 schreef ranja het volgende:
[..]
bijna. denk aan 'wat leer je op school'...
counting backwards (Muses) was al geraden, en dus ook spellen.quote:Op maandag 9 oktober 2006 13:31 schreef belsen het volgende:
My son spells backwards
quote:Op maandag 9 oktober 2006 13:47 schreef bukgeit het volgende:
Camera Obscura - Suspended From Class
Boomtown Rats - I Don't Like Mondays
Alice Cooper - School's Out
Supertramp - School
Pink Floyd - Another Brick In The Wall
Ramones - Rock 'n Roll Highschool
Beach Boys - Be True To Your School
Tocotronic - Hamburger Schule
Hot Chip - I Was A Boy From School
!!! - Me & Giuliani Down The School Yard (A True Story)
Dat was al weer bijgelegd!quote:Op maandag 9 oktober 2006 14:17 schreef RoofingBurner het volgende:
Geer en Goor?
bovendien zijn dat niet echt muzikantenquote:Op maandag 9 oktober 2006 14:17 schreef bukgeit het volgende:
Dat was al weer bijgelegd!
Waar houdt de ruzie verband mee? Dat heb ik niet kunnen vinden.quote:Op maandag 9 oktober 2006 14:19 schreef Neleos het volgende:
Jan Keizer en Barry Hay
Berkery +1quote:Op maandag 9 oktober 2006 14:23 schreef Berkery het volgende:
Cesar Zuiderwijk en Jan Keizer
Ik zag het hier bovenaan verschijnen in dat nieuwsschermpje. Het gebeurde allemaal op het TROS muziek feest. Meer weet ik niet.quote:Op maandag 9 oktober 2006 14:24 schreef bukgeit het volgende:
[..]
Waar houdt de ruzie verband mee? Dat heb ik niet kunnen vinden.
Neleos +1
Maar goed, het punt heb je dus nietquote:Op maandag 9 oktober 2006 14:26 schreef Neleos het volgende:
[..]
Ik zag het hier bovenaan verschijnen in dat nieuwsschermpje. Het gebeurde allemaal op het TROS muziek feest. Meer weet ik niet.
Nahja. Ik haal die Golden Earring leden ook door elkaar blijkbaar.quote:Op maandag 9 oktober 2006 14:26 schreef bukgeit het volgende:
[..]
Maar goed, het punt heb je dus niet
newbiedoobiedoo + 1quote:Op maandag 9 oktober 2006 14:53 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Frances Bean Cobain
Hoedatzo dan?quote:Op maandag 9 oktober 2006 15:06 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Kurtney Love?
Allemaal lovers van mevrouw Love geweest toch?quote:
Als we de geruchten mogen geloven wel jaquote:Op maandag 9 oktober 2006 15:08 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Allemaal lovers van mevrouw Love geweest toch?
quote:Op maandag 9 oktober 2006 15:55 schreef MaJo het volgende:
Last fm is toch dat programma waarmee je je eigen playlist kunt luisteren?
quote:Dus in dat geval is het gewoon welke artiesten worden wereldwijd het meest gedraaid door deze mensen? Oké een poging
Goed:quote:Madonna
U2
Rolling Stones
Beatles
Radiohead
Justin Timberlake
Beyonce
Bob Dylan
Stevie Wonder
Michael Jackson
Valt wel mee dus. Denk bij de last.fm gebruikers vooral: blank, jong en conservatief alternatief (quote:Zal wel nergens op slaan
Goed:quote:Op maandag 9 oktober 2006 16:07 schreef MaJo het volgende:
Hmm, ik voldoe wel aan die lijst behalve conservatiefToch even wat bands waar ik naar luister:
Nirvana staat op 9quote:Op maandag 9 oktober 2006 16:24 schreef Neleos het volgende:
Nirvana, Pearl Jam, Coldplay. Keane en QOTSA?
Coldplay en Nirvana ook hier goed, rest is fout.quote:Op maandag 9 oktober 2006 16:24 schreef Flitspaal het volgende:
Coldplay, REM, Nirvana, Pearl Jam, Depeche Mode, Eagles, Fleetwood Mac, White Stripes, Bon Jovi.
Muse is 5. Rest is fout.quote:Op maandag 9 oktober 2006 16:27 schreef schaap001 het volgende:
Daahaag! Ben d'r weer!![]()
Doe er gelijk maar een gooi naar:
Nirvana
Foo Fighters
Tool
Snow Patrol
Muse
Placebo
???
quote:Op maandag 9 oktober 2006 16:29 schreef Grobbel het volgende:
Modest Mouse, Death Cab For Cutie en The Postal Service staan ook behoorlijk hoog geloof ik.
Red Hot Chilli Peppers?quote:Op maandag 9 oktober 2006 16:28 schreef Sack_Blabbath het volgende:
1 is echt zo voor de handliggend als je hem weet![]()
quote:Op maandag 9 oktober 2006 16:32 schreef Neleos het volgende:
Hadden we nummer 5 al?
quote:
Ohja, Muse. Ik let niet op.quote:Op maandag 9 oktober 2006 16:32 schreef Neleos het volgende:
Hadden we nummer 5 al?
Die heb ik nog even doorgenomen in dat topic over het beste nummer uit de jaren 60. Maar ik ga zo naar huis. Als ik straks thuis ben en hij staat nog open doe ik wel even een gokquote:Op maandag 9 oktober 2006 16:38 schreef Grobbel het volgende:
Pitchfork heeft onlangs een top 200 van de beste singles van de jaren '60 gepubliceerd. Er zitten wel een aantal pittig te raden platen tussen, maar degene die als eerste 20 van de bovenste 25 singles van die lijst raadt krijgt het punt. Noot: het punt gaat ook naar de persoon die de 20ste raadt.
De lijst is ondertussen al compleet, zie onderaan vorige pagina. Ik kreeg het punt.quote:Op maandag 9 oktober 2006 16:34 schreef MaJo het volgende:
Dead Cab for Cutie? Zat er nog aan te denken maar ik dacht dat zal wel niet
Weet even geen bands meer
Can staat op #93 met Yoo Can Do, King Crimson op #104 met 21st Century Schizoid Man.quote:Op maandag 9 oktober 2006 16:55 schreef ranja het volgende:
Ik had wat bijdragen gezien in het jaren 60 toernooi nominatie topic en dacht toen dat het een totaal niet interessante lijst wasPitchfork in de 60s is al net zo erg als in de 00s
In elk geval wel wat Can en King Crimson en van die vage kraut/psycho stuff.
quote:Op maandag 9 oktober 2006 16:57 schreef MaJo het volgende:
Beatles - Yesterday - staat er niet in, wel 3 andere Beatles-tracks.
Beatles - Let it be - staat er niet in, wel 3 andere Beatles-tracks.
Beatles - All you need is love - staat er niet in, wel 3 andere Beatles-tracks.
Moody Blues - Nights in white satin - staat niet in de lijst.
Simon and Garfunkel - The sound of silence - staat op #37.
Heroin staat op #77, de rest staat er niet in. The Velvet Underground komt wel met een ander nummer in de lijst voor.quote:Beatles - Helter Skelter
Velvet Underground & Nico - Heroin
Velvet Underground - White Light White Heat
Beatles - Sgt Peppers Lonely Hearts Club Band
Helaas.quote:Op maandag 9 oktober 2006 17:05 schreef ranja het volgende:
Pitchfork kent vast wel wat nederbeat...
Shocking Blue - Venus
Q65 - The Live I Life
The Kinks staan op #29 met Waterloo Sunset, The Chrystals staan wel in de top 30 maar niet met dat nummer. Bob Dylan was al genoemd (staat op #5), The Monkees staan op #133 met dat nummer. Herman's Hermits staan er niet in.quote:Op maandag 9 oktober 2006 17:09 schreef belsen het volgende:The Kinks - Waterloo sunset Bob Dylan - Like a rolling stone The Chrystals - Da doo ron ron Herman's Hermits - No milk today The Monkees - I'm a believer
1quote:Op maandag 9 oktober 2006 17:09 schreef ranja het volgende:
Misschien valt het mee
Ronettes - Be My Baby Staan op #6
Supremes - Baby Love (waarschijnlijk weer juist een andere dan) klopt. Baby Love staat op #141. Er staat wel een ander nummer van the Supremes in dit lijstje.
Velvet Underground & Nico - Sunday Morning Staat op #59
Velvet Underground & Nico- Femme Fatale Staat er niet in
Crystals - Then he Kissed Me Staat op #18
Shirelles - Will You Still Love Me Tomorrow Staan op #68
quote:Op maandag 9 oktober 2006 17:14 schreef ranja het volgende:
Smokey Robinson - Tracks of My Tears #87
Temptations - My Girl Staat er niet in.
Sam the Sham & the Pharaos - Wooly Bully Staat er niet in.
Love - Alone Again Or Staat op #50
Sorry, inderdaad.quote:Op maandag 9 oktober 2006 17:20 schreef MaJo het volgende:
Ring of Fire en die 2 Beatles zijn dus fout?
quote:Op maandag 9 oktober 2006 17:19 schreef ranja het volgende:
Supremes - Where Did Our Love Go? #44
Aretha Franklin - Think #15
Leslie Gore - You Don't Own Me Staat er niet in.
Shangri La's - Leader of the Pack #30.
Shangri La's - Walking in the Sand Staat er niet in.
Carpenters - We've Only Just Begun komen in de hele top 200 niet voor.
Stone Poneys - Different Drum #167
Bee gees - Words komen in de hele top 200 niet voor.
1quote:Op maandag 9 oktober 2006 17:21 schreef ranja het volgende:
Stooges - I Wanna Be Your Dog #16.
Derek & the Dominoes - Layla komen in de hele top 200 niet voor.
Het nog ontbrekende Beatles-nummer staat trouwens op Revolver.quote:Op maandag 9 oktober 2006 17:25 schreef MaJo het volgende:
Johnny Cash - Jackson #193
Beatles - A hard Day's night Staat er niet in.
Beatles - Please please me Staat er niet in.
?
quote:Op maandag 9 oktober 2006 17:26 schreef ranja het volgende:
Beatles - Eight Days a Week Staat er niet in.
Serge & Jane - Je T'Aime Staat er niet in.
Nancy Sinatra - The Boots Are Made for Walking #114.
Beatles - For no One?quote:Op maandag 9 oktober 2006 17:27 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Het nog ontbrekende Beatles-nummer staat trouwens op Revolver.
Louie Louie staat op #154. En het was geen single van Revolver, voor zover ik weet. Gewoon een opvallend, invloedrijk nummer.quote:Op maandag 9 oktober 2006 17:29 schreef belsen het volgende:
Stond op 1 niet Louie, Louie van The Kingsmen?
Singles van Revolver? Yellow submarine?
quote:Op maandag 9 oktober 2006 17:27 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Het nog ontbrekende Beatles-nummer staat trouwens op Revolver.
quote:Op maandag 9 oktober 2006 17:28 schreef ranja het volgende:
Santana - Samba pa ti Geen Santana in deze hele lijst.
Zombies - She's Not There Slechts op #161.![]()
Marvin Gaye - What's Going On Niet van de jaren '60 geloof ik, staat er in ieder geval niet in. Wel een ander nummer van Marvin Gaye.
Inderdaad The Beach Boys, maar alleen God Only Knows is goed. En staat op #1.quote:Op maandag 9 oktober 2006 17:31 schreef belsen het volgende:
Dat moet dan wel The Beach Boys zijn.
I get around, Heroes & villains en God only knows?
Alleen You Can't Always Get What You Want staat er in, op #84. Er is nog wel een ander Rolling Stones nummer in de top 30 dat nog niet is genoemd.quote:Op maandag 9 oktober 2006 17:32 schreef ranja het volgende:
Stones - Satisfaction
Stones - You Can't Always Get What You Want
Stones - The Last Time
Die staat op #19, inderdaad.quote:Op maandag 9 oktober 2006 17:33 schreef MaJo het volgende:
Beatles - Tomorrow Never Knows?
Geen Heatwave, en The Who staat wel in de top 30, maar niet met dat nummer. My Generation staat ook niet in de top 200.quote:Op maandag 9 oktober 2006 17:34 schreef belsen het volgende:
Martha & the Vandellas - Heatwave?
The Who - My generation.
Marvin Gaye is trouwens de 14e goede. Nog eentje en ik deel het punt uit.quote:Op maandag 9 oktober 2006 17:35 schreef ranja het volgende:
Bij meer gokjes had ik al twijfels of het wel 60s was
David Bowie - Space Oddity #48
Marvin Gaye - I heard it through the grapevine #22!
Canned Heat - On the Road Again helaas.
CCR - Bad Moon Rising #155, maar er is wel een ander CCR-nummer in de top 30.
Sam & Dave - Soul Man helaas. komen wel voor in de top 200, maar niet in de top 30
quote:Op maandag 9 oktober 2006 17:36 schreef belsen het volgende:
Ike & Tina - Rivers deep, mountain high #51
Sonny & Cher - I got you babe staat er niet in.
quote:Op maandag 9 oktober 2006 17:41 schreef MaJo het volgende:
The Rolling Stones - Angie?
quote:Op maandag 9 oktober 2006 17:42 schreef ranja het volgende:
Martha & the Vendellas - Dancing in the Street
Animals - House of the Rising Sun
The Who - Won't Get Fooled Again
Komen geen van allen voor in de top 200.quote:Op maandag 9 oktober 2006 17:42 schreef belsen het volgende:
The Beach Boys - Help me Rhonda?
Helaas.quote:Op maandag 9 oktober 2006 17:44 schreef MaJo het volgende:
The Stones - Sing this all together?
quote:Op maandag 9 oktober 2006 17:44 schreef ranja het volgende:
Who - Substitute #91
Esther & Abi Ofarim - Cinderella Rockefella Helaas
Alledrie niet.quote:Op maandag 9 oktober 2006 17:46 schreef ranja het volgende:
Beach Boys - Tears in the Morning
Beach Boys - Barbra Ann
Rock a teens - Woo hoo (hoewel dat ook 50s kan zijn)
ik = trein
quote:Op maandag 9 oktober 2006 17:29 schreef Grobbel het volgende:
Er is trouwens 1 band die op #1, #7 en #14 staat, plus ook nog op een al geraden positie.
En verder was er al vastgesteld dat The Velvet Underground, The Who, Creedence Clearwater Revival, The Supremes en Johnny Cash in de lijst stonden, alleen niet met de al genoemde tracks. En nog een nummer van the Rolling Stones en 2 van the Beach Boys.quote:Op maandag 9 oktober 2006 17:16 schreef Grobbel het volgende:
Op #2 staat trouwens een nummer dat in Nederland pas in 1970 uitkwam (maar in de VS dus al in 1969), waarvan 1 van de leden later een geruchtmakende solocarriere zou krijgen.
Van de andere bands ken ik niet genoeg nummers helaas. Raden van Beatles nummers ging me een stuk beter afquote:Op maandag 9 oktober 2006 17:51 schreef Grobbel het volgende:
Ik moet je wederom teleurstellen, MaJo. Maar wellicht heb je wat aan de andere hints in mijn vorige post.
Ja, staat lager in de lijst. Het nummer wat er in staat heeft te maken met zijn tour langs Amerikaanse gevangenissen. Maar je zal je verbazen over sommige van de nog niet geraden nummers, het is niet alleen maar obscuriteit wat de klok slaat.quote:Op maandag 9 oktober 2006 17:56 schreef MaJo het volgende:
[..]
Van de andere bands ken ik niet genoeg nummers helaas. Raden van Beatles nummers ging me een stuk beter afEven nadenken over The Beach Boys, ben er wel mee opgegroeid maar weet niet hoe al die nummers heten
Johnny Cash met Jackson was fout he?
Curieuze spelling, maar wel goed.quote:Op maandag 9 oktober 2006 18:03 schreef MaJo het volgende:
Falson Prisson Blues?
Joecheiquote:Op maandag 9 oktober 2006 18:07 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Curieuze spelling, maar wel goed.Staat op #8.
En dat was de 15e goede, dus het punt is voor jou.
MaJo +1
Is ie al vaker langsgeweest?quote:
quote:Op maandag 9 oktober 2006 18:14 schreef belsen het volgende:
Nee hoor, geef mij maar een punt, die kan ik wel gebruiken.
quote:Op maandag 9 oktober 2006 18:48 schreef bigshadow het volgende:
Ah, def dames dope. Vervelend nummer nu ik het voor de geest haal![]()
Oja!quote:Op maandag 9 oktober 2006 18:56 schreef bartrid het volgende:
ja ik loop een beetje te pielen
Jacco is toch dood?
hij jaquote:
Die was toen nog niet doodquote:Op maandag 9 oktober 2006 20:18 schreef RoofingBurner het volgende:
Phyl Lynott, die was al dood?
of te dood. maar ik kan me niet voorstellen dat hij die wou eigenlijkquote:Op maandag 9 oktober 2006 20:17 schreef bartrid het volgende:
dan ga ik voor sid vicious maar die was te slecht.
Het was Sid, maar de reden was niet dat ie te slecht was, maar juist...quote:Op maandag 9 oktober 2006 20:17 schreef bartrid het volgende:
dan ga ik voor sid vicious maar die was te slecht.
Volgens...quote:Op maandag 9 oktober 2006 20:26 schreef bartrid het volgende:
te goed?
Tuurlijk niet.quote:Op maandag 9 oktober 2006 20:28 schreef cafca het volgende:
volgens hemzelf waarschijnlijk
Natuurlijk.quote:
De door jou eerst genoemde reden (voeten wassen) is volgens mijn bron de latere reden die Lydon noemde. Zoeken we nog de oorspronkelijke verklaring.quote:Op maandag 9 oktober 2006 20:41 schreef belsen het volgende:
De oorspronkelijke reden was dat ie zijn voeten te veel waste en de latere reden was dat hij en Matlock tegen elkaar uitgespeeld werden door McLaren.
Hmm, niet wat ik zoek. Minstens zo hilarisch als 'Hij waste te vaak zijn voeten'.quote:Op maandag 9 oktober 2006 20:44 schreef belsen het volgende:
Een ander verhaal is dat hij weigerde om bepaalde nummers (God save the queen, Anarchy in the UK) te spelen.
Dit is warm. Waaruit bleek dat?quote:Op maandag 9 oktober 2006 20:45 schreef ranja het volgende:
z'n imago was toch te weinig punk?
Dat is het inderdaad.quote:Op maandag 9 oktober 2006 20:55 schreef bartrid het volgende:
hij vond de beatles goed toch?
Nee. En omdat ie zo geweldig is krijg je de tweede pagina cadeau.quote:
Nee. En pagina 3 cadeau.quote:
Oudere rot(ten) in het vak.quote:Op maandag 9 oktober 2006 22:57 schreef bukgeit het volgende:
QOTSA?
Soort van....quote:Op maandag 9 oktober 2006 22:59 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Het lijkt me een punkband?
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |